Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joehie, crisis bezworen ;-) Wij hebben eigenlijk nog nooit echt prikstress gehad, J. is een volleerd gifmenger vanaf dag 1. Wel zo rustig.

San dat klinkt heel naar, moet er niet aan denken. Heb ooit een heel genante 'sex blessure' gehad en hoop nooit meer met iets van die aard tussen mijn benen naar de dokter te moeten haha. Kon toen trouwens ook alleen maar koelen, erg charmant was dat.

Sab wat grappig dat Sander het ook wil zien. J. keek van de week over mijn schouder mee, wist niet wat ik meemaakte. Misschien door onze eigen filmervaring ;-)

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zeg Henne, je denkt toch zeker niet dat je hiermee weg komt he??

Spill it woman!!!!

Genante sex blessure, tssss, wie A zegt....

:-) lol

Geplaatst

P heeft vorige week ook samen met mij meegekeken en ik heb toen ook echt mijn tranen de vrije loop gelaten. Zo herkenbaar de frustratie, het mislukken en het verdriet van anderen die hun kindje verloren waren snik snik. Vanavond kijk ik hem waarschijnlijk alleen. P is nog aan het werk.

Ja ja erg genant onderzoekje was het, met de broek naar beneden bukken en hij zat op een klein krukje te gluren tussen mijn kadetten hihi. Leuke baan heeft ie. Maar hij schrok van de grote dus heeft ie weer wat om te vertellen onder het eten aan tafel thuis hihi.

Geplaatst

San, ik heb t ook gehad, tijdens de stimulatie. Vreselijk. ik had een vervangende h.a. en later bleek dat hij niet helemaal jofel was, want hij mag nooit meer komen vervangen bij onze h.a.. sta je daar idd met je kont naar achteren, genanttt.

Sterkte ermee, vooral veel bewegen en vezels eten. Vooral geen patat en gefrituurde troep! Anders wordt de bevalling alleen al een hel door dat geval ;-)

Geplaatst

Oeps dus dan heb ik voorlopig mijn laatste patatjes gegeten......... thanks voor de tip. Dus voor mij alleen nog maar gezonde vezelrijke voeding, veel drinken en proberen zo veel mogelijk te bewegen. Zal mijn best doen....

Geplaatst

ja t zal niet meevallen, ik heb vanaf week 14 alleen maar op de bank gelegen omdat ik niks meer mocht ivm die hoge bloeddruk, maar veel sinasappelsap, verse natuurlijk. Geen bananen haha. Yoghurt met zemelen, niet te eten maar ja je kunt er tenminste van naar de plee en hij gaat vanzelf weg. sperti mocht ik toen niet gebruiken, maar weet eigenlijk niet of dat nog steeds zo is, zal wel he?

Oh ja en olijfolie gebruiken om je eten te bereiden, is beter dan bakboter.

Heb met je te doen hoor, pffff

Geplaatst

Haha Sab veel valt er niet te vertellen. Hoe het is gekomen weten we nog steeds niet, maar na afloop was bij mij de heleboel opgezet als een opgepompte fietsband, niet normaal meer. Deed ook pijn, uiteraard. Was weekend....dus huisartsenpost bellen en aan de telefoon even fijn vertellen wat er aan de hand is. Ik zonder onderbroek met rok aan wijdbeens naar het ziekenhuis. Achteraf kan ik er vreselijk om lachen dat J. dus min of meer op z'n fikker kreeg van de dienstdoende arts. Die ging vertellen dat het 'in sommige culturen' normaal was om door te zetten als de vrouw niet zo'n zin had, waaahhaha... nou daar lag het niet aan hoor ;-) Heb de uren erna met een ijskoud washandje tussen m'n benen op bed gelegen, erg charmant. Ergste was dat we die middag bij onze nieuwe buren op visite zouden. Inmiddels wel mét onderbroek maar ik zat daar als een suf tutje zeer ongemakkelijk op de bank hihi, heb ze nooit kunnen vertellen waarom :-D

Geplaatst

misschien een rubberallergie hihi. Lang lang lang geleden toen wij ook nog mét moesten, nou jeetje ik was er niet zo erg aan toe als jij maar lekker was het niet. Toch maar een andere soort genomen daarna haha.

En als het zonder was, hmmmm iets geks gegeten wat te scherp was? hahaha, sorry.

Oh ja, mijn duim is weer dicht, doet el pijn, maar hij zit er nog aan :-)

Geplaatst

Sab Sperti mag nog steeds niet. Maar het gaat wel weer over. Ga me netjes aan mijn "dieet" houden. Zit er niet op te wachten dat het straks weer terugkomt of niet weg wil gaan.

Geplaatst

Rustige avond hier.... Babyboom gekeken, lekker nog even zitten janken bij de beelden van de punctie en de positieve test van Mia. Het is allemaal zo herkenbaar, komt zo dichtbij. Ik merk ook dat ik dan heel boos word: bijna een jaar na de laatste punctie en gewoon nog met lege handen, alleen een hoop ellende. En dan weet ik dat ik niet mag klagen. We hebben eicellen, we hebben zaad, embryo's, zelfs cryo 's en we worden zelfs nog zwanger ook.....al zoveel meer dan veel meiden hier. Maar aan eind is het resultaat ook voor ons nog steeds: niks. En dat doet ongelooflijk veel pijn....

Geplaatst

heb ik nog niet gezien,we hadden een bijeenkomst over borstvoeding, had er totaal geen zin in, een zit van 3 uur en was al zo brak maar blij dat we geweest zijn! We hebben onze feestelijke dag heerlijk afgesloten met ee

hoi hoi

jeetje ik heb weer wat "leuke" onderwerpen gemist..ohh Henne wat zal J zich toen ook ongemakelijk gevoeld hebben hihi, en jij helemaal uiteraard

San, hopen dat het zalfje gaat werken!!! fruit op nuchtere maag wil ook nogal eens helpen met een makkelijke stoelgang

Fren, jij hebt je pregnylshot inmiddels gezet, op naar vrijdag!!

Syl hoe was de bbq? lekker hoor en helemaal op de camping, hoe gaat het met die kennis an jullie?

Esther, ik ben benieuwd hoe het met je gat zo na de vakantie, lukt het allemaal een beetje? en met je zus?

Morgen neem ik echt even gas terug, vandag niet echt gerust en dat merk ik goed, vrijdag wordt een drukke dag, in de ochtend komt een oude schoolvriendin met de kleine van bijna 2 en in de middag komen ze de babykamer leveren en in de avond gaan we uit eten met wat oud collega´s en aanhang.....

Mijn man vroeg zich al af waarom ik alles op een dag had staan terwijl ik zoveel tijd had,. ja ....niet alles bij erlkaar op 1 kalender gezet, lekker handig ;-)

Babyboom kijk ik morgen, vanavond hadden we een info avond over borstvoeding, jeetje van 19.00 tot 22.00 uur! het was er behoorlijk warm binnen, maar geod, we hadden geen zin om te gaan maar blij toch geweest te zijn, was erg informatief.

We hebben de avond "feestelijk" afgesloten met een softijsje, zo zullen we onze huwelijksdag vast nooit meer vieren haha

Geplaatst

Nou ik ben er hoor, lig net op bed. Super gezellig. Zij is zw 14 wk, wist dat ze bezig waren en zei nog tegen J. ze is zw en weer gelijk, zesde zintuig. Leuke mensen, zij ook wat onzeker dus gun het hun van harte ondanks steekjes in de onderbuik en ook gezegd. Vrienden van hun zijn gisteren begonnen met de mmm met iui. Heb meteen dit fantastische forum doorgegeven dus beniuewd of zij zich hier gaat melden. Voel mij dan toch een beetje oude rot in het vak met helaas al deze ervaringen.

Babeth vermoeiende zit over bv. Dat het zolang duurt zeg 3 uur.

Verder niets meer gehoord over de vriend net hartaanval, kan alleen maar op goed nieuws hopen.

Sandra, Henne en Sab hele interessante verhalen vooral dat can Henne. Dat zeg je toch niet!!! Bijzondere ervaring voor jullie, haha.

Erg rustig geweest hier vanavond. J is jarig dus al gefeliciteerd en geproost op verjaardag.

Nu hopelijk lekker slapen candaag even schoonmaken.

Welterusten.

Geplaatst

Syl gefeliciteerd met J!!! Hopelijk kunnen jullie toch nog een beetje van de dag genieten. Is de koorts bij schoonpapa al weer gezakt??

Je zelsde zintuig toch weer gelijk, pfff confronterend elke keer weer nietwaar?

Hier heeft het aarszalfje goed gewerkt vannacht. In 1 ruk doorgeslapen, heerlijk. Hopelijk wordt dat ding ook snel kleiner. Pfff nu al angst voor de grote boodschap, maar niet uitstellen en gelijk gaan. Ben ik er vanaf en anders heb ik straks wel stoelgangproblemen en daar had ik nou net geen last van en toch dat ding krijgen. Tja komt door veranderende druk van beneden door de zw. Heb ik dat ook eens meegemaakt nietwaar?

De poetsvrouw komt straks weer. Beddegoed ligt al weer in de wasmachine. Alle jongensdingetjes in de babykamer afgedekt voor nieuwsgierige oogjes...... en al weer flink aan de koffie. Helpt altijd goed om af te gaan en normaal zit ik er niet op te wachten maar vandaag kan het maar weer voorbij zijn hihi.

Geplaatst

goeiemorgen...

gisteren in een sneltreinvaart alles moeten doorlezen, want vriend wilde graag op de pc...dus ik ga dat nog maar een keertje overdoen...

gisteren toch wel wat traantjes weggepinkt bij Babyboom...

kom later terug...

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico ben je niet de enige hoor heb ook wat traantjes gelaten gisteravond bij babyboom.

Tot straks!!!

Geplaatst

Veel succes Sandra met het bezoeken van het kleine kamertje!

Ik hoop dat de koorts gezakt is. J. wil vandaag langs gaan maar ik loop wat te snotteren dus mag niet.

Eigenlijk nog even wat slapen, kort nachtje zo.

Geplaatst

Ben al naar kleine kamertje geweest en het viel mee gelukkig!!!

Balen dat je nu loopt te snotteren en dus niet mee kan...

Fijn dat je toch nog een klein beetje hebt geslapen, beter iets dan niets.

Geplaatst

heb babyboom nog niet gezien, kijk vanavond via uitzendinggemist wel even.

San, fijn dat je aardbei beter voelt en dat je hebt geslapen! Syl niet heel veel volgens mij als ik het zo lees. Gefeliciteerd met J. Ben inderdaad ook benieuwd naar je schoonvader en of de nitwits bij de gemeente al iets voor jullie hebben gedaan?

Hier toch wel onrustig geslapen. Ben vannacht al minstens 6 keer gepuncteerd. Was ook vroeg wakker, dus ben maar naar mn werk gegaan. Kan de uurtjes goed gebruiken.

Pregnyl spuiten ging gister uiteindelijk prima, wat een stroperig spul is dat toch zeg!

Had ik trouwens al gezegd wat voor een gekke dag morgen wordt? Ik krijg de punctie, mijn vader is jarig en het is een jaar geleden dat Vin zn vader overleed. Bizar hoe alles samekomt morgen. Heb gisteren al even een mooi stukje besteld voor op het graf, kan vin dat morgenavond meenemen als hij met zn moeder en zusje naar het graf gaat. Ik kan me niet voorstellen dat ik me goed genoeg voel om mee te gaan...

Nou meiden, ik ga snel aan het werk, dingen afmaken!

Geplaatst

Fren dat wordt idd een bijzondere dag. Hoop dat je vannacht dan wel een beetje (beter) slaapt.

Syl, hoeveel sterkte kan ik jullie nog wensen...pfff.... weet dat we aan je denken.

Ik ga nog even slapen, val om.

Geplaatst

Fren fijn dat het spuiten gister nog goed gegaan is. Lekker vroeg begonnen dus, en al 6 puncties achter de rug?? Jeetje jij zal beurs zijn zeg hihi.

Lekker vroeg op je werk, kun je nog veel doen en heb je afleiding. Vreemde dag morgen, sterkte.......

Geplaatst

Erg Fren dat je zo droomt vooraf maar dan zal de punctie morgen een eitje zijn laten we maar zeggen.

Rare dag morgen voor jullie, duimen dat je daar de bevruchting van jullie kleine bij kan zetten.

Ben zelf ook benieuwd naar schoonvader, als ik iets weet geef ik het door.

De gemeente heeft haar werk gedaan en geloof het of niet zitten nu te wachten op een akkoord van de bank!!!

16 juni moeten we het pand ontruimt hebben als we niet betaald hebben. Blijft stressen. Ben de hele soap een beetje zat daarom probeer ik de info wat te doseren. Wil weer eens over IVF gaan schrijven, wordt tijd lijkt mij.

Geplaatst

Meiden,

babyboom gekeken. net of ik me er voor afsloot. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo bij de punctie heb gedaan. Maar ja, niet iedereen heeft dezelfde pijn grens en het is geen lekker klusje om te klaren toch!!!!

Verder vind ik het te gek voor diana en jeroen dat ze hun 2e hebben gekregen door eiceldonatie. En inderdaad wat ze zeiden dat jeroenn zijn moeder heeft gewacht op de kleine. Heel bekend. Wat ligt leven en dood toch dicht bij elkaar.

Syl-vie jammer dat je nog snotterd en je niet naar je schoonvader kan. Gefeliciteerd met J.

henne, nog veel last?

San, die aarbeizalf heeft dus wel degelijk geholpen. Gelukkig maar.

Ik ga nu een dagje werken zoals we elke dag doen, behalve het weekend. En daar ben ik wel aan toe. We gaan zondag naar de Toppers. Verder nog naar een bijeenkomst waar onze jongste kat vandaan komt. Even kijken naar de hondjes e.d. Erg gezellig. Morgenavond a4daagse met de muziek. 4 km lopen. Wordt al moe bij de gedachte.

Meiden veel succes allemaal en denk aan jullie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden