Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lekker gewerkt vandaag! Was wel druk, maar ook erg gezellig met iedereen die me kwam feliciten ;-) taart viel erg goed in de aarde en was ook erg lekker, al zeg ik het zelf...

Henne, wat nwijs klote zeg... Wat den je zelf? Was het te vroeg, of is het over? Hoop het eerste natuurlijk! Top trouwens dat je ondanks de rottest wel de def uitnodiing eruit gedaan hebt vandaag! Ziet er goed uit, ik heb er erg veel zin in!

Simba, wat een prachtig kindje! Weten jullie wat het gaat worden, of wil je dat nioet weten?

Niko, fijn dat jullie zo'n goed gevoel hebben overgehouden aan het gesprek. De 27e naar dd dus? En daarna een besluit? Of ben je er wel een beetje uit?

Mart, meis, ik za het bericht al op facebook, heel veel sterkte de komende tijd...

Miki: hoe bedoel je??. Vliegende streepjes?.? Ben heel benieuwd.

Zaterdag vier ik mn verjaardag, hoorde dat mn twee zwangere vriendinnetjes ook komen. Zeg da maar niet tegen vin, hij kan daar niet zo goed tegen momenteel. Overigens; ruzie is overgewaaid, hij heeft ook vandaag geen sigaretten gekocht. Daar vertrouw ik dan maar op ;-)

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oja, syl, het zt julekie ect niet mee zeg... Hoeveel kan een mens hebben?? Overigens waait het hier (amsterdam) helemaal niet..

Babeth, heel goed dat je op je strepen bent gaan staan. Soms zou je dat soort mensen wel over de balie willen trekken!!,

Geplaatst

Alvast veel plezier zaterdag Fren! Ik heb ook een feestje: moeder en dochter die samen een bbq geven (de 1 wordt 32 de ander 10... ze was er vroeg bij) en het schijnt heel mooi weer te worden!

Geplaatst

Dank jullie wel voor de leuke reacties.... jullie moesten eens weten hoe graag ik het jullie allemaal gun....

Nee Fren, we weten niet wat het wordt en dat willen we ook niet weten. Doordat de hele natuur in dit proces zo volledig buiten spel gezet wordt, willen we dit stukje graag laten zoals het is... Dus even een keer iets zonder voorkennis..

Geplaatst

Babeth ik wilde het niet bagetaliseren hoor. Ik bedoelde idd ook dat als ze het ontdekken dat het goed te behandelen is. Ook al is het dan geen pretje. Maar goed je staat onder strenge controle, met een beetje van jezelf erbij voor zulke mutsen als vanmiddag, dus als er iets is ben je er op tijd bij. Ik hoop net als Esther dat het allemaal meevalt en dat het komt door wat je gegeten en gedronken hebt.

Simba wat mooiiiiiiiii..............

Lekker he Esther fout eten, doen wij ookk regelmatig hihi. Geniet van je vervroegde weekend vanavond op de bank met lekkere hapjes. Gaat het al wel ietsje beter met je??

Henne goed dat je het er even lekker uitgehuild hebt en ik ken het gevoel dat je na het mislukken niemand om je heen wil behalve je man en het liefst in bed wil kruipen tot alles voorbij is. Hou nog even vol, ga je wel foto's maken van J. die in de sloot springt???? Willen wij ook wel even zien hoor.

Fran en Caroline een feest zaterdag. Leuk hoor, het wordt goed weer dus geniet ervan.

Net met de kat naar de dierenarts geweest, hij weegt nu 8,6 kg dus op het randje naar te zwaar. We gaan over op indoor voer als onze ton bijna leeg is. Hopelijk wordt ie niet te zwaard, vind ik altijd dierenmishandeling te zware dieren door overvoeding van de baasjes.

Geplaatst

Hoi meiden,

Henne ik kan me je gevoel goed voorstellen, succes morgen, al zou het best pittig zijn.

Fijn dat J. En jij elkaar goed kunnen opvangen.

Fren funnies lezen dat er geen nieuwe sigaretten gehaald zijn ! Sneu om te lezen dat vin moeite heeft met zwangere vrouwen! Maar ook voor fled man is het natuurlijk een heel moeilijk traject.

Simba wat een erg mooi kindje, jeetje , zo bijzonder om te zien !

Esther ik maak me nu niet meer druk, de gyn heeft me enorm gerust gesteld en de waarden waren 8 weken geleden perfect en anders inderdaad een streng dieet maar er op tijd bij.

Jij hebt nu 3 avinddiensten achter elkaar ? Lijkt me inderdaad ongezellig maar voor je man goede studiemomenten?

Jij hebt morgen je eerste fm , heeeeel veel succes!

Eef ik hoop echt dat de uitslagen goed zijn en dat jullie er beiden weer voor durven te gaan!

Syl, heeft Jeroen het eea nog kunnen redden?

Liefs

Babeth

Geplaatst

Henne het schijnt verslavend te zijn, net als dit forum, dus pas maar op. Straks heb je geen tijd meer om te werken hihi.

Geplaatst
Heb angry birds ontdekt. Past goed bij m'n stemming ;-)

Fantastisch he?

Ik ben al verslaafd!!!

[ATTACH=CONFIG]1093[/ATTACH]

Geplaatst
Guusje heb jij nog tijd om te werken dan hihi??

Hahaha, eigenlijk niet ;-)

Geplaatst

:) hoi allemaal, ik meld me hier ook even aan. We zijn deze maand gestart met IVF. Ik ben 41 en m'n allerliefste is iets ouder. We hebben gisteren de punctie gehad en als 't goed is krijgen we zaterdag een tp. Morgen horen we of er geschikte embryo's ontstaan zijn in 't lab. Heel spannend dus weer, maar elk moment tijdens de ivf is eigenlijk wel spannend geweest. Heb veel last van de punctie-naweeën trouwens. De punctie zelf viel me erg mee, maar de napijn valt me wel tegen. We hadden maar 3 geschikte eitjes dus het wordt wel karig. Maar duimen dus dat er nog wel wat teruggeplaatst kan worden.

Geplaatst

Zit al een uur vast op een level, ga nu toch maar naar bed :-) heb vanaf morgen ook j zijn oude iPhone, dus kan zelfs op werk smokkelen hihi. Nou ja, doe ik tochnniet hoor, check daar zelfs geen mail. Nog nooit zo braaf geweest met de baas z'n tijd als hier.

Ga proberen te slapen, truste!

Geplaatst

hihi angry birds: super spel!!! helemaal aan verslaafd geweest, nu helaas uitgespeeld... wat ook leuk is:

- zombies versus plants

- world of goo

- en voor de iphone: doodle jump!!!

- moron test, altijd grappig

- ben ook verslaafd geweest aan een heel simpel spel: iBubble

jaja, lang leve de apple club :-)

Wij gaan lekker een filmpje kijken hier, we hebben veel films op harde schijf gezet in china, natuurlijk niet helemaal netjes om te doen, maar wel leuk, haha. Daar werden alle nieuwste van de nieuwste films op elke hoek van de straat verkocht voor een eurootje.

fijne avond en slaap lekker voor straks!

Geplaatst

Nou ik ga even in etappes reageren hoor:

Esther ik voel een sterke band met jou, ik heb ook altijd friet satesaus en een Mexicano, heeeeerlijk!

Uiteindelijk toch naar de camping gegaan op aandringen van Jeroen voor de rust eeeh, niet dus.

Caravan is wat beschadigd en tent op sommige stukken ingescheurd, alles valt verder te maken maar verschrikkelijk zeg. Lig net op de bank. Waait hier nog steeds verschrikkelijk.

Angry Birds is super, ben al door alle levels heen. Ook Angry Birds special met thema's errug leuk hoor.

Geplaatst

IVFSH, uitgespeeld? Woow, ik zit al even vast op level 15 van het 1e veld!!! Schiet niet op ..... om angry van te worden.

Die andere spellen ken ik nog niet, ga ze eens opzoeken.

Ik heb zelf ook Bubble Buster, ook zeer verslavend ......

Veel plezier met filmpje kijken!

Geplaatst

Roestvlek goed nieuws over hè vriend lees ik net ik de mail maar wat klote dat er ingebroken is bij jullie. Hopelijk zijn er geen dingen van emo waarde weg en valt het mee. Lijkt mij echt niet leuk hoor. Nu duimen voor 14 april dat verder alles goed is.

Babeth jij hebt ook weer een bewogen dag achter de rug. Is het nu een beginnende zw diabetes?

Sandra volgens mij heb jij best lekker liggen dobberen in het water.

Geplaatst

Henne welterusten, leef je uit op Angry Birds, goed voor frustratie.

Fran ik heb Jeroen nu al strikte instructies gegeven voor 16 april met zijn gepaf, dat hij zich wel gedraagt.

Simba leuk stuiterbericht!

Volgens mij heb ik het wel gehad zo. Soms moeilijk op een telefoon, je bent zo 5 pagina's verder.

Zakelijk hangen we opeens op het randje, ben het eigenlijk ook wel zat en wil rust. Ga wel bij een supermarkt achter de kassa zitten hoor.....

Geplaatst

Tsjonge, wat zijn jullie computerexperts zeg. Ik ben al blij dat ik kan mailen en surfen. Haha.

Henne, goed dat je alles er even uit gegooid hebt, Kan je accuutje weer even opladen want ik blijf positief voor je. Lees je berichten eens terug. En ik wil hier graag foto's zien van J. die de sloot in is gesprongen.

Sylvie, hoe is het nu bij jou? Zit je weer in Burgh Haamstede? Het gaat hier idd enorm tekeer. Bij ons is er ook het één en ander door de tuin gewaaid.

Eef, moeilijke beslissing. Wens je veel wijsheid toe.

Simba, jeetje dat een echo zo realistisch is. Echt mooi! Had ik eigenlijk nog nooit zo gezien. Vreemd idee dat we gelijk waren uitgerekend maar wij gaan met zijn allen hier jou volgen. Alleen dan ietsje later...

Guusje, nog steeds de bongi aan het doen?

Tochikweer, welkom hier. Hoop voor je op een mooi bevruchtingsresultaat.

Heb vandaag heerlijk gamba's op in pittige knoflooksaus. Gelukkig voor jullie is dit geen forum met geur.

Geplaatst

Lekker zara gamba's in knoflook.

Ik heb ook nog braaf gekookt, macaroni met gehakt en voorgesneden groente.

Wij liggen nog steeds te schudden hier, woon jij hier in de buurt Zara?

Geplaatst

ja Syl ik heb best lekker liggen dobberen hoor. Jij nu dus ook alleen op een matras in een caravan. Slaap lekker!!

Henne lekker slapen hoor.

Paul heeft nog 2 uurtjes voor de belasting en hoor hem veel zuchten achter de laptop. Arme jongen, het enige wat nog moest was nakijken wat hij weken geleden al had ingevuld. Nee alles op laatste moment. Zal er maar niks van zeggen, hij heeft het al zo zwaar nu.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden