Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas Syl-vie, niet alles staat ingesteld op alleen vrienden. Je kan bij jouw profiel de algemene gegevens zien, de wie wat waar en je vrienden. Alleen je krabbels en foto's zijn afgeschermd. Heb dit vanmiddag nog gezien via hyves, idd na t invullen van de naam van simba. Dus de opmerking van Kaartje is terecht! Zou nogmaals naar je privacy instellingen gaan bij hyves.

Hier lekker in de tuin gewerkt, zonnetje erbij en overijverige behulpzame hond (lees onkruidjes uit de bak halen en ergens in de tuin neerleggen ipv in de bak leggen zodat ik ze kan weggooien). Kortom een lekker dagje. Zojuist terug van de hond uitlaten en genoten van die grote maan. Helemaal vol, groter dan normaal en geen wolkje aan de lucht (hier dan, weet niet hoe het in de rest van het land is).

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Is dat zo Dublin maar dat kan je wel afschermen helemaal???? Dan moet ik daar naar kijken.

Leuk een hond die meehelpt, hebben wij ook!

Geplaatst

Volgens mij is forum genootjes wel goed afgeschermd. Ik bedoel meer dat als jij nou hier je hyvesnaam zou noemen kan iedereen die hier meeleest naar jouw naam en dan zien wie jouw vrienden zijn. Daar staan wij dan dus ook bij. Ach, misschien zeur ik wel gewoon hoor. Haha, ik lever ook weer eens een bijdrage hier ;-).

Geplaatst

Ik heb mijn Hyves naam niet genoemd maar snap wat hè bedoelt. Internet is een uitvinding maar je moet toch goed opletten met alles.

In forum genootjes kon een vriend van mij niet in.

Geplaatst

Ik heb mijn privacyinstellingen nog maar even wat scherper afgesteld.

Het is hier overigens wel erg stil. Hang thuis op de bank met compu op schoot. Mijn man is werken (gisteravond ook), dus zit gezellig weer alleen. Kan normaal heel goed alleen zijn, maar vandaag baal ik er een beetje van. Iemand nog suggesties voor iets leuks op tv? Ga eens kijken of er wat is en anders lekker in bad met een boek.

Geplaatst

De maan is echt prachtig zeg en groot, allemaal buiten kijken.

Man zegt zal mij ook eens aanmelden op het forum dan heb ik meer contact met je, flauwe vent.

Ben alleen dus ik zit maar wat te brabbelen hier, in mijn uppie :-)

Geplaatst

Kaartje ben ook alleen. Weinig op tv vanavond dus fa lekker in bad. Even jezelf vertroetelen.

Huh man komt binnen, verassing, oké dan.

Geplaatst

Mijn man moet werken tot 23.30 uur, dus denk niet dat hij zo opeens binnen komt. Nou, jij kunt in ieder geval nu gezellig met je mannetje gaan babbelen ipv naar dat gezeur van mij te luisteren ;-) hihi

Geplaatst

Gezeur, vind het wel gezellig even babbelen. Kan er soms echt van genieten alleen thuis, Jeroen is net een wervelwind die soms binnenkomt, puf...staat meteen het hele huis op zijn kop. Was zo van Frasier en rust aan het genieten.......

Fijne avond verder.

Geplaatst

Hey meiden,

Het is zeker rustig hier. Wat was het een heerlijke dag he? Vanmorgen naar het tuis centrum geweest, veel plantjes en knollen gekocht. Vandaag mee begonnen, maar morgen ga ik weer verder. Vanmiddag ineens zin om op het strand op een terras te zitten en van de zon te genieten. Wat een heerlijkheid om zo dicht bij het strand te wonen.

Meiden, fijne avond, ik ga zo naar een feestje ....

Geplaatst

Vandaag was inderdaad een superdag. Eerst met de hond vanmiddag naar het bos geweest, daarna nog met mijn paard. Heerlijk zo in de zon.

Ik ga de compu uitzetten voor vandaag. Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Hallo allemaal, iedereen heeft vast al weer wat te doen en ik hoop dat jullie allemaal plezier hebben!!

Kaartje ik ben het helemaal met je eens dat voorzichtigheid is geboden op hyves. Ik ben tot nu toe ook helemaal geen berichten in de hyves tegegekomen die verwijzen naar een forum of de mmm. dus dat moeten we met zijn alle zo houden. Hier is voor de mmm en hyves voor de extra leut.

Hier zitten we allebei achter onze eigen laptop met al you need is love (bleh wat heb ik daar een hekel aan zeg) op de achtergrond. Lekker romantisch he?

Kaartje geniet lekker van je bad en Sylvie van een verrasings avond met je man!!!!

Guusje veel plezier op het feestje!

Geplaatst

Even over Hyves, ik heb drie blogs over de behandeling op mijn hyve staan..die zijn openbaar, heeft voor mij een hoop gedoos voorkomen, en ben een slecht leugenaar zo wist iedereen het meteen. Maar toch vind ik het fijn dat allleen jullie weten wat ik hier tik ..stom eigenlijk heey

(zo beter he Syl-vie)

Geplaatst

Ben ik toch nog even.

Kaartje lijkt me heerlijk een eigen paard, lang geleden dat ik heb gereden zeg. Ben ontzettend allergisch dus dat werkt niet mee.

Spaatje wat bedoel je precies met niet fijn dat wij weten wat je tikt, bedoel je op Hyves of hier?

Geplaatst

aaach nee dat alleen jullie weten moet er staan....wilde denk ik zoiets tikken van dat buiten jullie niemand weet wat ik hier tik..beetje warrig vandaag.

Jullie snappen echt waar het over gaat, mensen die er niet mee van doen hebben gehad niet.

ga die tekst wel aanpassen idd staat erg vreemd!

Geplaatst

Haha Spaatje duidelijk. Dacht dat het aan mij lag.

Wat een rotzooi zeg in Libië, vreselijk zeg. Zitten nieuws te kijken.

Geplaatst

Ik heb mijn hyves niet zo hel erg afgeschermd staan. De mensen om ons heen weten van het traject. Dus voor ons maakt het niet.

ik let er zowiezo wel op wat ik bij wie schrijf.

Een nichtje van JW, krabbelde redelijk aan het begin van mijn zwangerschao er iets over, toen heb ik dat verwijderd. Wilde het wel zelf kenbaar maken. En over andermans traject zal ik niets schrijven. Je weet inderdaad niet wie er bij anderen meelezen. Ik bedoel bekenden van jullie, die jullie pagina's in de gaten houden.

Maar de forum hyves kan iemand niet zien via jouw netwerken, daar is ie te prive voor.

Geplaatst

Iedereen nog in bed op deze zonnige ochtend. Wij gaan richting schouwen duivenland om de caravan neer te zetten. Zal alleen niet veel kunnen doen.

Kom ondertussen wel spieken hier :-)

Geplaatst

Succes Sylvie. En doe je voorzichtig ? Ik ga me nog even omdraaien :-)

Geplaatst

Het is weer lekker rustig hier. Allemaal aan het genieten van het lekkere weer. Hier net beetje in de tuin bezig geweest, wat een energielevel zeg. Pff ben al moe als ik 2 x stoffer en blik gevuld heb en in de groen bak geleegd. Goed excuus om meer toe te kijken dan te doen hihi.

Geplaatst

Hier idd heerlijk uitgeslapen. We merken nu pas hoe moe we allebei zijn en hoe de laatste maanden erin gehakt hebben.

San ik moest gelijk denken aan mijn 'tuinieren' toen ik zeven weken zwanger was. Dat bestond meer uit J. vertellen wat er moest gebeueren en dan zelf weer in een stoel ploffen.

Syl niet te veel sjouwen he!

Geplaatst

Caravan staar, Jeroen met voortent bezig en ik zorg even voor wT eten. Verder koelkast schoonmaken en meer zal ik idd niet doen. Woensdag gaat schoonmamma mee om te poetsen. Helaas hier weinig zon.

Sandra delegeren vanaf een tuinstoel is ook werken.

Luisteren naar Henne :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden