Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben babyboom aan het kijken en loop alleen maar te snotteren, irritant zeg, hele mascara loopt uit. Oh nee die heb ik niet op.....

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hee meiden,

alles goed hier. Gezellige ochtend gehad met mijn 'forumvriendinnetje' :-). Nu lekker in huis aan klussen, ben een stoeltje op aan het knappen.

Voel me goed, nog steeds misselijk, dus helemaal prima. Ik neem het heeeel graag voor lief. Ben wel benieuwd hoe het morgen gaat, we hebben een zogenaamde expatcursus in Ierland. Van 9.00 tot 20.00 uur, hoop dat ik dan op z'n minst alles binnen kan houden.

Ik heb net ook babyboom gekeken, ook veel tranen.... Moet wel zeggen dat ik niet zo'n Caroline Tensen fan ben. En dat jonge stel zeg! Dat zij op die leeftijd al ouders willen worden. Toen ik 19 was.... was echt alleen maar dolle pret en geen enkele verantwoordelijkheid. Heb het toen nog uitgemaakt met een heel leuk vriendje omdat hij me een kaart stuurde waarin hij schreef dat hij nog heel lang bij me wilde blijven. Haha, vond ik allemaal veel te benauwend.

Fren: spannende dag morgen!

Eef: you go girl: mooi een dagje voor jezelf kiezen!

Sylvie weer bezig met lekkere recepten: hoe staat het met de uitwerking van het pauzemeisjes kookboek :-)

Nico: ik zou gewoon meedoen aan die challenge. Sowieso goed om die troep de deur uit te gooien. Ik ga hier ook eens op zoek naar wat minder chemisch spul.

Sab: heerlijk kan dat soms zijn he: domme tv kijken, je eraan ergeren, en toch blijven kijken :-)

Net de nieuwe cd van Guus Meeuwis gedownload. Ben eens benieuwd.

X

IVFSH

Geplaatst

Goedemiddag meiden,

Net terug uit het ziekenhuis en weer een echo achter de rug. Dit keer bij de klinisch verloskundige en in deze zwangerschap voor het eerst niet inwendig maar "gewoon" op de buik. Nou keek zij ook alleen maar naar de zwangerschap en niet naar mijn cyste, dus kon dit...

Wat een spanning, maar ook wat bijzonder. Alles was goed! Pff, mijn bloeddruk kan weer wat zakken... Hier een kleintje die heerlijk met de rug naar ons toe bleef liggen, zodat we super lang hebben mogen kijken. Was wel ontzettend aan het bewegen, maar het opmeten gaat niet via de rug, moest ie echt voor draaien. Eigen willetje, veel te druk met andere dingen! En i.p.v. 1 echofoto naar huis met 3 foto's. Ik mag nu officieel gedag zeggen tegen het 1e trimester.

@Fren, ik zal morgen aan je denken en ik hoop voor je dat het meevalt. Wie weet zijn ze nu wel makkelijk te bereiken.

@Syl-vie, succes met de uitslag van de bank! Hoop dat dit onderdeel positief afsluit, zodat je je energie op andere dingen kan inzetten!

Voor de overige een hele fijne dag! Op de bank, aan het werk en alles hier tussen in!

Geplaatst

gefeliciteerd Dublin!!! Fantastisch nieuws is dit, ben heel erg blij voor jullie!

Ga er heerlijk van genieten en goed vieren dit weekend!

Liefs,

IVFCO

Geplaatst

Wat een leuk bericht! Gefeliciteerd Dublin ; - )

Ivfsh (co) klinkt als leuke dag, lekker stoeltje klussen, genieten van leuke dingen, helemaal toppie!

Syl, wat lekker genant he, dat janken bij babyboom, mooie manier om het eens er uit te gooien...

Fren, hoop dat je een beetje rust nu kunt nemen, nogmaals: delegeren ; - )

San, zit je inmiddels wat lekkerder? Wat een verhaal hoe je dat beschreef bij de huisarts. tja, soms is t toch beter om te gaan en tenminste iets goeds er voor krijgen, maar ja, dan sta je daar dus wel met je kadetten, nou ja hoop dat het aardbeienzalfje helpt..

Geplaatst

Dublin gefeliciteerd.

gooi die emoties er maar uit hoor meiden. Lucht op. Ga ik het weekend nog even doen denk ik.

Geplaatst

Dublin, van harte.

Zit nu babyboom te kijken, heb nderdaad de laatste 2uur vrij genomen. Zit nu al te janken bij verhaal van mia... En die punctie...

Geplaatst

Oh Fren waarom ga je nou naar die punctie kijken? Dat wist je toch, dat dat er in zat! Het is klote maar het is toch best snel voorbij? Ik heb er nu 4 gehad, inclusief met buikdrukken (2x) en pijnlijk maar het hoort erbij, je hebt er 4 weken voor gespoten en nu de mooie oogst!!

Sterkte ik hoop dat je slaapt vannacht...

Ik ben aan het zoeken naar vakanties in Griekenland, moet helaas in het hoogseizoen, wat is dat duur zeg! Al die toeslagen, niet normaal!!

Geplaatst

Dublin gefeliciteerd!

Fran daar moet je nu helemaal niet naar kijken! Gewoon lekker een boek of een filmpje, kruikje erbij.... Is deze site iets voor jou? Watchseries.eu allemaal series verzameld, tot net meest vreselijke jeugdsentiment aan toe.

Geplaatst

Nou ik heb vanmiddag een andere tranentrekker gekeken. Komt een vrouw bij de dokter. Dacht dat ik het wel droog zou houden maar op het laatst gingen de sluizen toch open. Goed gespeeld zeg....

Babyboom gister gezien, ook gejankt.

Kan wisselend lekker zitten hihi. Zalf werkt redelijk. Gaat helemaal goedkomen hoor.

Geplaatst

Wat staat er bij jullie op het menu dames???

Hier is het een thuismenu van Iglo met pasta, kipfilet, groene groente en pestosaus. Met erbij komkommer met klein beetje thousend island dressing hmmmm.

Geplaatst

Ik weet t nog niet. Koelkast is schrikbarend leeg. Kan nog wel een carbonara maken, maar dan vergeten we de groente even.

Heb nu toch echt wel last van m'n buik. Zit in trainingsbroek op de bank.

Geplaatst

Fren lekker blijven zitten en alleen voor het hoognodige van de bank komen. Laat je maar lekker verwennen, dat heb je verdient met die grote druiventrossen in je buik.

Dikke Knuffel voor je!!

Geplaatst

Dit zijn de dagen voor afhaal en bestellen Fran, komt na de tp wel weer goed want dan ga je heel gezond eten voor je ukkie(s). Alvast heeeeeeel veel succes morgen!!!

Hier een rustig dagje. Mijn ouders waren er, lekker zitten kletsen. Mijn vader heeft nog wat kleine klusjes gedaan en m'n moeder had eten meegenomen dus koken hoefde ook niet...lekker hoor zo verwend te worden. Samen met m'n moeder ook bedacht hoe ik de woonkamer wil veranderen. Heb er helemaal zin in haha, was al bijna met de piano aan het schuiven ;-) Zal allemaal nog wel even duren want aanleiding is dat de muren gestuced moeten worden en dat is niet zo maar gebeurd (zowel in tijd als in geld). Maar toch wel leuke afleiding om over na te denken. Met de verfwaaier in de hand ook vast de kleuren voor de babykamer uitgezocht. Voor een meisje heel zacht groen met een soort donkere frambooskleur, voor een jongetje een stoere grijsblauwe kleur met knalrood en als het een tweeling wordt van beiden weet ik het nog niet :-D Over optimistisch gesproken ;-)

Caro al een leuke vakantie gevonden? Hier zal het budget vrees ik naar het ziekenhuis gaan tenzij onze laatste twee cryootjes heel veel geluk gaan brengen...

De heer des huizes in net thuis gekomen, dus die ga ik maar even vertroetelen met een kopje soep. Tot later!

Henne

Geplaatst

Als mijn moeder niet zou meebetalen zouden wij helemaal niet kunnen gaan Henne! Ik heb nog steeds de rekening van december niet gehad, wat mij betreft nog even prima zo...

Mijn vriend zei: waarom gaan we niet gewoon naar Frankrijk? Maar ik ben ook optimisch en denk: dan duurt het weer een paar jaar voordat we naar Griekenland kunnen want met een baby ga ik niet vliegen. Maar ja, dat denkik eigenlijk al jaren...

Fren, rustig aan!

Geplaatst

Ja dat ken ik, wij zijn in geen jaren behoorlijk op vakantie geweest. Denk ook altijd: zwanger wil ik niet vliegen. Speelt m'n chronische vermoeidheid en eten ook bij mee, maar toch. We wilden in juni naar m'n broer in Athene vliegen maar nu komen j. zijn ouders.nen juli en augustus zijn me daar te warm. We denken nu over een weekje Zeeland ofzo, maar als we aan een echte poging moeten gaat de vakantieweek op aan punctie en tp....

Andere meiden al vakantieplannen? Of ook alles op een laag pitje vanwege behandelingen of zwangerschappen?

Caro als je de kans krijgt: gaan, we laten al veel te veel door dit stomme gedoe!

Geplaatst

Hoi meiden

Fren, ik wil je alvast heel erg veel succes wensen met de punctie morgen!!! zou het niet zo kunnen zijn dat en eierstok nu wel gunstiger ligt? Bij mij lagen ze altijd "normaal" maar bij de laatste fm zag dr. S dat er een erg ongunstig lag en dat de kans bestond dat hij dar de follikels niet kon aanprikken...was gelukkig wel gelukt.

Dat de morfine je maar mag "smaken"

Henne, wat fijn zo met je ouders een dagje over de vloeer, heerlijk die verwennerij en die mooie plannen!!!

Is het belletje met je baas nog meegevallen?

Dublin, proficiat met de mooie echo en het halen van het 2de trimester, top!!! misschien kom je nu langzaam op je wolkje?

Eef, je hebt je ziekgemeld las ik, jeetje wat rot die bijwerkingen, misschein nu wat heftiger omdat dit jullie laatste behandeling is? Ik hoop zo enorm dat het gaat lukken, zo spannend!!!op naar een mooie fm.

Caro, overweeg je om naar Griekenland te gaan? doen dan, je mag dadelijk nog wel vliegen en inderdaad, volgende zomervakantie zit het er niet in.....;-))

Ivfco, fijn weekend!!! jullie hebbel volgens mij weer leuke plannen toch?

Ik heb vanmiddag even babayboom teruggekeken, poehee weer heftig, maar ik vind het goed dat ze zo het eea. in beeld gebracht hebben!!! juist voor leken, mensen kunnen zo makkelijk oordelen over ivf/icsi, ohhhhhhhhhh kwestie van even wat hormonen spuiten, yeah right!

Ik heb de restjes van gisteren opgemaakt en voor mijn man broodjes gyros gemaakt, hij geeft niets om groenten haha

Geplaatst

Oh ja haha mijn baas....nou die had vandaag dus een goeie dag en ik ga volgende week met de nieuwe teammanager afstemmen hoe ik op ga bouwen. Dat kan dan na een week weer irritatie geven, maar dat zien we dan wel weer ;-)

Geplaatst

oh Henne wij gaan ook nooit in juni/juli of aug. naar dergelijke bestemmingen, ik wil graag wat ondernemen maar niet bij 35-40 graden....

Wij gaan inderdaad nu niet weg maar willen in mei 2012 naar Italie gaan, goed om te rijden en de temp is dan ook lekker, we kijken er al echt naar uit!!

Fijn dat het gesprek in ieder geval goed ging en na volgende week maar weer verder zien toch? rustig aan hoor, maar je klinkt al weer heel krachtig.

liefs

Babeth

Geplaatst

Dublin gefeliciteerd met hè echo. Zoals Babeth zegt misschien kom je een beetje op een wolkje nu. Blijft ven van due cyste. Nog steeds zoveel last can.

Wij hebben Jeroen zijn verjaardag gevierd en dadelijk Nasr bed, heel mie.

Geplaatst

syl, hoop dat je n leuke verjaardag met j hebt gehad, je zal wel mie zijn ; - )

fren nogmaals veel succes morgen, en gewoon lekker puffen als t au doet : - (

we denken allemaal aan je, dikke knuffel!

Lig nog steeds op de bank, zal wel combi zojn van 300 gonal, deca en stress van laatste keer...

Henne, wat goed om te lezen dat je weer aan werken denkt, niet te snel weer vliegen ok, hoop dat je snel weer in de running bent

iedereen fijn avondje! Was nog benieuwd hoe t met laika ging, al bij cardioloog geweest? Hoop dat t goed met je gaat xxx

liefs voor iedereen weer van eef

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden