Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hier verstandig gedaan en niet naar kantoor, maar zo mijn bedje in en uitzieken. Iemand interesse in een verkoudheid/griepje? Ik hoef hem eigenlijk niet.....

Haha Dublin was het maar zo makkelijk, heel verstandig dat je thuis bent gebleven, uitzieken en voor jezelf zorgen.

Nogmaals beterschap en hopelijk gaat het morgen een stuk beter.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb het vorige week al gehad...hoef niet weer. Beterschap! Rustig uitzieken.

Ben in zh...toch maar even gemeld. Ze overleggen met de zh hygiëniste

Geplaatst

goeiemorgen dames,

Esther...jeetje...hoop dat je niet besmet bent...kan me je overpeinzingen van vannacht wel voorstellen...lijkt alsof je 's nachts altijd alles beter kunt overdenken, positief en negatief...sterkte meid!!! en hoop ook dat je gauw uit de file bent...succes met de 2e fm...en met de planning voor de punctie...hoop dat ie doorgaat...krijg je morgen dan de uitslag van het kweekje?

Henne...meis...heb met je te doen dat de bongi toch heeft doorgezet. knuffel voor jou en J. :hugs2:(jammer dat we hem nu niet in de sloot zien springen...hihihi)...goed dat jullie toch weer leuke dingen in het vooruitzicht hebben en dat er al weer een echo is gepland en een mogelijke tp! ik herken je gevoel dat je op een gegeven moment genoeg hebt van dat je negatieve gevoel de overhand heeft en je meesleurt in het dalletje naar beneden...had ik na de 3e IVF ook...totdat op een gegeven ogenblik de knop min of meer omging...en ik tot het besef kwam dat er ook nog zoiets bestaat als leven (wat ik toch voor mijn eigen gevoel al 2 jaar niet meer echt heb gedaan...van operatie naar operatie, naar zwangerschap, curretage, en uiteindelijk 3 IVF's)...goed dat je ook een beetje afstand van het forum neemt. we weten dat je aan ons denkt en wij denken aan jou en J. en leven mee!!! neem de tijd!!

Kaartje...vakanties aan het bedenken...lekker...wij gaan eigenlijk altijd naar hetzelfde...hebben ons hart verpand aan Lesbos...alleen weten we dus nog niet of we dit jaar gaan...vanwege het financiële en vanwege de ivf...

Fran...geloof dat ik het bongi dansje moet doen...(liever niet natuurlijk, maar als je zeker weet dat ie moet komen, dan doe ik m voor je)

:yah::yah:bongi bongi bongi...:yah::yah:kom maar op, die bongi...:yah::yah:

enne...wel leuk en lekker zo'n kookworkshop....9 gangen ook nog...toe maar...hihihi...heel veel plezier en laat het je smaken!!!

jammer overigens dat de yoga je niet heeft kunnen laten ontspannen en dat je een paniekaanval had...gelukkig dat Vin alles had uitgezocht...

Laika...morgen de 12-weken echo en nekplooimeting...spannend...ben je al een beetje meer aan het genieten?

ivfsh...balen dat dit huisje het niet geworden is en jammer dat de huurtermijn aangepast werd...goed van je dat je zoveel aan het sporten bent...dan mag je die paashaas ook wel slachten...hahahahah...

Caroline...fijn dat je je schema binnen hebt en bijna alles compleet. Met menopur kan ik je niet helpen, heb ik nog nooit eerder gebruikt...spannend hoor...dus jullie blijven waar jullie zitten en de tp is dan in Gent...dat is oko dezelfde werkwijze als in Geertgen...daar is de tp in Genk...en de rest gewoon in Geertgen...

Rubster...nog minder dan een week en dan mag je testen...ga je mooi wachten tot de testdatum of ga je al eerder testen???

Babeth...jij ook veel succes vandaag in het ziekenhuis...moet je deze 'shots' vaker krijgen? Heb ik geloof ik gemist...weet niet hoe het aanvoelt, onrustige benen, maar lijkt me geen pretje...hoop dat er iets aan gedaan kan worden...

Syl...ik was geloof ik een beetje in de bonen...je bent dus nu eigenlijk overtijd, toch??? ik zou dan stiekem ook hoop krijgen...het lijkt er inderdaad op dat dit forumtopic opeens behekst is met late bongi's...moet ik het dansje ook voor jou doen??? of zal ik nog even wachten en met je mee hopen???

Enne...las ik het nu goed...vandaag een jaar geleden dat jullie huwelijksreis was??? dus dat betekent dat jullie alweer een jaartje getrouwd zijn, of ben ik nu verkeerd??? in elk geval proficiat meid...gaan jullie nog iets leuks doen??? enne...zal een beetje moeilijk worden of niet?? föhnen zonder stroom....:tongueP:

moet ook wel even lachen om je verhaal met je uitscheurende broek en het feit dat dit niet in verband staat met de pizza...hihihi...dan zou ik zeggen...koop je een mooie nieuwe pyamabroek, die je dan kunt showen aan je hubbie...:toothy10:

Zara...blijf lekker meekletsen...op zich heb ik er geen moeite mee...en wat San al zei...ze geeft het aan dat de foto daar en daar staat en als iemand het wil kijken, kan dat...de keuze is dan aan ons...

Spaatje...begreep op hyves dat je dossier alweer niet compleet was, toch??? wat gingen jullie nu ook alweer doen? door naar een ander zh???

Sab...heb je al gebeld voor een uitgangsecho???

Dublin...aiaiaiaiaiii...keelpijn veranderd in verkoudheid...balen meid...hoe voel je je verder buiten dit???

Eef...wow...de laatste keer...en dan ook nog tegenwerking waar jezelf niets aan kunt doen als je man voor het onderzoek wilt gaan, je zou bijna denken...ik hoop dat deze keer gaat lukken!!!

volgens mij heb ik nu iedereen gehad...Guusje? Sen? alles owkee meiden???

hier niet veel te melden...ondanks nu dus die negatieve test, blijft mijn temp laag...laat ik me er maar niet druk om maken...het komt zoals het komt...gisteren toch weer aan de banga geweest...hihi...de lessen waren errug leuk...die leuke knul met die mooie kuiten was er ook weer en tijdens de spinningles (waren nog met de warming up bezig) kwam een klant me dat even vertellen...hahahaha...het was dat ik nog een rooie kop van zaterdag had, anders had men gezien hoe erg ik aan het blozen was...hahahahaha...:misc_expressions-wh

fijne dag allemaal en tot later!!!

liefs,

Nico:blowkisses:

Geplaatst

Nico wat ben je toch een heerlijke stuiterbal met je geweldig geschreven stukjes voor iedereen.

Even aplausje voor jou!!!!!!!

Geplaatst

San....nu maak je me aan het blozen (net als ik al gisteravond deed...hihihi)...

ik blijf erbij...met spiekbriefje gaat het altijd goed...hahahaha...maar ik vind ook dat jullie altijd mooie stukjes tekst schrijven...ook heel mooi verwoorden....dus ook voor jullie allemaal een applaus!!:clap2::clap2:

liefs,

Nico

Geplaatst

Gunst wat een gedoe...ze willen de fm niet op de afdeling doen maar in een aparte mrsa kamer....zucht.

Geplaatst

Getverderie Esther wat een gedoe allemaal. Ik kom gewoon naast je zitten hoor de 16e!!! Maar je bent schoon..... het moet gewoon...... Als het door al dit gedoe nu nog niet lukt om zwanger te worden??? Ze zeggen dat je alles een keer meegemaakt moet hebben maar vind dit toch wel een beetje to much hoor.

Geplaatst

Dublin, ik kan je een hand geven, ben ook snipverkouden (begint bij mij bijna altijd met keelpijn) dus ga zo ook weer terug mijn bedje in. Dacht gister: kan ik mooi een dagje verzorgd worden door manlief, gaat ie naast me liggen en valt in slaap! Heb hem om half 7 wakker gemaakt, gaan we nog wat eten? (Hij zou boodschappen doen), maar toen voelde hij zich ook niet lekker, blijft vandaag ook thuis... Zucht, ik kan ook nooit eens gewoon ziek zijn en vertroeteld worden...

Esther, wat een vervelende situatie zeg! Je lijkt mij wel: altijd wat als we bezig zijn! Hopelijk ben je niet besmet, ze willen nu kennelijk geen risico nemen. Sterkte ermee!

Geplaatst

jeetje Esther wat een gedoe zeg...van de ene kant kan ik het wel begrijpen, ze willen geen risico nemen, maar van de andere kant...pffff...als je al niet genoeg hebt meegemaakt...

Geplaatst

Hee meiden!

Mmm, griep heeft toegeslagen: balen! Beterschap, hoop dat het snel over is!

Esther: msra... Super balen. Weet er echt veel te weinig vanaf om ies zinnigs te zeggen om je op te beuren. Vind het rot voor je en hoop dat je niet besmet bent! Hoe was de FM?

Ik heb ar net naar zijn werk gebracht en ga weer een dag huizen kijken. Ben benieuwd wat voor meuk ik vandaag weer tegen à komen :-). Jullie zouden de vreselijke smaak van de ieren echt eens moeten zien, haha.

Tot later!

Geplaatst

ivfsh het is weer eens wat anders toch om in de smaak van een ier te wonen hihi.

Succes!!

Geplaatst

Hallo Meiden,

Ik ben ook verkouden hoor. Maar niet super erg.

Esther, ik duim voor je dat er geen msra bij jou te bekennen is.

Nico, ik probeer niet eerder te testen, maar men zegt dat na een dag of 10 de pregnyl uit je lichaam is. Heb 2x poeder en 1x vloeistof gebruikt. Ik mag 14 dagen na de punctie bloed komen prikken. Dan kan ik zondag best een testje er tegen aan gooien lijkt mij. Maar weet niet of ik het doe.

Sta er zo relaxed in deze keer.

Syl, als ik met nat haar naar bed ga zie ik er de volgende ochtend ook niet uit. En ik heb redelijk kort haar. Succes en lekker genieten bij de kapper.

IVFSH, succes maar weer met huizen kijken

Fren, jij gaat lekker eten. De vraag was of er alleen maar kookboeken bij jullie gemaakt worden, of ook nog andere dingen.

Verder voor iedereen een dikke knuffel.

Groetjes

Ruby

Geplaatst

He he, ik heb bijgelezen!!! Wat is er weer veel geschreven. Hier gaat het gelukkig weer goed, griep is weer overgevlogen. Vandaag krijg ik een telefoontje van het zkh, dan ga ik melden dat ik niet aan het Cetro Trial mee ga doen. Vandaag gaat de arts ook al mijn recepten klaar maken, dus mag straks mijn groente la weer gaan vullen, hiep hoi!!!!

Vandaag een rooster vrije dag, raar, meestal is dat op vrijdag.

Is er iemand al naar Gooische vrouwen geweest? Ik ga er vrijdag heen? Ben benieuwd.

Sandra, een manneke, super hoor!!! Ik heb de foto gezien, wat is dat toch altijd weer mooi!

Woow Esther, MRSA, Hoop dat je niet besmet bent. En wat een gedoe als je evt toch positief bent. Liefer niet positief en over ruim 2 weken een anderen positieve test.

Dublin, balen dat je ziek aan het worden bent, doe je wel rustig aan? Ennuuuh, ik heb geen interesse in een verkoudheid/griepje ;-)

Ivfco, succes met een huis zoeken, het schiet niet echt op he? Komt vast door de goede smaak van die Ieren!

Geplaatst

Hee witje,

Je zegt het goed: is wel weer wat anders, haha. Bloemt gordijnen, eiken houten meubels en van dat oude tapijt waar vorige verhuurders weet ik veel wat mee hebben gedaan: ieks ;-).

Er zijn natuurlijk wel leuke huizen, maar die liggen met name in van die typische gezinnen buurten met een overkill aan kinderen en ver weg van de kroegen. Echt geen zin om daar te gaan wonen, zeker als komende tijd niet ga werken. Geen zin in dagelijkse confrontatie.

Geplaatst

Oei Nico, gewaarschuwd door een klant. Dan is er toch wel iets opgevallen. Haha, moet er eigenlijk wel om lachen...

Caroline en Dublin, wens jullie heel veel beterschap. Onder de wol en je laten vertroetelen!

Ivfsh, weer op huizenjacht. Snap je overweging wel dat je niet tussen de gezinnetjes met kinderen wil gaan zitten. Doen wat goed voelt hoor! Desnoods die prachtige bloemengordijntjes maar op de koop toe nemen. Die kunnen toch vast vervangen worden.

Esther, jeetje, veel te overdenken gehad vannacht. Heb ook heel weinig kennis wat betreft MRSA maar het klinkt best heftig. Wil je nogmaals veel sterkte toewensen.

Babeth, zijn dat pijnlijke injecties die je krijgt?

Sandra, goeie tip van jou gisteren!

Henne, hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Syl...dan zijn jullie dus nu 2 jaar getrouwd...toch ook een felicitatie waard hoor!!...en dan mss iets later vieren met wat er allemaal nu speelt?...

Zara...nou...deze klant had ik het zondag ook verteld...hahahaha...en toen ze hem zag moest ze gelijk aan mij denken...hahahahaha...het was de mensen in de groep van donderdag ook opgevallen...hahahahaha...maar dat heb ik normaal nooit...maar ja...die kuiten...mmm..mmm..mmm hahahahahahahaha....

ivfsh...ach ja....is idd weer eens wat anders....mijn broer heeft hetzelfde in Engeland...zij wonen nu ook in een gemeubilaird huis, met meubels die voor het grootste deel niet van hunzelf zijn...geloof wel dat ze nu op zoek zijn naar een eigen woning, want de eigenaar die zou weer terugkomen...

alle zieken onder ons...heb ook geen interesse in een verkoudheid/griep...dus ik sla ook over...beterschap!!!

Esther...hoe is de fm gegaan??? en heb je nog wat kunnen regelen voor de punctie?

liefs,

nico

Geplaatst

24 april Nico. Maar ik kijk liever naar Hoelang wij al samen zijn en dat is 16 jaar, getrouwde jaren tellen wat minder mee voor ons. Wij zijn getrouwd omdat we dat leuk vonden maar uiteindelijk heeft het geen toegevoegde waarde voor ons behalve een bijzondere dag en veel plezier.

Hoe staat het met jullie Trotski's ben?

Geplaatst

Zo ben weer back in town.

Fm was prima, donderdag weer en dan w.s. zaterdag punctie. Wel een toestand hoor daar, ik vond toch dat ik het even moest melden en de registers werden direct losgetrokken!

Nou ja, morgen de uitslagen maar afwachten. Als ik wel positief zou zijn dan gaat de punctie op de ok plaatsvinden in een speciale mrsa ruimte. Hebben we dat ook eens meegemaakt...:)

Ik heb de zh hygieniste aan de telefoon gehad en als ik positief zou zijn dan gaan ze me behandelen als zijnde zwanger. Mijn zusje moet dan ook gekweekt worden. Ik moet dan scrubben, bed dagelijks verschonen, mag niet werken totdat ik drie keer na de behandeling negatief getest ben. Kan een paar weken duren.

Ik heb hoofdpijn en ga zo even lekker een uurtje op de bank liggen. het was ook veelste vroeg vanmorgen!

Sylvie wat is troski's ben? Weer een van je befaamde i-pfone missers?

Ivfsh lastig dat het niet eenvoudig is om een fijn plekje te vinden! Kan me voorstellen dat je niet in zo'n kinderrijke buurt wilt wonen! Mijn zusje woont in de nieuwbouw waar het wemelt van de jonge gezinnen, lijkt me lastig en confronterend!

Ik ga mezelf even verwennen met een lekkere lunch...een mok biologische tomatensoep met zongedroogde tomaatjes en room (niet van mezelf hoor, van unox) en een lekkere italiaanse bol met de ene helft belegd met filet americain en de andere helft met tonijnsalade! Hmmmmm

Geplaatst

Syl...ben inderdaad ook benieuwd naar wat trotski's ben zijn...16 jaar...das alweer lang...ach...een feestje is nooit mis natuurlijk...hihihi...

Es....gelukkig dat de 2e fm goed was en donderdag e 3e en dan zaterdag de punctie...dat betekent dus ook deze deze follikels goed aan het groeien zijn...dus bij jullie gaan alle registers open als je positief zou blijken te zijn voor het mrsa-virus...laten we hopen dat het niet nodig is allemaal...

liefs,

Nico

Geplaatst

Hi Esther: fijn dat het goed was en dat je wel door kut, ook als je positief zou zijn. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat je niet bent besmet! Geniet van je heerlijke lunch! Krijg er honger van, ik ga zo nog een huis bekijken en dan heb ik lunchpauze :-)

Geplaatst

Esther wel lekker dat de punctie waarschijnlijk zaterdag is ivm G zijn tentamens.

We doen voor jou gewoon even het anti-MRSA dansje:blob6::blob6::blob6::blob6:

Geplaatst

Hi hi...gezellig dat dansje! Ik doe mee!

Gerard heeft uitstel gekregen van de examencommissie voor dat tentamen van vrijdag. Die hoeft hij dus niet te maken! Over een paar weken ofzo kan hij hem gaan doen.

Hoe was het huis ivfsh? Viel het mee? Wat voor soort woning hadden jullie in china?

Lunch was lekker...maar heb eigenlijk nog trek!

Geplaatst

Esther, fijn dat de FM, ondanks alle toeters en bellen, weer goed was. Donderdag de 3e. Spannend weer allemaal, de punctie komt dichter bij.

Ik heb net de ferti arts gesproken, ze vond het geen probleem dat we niet mee doen aan het Cetro Trial. Ze gaat nu de recepten en schema naar me opsturen. Ook hebben we de punctie besproken. Vorige keer was het een drama, dat wil ik echt NOOIT meer. 2 weken geleden stelde voor om het via narcose te doen, of hogere dosering pijnstilling. Ik heb toch maar gekozen voor meer pijnstilling, en hoop dat dit wel gaat werken. Een narcose vind ik ook weer zo wat.

Dus nu is het wachten op de bongi, en dan gaan we er weer voor. Zo zo ergens begin mei zijn.

Ik kijk er naar uit, maar ook zie ik er weer als een berg tegen op.....

Geplaatst

Spannend Guusje! Het gaat dus weer opschieten! Wel fijn dat je ergens naar toe kunt leven of niet?

Wat betreft de punctie; ik start de middag/avond van te voren al met paracetamolzetpillen, de dag van de punctie ook en dan neem ik er ook een diclofenac zetpil bij. Op die manier vind ik het te doen. Wat ga jij voor pijnstilling krijgen dan?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden