Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja kan ik doen, ik wacht deze week nog even af en dan onderneem ik weer actie.

Welk land, of is dat ook een discussiepuntje?

pc blijft elke keer hangen, grrrrr

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sylvie...rot dat hij door de stress meer rookt, dat is over het algemeen niet echt goed voor de kwaliteit van het sperma maar de eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat het bij gerard niet uit heeft gemaakt geloof ik, nadat hij gestopt is is de kwaliteit bij hem niet veel beter geworden.

Wel goed denk ik dat je het probeert, wat dat betreft is iui misschien toch iets anders? Je hebt wat meer kansen of zie ik dat verkeerd?

Miki...ik heb eerlijk gezegd niks met wintersport maar dat komt omdat ik het niet kan en liever naar de zon ga. Maar heerlijk voor jullie om er samen uit te zijn! Tenminste gaan jullie samen of met vrienden?

Sab...heerlijk aruba...!!! Dat lijkt mij ook wel wat! Ik doe mee met sylvie...Ik wil ook weg (stampvoetend)!!!

Nico...ik heb het delaatste keer ook gehad bij de apo. Ik had heel duidelijk opgeschreven wat ik nodig had en doorgekrast wat ik niet nodig had. Ik had geen puregon nodig...kom ik de medicijnen ophalen...wat zit erbij? De puregon! Ik zeg ik wil dat niet! Dat is juist het duurste! Ja maar mevrouw u hebt het besteld...nietus ik heb het niet besteld...ja maar mevrouw wij kunnen het niet meer terug doen naar de fabrikant...ja daaaagggg daar kan ik niks aan doen!

Nou ja, in elk geval heb ik het niet meegenomen. Ik had toen alleen orgalutran nodig, dat zou voor eigen rekening moeten komen maar ik heb nog geen rekening gezien! Ga ik maar eens even achteraan bellen!

Geplaatst

Het kan wat uitmaken wel of niet roken, ben toch al 2x zw geweest, vind dat hij ook maar iets moet doen hoor.

Die apotheken zijn overal even erg volgens mij!

Geplaatst

Helemaal mee eens maar stoppen met roken dat moet hij doen of hij doet het gewoon niet. Het zit tussen de oren en hij moet de keuze maken om te stoppen anders gebeurd het gewoon niet. Lastig hoor! Ik ben blij dat wij toen samen hebben besloten om er radicaal mee te stoppen. Ik heb nog 1 keer een sigaretje gerookt nadien en was toch een portie beroerd...ik ben dus genezen. Ik hoop dat Jeroen ook nog eens zover komt!

Net de apotheek gebeld...ze liepen wat achter met de rekeningen dus als ik hem volgende week nog niet zouhebben dan moest ik nog maar eens bellen. Ze hadden hem nog wel naar de verzekrering opgestuurd dus wie weet trappen ze er in!

Geplaatst

Sander is 5 jaar geleden gestopt met roken, ja heeft lekker geholpen, zaad is echt stuk-ken beter nu....:-s

Ook hiervoor geldt: dit is niet bij iedereen hetzelfde.

Geplaatst

Knap van ons hé! Schreef vandaag ergens anders dat ik echt blij ben dat ik gestopt ben en het ergens ook enorm stoer van ons vind. Het was gewoon op dat moment radicaal stoppen maar volhouden...dat is een ander verhaal. Het kan dus wel...zijn er manieren waarop je jeroen zou kunnen helpen om te stoppen?

Geplaatst

Esther wat baaalen. Hoop dat je je snel beter voelt. Make-up moet je idd zelf doen, werd verteld dat zelfs de uiteindelijke presentatrice het zelf doet. Nou ja, kunnen we wel toch? Lekker veel vaseline op en rond je neus smeeren, dan vallen de velletjes mee (ik loop al een week te snuiten dus heb genoeg ervaring). Beterschap in ieder geval!!!

San, heeeeel veel plezier morgen. Ik ga maar even uit van het goede, al vind ik dat moeilijk na onze ervaring.

Hier verder erg druk. Werk gaat, maar ben wel goed gaar na een dag. En baal een beetje omdat er maandag een training is ingepland terwijl ik met twee deadlines zit. Heb gister al langer gewerkt dan afgesproken en vandaag ook. Eén op eén is mijn baas heel begripvol, maar ik de waan van de dag denkt hij er gewoon niet aan. Heb nu maar wat mee naar huis genomen voor het weekend om mezelf maandag stress te besparen, maar dit is echt de eerste en enige keer dat ik dat ga doen. Werk niet voor niks parttime!

Hou het hier ff bij, heb genoeg beeldscherm gezien vandaag ;-)

Knuf!!

Geplaatst

Zou het niet weten, hij is al een paar x gestopt mbv medicijnen maar helaas houdt hij dat niet vol.

Het is ook meer gewennig dan dat hij het ook lekker vindt. Vanmorgen nog op de radio iemand gehoord hoe je het beste kan stoppen maar het is moeilijk om dat vol te houden als er best veel stress is.

Zou al blij zijn als hij minder gaat roken en dan in de avond niet meer, is ook een tijd goed gegaan maar dan toch weer die stress en iets hebben om te pakken.

Nou meiden wij gaan naar onze tweede huiskamer, een knus restaurantje waar ze ook voor de hond koken.

Zal ongetwijfeld mee blijven lezen via de telefoon.

Geplaatst

Wij zijn ook tegelijk gestopt en ik ben meteen ook gaan lijnen toen omdat ik niet aan wilde komen. Is gelukt mbv pleisters.

Sylvie, Sander was echt een stresskip en kon niet zonder zijn sigaretten (hoe erg klinkt dit zeg, pffff) maar toch gestopt om onszelf niets te kunnen verwijten later. Nu denkt hij er wat anders over want er is immers een kind. (zo stom die opmerking!!)

Is het niets voor Jeroen, pleisters??

En geloof me, niemand is/was zo stresserig als mijn man hahahaha

Geplaatst

je leest toch ook weleens van accupunctuur als ondersteuning bij stoppen met roken? Het zou gewoon voor hemzelf ook super zijn als hij in elk geval mindert. Ik voelde me echt minder fit toen ik rookte.

Ik ben toen niet aangekomen toen ik stopte met roken, was ik wel erg bang voor.

Geplaatst

Klaartje...voor jezelf opkomen hoor! Lastig als je met deadlines zit waar je niet onderuit kunt. Is er niet een mogelijkheid dat je volgende week je teveel gewerkte uren opneemt?

Wel fijn dat het je opzich wel bevalt...tenminste dat is wat ik zo tussen de regels door en in verschillende topics lees. Misschien ook prettig om een x aantal uur per week uit huis te zijn en even iets heel anders om handen te hebben?

geniet van je vrije avond!

Geplaatst

Klaartje, ik ken dat, heb ook ooit eens zo'n leidinggevende gehad en ik ben dan zo'n muts, ik doe t ook nog allemaal, en dgewoon doorgaan want je wilt je niet laten kennen. En t enige dat ik je kan meegeven is, kijk gewoon uit en denk aan jezelf want straks zit jíi met de gebakken peren (thuis).

En ik heb er weleens aan gedacht om hypnose te doen om eraf te komen. Had ik gelukkig niet nodig, maar zou dat niet werken?

Geplaatst

Eet lekker Sylvie! Jullie samen met hond, hij peuk en jij de mobiel in de 2e huiskamer? ;-))

Nou, dat roken was ook ooit een issue bij ons. Mijn man zei: "de moeder van mijn kind rookt niet", toen we elkaar nog niet lang kende. Ik had op mijn (online dating)profiel -jaja- 'gelogen' over hoeveel ik rookte. ;-) Maar het heeft me wel het nodige duwtje gegeven! Was al een jaar voordat we stopte met de pil ervan af. Maar ja, waarvoor dan nu eigenlijk? ;-) Ohja, gezondheid.

Esther, je klinkt gelukkig nog fit. Vanavond maar ff chillen hoor!

Henne, aanpoten op het werk nu. Pittig dame, goed de grenzen in de smiezen houden.

Jij ook Sab en natuurlijk de rest!

Hier gaat de braadkip de oven in.

Liefs, xxx

Geplaatst

Sab hij rookt niet binnen, hebben we beide niet gedaan toen we verhuisde.

Esther accupunctuur hoef ik niet mee aan te komen, te zweverig.

Hond heeft al heerlijk gegeten, zit nu op mijn tournedos te wachten, smek smek....

Geplaatst

hallo dames

Sorry dat ik even weinig online ben geweest, alles gaat goed maar ben echt uitgeblust als ik van het werk kom.

Esther wat ontzettend balen dat je nu zo ziek bent, zoals ik het begrijp is het verder geen probeel voor julie behandeling? gelukkig maar!!! Je bent echt ziek dus voel je niet schuldig meid.... wat fijn te lezen dat het met je zus en haar kindje goed gaat, 20 weken alweer, erg fijn!

Klaartje, ow ow, wat lastig, mooi als je het bij een weekend kan houden om wat extra te doen....pas op jezelf hoor.

Ursela wat klinkt dat verlof goed zeg, we hadden het er vandaag op het werk nog over.......maar 16 weken vind ik ook al super!

Sylvie, begriijp ik het nu goed dat je de iui even uitstelt?

dames, ik reageer even niet op iedereen persoonlijk, moet dan zoveel teruglezen en heb er echt even de energie niet voor.

ps. wonen er mensen in de buurt van Moerdijk??, jeetje wat een akleige beelden

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth kan me voorstellen dat je blij bent als je op de bank kunt liggen. Wij gaan beginnen, zaterdag gaat de eerste spuit erin en dan op hoop van zegen.

Bij Rotterdam komen nu ook klachten binnen van DD brand. Hoef niet meer naar buiten, lig al lekker in bed.

Geplaatst

Zo van alles is de reveu gepasseert vandaag. Ben erg moe dus kom even vertellen dat ik jullie wil bedanken voor morgen.....

Klaartje ik begrijp dat het met jullie ervaring moeilijk is te zeggen. Wij gaan ook van het positieve uit tot het tegendeel bewezen zou worden. Heb een klein nasmaakje van het slechte bericht van Bianca vandaag......... Voel me verder goed. Af en toe een kwaaltje voor eventjes.

Ben benieuwd hoe ons spuitje het doet zeg maar. Morgen vroeg in de middag weten jullie het ook hoor dames!!!!!!!!

Tot morgen dames, beterschap voor de zieken. Voor allen een dikke knuffel!!!!

Geplaatst

san...nog even snel succes wensen voor morgen!!! nu zit ik wel goed...hihihi...

Sylvie...bongi geworden en zaterdag al meteen de spuit erin...gaat opeens snel he meis? op naar een dikke zwangere buik!!!

en een restaurant waar ze koken voor de hond...gezellig..

Babeth...lastig dat je zo uitgeput bent na een werkdag. Hopelijk is dat na een aantal weken voorbij!

klaartje...absoluut niet schuldig voelen. Hoop dat het je lukt om het maar eenmalig te doen, thuiswerken! denk aan je grenzen meissie!!! sterkte!!!

roken...een issue...die van mij is nu aan zijn laatste pakje bezig, rookt zware shag.. op zich was zijn zaad altijd van goeie kwaliteit, tenminste...in die zin dat het goed genoeg was voor ivf...hij rookte sowieso al minder...en heeft nu voor zichzelf besloten om te stoppen...zelf ben ik een jaar of 7-8 geleden gestopt...vond het niet meer lekker en echt van de ene op de de andere dag gestopt...pakje nog opgerookt (de sigaretten dan, 3 stuks) en dat was het...daarna wel af en toe wat gebietst bij vrienden, maar eentje had daar op een gegeven moment blijkbaar genoeg van en trok me zo de sigaret uit mijn mond, nog voordat ik hem had aangemaakt...hihihi...zo...zei ze...dat was je laatste peuk...hhahahaha...heb daarna ook niet meer gerookt...owkee..op Pinkpop 2-3 mintsigaretten, maar ja...dat is net alsof je tandpasta aan het roken bent...hahahaha...heb wel heel veel zin op een sigaret in Griekenland gehad...ieder jaar trouwens...lekker warm weertje en een lekker wijntje erbij...mmmm...

Miki...succes met het bepalen van het vakantieoord en datum!

ik droom gewoon ieder jaar van een relaxvakantie op Lesbos.....hihihi...mss dat we dit jaar toch weer kunnen gaan...in mei/juni...en anders slaan we gewoon een jaartje over...en wordt Pinkpop onze vakantie..hahahaha...

nou girls...ben kapot...ga douchen en dan naar bed...morgenvroeg weer vroeg het wekkertje...

liefs,

nico

Geplaatst

Zo spannend dames, over een half uurtje vertrekken we..... Heb er zin in..... Zo benieuwd wat we vandaag te zien krijgen. Heb net een enorme golf van misselijkheid gehad dus het moet gewoon goed zitten....

Tot later. Eind van de ochtend meld ik me zeker weer. Eerste even showen bij schoonouders, alhoewel we kunnen daar ook vanavond op de koffie... hmmmm even over denken, dan ben ik wel eerder terug hihi

Geplaatst

San...succes dadelijk...en kijk maar wanneer je het hier komt melden...al branden we natuurlijk allemaal van nieuwsgierigheid en leven we allemaal mee...begrijpelijk als je eerst langs je schoonouders gaat...hihi...maar dan wel meteen door naar ons...;-)

tweede spuit deed iets meer pijn bij het zetten...of ik ben gewoon een miemel aan het worden of ik had nog teveel spanning op mijn buik...denk het laatste...hihihi...hoop het eigenlijk...verder ben ik een beetje moe...gisteren de tweede release gehad van de club power en daarna was ik ook echt geradbraakt...mijn armen trilden gewoon van vermoeidheid...het gevolg was helaas dat ik dus ook onrustig geslapen heb...ach ja...het hoort erbij...

fijne dag allemaal!!

liefs,

Nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden