Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Guusje succes morgen met het gesprek!

Sen klinkt erg mooi wat jullie hebben gedaan in nagedachtenis van je moeder. En de maan was idd prachtig.

Sab je bent weer terug van vakantie, lekker uitgerust?

Volgens mij kan de naam van het topic wel weer aangepast worden, even wachten tot morgen dan kan Henne ook definitief in de race!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, jij had lef om zover terug te zoeken! Stuur hier net zo goed positieve gedachten naar Voorburg! Op een goede ontdooiing en een terugplaatsing morgen. Succes. Ben benieuwd of je het 2 weken volhoudt, pff we gaan toch voor 9 maanden! Volgens mij zal jouw 1e trimester net zo spannend zijn als hier, dus doe maar 9 maanden positiviteit!

Syl-vie, fijn dat je nagel minder problemen oplevert.

Rubster heel veel succes met spuiten, dat de hormonen maar minder bijwerkingen opleveren.

Nico dat je ongi nu snel mag komen!

Laika, bijna weer een echo, spannend...

Guusje, ook voor jou heel veel succes MORGEN

IVFCork, al weer in Ireland of nog steeds in NL. Veel plezier met huizen kijken! Mocht je nog wat tips voor de omgeving willen, stuur maar een pb-tje. Waar je naar toe gaat is werkelijk super!

Hier natuurlijk weer Maandag en gewerkt, jammer natuurlijk met dit mooie weer. Maar het kan niet altijd feest zijn. Verder gaat het goed. Voel wel wat spanning, maar probeer in het heden te blijven. Kan mij zorgen maken om eind van de week, maar dat verandert de uitkomst niet. Ik luister niet naar Zita, maar lees dr. Wayne Dyer. En die gaat ook uit van positieve instelling zorgt dat positieve dingen op je pad komen. Maar benadrukt toch echt om in het heden te leven, want zowel het verleden als de toekomst heb je niet in de hand.

Think Positive!!! Niet altijd makkelijk, maar doe mijn best.

Geplaatst
Volgens mij kan de naam van het topic wel weer aangepast worden, even wachten tot morgen dan kan Henne ook definitief in de race!

Zet mij maar gewoon bij zwanger joh....

Geplaatst

he Babeth...op het tijdstip dat jij je berichtje schreef zag ik dus dat de bongi was doorgebroken....taadaaa....waarom de waarde dus 0,1 was en niet 0,0 weet ik ook niet...mss een vroege miskraam??? in elk geval, de sluizen zijn doorgebroken...ik zal morgen maar als dag 1 tellen...

Fren....jaloers op ons zonnige weertje??? owkee...sneeuw en regen zijn ook niet leuk, maar ja...ligt ook misschien eraan waar je bent...in New York zal het misschien toch ietsje anders zijn, dan hier in nederland..hihihi...

Guusje....spannend gesprekje morgen...ik duim met je mee dat je gauw mag beginnen!!!

San...genotuleerd...altijd een leuk klusje..hihihi...wel balen dat je toch weer last van je rug en schaambeen hebt gekregen...maar gelukkig heb je ze af en kun je nu lekker rusten en van je avondje genieten...

Syl....gelukkig is er altijd nog layka...hihihi...fijn dat het geholpen heeft voor je teennagel!

Henne....ik luister de cd van Zita West nu ook nog iedere avond voordat ik in slaap val...hihihi....haar stem hoor ik eigenlijk al niet meer..luister meer naar de achtergrond muziek...hahahahaha...en daarbij val ik dan in slaap...hahahahaha...San...je zult dat geduld ook wel krijgen..hihihi...

Uhm...effe het lijstje kijken...

Laika en Babeth...overmorgen en overovermorgen echo...

Esther...over een aantal dagen begin je weer met de icsi...ben benieuwd hoe het met je is, of je alweer een positievere vibe hebt kunnen vinden en of je weer voldoende vertrouwen hebt...denk aan je!!!!

en verder...we blijven het gewoon proberen met ovutesten totdat we weer in behandeling zijn of totdat ik er genoeg van heb...de komende maand in elk geval wel met ovutesten, want ik heb niet voor niets zo'n pakket besteld...hahahaha...

ik ga me effe douchen en dan bank hangen...vanaf morgen is het dus weer meetmoment en slim belly in de avond..en ook alvast leren voor de releases van volgende week: club cycle, club power en club yoga...

oja...voor het lijstje: spaghetti met zelfgemaakte saus van gehakt, mix, verse prei, champignons en paprika...morgen hebben we dat ook, want eigenlijk smaakt het de tweede dag zelfs nog lekkerder...hihi..

fijne avond en tot morgen denk ik!

liefs,

Nico

Geplaatst

Sen...heel mooi wat jullie gedaan hebben met de wensballon...en idd...het was een schitterende maan zaterdag!!!

sab...ook weer terug? hoe heb je het gehad?

liefs,

nico

Geplaatst

Henne dat bedoel ik, op dat zwangere lijstje!

Nico saus klinkt lekker enne die bongo dans van jou heeft wel geholpen :-)

Geplaatst

Dat is toch van een reclame bunga bunga?

Rustig hier. Denk dat ik maar naar bed ga.

Werd trouwens vandaag gebeld, na de 3de keer maar opgenomen wist niet wie het was, uiteindelijk een werknemer, hoe het met me ging en wanneer ik weer kwam werken, schattig zeg :-).

Of ze zijn blij dat ik er niet ben en zijn ze benieuwd hoe lang ze nog van hun vrijheid kunnen genieten, haha.

Slechte baas......

Geplaatst

Hmm, het lijstje dat Henne hier heeft neergezet was volgens mij wel het laatste lijstje, alleen was die door iemand anders weer niet goed gekopieerd van het lijstje daarvoor (snappen jullie het nog) want ik had mijn echo-datum al aangepast. Ik heb namelijk niet woensdag de echo maar volgende week. Die van aanstaande woensdag was vervroegd naar vorige week omdat ik zo onzeker was. Ipv een echo met 10 weken, heb ik er dus nu een gekregen met 9 weken en krijg ik er weer een met 11 weken. En dat is op 29 maart. Zal het lijstje even aanpassen:

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Esther: 26 maart start 6e icsi

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, kopie dossier opgevraagd. Gesprekken bij Geertgen 30-3 en DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Roestvlek: 18-3 evaluatiegesprek, hierna ???

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei?

IVFSH:

Behandeling

Dublin: cryo poging, tp 15 maart.

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Rubster: waarschijnlijk tp rond 29 maart. 24 maart folikelmeting

Zwanger

Ursula:

Babeth:24-3 controle gyn + 28-3 20 weken echo (met 20w)

Laika: 29-3: 4e echo (met 11w)

Simba: 30-3: Pretecho

Witje: 04-4 (20 weken echo, met 20 weken 2 dagen)

Geplaatst

Henne...veel succes voor dadelijk...ik hoop dat je toch een beetje hebt kunnen slapen...is toch wel weer spannend allemaal!!!

Syl...ik snap volledig wat je bedoelt!!! en wat lief van je medewerker...idd...bellen ze nu omdat ze je missen of omdat ze willen weten hoeveel vrijheid ze nog hebben...hihihi...

Guusje...jij ook veel succes dadelijk bij het gesprek met de ferti-arts....kan niet anders dan dat je groen licht krijgt om te beginnen!!

Ik heb het lijstje ook even aangepast...dossier is namelijk al binnen...hihihi...de rode duivels zijn trouwens flink aanwezig...sorry voor de details zo op de vroege ochtend...

liefs,

Nico

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Esther: 26 maart start 6e icsi

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, Gesprekken bij Geertgen 30-3 en DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Roestvlek: 18-3 evaluatiegesprek, hierna ???

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei?

IVFSH:

Behandeling

Dublin: cryo poging, tp 15 maart.

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Rubster: waarschijnlijk tp rond 29 maart. 24 maart folikelmeting

Zwanger

Ursula:

Babeth:24-3 controle gyn + 28-3 20 weken echo (met 20w)

Laika: 29-3: 4e echo (met 11w)

Simba: 30-3: Pretecho

Witje: 04-4 (20 weken echo, met 20 weken 2 dagen)

Geplaatst

Henne succes vandaag! Sluit mij aan bij Nico, hoop dat je een beetje heb kunnen slapen en niet zoals ik vorige week om 5.15 uur al wakker.... Op een goede ontdooiing!

Guusje, heel veel succes met de arts!

Overige meiden veel plezier vandaag, geniet (als het kan) van het weer. Ik weet dat ik de hele ochtend een teambijeenkomst heb en hier echt van ga genieten (lichtelijk ironisch op de vroege morgen....)

Geplaatst

Zo weer veel geschreven. Heb gisteravond weinig rustig aan kunnen doen. Vriendin belde dat er bij haar moeder een aantal dozen kleding stond en dat ik kon uitzoeken wat ik wilde voor de kleine. We hebben het toch maar gedaan hoewel we niet weten wat het wordt en het toch veel kleding voor jongetje was. Wel raar om kleertjes uit te zoeken. We hebben uiteindelijk 4 vuilniszakken bijna vol meegenomen. Kunnen een jaar vooruit geloof ik. Nee moet nog wel uitzoeken op maat enzo maar alles wat we hebben hebben we alvast.

Dus vandaag maar op het gemakje doen.

Henne nog ruim 2 uurtjes en dan kan je bellen. Je gaat gewoon te horen krijgen dat je mag komen om je kindjes op te halen. Hopelijk allebei!! en dat ze maar 1 rietje nodig gehad hebben.

Guusje succes met het gesprek vandaag!!

Sen fijn dat het oplaten van de wensbalon zo mooi is geweest. Altijd bijzonder zulke herdenkingsmomenten. Wat makkelijk dat je dan aan het strand woont nietwaar?

Geplaatst

Henne heel veel succes met wachten op het telefoontje. Hopelijk heb je kunnen slapen.

Guusje jij bent voorbereid om de ferti arts aan te pakken en duidelijk te maken dag je wilt opstarten :-)

Sandra jullie willen wel weten wat het wordt dn nog belangrijker mogen wij dat ook weten??? Slaap je alweer wat beter?

Het zelfde voor Bxbeth laten jullie weten wat het wordt, sorry ben nu eenmaal heel nieuwsgierig.

Dublin de eerste ww zit erop, hoe voel het. Genoeg afleiding met het werk zo te horen, verzet de gedachten.

Nico ik vind het soms fijn aks de sluizen openstaan. Blijft toch raar dat verhaal van jou.

Geplaatst

Syl wij willen het zeker weten ja lekker praktisch he. Ik zal het verdekt vertellen door de kleur van mijn ticker op het geslacht te zetten. Je weet nooit wie er meelezen die het nog niet mogen weten. Hij is nu nog blauw maar als de kleur in rose veranderd dan snap je het vast wel toch????

Hoe was je tjap tjoy gisteren????

Wie van jullie denkt er ook aan om naar de forum dag met high thea te gaan op 11 juni???? Ik moet nog even aanzien hoe het verder verloopt maar zu het wel leuk vinden als er ook een aantal van jullie komt. MET zwangere buik dus dames, hier heel veel posi kracht om de volgende of lopende poging te laten slagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb redelijk geslapen, gistermiddag de cd geluisterd. Even kijken hoe ik het over kan zetten op iets met oordopjes en dan kan ik het ook in bed gebruiken. Was wel een paar x wakker vanacht maar heb niet zo lang wakker gelegen gelukkig. Misschien toch al het effect van Zita?????

Henne nog een uurtje!!!!!

Geplaatst

Vandaag is cryo-dag!!! poeh he, ik heb redelijk goed geslapen, gisteravond was ik nogal hyper. Rond zeven uur wakker, dus dat viel ook mee. Maar nu gieren de zenuwen echt door m'n lijf. Nog een uurtje tot ik kan bellen.....

Geplaatst

Hee meiden!

Ik heb een lekker weekend gehad in nl, vrijdagavond emo tv gekeken, dus de tranen de vrije loop, was lekker, haha :-). Zaterdag wandelen op het strand: zalig!!!!

Nu bijna het vliegtuig in: nu echt op weg naar Ierland. Heb afspraken gemaakt om vanmiddag huizen te aan kijken, hopelijk vinden we snel wat!

Henne: veeeeeel succes vandaag!!

Nico: toch ongesteld geworden, wat heb jij een gekke cyclus gehad....

De rest komt straks, als ik in Cork ben.

Liefs,

Ivfnl---ivfco

Geplaatst

Ivf bijna co hihi. Wat lekker dat je nog een fijn weekend hebt gehad na deze emo tijd die jullie achter de rug hebben. Succes vanmiddag en ik hoop dat jullie snel je eigen plekje vinden voor jullie zelf!!!!!

Veilige vlucht, het weer zit in ieder geval mee.

Ja ja Henne nog eventjes, zet de cd van Zita nog even op of vallen jullie dan weer in slaap en vergeet je de tijd hihi?

Geplaatst

Nog 25 minuten Henne, ik stuur alle positieve energie baar Voorburg en andere kant Rotterdam.

Gelukkig Sandra dat wij het ook mogen weten :-)

Heeft de cd van Zita wel geholpen. Ik geb slecht geslapen, had nog gekeken of je op het forum zat naar gelukkig niet.

Ik wil in principe ook komen 11 juni met een slag om de arm. Ben altijd voorzichtig met ver vooruit plannen. Eigenlijk zou ik 9 juni uitgerekend zijn dus had ik liever niet kunnen komen.

Maar leuk als er mensen van ons griepje komen, Nico kun jij misschien ook!

Geplaatst

Nog twintig minuten..... Oh dit is zo erg. Heb de hele tijd vertrouwen gehad en ben nu toch bang dat er geen tp is, of dat we van de zes maar eentje over hebben ofzo. Wil ook niet teleurgesteld zijn als er 'maar' eentje wordt teruggeplaatst ipv twee, maar weet gewoon van mezelf dat ik er heel graag twee wil. Nou ja, jullie hoef ik niks te vertellen, deze uren en minuten kennen jullie als geen ander.

San fijn dat je iets beter geslapen hebt. Wie weet doet de cd toch wat. Ik ga proberen voor we naar het ziekenhuis gaan nog wel een keer te luisteren, maar moet zo ook nog gewoon wat boodschappen doen enzo. Als dat eerste telefoontje maar voorbij is....

IVFonderweg, leuk huizen kijken! Hoop dat jullie snel een eigen stekkie vinden.

Geplaatst

Henne, ik duim voor je dat je dit rietje alleen maar nodig hebt.

IVFSH spannend richting cork en dan je leven op de rit zetten.

Nou, ik heb ook weer wat. Kwam er gisteravond achter dat de apotheek de verkeerde gonal F pennen heeft geleverd. 4x 300 ipv 900 pennen. En toen ik vanmorgen belde vond ze me negatief en moest de klacht maar bij de apotheker neerleggen. Dus ze heeft de verbinding verbroken.

Ik zei ook nog dat de rest wat er op het recept staat niet nodig heb. Toen werd ze dus boos. Moet het nu met de apotheker afhandelen.

Ik ga dus echt naar een andere apotheek. Maar eerst nog even de andere gonal F pennen regelen. Of zal ik gewoon het hele recept bij de nieuwe apotheek inleveren?

Zij hebben toch niet het recht om te bepalen welke pennen ik krijg? Ben er echt boos om hoor!!! Wat een trut zeg!!!

Verder zit ik nu lekker in het nieuwe pand op mijn kantoor. Niet alles werkt zo als het moet.

Wat betreft de forum dag op 11 juni, ik weet het nog niet. Voor mij is onze dag al zo spannend op 16 april. Dan zal ik ongeveer ongesteld moeten worden of juis niet, en daar gaan we voor toch!!!

Groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden