Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jeetje wat is het hier spannend.. ben ook benieuwd naar de bloeduitslag van Sandra

ik heb ook het bericht van Marlijn gelezen, de tranen schoten in mn ogen... en moest ook direct aan Babeth denken. Haalt bij jou ook veel naar boven natuurlijk, dikke knuffel.

bedankt voor jullie lieve woorden meiden. En Klaar: ik vind je reaktie helemaal niet stom hoor! je hebt gewoon gelijk. Maar ik probeer het altijd liever eerst zelf op te lossen en dan kan het altijd nog als het nodig is. Beetje eigenwijs misschien maar zo ben ik nou eenmaal.

Wat knap van jullie dat jullie meedoen aan dat programma. Voor mij zou dat niets zijn en bij mn vriend hoef ik er al helemaal niet mee aan te komen. Weet nu al wat'tie dan zegt.

ik ga nu ook even iets te eten in elkaar flansen.. oja Sylvie jij bent gek op uit eten gaan toch? hou je van italiaans? dan kan ik je ristorante Pasta Genova aan de 's-Gravendijkwal in Rotterdam aanbevelen. Authentieke italaanse keuken, geen pizza/pastatent wat de naam misschien een beetje doet vermoeden. Ik ben van italiaanse komaf en ben dus best wel kieskeurig maar vind het eten daar super!

ik kom later nog even kijken of er nieuws is van Sandra

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een stom gedoe, ze kunnen mensen toch niet zolang in spanning laten.

Geplaatst

oh San je bent er.. shit nog geen nieuws.. argh wat zenuwslopend meid. Ik hoop echt dat ze nu snel bellen hoor... hou je taai

Geplaatst

Nee, je doet er niks aan, maar toch...

Bij ons hebben ze gelukkig een beter beleid hierin.

Tussen half 3 en 3 kunnen we altijd bellen voor de uitslag.

Dan hoef je tenminste niet constant in spanning te zitten.

Geplaatst

Wij kunnen ook zelf bellen. Soms sta je dan wel lang in de wacht hoor, met je zweethandjes en hartslag van 200. Maar dat is niet zo zenuwslopend al dit. Je gaat echt nog denken dat ze je vergeten zijn!

Geplaatst

Het is normaal zo dat je tussen 14 en 16 uur gebeld wordt zeggen ze. Wij zijn al die keren al laat gebeld. Achternaam begint met een W dus wie weet scheelt het idd. Misschien zijn ze de uitslag wel kwijt ;).

Probeer maar beetje lolletje van te maken, weet echt wel dat ik zwanger ben en ga er bijna van uit dat het goed zit. We zijn zo benieuwd naar de waardes....

Vanmiddag toch maar een 1 persoonsbed beneden gezet in afwachting van de bank die nog komt. Net maar even 4 grote kussens gekocht bij de Xenos en een pizza, er moet toch wat gegeten worden nietwaar. Dus die staat nu in de oven....

Voor degene die ook zo gaan eten, eet smakelijk!!!!!

Geplaatst

Vanmiddag de hele middag op pad geweest en elke keer ff mijn foon gecheckt om te kijken of je al bericht had sandra maar nee dus. slopend dit!

Tja...wat heftig en onbegrijpelijk weer van marlijn. Zulk soort dingen daar kan ik slecht bij hoor. Net mijn zusje weer aan de telefoon gehad. Haar ab kuur was nu een paar dagen afgelopen maar vanaf gisteren kwamen alle klachten weer in alle hevigheid terug. Vandaag dus weer gestart met een kuur. Dusss....idd ook bij 1 kindje kan er van alles gebeuren meiden. Ik merk ook wel heel erg aan mezelf dat ik mijn hoofd in het zand steek wat dit betreft. Dit is te heftig om mee te maken en ik word al beroerd bij de gedachte, dus skip ik zulke gedachten.

By the way, off topic, het sneeuwt hier jongens! Enorme dikke vlokken, echt mooi!

Ik weet niet meer wie de vraag stelde of wij er al overuit zijn of we mee gaan doen aan dit programma; in elk geval hebben wij afgelopen week idd besloten om hieraan mee te doen. Wel met heel veel kritische vragen en ik wil graag duidelijke afspraken maken hoor. Ik had het er vandaag nog over met iemand die gaf aan dat het b.v. wel heel erg vervelend zou zijn als ze ons neer gaan zetten als enorm rechtse christenen, wat wij niet zijn. Ik hou niet van hokjes en vakjes denken en wil zelf ook niet in zo'n hokje geplaatst worden. Ik hoop dat er ruimte is op een positieve manier voor onze visie zeg maar.

Maar goed, meedoen gaan we dus wel. Vanmiddag nog even contact gehad. Volgende week dinsdag komen ze hier thuis. ze wilde dan ook al gaan filmen maar dat ging me wat te rap. Ik heb afgesproken dat ze vanaf de 1e echo (5 jan) gaan filmen. Dus eerst nog een rustige kerst.

san...nog geen telefoon?

Geplaatst

Haha nee Esther, dat zou me ook iets te snel zijn! Goed om gelijk je grenzen aan te geven. Als wij mee gaan doen starten we de 28e met filmen. Met de controle echo na de curettage.

Wij hebben het ook gehad over de manier waarop je naar voren komt door oa montage. Jay staat er wat minder open in dan ik, ik bén nu eenmaal een makkelijke prater en hij niet. Maar het moet niet lijken alsof hij een soort watje is dat compleet wordt overruled door zijn bitchy vrouw ;-) En ook willen we niet het stempel krijgen van te oud bijvoorbeeld. Maar ik heb wel het gevoel dat ze hier goed mee omgaan, dat je zelf veel inspraak hebt. Weet eigenlijk zelf niet hoe het zit met vooraf zien van de montage enzo. Zouden we nog even moeten vragen. In ieder geval heel moedig van jullie om mee te doen. En leuk als we samen mee gaan doen!!

Oh en dames iets heel anders.....zou ik vier weken na de 1e curettage al een eisprong kunnen hebben? Het lijkt er een beetje op in sommige dingen, maar ik wil niet te hoopvol zijn. Weet ook niet in hoeverre die twee weken tot de 2e curettage meespelen. Een ovulatietest heeft geen zin he? Als er nog wat hcg aanwezig zou zijn....?

Sandra al nieuws??????? Natuurlijk ben je hartstikke zwanger. We willen alleen allemaal graag weten hoe hartstikke! ;-)

Geplaatst

Esther, als ik ze de berichten van Klaartje hoor dan lijkt het mij juist dat in dit programma alles goed uitgelicht wordt en dat je veel inspraak hebt, dat is erg mooi. En wat je zegt, je moet je er wel goed bij blijven voelen en als je duidelijk kunt maken dat het voor jullie van groot belang is dat jullie jullie zienswijze goed kunnen uiten? Helaas zijn er altijd mensen die met een bepaald beeld kijken en alleen horen en zien wat ze willen horen en zien......

Wat ellendig dat je zus weer aan de a.b. moet zeg, lijkt me ook zo angstig.

Zelf probeer ik me nog niet druk te maken over wat er weer kan gaan gebeuren, mij is al diverse malen gevraagd of ik niet de angst heb omndat ik al erg vroeg een zeer behoorlijke positieve test had. Ik weet ook weer uit eraring dat een hoge waarde niet betekent dat je er 2 draagt, net als dat een relatief "lage" waarde niet wil zeggen dat het er eentje is.

Er zijn genoeg dames die een hoge waarde hebben die éé´n hummeltje dragen en mijn gevoel zegt bij ons ook een.

We wachten de echo rustig af.

Geplaatst

Bedankt voor de tip Sen ga ik zeker proberen, ben al langer op zoek naar een goede Italiaan.

Sandra nog steeds geen nieuws, frustrerend.

Klaartje en Esther knap dat jullie daaraan mee doen.

Geplaatst

ook ik ben na het eten meteen weer achter de laptop geklommen in spanning of er al nieuws van Sandra is...dat je zwanger bent is duidelijk, maar we willen inderdaad graag weten hoe zwanger..hihihi...

balen dat ze jullie zo lang laten wachten...

moet zelf over een dik uur ook weer weg...reikibehandeling...ga vragen voor wat extra ondersteuning voor de komende dagen...

denk trouwens dat ik de babyborrel maar kort bezoek, want ik heb ook nog kerstborrel op het werk...dus neem mijn sportkleding meteen mee en ga vanuit het werk rechtstreeks ernaar toe...met een shake als avondeten...hihi...

mijn baas zal het wel begrijpen...

liefs,

nico

Geplaatst

Nee nog steeds geen telefoon gehad...................... we gaan morgen zelf maar bellen. Echt heel vervelend kan ik wel zeggen. Nog nooit zo ver geweest en dan gewoon niet bellen, erg frustrerend.

Esther wat ontzettend rot van je zus zeg, is er nou verder niks wat ze kunnen doen of waar ze naar kunnen kijken. Constant aan de AB is toch ook niet echt goed lijkt me???

Geplaatst

Dat is niet leuk dat er niet gebeld is. Je zou toch zeggen dat ze daar wel moeten weten hoe spannend het voor jou (ons) is. Morgen iets van zeggen, na de uitslag natuurlijk.

Esther wat erg dat het weer niet goed gaat met je zus. Wat een onzekerheid en idd de gehele zw blijft spannend en er kan altijd iets gebeuren.

Geplaatst

Ik ga me vanavond maar lekker op onze geïmproviseerde bank instaleren, wil even niet denken aan wat er in mijn buik aan de hand is en het gedoe nu met het niet bellen vanuit het ziekenhuis.

Mochten ze nog bellen, waar wij nu niet meer van uitgaan, meld ik me nog even en anders morgen weer.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

huh? nog niks? Heb ondertussen een tweegangen diner gemaakt, opgegeten en een kind in bed gelegd....jeetje wat balen voor jullie San! Mrogenvroeg meteen bellen zeker??

Geplaatst

Trouwens, je zou toch denken dat ze jullie ondertussen wel goed kennen en t ook vreselijk gunnen en er dus dan tenminste even een telefoontje aan wagen, zucht....

Sterkte met wachten en succes voor morgenvroeg. En niet in slaap vallen op je (slaap)bank he? ;-)

Geplaatst

Sandra, wat vervelend voor jullie dat ze niet bellen. Zit je de hele dag in spanning en dan nog geen uitslag.

Klaartje, volgens mij kun je best al wel een eisprong hebben.

Meestal wordt je zo'n 6 weken na de mk ongesteld en ik denk dat dat ook geldt bij een curretage.

De laatste keer was ik zelfs al 4 weken na m'n mk ongesteld, dus ook dat kan.

Geplaatst

Meiden ga zo lekker slapen. De rest van jullie ligt volgens mij al lang...

Morgen afscheidsfeest raad en college.

Donderdag afscheidsfeest personeel, dan nog een weekje op m'n veilige plekje en dan is het over en uit.

En krijgt alles een heel andere wending...

Trusten allemaal!

Geplaatst

hallo meiden.

woensdag heb ik de punctie.

vrijdag had ik de eerste echo na het spuiten van puregon en 2 eiblaasjes rechts en 8 links en ze waren rond de 13 mm en vandaag moest ik wee heen en waren de meesten al 2.0 mm .

en rechts zag ze nog een 3de eiblaasje zitten dus 11 totaal en ze denkt dat er 7 groot genoeg zijn in totaal.

vanavond net de pregnyl gespoten en word nu toch wel wat beroerd.

kreeg van de deca en de puregon last van mijn nier door de grootte van de eiblaasjes denkt de arts en de eierstok.

moest gewoon ontzettend goed blijven drinken.

moet morgenavond 1 tabletje dormicum nemen en een uur voor de punctie ook.

vind het erg spannend allemaal dit is de eerste poging!

we wachten maar af.

eerst volgende week jarig dan kerst en dan mijn man jarig en dan oud en nieuw dus afleiding genoeg tussendoor:)

weltrusten voor straks en anders goedemorgen als je dit leest morgenochtend.

morgenochtend moet ik eerst werken dus ben er pas in de middag weer.

groetjes marjan

Geplaatst

Marjan welkom en heel veel succes met je punctie woensdag. Dat je maar lekker veel eicellen hebt en de bevruchting mooi is. Maar eerst de punctie. Je hebt het daarna druk, succes daarmee.

Wij balen echt enorm, maar weten niet waar de fout ligt natuurlijk. Bij het bloedprikken, het lab of de fertiliteits afdeling. Ik ga vanaf 8 uur aan de telefoon hangen.

Nu zijn we eindelijk zo ver en dan gebeurt dit..... als dit het enige vlekje op de vreugde is kan ik er wel mee leven. Maar ga wel zeggen dat we heel erg in spanning hebben gezeten.

Tot straks!!!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden