Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth, al 23 weken: mooi!!!

Voor ons inderdaad de laatste twee cryo's... Ze worden pas de ochtend van tp ontdooid, dus ik hoor pas ter plekke of het goed is gegaan. Vind het wel erg spannend.

Maar nu eert de tandarts, haha, nog een kwartiertje wachten.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ivfsh voordat ik het vergeet heel veel succes met de cryo tp want daar gaan we vanuit.

Succes bij tandarts.

Nico dus een goed weekend waarbij de zaterdag niet verloren is gegaan door slecht danswerk ;-)

Eef sterkte, lees net dat het even neit meezit vooral met je man, soms is de grens bereikt, hopelijk gaat het alweer wat beter.

Babeth ik hoop dat snel je ipad komt, wat een spanning toch allemaal, hele dikke knuffel.

Esther alles is verder al gezegd, voor jou een dikke knuffel.

Kaartje hubbie is weer terug gelukkig, hihi heb je weinig geslapen.....

Hier weer aan de slag, jippie!!!

Ooh ben morgen jarig maar alvst bedankt voor de felicitaties, alweer 36.

Geplaatst

Syl morgen 36, ik ben dat al weer 4 maanden.....

Die iPad is vertraagd verdorie , maar eventjes afwachten maar tot die tijd de iPhone ook fijn!

Ivfsh succes bij de tandarts ! Morgen hoor je het ter plekke, wat spannend , heel veel succes!!!!

Caroline ben je nog steeds afgesloten van het internet?

Dames wat ik me afvroeg nu de mannen elkaar ontmoet hebben en ook over de IVF ed gesproken hebben, zouden ze nu misschien ook interesse in het forum gekregen hebben?

Geplaatst

Die van mij heeft hier al een inlog, maar doet er niet zoveel mee.

Dat we nog met een koppel in het kerkje zaten is er heel open over de trajecten gepraat en ook later nog, weer in het restuarant. Maar ik begreep dat de heren overdag niet zo heel veel hebben gepraat.

Wij hebben gisteren uiteindelijk niets gedaan in Frummels kamer. Wel ben ik even op zolder bezig geweest, om daar wat orde in de chaos te scheppen.

Jammer Syl, dat hje verjaardagsfeestje niet echt is doorgegaan. Maar ook wel weer begrijpelijk.. Ach.. er komen nog zoveel verjardagen.. toch? ;-)

Geplaatst

Meiden ik ben er weer! Pfff echt afkickverschijnselen inderdaad Syl, bedankt dat je een berichtje namens mij hebt gestuurd... Ik was niet afgesloten van internet maar door de update van Jheroen gister moest ik opnieuw inloggen en ik ben dan altijd mijn wachtwoord kwijt... Zo stom, heb het wel ergens opgeschreven maar ja... boekje kwijt. Inloglink werkte niet maar nu heeft Jheroen (bedankt nogmaals) handmatig een nieuw ww voor me aangemaakt. Echt frustrerend als je kan meelezen maar niet reageren, hoezo verslaafd, haha!

Werd vanochtend gebeld (was het alweer vergeten) dat de screening goed was, dus al onze bloeduitslagen in orde. Had ook niet anders verwacht maar je weet maar nooit natuurlijk, na ruim een jaar. Nico ik zou mogen beginnen maar ik wacht nog tot eind mei omdat we begin mei, als ik weer ongesteld wordt, net naar mijn zus in Frankrijk gaan en ik geen zin heb om daar te spuiten. Dus het wordt pas ergens de laatste dagen van mei starten.

Zo, ben blij dat ik er weer ben!

Geplaatst

ik heb ook van Alwin begrepen dat het contact een beetje stroef ging. al moet ik zeggen dat toen we in de kerk zaten het erg gezellig was met de mannen.

alwin is niet zo van de computers. Wel voor de waterpolo de belangrijke dingen bekijken, maar verder echt niet.

Dames, ik heb zin om overal tegen aan te schoppen. Ben een beetje opsternaat (weet niet of je het zo schrijft) Geen zin in werk, maar doen we toch maar wel.

Syl-vie, morgen 36 maak er ondanks alles wel een leuke dag van.

Geplaatst

Paul die leeft met iedereen mee van wat ik hem vertel, is daar ook in geïntereseerd. Maar vraag hem niet om mee te schrijven op een forum. Daar is hij niet zo van. Van alles waar hij ooit bij is ingeschreven, is ook al weer afgesloten. Dus helaas het is niet aan hem besteed.

Net maar even koffie op het werk gedaan, straks een team vergadering. Zo geen zin in, maar ja ben ik er toch weer eventjes uit en kan ik gelijk weer notuleren. Mijn favo hobby hihi.

Syl mooie leeftijd hoor!!!!!

Rubster lekker overal tegenaan schoppen. Je frustratie moet er toch uit. Je hebt ook een druk weekend achter de rug dus misschien ook beetje vermoeidheid??

Geplaatst

Roestvlek....een nieuw fietsprogramma! goed zo!! zat gisteren en eergisteren ook te denken dat ik weer wat vaker op de fiets naar het werk zou willen (maar dan ben ik ook meteen 3 kwartier tot een uur onderweg)...

Ruby....het belletje van je vader had dus geholpen??? je bent het niet vergeten??? hihihi Doe maar lekker dwars...ik doe gezellig met je mee...

ivfsh...succes bij de tandarts...jaiks...twee gaatjes...hoop dat de verdoving ervoor zorgt dat je niets voelt!!!brrr...ben niet bang voor de tandarts, maar boren hoeft van mij niet...

Syl...oja...morgen ben je jarig...klopt...ik wist het niet meer zeker, want je had al geschreven dat de afspraak van de bank niet op je verjaardag plaatsvond...dan zou ik zeggen...maak er een hele mooie dag van...36....die ben ik er nog 2 weken...hihihi...11 dagen om precies te zijn...hihihi...april is een mooie maand om jarig te zijn...whoehahahaha...

het nieuws van esther spookt continue door mijn hoofd...je voelt je zo machteloos...je weet wel dat er een kans is dat er geen bevruchting kan zijn, maar daar ga je niet vanuit...en als het dan ook zo is....paf...dan wordt meteen in een keer de bodem onder je voeten uit geslagen en dan lig je daar...zo heb ik het ervaren...was blij toen mijn vriend inderdaad naar huis kon komen die dag...want alleen had ik het niet gered...hij ook niet...samen gehuild die dag, elkaar vol ongeloof aangekeken en weer gehuild....en toch weer samen al proberen verder te kijken...hoe moeilijk het ook is op dat moment...want je wilt het liefst gewoon helemaal niet...ik wilde me eigenlijk het liefst diep onder de deken verstoppen en niet meer tevoorschijn komen totdat ik me weer goed genoeg voelde...nu af en toe heb ik dat gevoel nog....mijn blog heeft wel iets geholpen in het verwerken, maar ook niet alles...

Raakt me diep, wat er gebeurd is...

liefs,

nico

Geplaatst

Hoi dames, dat de mannen niet zo van het schrijven zijn hebben ze wel weer gemeen, is volgens mij ook meer een vrouwending..

Ruby wat balen dat je een echte off-day hebt, je kan 'm helaas alleen maar ondergaan .... Ik hoop dat je je morgen wat beter voelt !

Caroline fijn dat je die bevestiging tenminste weer hebt en groot gelijk dat je wacht tit je terug bent uit Frankrijk ! Vind het wel knap van je moet ik zeggen maar ja, daar met spuiten en misschien ineens eerder een fm..... Eind mei is ook nog maar 6 weken...

Nico het is duidelijk dat het slechte nieuws van Esther bij jou ook alles weer naar boven haalt , sterkte lieverd!

Esther hoe gaat het met jou

Geplaatst

Grrrrrrrrr phone...

Esther hoe gaat het met jou meid? Ben ben je nog bij je schoonzusje geweest?

Hoe gaat het met Gerard? Ik hoop dat het Langzaam wat beter gaat.....

Sen hoe is het met jou? Is de kat al weer terug?

Liefs Babeth

Geplaatst

Ruby lekker dwars dus, heel herlenbaar en geef eraan toe.

Caroline welkom terug!

In de kerk daarna met 4 mannen en daarna 3 mannen ging prima om daarover te praten. Vooral bij het diner in het restaurant ging het over opgezwollen ballen, onderzoeken, punctie en ga zo maar door....

Erg gezellig nog.

Geplaatst

IvFSH, heel veel suc6 morgen, zal aan je denken! En ook straks bij de tandarts... hopelijk heb je weinig last van en krijg je een lekkere verdoving. :-)

Babeth, nog 1 week! Blijf lekker je rustig ritme aanhouden a.u.b en hopelijk gaat deze week voor ons gevoel snel voorbij... wat zullen we hierna allemaal een stukje "opgeluchter" de laatste weken ingaan...leef helemaal mee!

Geplaatst

Hee meiden,

De gaatjes zijn weer gevuld, nu nog zo'n fijne half verdoofde mond: alrtijd weer grappig als je wat wil drinken :-).

Roestvlek: hoed dat je aan het fietsen bent geslagen! Kun je de volgende keer mee met je vriend als hij de Amstel gold race gaat fietsen. Dan trouwens wel pas over een paar jaar, want eerst zwanger worden en een klein roestvlekje krijgen.

Caroline: mooi dat de uitslagen goed zijn. Kun je weer verder als het bij nou uitkomt.

Ruby: een baaldag... Die kunnen inderdaad soms opeens uit de lucht komen vallen: an toe geven, even goed chagrijnig zijn en alles eruit gooien. Dan voel je je daarna weer wat beter.

Lieve Esther: hoe is het met jou vandaag?

Geplaatst

Caroline...fijn trouwens dat de screening goed was!

staat ook in je handtekening dat jullie pas eind mei verder willen...had niet goed gelezen...dom dom dom...

Geplaatst

Meiden,

Ik heb morgen een vrije dag genomen. Heb nog veel was liggen dat opgevouwen/gestreken e.d. moet worden. Verder naar het ziekenhuis natuurlijk. En met de poes Nala naar de dierenarts. Het beestje was vannacht weer zo aan het spugen? Denk dat het aan het voer ligt, maar even kijken wat het is. Ze poept ook naast de bak en dacht altijd dat het een andere kat was, maar niet dus...

Maar we gaan het wel rustig aan doen morgen.

Hier is het zonnig en kijk over de boomtoppen heen.

Esther hoe is het meis.. Kunnen jullie het een beetje handelen?

Geplaatst

ik bespeur een nieuw thema hier: de tandarts! Ik heb mijn vulling kapot gebeten en mag dus ook woensdag. Eerder kon niet vanwege zijn en mijn agenda. Handig, een tandarts die deeltijd werkt...

Verder alles goed hier, nog steeds snot en snotverkouden. Maar hoorde vanmiddag wel dat het boek waar ik vorige week op geboden heb daadwerkelijk naar ons gaat. Gaat om niemand minder dan.... het boek van Michelle Obama. JOEHOE!

Verder even benieuwd naar de echo van zara, nog niets gehoord?

Esther, hoe is het met jou nu?

Mart, fijn even iets van je te horen, volg je ook op FB. Moeilijke tijden voor jullie meid. Hou je taai!

Henne, de agenda al kunnen omgooien voor woensdag?

IVFSH, spannende dag morgen, ik duim voor een mooie tp!!

Babeth, hou vol meid, de onzekere tijden zijn bijna voorbij!

Gister de hele avond een huilende schoonmams op de bank... Mijn schoonvader is volgende maand een jaar geleden overleden en ze heeft haar leven tegen alle verwachtingen in behoorlijk goed op de rit. Ontmoet nieuwe mensen, doet voor het eerst haar financien en is eigenlijk voor het eerst echt zelfstandig bezig. Top dus. Ze heeft een amn ontmoet waarmee ze af en toe een kopje koffie drinkt. Niets meer en niets minder, ze wil helemaal geen relatie, maar dit klikt gewoon leuk (zou ook een vriendin kunnen zijn). Mijn schoonzusje is echter helemaal over de zeik. Het moeilijke bij haar is dat alles óf zwart, óf wit is. Ze heeft een moeilijk karakter en is heel geheimzinnig en gesloten over haar leven. Vin zegt wel eenbs dat we niet weten waar te zoeken mocht ze verdwijnen en dat is ook echt zo. Zij beschuldigt haar moeder nu van liegen en de meest kwetsende en beledigende teksten komen er uit. Mijn schoonmoeder kan verbaal niet tegen haar op en laat zich werkelijk door haar terroriseren. Schoonzus checkt zelfs haar mail, haar telefoongegevens en eist dat ze zegt waar ze geweest is... Heb getracht haar een peptalk te geven en gezegd dat ze niks fout doet. Ze moet nu paal en perk stellen, want dit slaat werkelijk helemaal nergens op... moeilijk hoor, want ze moet het toch zelf doen. Vin wil niet tussen zn moeder en zus in gaan staan namelijk...

snel weer door!

Tot snel!

Geplaatst

Hee... dus een dochter van haar.. die haar mail checked, en haar telefoon gegevens nakijkt???

Nou, dat vind ik echt te zot voor woorden... Ze hoeft toch zeker geen verantwoording aan haar dochter af te leggen???

Tuurlijk.. kan best moeilijk zijn als je moeder weer omgang heeft met een andere man.. terwijl als ik het goed begrijp gewoon een goede vriendschap is.

Maar ik vind dat je je niet op die manier met het leven van je moeder mag bemoeien.

Gun haar gewoon het geluk en een goede vriendschap....

Rare mensen heb je soms ;-)

Geplaatst

Leuke baan hoor Fren, ben wel een beetje jaloers als ik over die dingen in het boekenvak hoor... Zat ik eerst ook volop in en nu... Boehoe! Ok genoeg weer.

Wat een schoonzus zeg! Sneu voor je schoonmoeder, ik snap niet (maar heb makkelijk praten vanaf de zijlijn) dat ze het pikt dat dingen gecheckt worden en dat ze moet vertellen waar ze geweest is? Is toch te belachelijk voor woorden!! Snap dat je er niet tussen wil zitten, rotsituatie, sterkte. Komt Vin wel voor zijn moeder op?

Geplaatst

Hoi dames, fren wat gaaf van dat boek !!! Ik weet niet waar het over g

Gaat maar ik dacht dat jij je bezighield met kookboeken??? Of wordt het iets van recepten van een firstwife??

Anyway, erg leuk, succes alvast !

Wat erg om te lezen hoe je schoonmoeder geterroriseerd wirdt door haar dochter, zo te lezen spoort zij niet helemaal en je lieve schoonma krijgt net weer haar leven een beetje op de rit... Erg sneu en moeilijk voor jullie!!!!

Zara ook ik kwam kijken naar een mooi bericht van je...je bent vast laat aan de beurt

Ruby wat sneu van je kat!! Ik hoop dat er een verklaring voor is.. Bij ons was het niet zijn merk kattengrit

Geplaatst

Hallo lieve meiden. Even een snelle reactie van mij. Heb jullie posts nog niet gelezen maar ga dat later vanavond zeker doen! Nu namelijk giga hoofdpijn. Waarschijnlijk de spanningen die eruit komen.

Na bijna 10 jaar hebben we dan vandaag voor het eerst een kloppend hartje mogen zien. Het gevoel ik echt onbeschrijfelijk en wens ik jullie allemaal zo van harte toe!!!

Alles zag eruit zoals het hoort. Volgens de echo was ik alleen 6 weken en 1 dag maar dat schijnt nogal eens te kunnen wisselen.

Verder krijg ik vanaf vandaag Utrogestan in verband met mijn dalende progesteron. Was nog helemaal niet zorgwekkend maar ze willen geen risico's nemen.

Ben zo blij!!! Het gevoel is er nu pas echt.

Nou meiden, ik ga nu even plat. Ben gewoon misselijk van de hoofdpijn.

Tot later!

Geplaatst

Lieve zara wat een mooi bericht! Ik hoop dat de hoofdpijn snel wegzakt en je kan gaan genieten!! Mooi dat ze je progesteron in de gaten houden

Liefs Babeth , wanneer is de volgende controle ?

Geplaatst

Zara gefeliciteerd wat een mooi bericht.

Fren wat een raar kind zeg. Wat denkt ze wel om zoiets bij haar moeder te doen. Moeilijke situatie. Leuk nieuws dat boek!

Kom straks even terug, mams is op bezoek dus die krijgt nu de meeste aandacht.

Gesprek met bank was goed gegaan. Ze staan toch achter ons en proberen de financiële druk te verlichten, wat dat inhoud nog niet helemaal duidelijk naar het is een begin.

Heeft iemand nog ideeën voor een verjaardagdafskado behalve een nieuwe pyjama......ik weet niks!

Geplaatst

Syl wat een Goed nieuws van de bank, de deur is iig niet dichtgevallen !! Leuk dat je moeder er is, Tsja een cadeautje, een nieuwe muts voor smurfin ? ;-))

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden