Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dames voor vanavond, mijn man wilde chinees, ik geef er niets om maar het wordt voor mij nasi met saté en broccoli... Wellicht een vreemde combi mAr de groenten van de Chinees zijn vaak zo minimaal... En brocc. Lust ik wel iedere dag

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Blauwe muts dan wel te verstaan.

Ik heb weer spaghetti met spekjes bla bla gemaakt.

Roestvlek Simpel is op maandag en dinsdag dicht. Wij gaan Japanse fondue morgenavond doen. Errugg lekker.

Geplaatst

Syl een dagje sauna ofzo? Fijn dat de bank meewerkt!

Zara gefeliciteerd met je mooie echo, heerlijk hoor!

Wij spaghetti, uit de vriezer, manlief moest naar Schoonhoven vandaag dus nog in de trein bij Dordrecht... We zitten wel in die buurt de laatste tijd...

Geplaatst

Za ra, van harte! Die hoofdpijn is de spanning die er uit komt, heel begrijpelijk!

Babeth, boek van Michelle Obama gaat over de moestuin die ze in de tuin van het witte huis heeft aangelegd. Wordt dus combi van gezond eten, gezonde lifestyle en de familierecepten van de Obama 's. Ben er erg trots op dat wij dit uit gaan geven.

Wij zo aan de asperges voor het eerst dit aar. Normaal krie we allemaal voor de paas een groot gevuld paasei, dit keer een mand met verse asperges, beenham, echte boter en eitjes. Een Gied maaltje dus! Lekker!

Geplaatst

Meiden ik leef nog.... ;-) daar is zo'n beetje alles mee gezegd. Eind vd dag weer hoofdpijn en misselijk, dalijk maar vroeg naar bed. Besloten deze week vooral niet na te denken en maar gewoon te doen. Go with the flow, donderdag hoef ik de hele dag niets. Mijnbaas heb ik gemaild dat ik woensdagmiddag eerder weg ga, geen discussie, punt. Heb wel gevraagd of de tp zo laat mogelijk kon, ze proberen er rekening mee te houden.

Fren bijzonder boek! Leuk om zoiets binnen te halen, gefeliciteerd!

Zara geweldig een mooie echo, nu alle spanning eruit gooien en proberen een klein beetje te gaan genieten. Het blijft natuurlijk nog eng, dat weet ik ook wel, maar af en toe mag je stiekem wel heel blij zijn en alvast verzinnen hoe je het kamertje in gaat richten....

Babeth, voor jullie ook nog spanning. Ik wou dat iets of iemand je gerust kon stellen, maar snap dat dit niet kan. Hoop dat de ipad snel komt, is fijn ding voor als je moet rusten!

Verder ben ik het helemaal kwijt.... Esther hoe is het jullie vandaag vergaan? En Syl alvast gefeliciteerd! Caro fijn dat de uitslagen clean zijn, nu echt vooruit plannen. Syl misschien een leuke workshop ofzo voor je verjaardag? Ik wilde van J. een make-up workshop, maar nu er niet meer gefilmd wordt is dat minder urgent hihi. Nu denk ik over dr Fish, dat voor je handen en voeten. Iemand dat wel eens gedaan? Of nieuwe gordijnen haha, die irriteren me. Maar met een bos bloemen ben ik ook blij. Ben gewoon al blij met hem.

Ik ga mijn ouders even bellen, die zijn vandaag 42 jaar getrouwd. Onvoorstelbaar he, maar ik heb dus wel een goed voorbeeld ;-)

Hele fijne avond allemaal!

Henne

P.S. We hebben het hier een keer gehad over Miss Saigon, daar waren best wat liefhebbers voor? De kaartverkoop is geloof ik gestart dus misschien eens een datum prikken en gewoon gaan met een groepje?

Geplaatst

Zara wat een fantastisch nieuws!!!!!!!! Om helemaal blij van te worden!!!!!!

Syl fijn dat de bank jullie gaan verlichten, hopelijk weten jullie snel hoe ze dat gaan doen. Tja verjaardags kado...... iets van rituals?????

Fran bijzonder dat jij dat maar mooi even binnen gesleept hebt... Jammer dat je schoonzus zich zo met haar moeder bemoeid. Heel vervelend voor je schoonmoeder die probeert verder te leven. Is schoonzusje misschien beetje jaloers??? Dat zij zelf niet zo iemand heeft om lekker mee te kletsen tijdens een kopje koffie??? Hopelijk kan je schoonmoeder wel blijven genieten van deze momenten, die voor haar zo het leven nog meer waarde geven en dat er geen donkere wolk boven hangt...

Henne alles geregeld voor woensdag???

Ivfsh ik ga voor je duimen hoor morgen!!!!! Dat alles maar prima mag verlopen.. spannend weer.....

Hier chicken tonigt gegeten met extra groente en rijst en kroepoek en als afsluiter een ijsje van de Mac. Maar eerst nog foto's gemaakt van de bouw, dat gaat ook gewoon door. Het gaat steeds meer op een echt huis lijken, nog even en het dak kan erop!!

Geplaatst

Oja Caro jij mooie uitslag van het bloed, fijn!!

Miss Saigon leuk!!!!!! Jammer dat het in Utrecht is, is zo'n enorm pokke eind rijden vanaf hier...... nou ja 2 uur als alles meezit.

Geplaatst

Ja je zou bijna vergeten dat jullie nog aan het bouwen zijn Sandra! Wanneer moet het eigenlijk klaar zijn?

Miss Saigon heb ik jaaaren geleden al eens gezien, maar ik vind het een leuke traditie: uitjes met de pauze meisjes!!

Geplaatst

Ze zijn in december begonnen en als het meezit dan kunnen we er met de kerst al inzitten. Pfffff zie je het voor je net bevallen en dan al weer aan het behangen en dozen inpakken hihi. Ach alles op zijn tijd maar voor eind van het jaar hebben we de sleutel...

Geplaatst

Misschien wel leuk Miss Saigon, alhoewel de laatste 3 concert uitjes compleet in het water vielen.....

Wie heeft er nu eigenlijk foto's van zaterdag?

Jeroen zei mischien 2 hondjes erbij, uhh nee bedankt.

Henne wanneer gaan ze ontdooien?

Geplaatst

Ik krijg niet meer te zien hoeveel nieuwe berichten er getikt zijn nadat ik de forums als gelezen heb aangeklikt, krijg dan te lezen "Markering voor nieuwe berichten is nu uitgeschakeld" Ik heb helemaal niks veranderd en kan ook nergens vinden waar ik dit weer aan kan zetten.

Weet iemand waar kan ik dat vinden om weer aan te zetten???

Geplaatst

is er een up date gedaan dan??? Oeps gemist..... Ben en blijf blond natuurlijk hoeveel verf de kapper er ook indoet hihi

Geplaatst

Zara... gefeliciteeeerd!! Wat goed... en maak je oer die twee dagen veschil niet druk... een halve milimeter in de meting, is zo al een dag verschil ofzo...

Sil wat heerlijk!! de bank achter je, dat is toch wel een prettig idee. Ik hoop dat ze de druk daadwerkelijk wat voor jullie kunnen verlichten.

Fran.. wat gaaf... lijkt me eenleuk boek worden! Je bent in ieder geval niet voor niets naar de andere kant van de wereld geweest. Het heeft wel wat opgeleverd. lekker hoor, aan de asperges.... Zaterdag nog van genoten

IVFnl... ik zal morgen aan je denken... succes en hou ze derin....

Henne.. wat vervelend dat die hoofdpijn toch maar niet weg wil gaan.. Er bestaat toch wel antibiotica die je mag hebben als je zwanger gaat worden??

Babeth.. en weer bijna een dag voorbij...... Je komt er wel.....

Voor de stats..... slavink, rode kool en patatjes

Geplaatst

IVFnl, heel veel succes morgen!! Ik had me bij jou ook een heel andere voorstelling gemaakt hoor, maar we zijn allebei gewoon blondjes ;-).

Fren, asperges, oh, lekker, ik ga gelijk even checken of mijn moeder die wil maken als ik woensdag bij de ga eten. En dan inderdaad op de ouderwetse manier met ei, ham en boter....jum.

Henne, goed dat je je baas gewoon hebt verteld dat je woensdag eerder weggaat. Zo is het ook gewoon, geen gemaar, gewoon 'punt'. Trouwens, gefeliciteerd met je ouders! Die van mij zijn dit jaar 43 jaar getrouwd, ik heb dus ook al zo'n goed voorbeeld!

Sylvie, alvast een hele fijne dag morgen, aan het weer kan het niet liggen zeg, 23 graden, sjongejonge!

En verjaardagskado's? Mmm, ik zou zelf tijdschriftenpakketten en boeken vragen (altijd fijn voor op de camping), of lekkere dure zonnebrandcreme voor de komende periode (Lancaster heeft weer allemaal heerlijk nieuwe smeersels, te koop bij Douglas) of een Koninginnedaglot (stel je voor, de rest van je leven elke maand 10.000 euro...), of nieuwe nagellak in een kleur die je nog graag wilt hebben.

Ik ben er trouwens van overtuigd dat mijn vriend een feeder is. Kennen jullie misschien wel, er zijn dus mannen die hun vrouwen graag dik willen maken door heel veel eten voor ze te kopen. Hele vreemde afwijking maar...ze bestaan!. Nou, die van mij heeft afgelopen weekend een doos Raffaello's voor me gehaald, die kokoksbollen van Ferero Rocher. Helaas is dat een enorme verslaving van me geweest en blijkbaar heb ik hem nog niet overwonnen want ik heb zojuist, na mijn opgewarmde prakje lasagne en een halve komkommer, 6 (!) van die bollen naar binnen gestouwd. En ik had me net bedacht dat ik wat rustiger aan moest doen met eten omdat ik nogal hard groei.....

Zal het lijstje trouwens ook even bijwerken, dat moet wel weer gebeuren.

Liefs, Laika

Geplaatst

Dus ik het laatste lijstje opzoeken om hem aan te passen...Blijk ik dat zelf geweest te zijn en heb ik hem dus al aangepast.....;-)

Geplaatst
Dus ik het laatste lijstje opzoeken om hem aan te passen...Blijk ik dat zelf geweest te zijn en heb ik hem dus al aangepast.....;-)

Haha dat is er eentje voor de blunders, briljant!

Kreeg net mailtje van m'n baas: akkoord, begrijp het en duim mee. Wat dat betreft is het echt een top vent.

Ivfsh, ik duim ook heel hard voor jullie morgen!

Miss Saigon heb ik jaren geleden ook gezien, maar toen raakte ik halverwege een lens kwijt. Dus ik wil m best nog een keer met twee ogen zien :-)

Geplaatst

Hoi meiden, ik lig al lekker op bed met de tv aan...

Ivfsh heel erg veel succes morgen!!!!

Henne het is idd een spannende week maar het is alweer bijna dinsdag ;-))

Fijn dat je geregeld hebt dat je woensdag eerder wegbent zonder in details te hoeven treden , deze poging vrij "anoniem" . Rot dat je die hoofdpijn zo houdt, heb je nu wel of niet die a.b. Erbij? Beterschap!!!!

Ik moest straks zo lachen met die gekke hond van ons, op tv was een filmpje met een piepend geluid, hij zat voor de tv aandachtig te luisteren , met de kop zo scheef. Ineens een sprint naar buiten en kwam heel trots terug met zijn piepbeest in de bek + een hoop gepiep, echt zo jammer dat we het niet gefilmd hebben.... Net of ie erboven uit wilde komen met haar gepiep .

Syl ipv 2 kleine een grote hond ? ;-))

Geplaatst

Geen antibiotica ;-) De hoofdpijn wordt wel minder, dus toch maar niet. Even twee dagen doorzetten en vroeg naar bed en dan is het na de tp rustiger.

Welterusten dus dames!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden