Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo te zien ben ik remi alleen op dit tijdstip. Kan niet meer slapen. Met kopje thee en weer eens niks op tv, ja naakte geile wijven volgens de reclames die op mij zitten te wachten. Dat betwijfel ik.....

Babeth mooi alles weer goed!!!! Wel lang zeg 4 uur ziekenhuis.

Heb mijn vriendin samen met mij op 10 mei een echo kado gegeven. Ze waren er heel blij mee. Een heerlijk vriendinnen momentje en een dvd met ingesproken uitleg voor het thuisfront. Heb er zin in!!!!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goh Sandra mij man zegt heel vaak dat er naakte meisjes willen sms'en met hem snachts, zal dut dan toch waar zijn?

Hep je nog wel geslapen daarna, hopelijk lig je nog te slapen.

Leuk kado voor je vriendin, gezellig uitsapje!

Babeth wat een dag dan, 4 uur zkh. Vandaag even bijrusten voor jou.

Esther ik ga duinen voor een goede uitslag.

Sta maar eens op en aan de slag.

Geplaatst

ja heb nog even geslapen van half 7 tot 8, tot ik gewekt werd door een flinke hommel die op bezoek was in de slaapkamer grr......

Ga maar even douchen en dan naar de fysio. Dan gebak ophalen bij de hema en terug naar huis nog proberen een uurtje slaap te pakken. Vanmiddag gebak trakteren op het werk nog ter ere van mijn huwelijk als dank voor de bloemen en kado bon die we gekregen hebben. Een kleine tom pouce met een foto van ons erop met de naam en datum. Hmm heb er nu al trek in hihi.

Geplaatst

goeiemorgen dames,

San...hoop dat je nog wat geslapen hebt...en wat een leuk kado!

gisteren voor mij geen tv...thuis stond ook voetbal op...vriend was hele tijd aan het zappen tussen real madrid en inter milan...we moesten wel allebei lachen toen de duitse televisiezender er meteen 'het wonder van Milaan' van maakte omdat Schalke04 met 5-2 gewonnen had van inter...hahahaha...en voor mij dus ook geen wijn gisteravond...anders had ik wel meegedaan hoor...tis dat ik de 16e niet erbij ben, anders stond ik ook wel met je op de tafel hoor Syl!!!

de mooie kuiten waren er inderdaad gisteren ook...gelukkig was hij al weg toen de zumbales begon...hahahaha...mijn shake-dosis is nu dus verhoogd naar 3 shakes...derde shake is dan mijn toetje...krijg blijkbaar toch te weinig proteïne binnen...vanavond eens geen sportschool...ook wel lekker...

Syl...hoe staat het met je naderende bongi?

Babeth...jeetje...4 uur....das wel lang...vandaag dan maar een rustdagje voor jou...

heb vandaag veel te doen, dus ben waarschijnlijk (!) niet zo veel hier...

fijne dag allemaal!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Ohw wat leuk sandra en lekker uiteraard.

meiden ik ben al vanaf vanmorgen vroeg misselijk. Heb wel mijn yoghurt gegeten, maar zit nog steeds hoog in de strot. Zal het dan echt zo zijn, of komt het door de utrogestan. heb voor mezelf gezegd dat ik me niet gek wil maken, maar op deze manier? heb ook hele gevoelige tepels en ze zijn donkerder dan normaal. Heb beter geslapen dan gisternacht. Toen heb ik echt het hele bed overhoop gehaald heeft A gezegd. Het bed kraakte zei ik. Ik weet alleen dat ik heel druk ben geweest. Vannacht maar 1x wakker geweest.

Wel weer lekker naar mijn werk gefietst. Moet zeggen dat het me best goed af gaat en toch trots op mezelf ben.

Esther, succes met de uitslag. hoop dat je niet geveld bent door de mrsa.

Verder iedereen succes....

Geplaatst

Wanneer ga je testen Ruby? Klinkt veelbelovend!!

Hoorde vanmorgen dat de minister invriezen van eicellen mogelijk gaat maken. Gied nieuws zeg!! Ben benieuwd of we dan ook onze eicellen die al 1.5 jaar ingevroren liggen bij het vu mee mogen nemen naar het Radboud. Die eicellen horen nog bij poging 1, dus zou eigenlijk een soort reserve poging kunnen worden. Toch maar eens bellen met het vu!

Geplaatst

Ik vind het nog steeds heel jammer Nico 16 april, mijn dansmaatje.......

Komen die kuiten vandaag weer dat je het zo druk hebt, jaja.

Ruby lekker op de fiets vooral met dit weer heerlijk, en wij duimen allemaal voor een positieve test.

Sandra lekker en leuk voor op het werk, wist niet dat je dat bij Hema kon laten maken.

Ben nog niet bongi maar wacht nog even rustig af, zal wel weer een strom in een glas water zijn, probeer er maar niet aan te denken.

Geplaatst

Fren, weet dat het vu het er zeker niet mee eens is wat die eicellen betreft. Maar raar dat je er niet zelf over kan beschikken. ik moet maandagochtend tussen 8 en 9 uur bloedprikken in het VU

Syl, hier is het nog steeds grijs. ben benieuwd wanneer de zon gaat schijnen. Maar de fiets is wel lekker hoor.

Nico, 3 shakes. Ik vind ze echt niet lekker. Daarom de gewichtsconsulent en dan maar iets langzamer.

Vanmiddag weer een weegmoment en dan naar de visboer, kijken wat hij allemaal voor een lekkers heeft.

De bongi mag voor sommige mensen wel komen, ga allemaal voor jullie duimen.

Geplaatst

goedemorgen meiden,

ik heb lekker wat langer geslapen, pas om 9 uur op, heerlijk.

Mooi nieuws van de eicellen. Wel heel gek dat je deze niet mee zou kunnen nemen fren... cryo's mag je toch ook van het ene naar het andere ziekenhuis meenemen. Ik hoop dat het allemaal soepel zal lopen voor jullie!

Hier ook nog een grijze dag, ze hadden zon beloofd, dus ik hoop maar dat die straks doorbreekt!

Geplaatst

ruby,

ik had de laatste keer veel bijwerkingen van de utrogestan/progynova (denk met name utro), maar kon wel merken dat het van de utrogestan kwam en niet van de zwangerschap. Ik moest ze om de acht uur innemen en aan het einde van die acht uur merkte ik dat de bijwerkingen veel minder waren dan bijvoorbeeld twee uur na inname.

Bij jou hoop ik heeeeeel hard dat het door je eigen hormonen komt en dat we je de 16e zwanger mogen begroeten!

je bent nu wel al over de helft met wachten, toch? 11 april testen?

Geplaatst

Ruby spannend zeg. Je gaat toch niet zeggen dat je nu nog bezig bent met afvallen??? Dat mag zeker niet als je zwanger bent hoor. Gezond eten kan geen kwaad, maar de afvalstoffen die je met afvallen af moet voeren zijn niet goed voor je kleine straks. Nu eet de kleine nog niet van je (ga er vanuit dat het gelukt is, posie blijven toch?) maar straks wel natuurlijk.

Syl nog geen bongi??? Jeetje zeg je doet er wel lang over deze keer toch??? Wonder????

Nico wil je nog wel naar huis aan het einde van de werkdag???? Je bent helemaal in de ban van de kuiten hihi. Niet teveel dromen, ook een beetje werken natuurlijk.

Fran hoop dat je ze dan alsnog mag gebruiken, waarom hebben ze ze eigenlijk ingevroren??? Als het toch al verboden was om ze te gebruiken?? Of was er iets met het zaad waardoor er niet bevrucht kon worden?? Blijft balen zeg dat het VU zo moeilijk doet. Het zijn je eigen eicellen.

De mini tom pouce ziet er leuk uit, beetje klein naar mijn zin. Kunnen me nooit groot genoeg zijn.

Fysio was niet lekker, dus zo maar weer even languit. Wie weet kan ik nog een uurtje slaap pakken voor ik vanmiddag gebak ga delen en eten. Dat is mijn werk voor vandaag bij de baas hihi.

Ik ben toch zo blij dat P niet van voetbal houdt, net als ik. Wij zappen altijd snel verder want van voetbal gaat onze tv kapot :happy:

Geplaatst

haha, van voetbal gaat de tv kapot :-) Ik zal het tegen ar zeggen de volgende keer :-)

Hoewel ik het zelf vaak ook best leuk vind, maar hij vind werkelijk elke wedstrijd leuk... Heeft er nu nog een extra motivatie bij: je kunt hier op elke hoek van de straat wedden op alle sportwedstrijden. Vind 'ie leuk, dus dan moet de wedstrijd natuurlijk al helemaal gekeken worden. ach, ieder zo z'n ding

maar dat de tv kapot gaat van voetbal, zal ik hem nog wel eens zeggen als het me uitkomt.

sandra: lekker genieten van de gebakjes: klinkt erg leuk!

Geplaatst

Hahaha Sandra lig in een deuk over je laatste opmerking van je tv, dat zegt Jeroen namleijk ook altijd, dat groene licht (gras) op de tv gaat die van kapot.

Jeroen is trouwensn helemaal anti sport, wij hadden vrienden over de vloer tijdens de wk finale en hij snapt het spel niet eens.....echt een man man (not!)

Geplaatst

Fren, ik heb daar eigenlijk niets mee te maken, want ik heb heel weinig eicellen. Geen idee of het VU er straks anders over gaat denken. Vind het dan wel raar dat ze ze daar wel invriezen!!!

Sandra, ik heb weer een 2200 calorieen, wat ik moet eten op een dag, maar dat lukt me niet meer. Ben echt alleen maar heel gezond aan het eten. En nu ook nog fietsen, ja ik kan er weinig aan doen dat ik afval op dit moment. Ben iets gestart wat ws doorwerkt. Ik drink nu tegenwoordig ook weer warme chocolademelk op mijn werk. Omdat het hier door de luchtcirculatie ontzettend koud is voor mijn gevoel. Anderen vinden van niet. Voorheen ging ik ook echt niet fietsen en nu vind ik het alleen maar lekker.

Je opmerking van de tv vind ik helemaal top. Kwam een glimlach op mijn gezicht.

Alwin hoeft ook niet zo nodig voetbal te kijken.

Verder heb ik de behoefte om mijn moeder te bellen. Komt zo maar ineens na een lange tijd weer naar boven. Helaas is zei veel te vroeg gestorven. Op 54 jarige leeftijd. Dit is nu ruim 7 jaar geleden. Zal wel even een potje kunnen janken.

Heb het gevoel dat de endometriose ook weer lekker speelt bij mijn darmen. Doet weer zo ontzettend zeer.

Sorry dames, ben ontzettend aan het klagen, maar besef best dat ik een leuk leven heb hoor!!!

Geplaatst

Ruby, spannend zeg! Ik ga duimen voor maandag!

Fran, dat hoorde ik ook vanochtend, ook goed nieuws! Zou mooi zijn als je ze mee kunt nemen, ik ben benieuwd wat het VU gaat zeggen.

Hier even een tussenstop. Vanochtend om 8.45 intake gehad in het VU bij een gynaecoloog. Nou, dat stelde niets voor. Hij stelde een paar vragen, ging vervolgens iets van 25 formulieren in zitten vullen, vroeg nog even of ik vragen had en vertelde dat ik over 4 weken weer terug mag komen...Op de vragen die ik had, had hij geen antwoord (ik heb 's avonds last van harde buiken, tja, is de ontlasting goed? Ja. Oh, nou, dan had ie geen idee). Daarna moest ik nog 6 buisjes bloed laten prikken voor het algehele zwangerschapsbeeld (op soa's op afweer tegen rode hond etc). Toen ik wegging bedacht ik me dat ik niet eens de man zijn naam weet en dat ik ook niet weet waar ik naartoe kan bellen mocht er wat mis zijn...Nou ja, vanmiddag om 13 uur heb ik de 12 weken echo, dan zal ik vragen of ze een kaartje of zo hebben (en misschien een naam) voor het geval dat. Wat dat betreft zit je beter bij een verloskundige denk ik. Later meer!

Liefs, Laika

Geplaatst

hahahaha....gelukkig werk ik overdag niet in het fitnesscentrum, maar ergens anders, waar de kuiten bij de meesten wel bedekt zijn (en zijn ook niet zo mooi...dat heb ik al geschoten...hahahahahaha)...en die mooie kuiten in het fitnesscentrum zie ik meestal maar 1 of 2 keer per week...hihihi...

Tom pouce...mjam mjam....maar ik mag niet...moet me echt eraan houden...maar is wel lastig nu...krijg de knop niet omgedraaid...zucht...

Ik hoorde idd vanochtend op de radio bij Giel dat dit nu mogelijk is vanaf vandaag...maar hij maakt er dan weer zo'n raar item van...alsof we meteen hup gelijk met zijn allen massaal naar het ziekenhuis gaan rennen...achterlijke vent...ik moet hem dus niet...dat hadden jullie wel al in de gaten...echt een irritant ventje...sorry als ik nu iemand tegen de schenen trap die hem wel leuk vinden...

hier schijnt het zonnetje zo af en toe eens door de bewolking door...er staat wel een windje volgens mij, want ik zie de boomtoppen flink heen en weer gaan...

moeder belde me net op met de mededeling dat mijn nichtje een dochtertje heeft gekregen maandag, Veerle...leuk...eens kijken wanneer we op kraamvisite kunnen (als ik me goed voel)...mijn andere nichtje is een maand later uitgeteld, dus dan zal ik nog wel een telefoontje krijgen...maar zij woont verder weg en heb ik niet veel contact mee...

en dan komt er nog eentje die ergens in april moet bevallen, nu een kennisje geworden, was eerst een vriendin, maar dat contact is helemaal fout gelopen...dus zal wel via haar tante horen wanneer ze bevallen is..en dan stuur ik een kaartje, zal ze wel niet verwachten, maar goed...

nu ga ik weer verder met werken...totaal geen zin...er wachten 2 manden met strijk op me...is een mooi klusje voor vanavond...als ik niet naar de sportschool hoef...hihihi...

liefs,

Nico

Geplaatst

hee ruby,

even een knuffel voor jou! Moet moeilijk zijn om je moeder te missen, zeker op deze momenten!! Hormonen die opspelen, spannende behandeling: niet gek als je je tranen een keer (of meer keren) goed laat lopen.

Lieve knuffel voor jou!

Geplaatst

Mensen die niet in onze situatie zitten snappen het toch niet, daar ga ik altijd van uit. Ik heb Giel niet gehoord (heb geen hekel aan hem) maar ik kan me voorstellen wat voor soort item ervan gemaakt is, dat hoort erbij he, kan ik me niet druk om maken.

Ik ben eigenlijk steeds nieuwsgieriger naar die kuiten... over het algemeen vind ik mannenbenen niet erg mooi (toevallig heeft die van mij wel mooie benen, voor een man, haha) dus... Wel leuk dat we dat soort onderwerpen hier bespreken, heerlijk! En wat jammer dat je niet komt de 16e, ik zie je al helemaal zitten met je verhalen!

Ruby sterkte, dit zijn bij uitstek momenten dat je je moeder mist denk ik...

Geplaatst

ik ga zo ook weer even naar de sportschool. Maar alles wat ik daar rond heb zien lopen zijn 45+ mannen (duidelijk belegen, niet het george clooney type) en 16 jarige, schriele jongetjes. Just my luck ;-)

Denk dat als ik volgende week toch naar het AZM moet, maar eens een lesje mee ga pikken bij Nico!

Geplaatst

Syl, vin is ook ab-so-luut niet van de sport, was voor mij afkicken, ik wist er alles van, maar wat wil je, met 2 broers en een fanatieke sport-kijker als mn vader.

Wel lekker rustig nu hoor.

Ruby, hou vol meid...

Geplaatst

ach Ruby...dit moet toch ook wel zwaar zijn voor je...zeker als je zwanger bent...klinkt misschien raar, maar zou je haar anders niet een brief kunnen schrijven? of even bij haar langs gaan bij het graf? en dan met haar praten, je begrijpt wel hoe ik het bedoel...in elk geval een hele dikke knuffel voor jou!!!:blowkisses::knuf:

liefs,

Nico

Geplaatst

ben aan het kijken of ik een foto van de kuiten vind die ik mooi vind...al heeft mijn vriend ook hele mooie kuiten...ach...iedereen heeft zo wel zijn tic...

ivfsh...je bent van harte welkom!!!

ursula...al in nederland aangekomen???

babeth...hoe gaat ie met jou na je 4-uur durende zh-bezoek van gisteren?

Hoe is het met de rest???

liefs,

Nico

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1125[/ATTACH]

niet te dik, niet te smal, niet te gespierd...just right....:icon_biggrin:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden