Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Slaap lekker meisjes!

Miss Saigon, goed idee, hou erg van musicals. Ga volgende week woe met vin naar soldaat van oranje. Een collega was uitgenodigd door sky radio, maar ko niet. Wij mogen in haar plaats, is inclusief diner, helemaal voor nop. Goeie deal dus! Meestal ga ik in new York ook wel naar een voorstelling, heb vorig jaar mary pop ins en al eerder wicked en Chicago gezien, maar dit jaar is het er niet van gekomen helaas.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zara, wat fijn dat de echo goed was!

Syl, kadotip... uh... wijn??? hihi. Fijne dag alvast morgen!

Ivfsh, succes morgen bij de tp.

Henne, fijn dat je baas meewerkt voor woensdag.

Laika, fijn dat het lijstje up to date is ;-)

Ik ben een soort van prive-taxiservice begonnen. Vanmorgen eerst mijn moeder naar het ZH gebracht voor haar knieoperatie. Vervolgens naar schiphol om mijn man op te halen. Erg fijn dat hij weer thuis is. Daarna mijn moeder weer opgehaald. Tenslotte nog even boodschappen gehaald voor de komende dagen. Had vrij geregeld hiervoor vandaag, maar heb nu ook echt het gevoel dat ik de hele dag heb rondgereden. Nu morgen weer hele dag werken. Morgenavond voetreflex, dus even lekker relaxen.

Ga nog even rommelen en dan proberen vroeg naar mijn bed te gaan.

Geplaatst

Ivfsh heel veel succes, jou had ik mij heel anders voorgesteld.

Laika dus dat buikje is niet van de baby maar van al dat eten. Heb hier thuis ook een feeder zitten.

Henne de volgende voorstelling met 2 ogen dus.

Babeth lekker al in bed, zou ook wel willen maar daar is ons man het niet mee eens. Leuk die hond van jullie.

Even nog een wasje in de droger.

Geplaatst

Fran lekker asperges, hier een van van aspergesoep, heerlijk.

Kaartje heb je ook een meter in je auto :-)

Bedankt voor de kadotips, altijd zo moeilijk en flauw om een baby te vragen want dat heb ik natuurlijk het liefst.

Geplaatst

Nee, geen meter in de auto :-). Heb alleen wel sinds vrijdag 500 km gereden (maar, daar zit ook het ritje Schiedam bij ;-).

Oh, ook zo verslavend: Toffifee...

Geplaatst

Ik ga donderdag weer op de weegschaal maar heb de afgelopen dagen veel gegeten en vooral gedronken, druivensap voor volwassenen ;-)

Geplaatst

Nou, ben weer een beetje terug op aarde dus nu met een ontspannend muziekje jullie belevenissen van vandaag lezen. Hopelijk gaan we een positievere week tegemoet dan vorige week. (Hoewel die lunch van jullie natuurlijk wel erg leuk was ;-)

Meiden, echt super bedankt voor de positieve reacties. Doen me erg goed en voor jullie moet het toch echt niet altijd even makkelijk zijn. Daarom waardeer ik het des te meer!

Fren, voel je je al wat beter of nog steeds zo beroerd?

Moeilijke situatie met je schoonmoeder maar vindt dat je een goed advies gegeven hebt.

Sandra, hoe is het zo om weer thuis te zijn?

Rubster, sportief! Echt goed joh. Heb je echt zo'n mountainbike aangeschaft?

Lekker joh, zon op je gezicht, wind door je haren en ondertussen nog conditie opbouwen ook. Komt je vast ten goede.

Nico, klinkt alsof je een heerlijk weekeinde hebt gehad. En vrijdagmiddag een vervroegd weekeinde is ook niet verkeerd toch? Volgende keer gaan wij erbij zijn hoor!

Het nieuws van Esther zal wel dubbel bij jou ingeslagen zijn. Jij ook sterkte!

Babeth, al 23 weken! Jippie, weer een mijlpaal bereikt. Lukt het je een beetje om de dag door te komen? Denk veel aan je en hoop voor jullie dat de tijd snel en goed mag verstrijken.

Syl, morgen een jaartje ouder en misschien ook wel wijzer... Hoop dat je ondanks alle spanningen en zorgen toch een beetje kan genieten.

Weet je al iets meer van de bank? Dat zou helemaal een mooi cadeau zijn! Verder zou ik boeken vragen maar weet natuurlijk niet of jij een lezer bent?

Caroline, goed nieuws voor jou. Op naar mei!

Ivfsh, au! Hoe is het nu met een uitgewerkte verdoving?

Henne, ben je al een beetje bijgekomen? Meid, je hebt veel te veel hooi op je vork. Wou dat ik wat van je kon overnemen. Denk aan jezelf! Je werkt om te leven niet andersom... (Hoor wie het zegt. Zit zelf met een burnout thuis. Tsja...)

Gefeliciteerd met je ouders!

Miss Saigon is heel mooi. Jaren terug al eens gezien. Sandra, eventueel zou ik je in Middelburg op kunnen pikken. Denk namelijk dat jij door de Westerscheldetunnel komt toch? Samen is wel zo gezellig. Denk er maar over na...

Laika, heerlijk zo'n feeder als man. Hoef je je tenminste niet steeds druk te maken over je lijn. Hihi

Kaartje, staat je taxi al stil? Wel veel goede diensten verricht vandaag hoor!

Esther, hoe is het met jou?

Asperges! Vandaag ook voor het eerst gegeten en voor het eerst zelf klaargemaakt. Gekookt met wat zout. Lekker maar denk dat jullie recepten veel lekkerder zijn. Dus als iemand tijd en zin heeft om er één uit te typen graag!

Geplaatst

Lieve forummeiden,

Na drukke dag even snel een berichtje eruit, Zara, gefeliciteerd met de mooie echo! Wat zal dat bijzonder zijn geweest! Geniet er van en doe het rustig aan in deze tijd, hoop dat het je wat energie gaat geven, dikke knuffel xxx

Henne, veel succes deze dagen, je klinkt goed, en vastberaden, ook voor jou dikke geluksknuffel

Iemand (Laika!) had het over feeder als man....hahahah, ooit een keer een programma op tv gezien, wist niet wat ik zag....neem aan dat je man gewoon een liefhebbende goed bedoelende man is, en jij gewoon eetlust hebt voor twee ; - )

Sylvie, bijna jarig, las je wens, en dacht ja, stiekem denk ik dat ook altijd, en eigenlijk zijn alle andere kadootjes gerust lief en leuk, maar ja....toch hoop ik dat je lekker verwend gaat worden met leuke dingen (inderdaad, boeken tijdschriften, iets van rituals..Fijne dag morgen en verjaardagsknuffel ( en ik wens je net als iedereen hier, dat mooie bijzondere kado en vervulling van je liefste wens)

Hier een goed weekend gehad, wel wat zware gesprekken over hoe of wat nu, maar uiteindelijk samen besloten dat we voor een laatste poging gaan, als de uitslagen donderdag goed zijn. Dus we hopen nog even door te kunnen bijten, en net dat beetje geluk te hebben ; - ))) hierna zullen we het loslaten. Het heeft wel veel rust gebracht. nu alleen nog zenuwachtig of de uitslagen wel goed zijn. En of ze ons nog wel willen nadat we allebei super sjaggerijnig waren over de klantvriendelijke benadering die we hebben ervaren ; - )

Nico, jij stuitert weer helemaal van het scherm! Snap ook niet hoe je met al dat sporten aan die BMI komt, persoonlijk geloof ik ook helemaal niet in die BMI haha, het gaat er om hoe je eruit ziet en hoe je je voelt toch ?

Mijn BMI hier is nu 19,5, en spoor mijn man aan mij te feeden om op gewicht te blijven ; - ) Eet normaal, maar ben helaas een stresskip. Dus voor mij deze maand ook veel asperges, maar dan met veel roomboter ; -) heerlijk. Hou mij ook aanbevolen voor een goed recept. Ben benieuwd of Michelle Obama hier iets over kwijt wil in haar boek, Fren, heb jij al wat gezien?

Lieve meiden, slaap lekker, ook voor wie ik vergeten ben te noemen: lieve en dikke knuffels!!!

Geplaatst

Haha, asperge recept is te simpel voor woorden (dit is de ouderwetse versie, zoals ik ze thuis ook altijd eet/at)

asperges koken in ruim water (ongeveer 15 min, in achterkant prikken met vork of ze gaar zijn)

Nieuwe aardappels koken

Eitjes koken

Achterham erbij

Aspergesaus van knorr (of Maggie, weet ik ff niet)

That's All :-)

Net weer fijn staaltje meedenken/ meewerken: hockey moet voor 1 mei opgezegd worden. Maar als je weer lid wilt worden betaal je 50 euro administratiekosten. Als ik níet opzeg en wel zwange raak van onze volgende poging, en daar gaan we natuurlijk van uit, dan betaal ik 280 euro contributie terwijl ik niet speel. Heb de club een mail gestuurd om uit te leggen dat het voor mij niet zo simpel is, krijg ik als antwoord dat het zo is en niet anders. Ik schiet er dus sowieso financieel bij in. Vind het zo lomp!!

Geplaatst

Goed dat jullie eruit zijn Eef nu duimen voor positieve uitslagen.

Ik duik er ook in, nog een uurtje 35 en dan statistisch gezien weer minder vruchtbaar, bullshit!

Geplaatst

Hè syl, zo moet je niet denken! Je gaat er gewoon een leuke dag van maken, en die ene da maakt in je vruchtbaarheid geen bal uit!

Proost!!!

Geplaatst

Weet ik ook wel maar nooit moeite gehad met " ouder" worden wel wat betreft onze kinderwens.

Trek morgen lekker de champagne open :-).

Geplaatst

lieve syl, neem n goed glas champagne en maak er n mooie dag van, die asperges er bij misschien?

Hopelijk kan je beter koken danik, ben er bv deze winter achtergekomen datzuurkool voor stamppot gekookt moet worden....na al die tijd, manlief was helemaal blij...ik schaamde me vooral dat k nooit recept goed gelezen had..dus fren, lijkt simpel zo'n recept, echter niet voor iedereen hoor...toch goed dat er kookboeken zijn, en dat je ouder en wijzer wordt, en dus beter gaat koken!

Stomme rotabbonnementen trouwens, beetje flexibeler had wel gemogen..niet n jaartje half geld en invaller?

Slaapknuffels xxx eef

Geplaatst

Hee meiden !

Jullie zijn actief geweest!

Eef: super fijn dat jullie eruit zijn gekomen en er samen achter staan om nog een poging te doen!

Henne: alles mooi geregeld, nu nog zorgen dat je aan rust toekomt!

Fren: super irritant van dat lidmaatschap, zo zie je maar weer hoe vaak die shit behandelingen je leventje beïnvloeden.

Caroline: moest vanochtend lachen om je forumstress :-)

Sylvie: bijna jarig!!! Hieperdepiep!!! Cadeautip: 1 dagje/weekendje helemaal voor jullie samen. Geen werk. Geen internet. Alleen lekker met z'n tweetjes! Ben trouwens dan wel weer benieuwd hoe je je mij had voorgesteld :-). Ik vond jou real lifestyle er een aantal jaren jonger uitzien.

Ik riep trouwens ook vantevoren dat we moesten rouleren, maar heb het niet gedaan... Slecht... Want er zijn een heel aantal meiden die ik amper heb gesproken, is wel jammer. Maar goed, dat betekende dan wel weer dat iedereen blijkbaar meer dan genoeg gespreksstof had en dus nog lang niet uitgekletst was.

Meiden, ik ga slapen. Heb mijn rust gard nodig, want vanaf morgen ben ik namelijk zwanger van een cryo tweeling :-).

Geplaatst

Haha Eef geen keukenprinses dus.

Het lukt mij aardig zeggen andere tenminste altijd.

Ivfnl hoe had ik mij jou voorgesteld, niet blond want zo klink je niet ;-) probeer het juiste woord te vinden maar het is te laat. Een stoer wijf met ballen maar je zag er heel lief en aardig uit.

Zie ik er dan zo oud uit op mijn profielfoto :-(

Succes met morgen met het ophalen van de tweeling!

Laika ik had jou met donker haar voorgesteld, weet niet waarom.

Over 4 minuten ben ik harig......

Geplaatst

Hee sylvie: je bent harig :-)

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Ik hoop dat je een fantastisch jaar gaat krijgen!! Eindelijk je grote wens vervuld zien gaan en daarnaast het heel fijn hebben met Jeroen en geen zakelijke sores meer!

Geniet van je dag!!!

Enneuh: je profielfoto ziet er niet oud uit hoor. Misschien wel serieuzer. Jou live zien paste in elk geval helemaal bij jouw schrijfstijl hier op het forum: spontaan, energiek en gezellig!

Geplaatst

Syl van harte met je verjaardag. Dat dit jaar maar jou jaar mag zijn..... Hopelijk wordt je schandalig verwend ;))

Eef wat fijn dat jullie er uit zijn, dat de uitslagen donderdag maar heel mooi mogen zijn en het nu eens echt gaat lukken.

Zara lijkt me gezellig om dan samen te rijden naar Miss Saigon, is er een middagvoorstelling??? Dat lijkt me het handigst, een avondvoorstelling ga ik niet meer trekken helaas.....

Hier een klote nacht. Ben al weer uren wakker en er toch maar uitgegaan, heb overal trek in maar niks in huis is misschien maar goed ook.....

Geplaatst

Sandra ik hoo dat je daarna nog wat geslapen hebt. Zo erg als je slecht slaapt. Misschien een pak rijstkoekjes verstoppen, vindt het zelf niet lekker maar voor de nachtelijk trek???

Gefeliciteerd met je man :-)

Geplaatst

Goeiemorgen dames!!!

Lang zal ze leven:occasion13:

lang zal ze leven:occasion13:

in de gloriaaaaaaaaa:occasion13:

Syl...van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!...maak er een superdag van...en dat je statistisch gezien nu iets minder vruchtbaar zou zijn, betekent niet dat je het ook daadwerkelijk bent...ik wens dat al jou en Jeroen's dromen dit jaar uitkomen!!!!:aaaflowersmiley:

enne...een kado? boek? wijnproeverij? Kookworkshop? Rituals? Weekendje weg? dagje Sauna/thermen?

En ook heel erg fijn en een zorg minder dat de bank jullie steunt!!!:woohoo:

Fren...wat gaaf zeg...jullie gaan gewoon het boek uitgeven van de First lady van de USA...wow.....je mag natuurlijk niet vantevoren al wat receptjes doormailen??? hihihi...

Wat erg dat je schoonmoeder zo geterroriseerd wordt door haar dochter...lijkt me juist heerlijk als je eigen moeder weer haar leventje na al die zorgen en stress weer op de rails begint te krijgen en het weer zonnig tegemoet ziet. Snap dat je er niet tussen wilt zitten...en goed dat je je schoonmoeder hebt laten weten dat ze niets verkeerds doet! Hoop dat het goed komt!!! enne...veel plezier in Limburg vandaag...hoop dat je slaagt voor je asperges!!!

kaartje...taxidienst erop zitten??? maar je hebt het wel graag gedaan...en helemaal fijn dat je mannetje nu weer thuis is...hoe heeft ie het gehad??? hoe is met je moeder gegaan trouwens???

Zara...wat een fijn nieuws :toppie:...een kloppend hartje....de hoofdpijn zal beslist van alle spanning zijn...hoop dat ie wat minder is en dat je nu iets meer gaat genieten van je zwangerschap (al kan ik me wel voorstellen dat het moeilijk is!)...

IVFSH...vandaag een spannende dag...hoe laat weet je of je cryo's ontdooit zijn en dat je een tp hebt??? ben je nu al bij je ouders? duim voor je!!!!!

Henne...gefeliciteerd met je ouders!!!...goed van je dat je gewoon hebt laten weten dat je woensdag eerder weg gaat....een begrijpende baas is natuurlijk ook wel heel erg fijn...balen dat je je nog steeds niet lekker voelt, hoop dat de bijholteontsteking toch gauw voorbij is! Nog een dagje!!!

Eef...goeie en zware gesprekken gehad...toch de knoop doorgehakt en jullie gaan er nog een keertje voor (we gaan er gewoon van uit dat de uitslagen goed zijn en dat het zh jullie ook gaat behandelen/helpen!!)...ik duim voor jullie dat deze keer een mooi resultaat zal opleveren!!!

San...jammer dat je slecht geslapen hebt...komt dat door de zwangerschap? of door je bekken/rugpijn? balen zeg!!! beterschap!!! en ik hoop dat je ovedag nog iets kunt uitrusten...

Babeth...hihihi...wat een grappige hond...idd moeten filmen...dat denk ik ook vaak bij onze katten...

Miss Saigon lijkt me een leuk idee...waar we ook heen gaan...rijden moet ik toch...hahahaha...moet wel even kijken of het in mijn budget past...ahum...:icon_scratch:

gisteren een mooie film gezien: Extra-ordinary measures. met Harrison Ford (de wetenschapper) en Brendon Fraser (de vader) over een gezin met 3 kids, waarvan 2 de ziekte Pompe hebben (een spierziekte, er ontbreekt een enzym, waardoor de spieren niet meer goed werken). Een aangrijpende film, gebaseerd op een waargebeurd verhaal...moest een paar keer slikken, terwijl ik dat niet snel heb... daarna zijn we maar net bed gegaan...

Vanavond een gezichtsbehandeling...auwa...

Ben het even kwijt...sorry...ondanks mijn spiekbriefje, komen er nu allemaal nog namen naar boven (Rubster, Laika, Caroline), maar er staat niets op mijn briefje...uhm...

laika...had jij het niet over een feeder??? Ik denk dat je man het wel lief bedoelt hoor...en dat hij gewoon goed voor jou en jullie kleine wil zorgen...hihi...

Rubster....had jij vrijgenomen gistermiddag??? goeie beslissing!! en doe maar rustig aan...

Caro...uhm...sorry...even helemaal kwijt...

girls...ik ga eens beginnen met werken...

fijne dag allemaal en tot later!!!

liefs,

nico

Geplaatst

Hoera!!! Syl, gefeliciteerd met je verHaardag, hihi, zit hier te gieren achter m'n ontbijtje :-) Ik herken trouwens helemaaaaal wat je zegt. Word zelf over twee weekjes 36 en voel het precies zo. Op zich maakt het me geen bal uit, maar met vruchtbaarheid en zwangerschapskansen is 36 toch wel een bepaalde grens en dat voelt helemaal niet goed. Maarrrr.....in het kader van 'baby voor m'n verjaardag'.....ik kan natuurlijk wél precies dan testen. Oh dat zou echt de beste verjaardag ooit zijn dan. Hoop in ieder geval dat jullie er een mooie dag van weten te maken. Een mooi bericht van de bank zou een leuk kadootje zijn....

Hier trouwens iets raars... Een soort van oudtante/suikertante van me ligt al een tijdje op sterven. Ze heeft oa kanker en ze leek hard achteruit te gaan, maar trok toen toch weer bij. Inmiddels kan ze niks meer dan in bed liggen en wachten op verzorging. Gister vertelde mijn vader dat er ern euthanasie procedure is opgestart. De kans dat dit binnen twee weken gebeurd is heel groot. Later sprak ik ook mijn moeder nog even en die vertelde dat die tante tussen de heldere momenten toch ook wel in de war was geweest. Ze had naar mij en mijn broers en zus gevraagd en bij mij ook of ik al zwanger was. Die tante heeft namelijk zelf geen kinderen omdat....haar man slecht zaad had... Nou volgens mijn moeder werd ze toen opeens weer helemaal verward, want toe ging ze het over reincarnatie hebben en iets vaags dat met mij te maken had en mijn moeder snapte er niks van... Maar mijn moeder weet dus niet dat we morgen een tp hebben en dat de kans groot is dat ik rond mijn testdag op de crematie van deze tante sta. Vond het zo gek allemaal.... Ik geloof zelf helemaal niet in reincarnatie e.d. maar dit was zo bizar. Was er echt even een beetje door van slag.

He, moest ik even kwijt...

IVFSH onwijs veel succes vandaag, lekker positief samen de wachtweken en en over acht maanden beiden een tweeling, oke?

Verder ben ik het een beetje kwijt meiden, sorry :-( Donderdag ga ik uitgebreid op iedereen reageren!!!

Liefs,

Henne

Geplaatst

Nico weer vroeg op en al weer heel verhaal getikt. Werk ze vandaag!!!!!

Syl lekker gebak eten?? Ik ga zo om aardbeiengebakjes, vind Paul zo lekker en alleen zijn ouders komen vandaag even op de koffie dus lekker intiem vandaag. Van het weekend hebben we hier 2 dagen feest, zaterdag voor de vrienden en zondag voor de fam.

Ivfsh ik duim heel hard voor een mooi telefoontje!!! Gek idee he, dat je straks zwanger van 2 (gaan we van uit) weer het zh uitwandeld.

Henne ook namens ons gefeliciteerd met je ouders, was ik helemaal vergeten te tikken..... Bizar van je oudtante zeg. Hopelijk is ze met de controle gesprekken niet in de war die komen als de euthernasie procedure is opgestart. Dan moet ze 2x duidelijk aangeven dat ze dat wil, anders gaat het niet door. Ik hoop dat ze dan helder genoeg is. Wel heel appart zeg, zo zie je dat er toch meer is tussen hemel en aarde. Hopelijk wordt deze verdrietige tijd afgesloten met iets heel moois in tweevoud!!!!!!!

Ben voor dat Paul moest opstaan terug in bed gekropen om half 6, kon ik hem nog even knuffelend feliciteren, hij lag wel lekker dus is een uurtje later gaan werken hihi. Vandaag ga ik met bewoner mee die naar de tandarts moet. Pff veel last van mijn buik dus ga de taxi chaufeur gewoon vragen of hij dhr even naar binnen wil rijden. Volgens mij is er weer een groeispurtje van binnen aan de gang. Het borreld en trekt aan alle kanten. Misschien daardoor idd wel slecht geslapen.

Geplaatst

Bedankt voor al deze harige felicitaties, nou toch weer iemand aan het lachten gemaakt.

Aarbeientaartjes hier ook helemaal weg van, ben niet zo'n gebaksmens maar aardbeientaart wel.

Henne dat zijn van die rare maar soms ook bijzondere dingen. Als jij op jou verjaardag positief test zou dat het allermooiste kado zijn wat je kunt krijgen.

En je oudtante wat raar idd, misschien duwt ze jullie een stukje in de juiste richting.

Nico jij stuitert weer van het scherm af, die film ga ik niet kijken ik hou het op vrolijke films momenteel.

Ruby succes met je evaluatie in het ziekenhuis en niet de artsen schoppen.

Ga me optutten......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden