Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nico wat een rare dromen toch weer misschien ook even langs de dromenman gaan voor iets leukers....

Ik had gisteren gedroomd dat vrouwen ook via een orgasme hun eicellen eruit moesten krijgen en dan in een bakje opvangen.

Maar dat duurde maar en toen kwamen ze klagen dat het te lang duurde en je mocht geen handen gebruiken ivm bacterieen.....

Uiteindelijk had ik 3 scores en uiteindelijk had ik iets van 16000 eicellen toen werd ik wakker!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

HAHAHA Syl, ik dacht gekke droom van Nico maar die van jou slaat alles!! (Ik pb je even over de meds.)

Henne veel succes, komt goed!

Fren lijkt me moeilijk om slank te blijven met al die 'lekkere' auteurs!

Weer een mooie dag! Ga zometeen op zolder zomerkleren strijken die ik heb uitgezocht, meestal doe ik dat nog niet in april!

Hoop dat de werkende dames toch af en toe naar buiten kunnen vandaag, fijne dag!

Geplaatst

hahahaha...Syl....over rare dromen gesproken...hihihihi....

Esther...helemaal vergeten op jou te reageren...meis...begrijpelijk dat je tijd voor jezelf nodig hebt en ook aan jezelf besteedt! Je weet dat je hier je verhaal kwijt kan en wij zijn er voor je!!! Fijn ook dat jij en Gerard zoveel steun aan elkaar hebben...weet hoe je je voelt meissie!!! het is niet makkelijk, maar je komt er weer bovenop...trust me...je bent een sterke vrouw, ook al voel je jezelf nu misschien niet zo...

Je schrijft dat Nederland heeft afgedaan qua behandelingen, is dat omdat het over het algemeen blijkt dat men in Nederland minder onderzoeken doet en (blijkbaar) ook iets achterligt qua behandeling, of minder snel iets anders probeert, minder experimenteel? Het moment komt wel waarop jullie weer eraan toe zijn om weer verder te kijken...geef deze terugslag een plek, neem de tijd, de rust en vooral niets overhaasten...geniet lekker van het zonnige weer en lekker met je mannetje quality time inplannen...dikke knuffel...

fren...ach zo...hahahaha...je schreef namelijk eerder dat je asperges had gehad en daarop meteen dat je maar naar Limburg zou afreizen..hihihi...verkeerd begrepen...een boekje over appeltaart....mmmm...lekker...die ga ik ook bakken voor mijn verjaardag....moet alleen even kijken wanneer ik dat allemaal ga doen...hahahaha...begrijpelijk dat je voor de spits voorbij eindhoven wilt zijn, maar ik moet zeggen...nu ze die autosnelweg zo aaangepast hebben,lijkt het net alsof het sneller gaat...je hebt dat vreselijke stoplicht niet meer voordat je weer de autsnelweg op kunt...pfff...moet me ertoe dwingen om niet autobaan te schrijven, want dat zeg ik in het dialect altijd...via de autobaan...hahahaha...je kunt wel merken dat ik vlak bij Duitsland woon....nu lijkt het dialect van kerkrade sowieso al heel veel op het Duits...maar goed....er is toch een verschil...hahahah...

henne...nog een uurtje...duim voor goed nieuws...moeilijk lijkt me dat om na het telefoontje te moeten doen alsof er niets aan de hand is...zeker als je goed nieuws krijgt (wat je ook zult krijgen, ben ik van overtuigd)...hoe was het bij de acu???

Roestvlek...tja...echt voorspellende gaven heb ik niet...anders was ik ook al een paar keer zwanger geweest....voel het wel meestal aan als iemand zwanger is, maar goed...dat zal iedereen die in onze situatie zit wel hebben...ik hoop echter dat mijn droom voor jouw gedeelte uitkomt!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Henne succes.

Ivfsh, nu lekker broeden op je 2 embryo'tjes. ik gun het jullie allemaal zo. En mezelf natuurlijk ook.

Heb goed geslapen, maar het gesprek maalt door mijn hoofd. Aan de endo kunnen ze niet veel doen. Behalve de lucrin natuurlijk.

Ben benieuwd hoe het bloeduitslag is over 2 weken.

Mijn hoofd zit nog vol van gisteren en straks weer op de weegschaal. Mijn fiets wordt bij de fietsenmaker opgehaald. En heb dan zo'n bakkersrek op mijn fiets. Kan ik eindelijk normaal spullen meenemen.

Het is mooi weer. Raam staat lekker open op mijn kantoor en probeer te genieten van de leuke dingen die we hebben.

Vanavond komt ook onze nieuwe wii. De oude is omgebouwd, maar de nieuwste spelletjes doen het niet. Dus dat is balen.

Loodgieter is bij ons thuis. Ben benieuwd wat hij allemaal gaat doen. Gisteren alles maar een schoonmaakbeurt gegeven.

Succes voor iedereen en een dikke knuffel

Groetjes

Ruby

Geplaatst

Goedemorgen allemaal ,

Nico wat heb je een warrige droom gehad meid, ik hoop dat die bingo inderdaad hier snel verschijnt . Ik wist helemaal niet dat je een bril droeg, succes vanmiddag met het vinden van een nieuw montuur!

Henne nog een Klein uurtje meid, succes!!!!!

Had je het je baas nu wel verteld omdat hij je succes wenste?

Syl jouw droom was ook ehhh bijzonder te noemen? Hihi op die manier je eicellen verzamelen is toch erg prettig en wat een opbrengst .....

Caroline vandaag strijken op zolder wat een bikkel ben je zeg!!

Roestvlek met mij gaat het best redelijk, voelt een beetje als een overwinning dat ik gisteren bij de injectie niet alsnog een meting heb laten doen en vandaag is het al weer woensdag.... Wat de zon betref, ik kon altijd goed teen de zon en normaliter met dit weer zit ik ook zo een paar untried in. De zon maar gisteren hield ik het nog geen kwartier vol terwijl ik met name met mijn benen in de zon zat. Ik denk dat het met de zwAngerschap te maken heeft, ik heb het sowieso al warmer momenteel,ach ja er zijn ergere dingen.

Het is fijn te merken dat het mooie weer nu wel effect op me heeft, virig jaar had iedereen het er over en deed me echt niets.

Jullie zijn wellicht extra voorzichtig nu met de zon vanwege die huidkanker die er geweest is, moet je vriend de zon nu vollledig mijden of smeren met een hoge factor ?

Ruby hoe is het met de kat?

IVFsh, mooie deal met Henne!!!!

Eef alvast heel veel succes met jullie gesprek morgen!

Guusje hoe gaat het met jou?

Dames ik duim even de douche in

Geplaatst

Babeth daarom ga ik nu strijken, vanmiddag is het daar veel te warm, met een schuin dak...

Ik denk dat je sowieso beter kunt oppassen met in de zon zitten als je zwanger bent, je kunt dan een zwangerschapsmasker krijgen toch? En dat trekt moeilijk weg heb ik begrepen. Altijd beter om met mate in de zon te gaan. Ik heb een hele lichte huid dus smeer altijd minstens factor 30, bij mijn dochter factor 50... Bovendien heeft mijn moeder huidkanker gehad (in haar jeugd aan zee gewoond, wisten ze toen veel), dus ik ben me er ook heel bewust van...

Geplaatst

Sylvie, nog super gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je ondanks alles toch nog een beetje kunnen genieten?

Henne, wat een bijzonder verhaal van je oudtante. Ben benieuwd...

Ga heel hard voor je duimen vandaag. Je verdient het!

Sandra, gezellig!

Voel je je al wat beter? Vervelend dat niet slapen.

Trouwens een mooi huis en wat super dat je je beebje gevoeld hebt!

Ivfsh, wat een goed nieuws! Word er helemaal blij van! Gefeliciteerd meid en op naar een goede uitslag!

Mijn stokje ligt al klaar hoor! Weet niet wie eerst mag testen Henne of jij maar ik wil er nu wel eens vanaf!

Nico, schop die man onder z'n kont!

Ruby, houd moed! Je gevoel is ook heel belangrijk! Ik heb mezelf voorgehouden: "Ik heb endometriose, maar ben het niet..." Natuurlijk heb ik het in veel mindere mate dan jij maar toch. En wat betreft je eicellen, wij hebben excellente gehad zoals ze dat in ons ziekenhuis noemen en die hebben uiteindelijk tot niets geleid en nu hadden we er waarbij ze ons weinig kans gaven en ben ik hartstikke zwanger.

Mijn duimen draaien in ieder geval.

Sen, is je kat al terecht?

Ursela, hoe is het met jou en Merel?

Esther, goed om weer even van je te horen. We denken veel aan je!

Neem je tijd en voel je niet verplicht.

Hier gisteren een beroerde dag gehad. Moest s nachts al steeds uit bed om te plassen en dan slaap je daarna natuurlijk weer niet. Overdag licht misselijk, heel veel hoofdpijn, duizelig en veel last van de warmte. Weet niet of het nu door de zwangerschap, het slechte slapen, de Utrogestan of de warmte kwam.

Vandaag voel ik me gelukkig al wat beter maar nog wel een beetje een zombiegevoel.

Mijn ouders komen zo om te helpen in huis en tuin. Opletten dat ik mezelf niet verspreek!

Fijne dag meiden en tot vanavond!

HENNE,WAAR BLIJF JE MET JE NIEUWS? Ik word er helemaal zenuwachtig van...

Geplaatst

Lieve meiden!

Het zijn weer drukke dagen hier: gezellig!!

Henne: nog een paar minuutjes: spannend!!! Hoop dat het ook een tweeling wordt voor jou!

Nico en sylvie: wat een dromen hebben jullie, haha, en dat je ze dan ook nog kunt onthoude. Grappig hoor.

Sylvie: hoe voelt het om 36 te zijn? Precies hetzelfde wrs? Wat is je cadeau eigeijk geworden? En hoe was het eten?

Ruby: heftig hoor voor jullie.... Wel een rel duidelijk gesprek, dat is altijd goed. Maar de uitkomst is wel heftig. Nu weer drie maanden rust en dan de derde poging. Wat is die endo toch een vreselijk rottig iets. Had er werkelijk nog nooit van gehoord voordat ik op dit forum kwam, ben er echt wel van geschrokken. Meid, die derde poging moet er gewoon een mooie kleine komen! Je hebt een gezellig en druk leven, dus hopelijk vliegen de wachtmaanden om.

Esther: moet vaak aan je denken... Deze laatste poging, ongelooflijk... Heb je al een evaluatie met het ziekenhuis gepland? Wil je nog even veel liefs wensen!!!! Zou zo graag je moedeloosheid weg willen nemen!!!

Babeth: fijn dat je kunt genieten van het mooie weer dut jaar. 2011 is en blijft fantastisch voor jullie!! Gaan de dagen wel nog redelijk snel voorbij voor je? Niet meer teveel online geshopt??:-)

Fren: naar margraten: das echt het diepe zuiden zeg! Ik vind zuid Limburg altijd weer een wel eind. Toch eens checken bij mijn ouders of ze niet willen verhuizen :-)

Laika: jij eet asperges vanavond: ben jaloers!!! Zo

Lekker!

Roestvlek: welke bloedonderzoeken heb jij nog gedaan? Fiets ze! Heerlijk!

Sab: jouw bericht was echt grappig!!!

Caro: zou je een tweeling willen? Stiekem is het echt mijn grote wens, ondanks alle gevaren. Zou het echt super vinden!

Ik heb gister een leuke dag gehad na mijn tp. Eerst naar mijn schoonzusje om met mijn nieuwbakken neefje te spelen (nu alweer acht weken). Super schattig, ik zou hem zo mee naar Ierland willen nemen :-). Daarna naar een vriendin waar ik bleef slapen, lekker in het zonnetje zitten kletsen en toen uit eten met mijn broertje: ook super leuk Vervolgens tot een uur of twee snachts liggen kletsen met de vriendin. Voelde me net zo'n puber die bij een vriendinnetje gaat slapen :-)

Geniet van de zon dames!

Geplaatst

Eerlijk gezegd zou ik liever 1 kindje willen... ik heb natuurlijk al een dochter en mijn vriend wil geen tweeling. Ik kan me voorstellen dat als ik nog geen kind had, ik ook heel graag een tweeling had! En als het zou gebeuren, superwelkom! Maar je hoort toch regelmatig dat het problemen oplevert. Dat hoeft helemaal niet natuurlijk, maar ja ik ben al 42 he... toch al extra risico's... Ze zeggen trouwens dat de kans na je veertigste heel klein is met TP van 2, dat het een tweeling wordt, dus... zie het niet zo gauw gebeuren. (Stiekem lijkt het me wel leuk hoor, hihi) Zou al zo blij zijn als er eindelijk 1 wil blijven plakken!!

Geplaatst

Wat een heerlijke dag Ivfsh, en zo lekker genieten met zo'n klein mannetje. Heerlijk!

Wanneer vlieg je weer terug naar Ierland?

Wou dat we maar iets hoorden van Henne want ik moet echt zo uitschakelen...

Geplaatst

Henne, weet je al wat? tsss ik sterf zowat hier, heb kleffe handen mens!

zal zo mijn berichtej verateln van gisteravond, wat een dom gedoe zeg, heb t ook niet nagelezen moet ik eerlijk bekennen :-(

Geplaatst

Ik vlieg vanavond weer. Dus vandag nog langs twee vriendinnetjes en dan om 20.20 de vlucht. Lekker terug naar ar!

Geplaatst

1. Syl van harte met je 36sre!

Henne uk denk aan je en ik sim voor voor je dat ze goed ontdooien.

Ivf sh top zeg, nu vasthouden die 2 kamers!!

Ik dik zo min bedje in, pc weer halfgod dus weer met de foon tikken. Niks voor mij dat swipe.waardeloos. Hopelijk donderdag tijd om te reageren.

Liefs sab xx

Syl van harte met je 36ste!

Henne, ik denk aan je en ik duim voor je dat ze goed ontdooien.

IVFSH top zeg, nu vasthouden die 2 kanjers!!

Ik duik zo mijn bedje in, pc is weer halfdood, dus weer met de foon tikken. Niks voor mij dat swipe. waardeloos. Hopelijk donderdag tijd om te reageren.

haha, nu ik het zelf lees is het idd wel erg dommig zeg.

Weet niet meer wie er iets over zei/vroeg, maar swipe dat is met je vingers over het telefoonschermpje en dan vorm je zo de woorden, maar zoals je ziet ben ik er niet erg goed in haha.

tot straks weer meiden, chaos in de planning op het werk, alles moet opnieuw, WHAAAAAAAAAAAAAAA!!

Geplaatst

Oeps late up date, sms van Henne:

Terugplaatsing van 1 om 14 uur! Opgelucht!

Joepie!!! Henne zet hem op en lekker broeden........

Zo nu eerst even teruglezen..

Geplaatst

Henne, wat top meid. Lekker broeden samen met IVFSH inderdaad.

Nou, bij ons gaat ons lekkage verhaal een leuk staartje krijgen. We zijn al 2 jaar bezig.

De loodgieter is vertrokken. Er moet weer een nieuw onderzoek komen met een camera e.d. in de leidingen.

Ik wordt er moedeloos van. Sloop die muur en die badkamervloer en maak het!!!!

We gaan 2e paasdag kijken voor andere meubels in de badkamer. Ben dus benieuwd. Story continues.

Houd het nou nooit op dat wachten!!!!!!!

Geplaatst

Ow Ruby wat frustrerend !!!!! Ik hoop dat de oorzaak snel gevonden wordt en dat jullie droombadkamer maar spoedig gerealiseerd zal worden! Even volhouden meid

Liefs Babeth

Geplaatst

Hee lieve Esther,

Wel confronterend hè... Henne en ik tp nadat jullie die enorme domper te verwerken hebben gekregen... Denk aan je, zou het zo graag voor je willen veranderen!

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Oh ik ben echt heel erg aan het smokkelen vandaag. Werk stel ik steeds maar uit. Eerst terug mijn bed ingekropen, waardoor ik pas om kwart over 10 zag dat Henne iets over 9 een sms gestuurd had, sorry dat ik julllie zo lang in spanning heb gelaten ;)

Daarna lang gedouched, was in de machine gedaan, boodschapje gehaald en nu weer op het forum.

Moet nu toch echt beginnen aan mijn werk, hoorde net dat mijn ouders van vrijdag tot maandag komen dus dan wil ik verder helemaal niks aan mijn hoofd hebben...

Ruby frustrerend zeg zo'n badkamer, maar dan kan het er alleen maar heel veel beter op worden. Dat het vanaf nu dan maar vlotjes mag verlopen verder.

Caro al gestreken??? Dat ga ik vanmiddag nog even doen denk ik en anders morgen ochtend als schoonmoeders weer komt soppen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden