Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gek hoor, ik kreeg er laatst wel een van een andere reunie..

En een spambox heb ik niet.

Maar goed.... komt goed...

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, kan het vragen aan mijn schoonouders :-). Nee, maar laat het dan maar mooi zoals het was. Helaas pindakaas voor mij.

Geplaatst

Mij maakt het niet uit de 22 of 29ste.

Super Henne dat jullie door gaan.

Caroline aan het mutsen, allemaal spanning muts maar door.

Kapster weet het van mij en was heel attent, is trouwens nog een meisje in mijn ogen lijkt wel of die vruchtbaarder zijn, in 2 maanden raak, trut.....

De man van de eigenaar heeft 2 wk geleden zelfmoord gepleegd, zij pas 32, hij was 15 jaar ouder, blijft met 4 kinderen achter, jongste is 5, ook bizar verhaal.

Geplaatst

Euh Syl....die jonge meisjes zijn ook vruchtbaarder.... 36 is een prachtige leeftijd (ahem) maar voor je vruchtbaarheid doet ie niet veel goeds.

Geplaatst
Euh Syl....die jonge meisjes zijn ook vruchtbaarder.... 36 is een prachtige leeftijd (ahem) maar voor je vruchtbaarheid doet ie niet veel goeds.

Ik was niet duidelijk, zij is 33 maar een beetje geitig zeg maar, dat bedoel ik met meisje, ergens is de ontwikkeling gestopt, maar ze is aardig en knipt goed :-)

Geplaatst

hoi meiden

oef had weer heel wat bij te lezen.....

had adhv. een berichtje van Ivfsh al een link geplaatst maar zie nu ik bij ben met lezen dat Henne soortgelijke info ook geplaatst heeft ;-)

voortaan denk ik achteraan beginnen met lezen?

Caro-lin wat heerlijk dat er een tp is!!! super zeg, ookal zijn er altijd wel bevruchtingen geweest, blijft toch spannend een dergelijk belletje en wie weet wel extra omdat je vriend het lastiger vond deze keer (wat ruimte betreft) op naar vanmiddag!!!! heel veel succes.

Wat een naar bericht van je (achter?) nicht! hoop dat het meevalt.

Kaartje jij zit denk ik al weer in de auto, succes met de 2de fm, zou fijn zijn als de punctie gepland wordt, was bij mij wel, ik was helemaal verbaast want die was 48 uur later!

Syl bij de kapper, ik moest lachen om je blond verhaal, ben nu wel benieuwd hoe het gaat worden!!!

wat die droom betreft, kan hem niet uitleggen haha, behalve misschien dat je geen gefrituurde dingen moet nemen of de chinees even met rust moet laten? ;-)

Ceeke, bij jullie houdt het ook niet op he, sjonge jonge, sterkte en gelukkig komt je man vandaag weer thuis!

Dublin, wat spannend met die cyste, hoop echt dat een operatie niet nodig is, bah zeg.

Zara, ik eet wel gezond, met name nu, normaal eet ik ook wel gezond, groente, fruit, volkorenproducten maar daarnaast heb ik ook een enorm zwak voor lekkers.....zowel zoet als hartig (zucht)

tijdens de zwangerschap let ik wel bewust op mijn voeding, neem af en toe wel wat lekkers maar echt zeer gedoseerd! en als mijn man bv. döner haalt en ik heb voor mezelf niets apart gemaakt dan pak ik eigengemaake groetensoep uit de vriezer en eet een paar frietjes en maar een beetje döner mee, scheelt dat ik weinig om dat soort eten geef dus kan het ook makkelijk laten staan of mezelf er niet te buiten aan eten.

Voor je vader, lastig, ik weet niet of hij van voetbal en lezen houdt maar misschien het tijdschrift Voetbal International erbij doen?

lief dat je een pakket voor hem gaat maken.

Henne weer aangemeld, wat fijn, en og fijner dat je er zo´n goed gevoel bij hebt!! wat je zegt, erg prettig als bepaalde mensen aan je denken en met je meedenken, heel wat waard!

Ik ga dadelijk even langs de bakker, Kruidvat en even een boek voor mijn man halen bij een babyspeciaalzaak, als vaderdagcadeautje.

jullie kennen vast het fenomeen van een snurkende man in bed...nou echt erg maar mijn man is mij ontvlucht vannacht, blijkbaar snurkte ik (hard!!!) en was ook erg onrustig. Eerst was hij bang dat de bevalling misschien begonnen was zonder dat ik het in de gaten had maar hij toen hij zo´n moeite moest doen om me wakker te krijgen was hij gerustgesteld.

Wel ging hij beneden op de bank liggen....kon ie ook niet meteen slapen want daar was een opstandige kat...die moest wijken en was het er niet mee eens.

ohhh arme man haha, ik vind het zo genant!!

Maar goed, ik hoorde dat meer dames er last van hadden en ik moet zeggen ik kon het niet geloven maar een opname met de telefoon kon ik echt niet tegenspreken :ohmy::shocking:

Geplaatst

Oh hihi, op die manier....

Moet gaan schoonmaken, geen zin. Begin nogal werk-ontwijkend-gedrag aan het vertonen, valt het op? Zeg gewoon dat het van de oorpijn komt, steekt gemeen.

Kaartje ben je al op de terugweg? Kun je in DD niet een beetje lekker shoppen? Ik ben dol op Duitse supermarkten, van die hele grote buiten de stad. Mijn ouders nemen nog wel eens dingen vor me mee die je hier moeilijk kunt krijgen of alleen heel duur, speltmeel, gemalen amandelen en hazelnoten (koekjes mee bakken, erg lekker)....

Dublin fijn trouwens om ook weer wat van jou te horen. Wel heel erg rot van die cyste, hoop voor je dat het geen operatie wordt.

Geplaatst

LOL Babeth, zo heb ik j. ook een keer overtuigd dat hij dus echt wel snurkt!

En nu moet ik echt echt echt gaan afstoffen....

Geplaatst
Ik was niet duidelijk, zij is 33 maar een beetje geitig zeg maar, dat bedoel ik met meisje, ergens is de ontwikkeling gestopt, maar ze is aardig en knipt goed :-)

wat kun jij het altijd mooi verwoorden.....;-) een beetje een mutske?

Geplaatst

Nou, dochter in tranen dat ze weg moest: ik wil MEEHEE!!! Sorry schatje, kan echt niet. Niet leuk maar ja niks aan te doen.

Gaan over 5 minuten weg, meld me later wel weer!

Geplaatst
Hahaha Babeth, gesnurk opnemen briljant!

ja lach maar, eerst maar eens zien dat hij het gaat wissen, ben bang dat het anders lang tegen me gebruikt zal worden haha echt erg hoor

Geplaatst

Ooh dat zal vast wel Babeth, dat hoor je over 20 jaar nog.

Caroline wat erg voor jullie meid, breekt je hard, misschien vanavond een ijsje voor het leed?

Heel veel succes!!!

Geplaatst

Caro, volgens mij is de tp Nu een feit!! Joepie! Wilde idd ook voorstellen een ijsje met je dochter te gaan eten...

Hier net mvm weg. Ze hebben nieuwe testen, die volgens de consulente niet goed werken. Ze heeft er uiteindelijk 4 gedaan en hoewel ze dus inderdaad nie allemaal direct uitsloegen heb ik Nu wel 4 positieve testen liggen :-)

Meest bizarre van vandaag is dat ik op 2 (!!!!!) kdv ZEKER plaats heb en op 1 zeer waarschijnlijk. Nu dus kiezen. Heel vaag!

Broertje en (nieuwe) schoonzusjes stonden ook nog op de stoep met een lief kaartje en een pluche schaap, dus heb een goed dagje vandaag!

Geplaatst

Zooo.. met nog anderhalf uur te gaan, lekker mijn collega's getrakteerd op een gebakje...

Dus ik zit hier heerlijk een tom pouce te ontleden.... (hoe schrijf je dat eigenlijk???)

Wat leuk Fren!! EN wat fijn dat je straks kunt gaan keizen tussen de kdv's. Op zich wel fijn. Wij werden geplaatst op een kdv die niet op de route lag naar mijn werk. Dat was niet zo praktisch.... NU lekker een gastouder gevonden..

Geplaatst

ohhh Caro, je hebt de tp gehad, succes met de wachtweken!!!!

Fren, wat lekker zeg, gewoon eerst gaan kijken bij de kdv´s, maar fijn dat het geregeld is, Wat lief trouwens van je broer!maarre, heeft hij 2 of meer vriendinnen/vrouwen?

Simba je laatst dag toch? extra genieten!

Syl, wat een akelig verhaal zeg van die zelfmoord, en dan nog die achterblijvers, heel triest!

is je kapsel mooi geworden, ik ben benieuwd.

Geplaatst

dames.....heb geprobeerd bij te lezen, maar lukt niet echt...

Syl...jij zit er weer fris geknipt bij...ons zendertje voor zwangere vrouwen werkt dus nog...lief dat ze wel meeleeft, ook al is ze nog een 'meisje'..hihihi..

je droom was heerlijk zo te lezen...bracht gelijk een glimlach op mijn lippen en ik moest meteen denken aan onze meeting...geloof idd ook 29 oktober...maar ik kan in elk geval beide data...maakt mij niet uit...heb net nog eens gekeken (jaja...ik bewaar bijna al mijn mailtjes) en voor de 22e waren er 16 x ja, en voor de 29e geloof ik 17 keer...

Caro...onderweg naar de tp...spannend meid...ben benieuwd hoeveel...maakt het je iets uit hoeveel je er terug krijgt? Ik hoop dat je de bolletjes bij je hebt, zou het zeker even vragen!

kaartje...hoe is het met de fm gegaan??? heb je je een beetje vermaakt zo allenig in DD??? effe de stad nog ingegaan???

Fren...wat een lieve vent heb je toch..hihihi...vind het ook mooi om te horen dat hij ook zo ermee bezig is...

Ruby...balen balen balen van je hoofdpijn...

Zara...ga je eens zoeken op facebook!

Eef...de knoop doorgehakt en dinsdag testen..spannend...nu nog de laatste dagen afleiding zoeken en voordat je het weet is het dinsdag...hoop niet dat je ziek gaat worden, maar ...ik heb het ook al eens gehoord dat men dacht dat ze de griep gingen krijgen en ze bleken zwanger te zijn (de vrouw in kwestie dan...)

Henne...jiehoe...je bent weer aangemeld...spannend meid!!! en over anderhalve week al de echo!!! super!!! enne...interessante tips!!! hoop dat je oorpijn snel voorbij is!!!

gisteravond voor de eerste keer een shapeles gegeven, de les die ik eigenlijk pas over een aantal weken/maanden ga geven...hihihi...degene die haar laatste les zou geven, had op het laatste moment afgebeld en de andere Nicole zat in Den Bosch en aangezien ik toch al daar moest zijn voor de zumba, werd me gevraagd of ik het nit erg vond om een keertje er iets van te maken...was leuk om te doen...en men vond het ook leuk, wel zwaar af en toe..hahahah...als ik eenmaal bezig ben, weet ik van geen ophouden..hahahaha...

daarna dus nog een zumbalesje en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan, te douchen en te pitten...

Babeth...moest wel lachen om je snurk verhaal..hahahaha....

ga nu afsluiten...ga lekker weekend vieren...morgen naar de film en de 29e gaan we met mijn ouders uiteten...zijn dan 43 jaar getrouwd en dit was ook nog ons kerstkado (als bedankje dat ze zoveel voor ons gedaan hebben en ons de katten altijd verzorgen wanneer wij op Lesbos zitten)...lekker bij de Griek...

kom later weer terug...

liefs,

Nico

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.

Nico: 30 juni intake in DD, uitslagen waren goed. pauze verlengd tm september. vermoedelijk weer in eind september/begin oktober starten

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther: even afstand en rust

Rubster: We zijn klaar!!

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Eef: 9 juni tp, testen 21 juni

Kaartje: 17 juni 2e FM

Caroline: 14 juni punctie, 17 juni tp!!

Guusje: 22 juni 1e FM

Henne: laatste cryo-poging, 28 juni echo

Zwanger

Dublin: 20 juni controle gyn 16w4d (beslissing cyste)

Babeth: 22 juni controle gyn 32w2d

Simba: 22 juni controle VK

Witje: 23 juni controle gyn 31w5d

Laika: 29 juni controle 24w1d

Fren:: 6 juli 1e echo!!!

Ivfsh: 23 juni echo 11w5d

Ursula:

Geplaatst

Eef spannend voor jullie dinsdag, ben je er veel mee bezig.

Simba lekker een gebakje en de uren aan het aftellen, wat een heerlijk gevoel lijkt mij. Geniet er nog even van.

Fren als het aan de kdv ligt kun je er beter 3 krijgen dan voelt niemand zich achtergesteld.

Lekker nico de Griek, smakelijk.

Geplaatst

Babeth, 1 vriendin natuurlijk!! Maar relative nieuw, pas sinds November, dus wel erg leuk. Attente meid ook, want geloof nooit dat mn broer zelf met een schaap op de prop pen gekomen was, haha

Geplaatst

Simba ik zie op de vorige pagina je bericht.

Ik ben heel saai zie er nu weer hetzelfde uit als op de lunch hoor alleen niet meer zo blond.

Geplaatst

Te druk en moe voor goed lezen, maar zag het nieuws van Esther haar moeder voorbij komen. "Goed" te behandelen, maar wel een heftig pad. Veel sterkte en we denken aan jullie. Met mijn moeder liep het goed af, maar ik weet wat voor stress dit geeft. En Mart ook al met haar vader, alsof we niet al genoeg hebben doorgemaakt. Maar wat ik zelf inmiddels wel ervaar is dat onze eigen strijd mij wel klaar heeft gestoomd voor nog meer bergklimmen. Dat kunnen we best aan, samen!

Fijn weekend you'al.... xxxx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden