Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he verdorie Caroline, wat jammer nou...had het jullie gegund...Laat de tranen maar komen, wanneer ze er zijn...wees maar kwaad, gefrustreerd, verdrietig...alles wat je wilt en kunt zijn...het geluk was nu niet aan jullie zijde, maar ik hoop dat de cryo's jullie het gewenste resultaat mogen brengen!!

Mart...ondanks je verdriet klink je toch weer heel sterk. knap hoor meid...ook knap dat je toch nieuwjaarskaarten gaat sturen, ondanks dat je je zelf niet heppy voelt...meissie...je bent een toppertje en ik weet zeker dat jullie er komen!!! Take your time!!!

Sandra...wat vervelend dat je je zo onzeker voelt, maar blijf moed houden!!! Mijn moeder heeft bij ons alle 6 bloedverlies gehad...mijn zus ook bij ze alle drie...en het is goed gekomen! Duim voor een mooie echo de 27e!!!

Fren...gefeliciteerd met het behalen van de deadline!!! klasse...ik zelf kijk niet naar Masterchef, vind het wel knap dat ze dit doen!!

Sylvie...als het voor jou goed voelt wat je geschreven hebt, dan zou ik er niets meer aan veranderen. Ik weet niet of je het intussen al verstuurd hebt. Maar blijf vertrouwen houden en ga ervan uit dat het allemaal goed komt!!!

Heel vervelend trouwens dat je nog steeds niet goed slaapt...zou het kunnen zijn dat je toch teveel met je schoonzus in je gedachten zit en ook wel misschien over de failliete klant? is natuurlijk niets niks...zeker als het je eigen bedrijfje schaadt...hoop dat jullie hier toch goed uitkomen!! want dat hebben jullie verdiend, om hier goed uit te komen, bedoel ik dan!! niet dat jullie schade erdoor lijden!!

Sab...succes met werken vandaag!! doe je voorzichtig op de weg???

Henne...spannend...het interview en de echo wordt gefilmd!! doe je mooiste jurkje maar aan...of rok??? dat kan toch ook...hihihi...wie deed er nog meer aan mee??? Sen??? klasse dat jullie dit doen!!!

Ik ben er beslist een paar vergeten...er wordt ook zoveel geschreven...

ik voel me eigenlijk best wel goed en zei gisteren nog tegen mijn fitnessbaas dat ik het reuze spannend vind...kwam uit mijn tenen toen ik het zei...

ik stop waarschijnlijk al met lesgeven nog voordat ik de punctie heb...want de 25e januari wordt mijn schoonzus (de zus van mijn vriend) 50 en zij viert dat op vrijdag 28 januari...en normaal geef ik dan les, maar dan neemt iemand mijn les over...

nog 2 weken en dan gaat bij mij de eerste spuit erin...het komt er nu op aan...ik voel me er goed bij, heb er ook vertrouwen in...met al mijn voorbereidingen...wil natuurlijk niet iemand kwetsen, maar ondanks dat ik heel erg met jullie meeleef en hoe erg ik het ook vind voor Martha en Caroline dat hun ivf/icsi niet gelukt is, blijf ik toch een soort van rustig gevoel houden en heb ik vertrouwen in dat het allemaal goed komt...ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven...het raakt me heel diep wat hier allemaal gebeurt, maar het lijkt alsof het toch niet tot me doordringt...heel raar...en ik wil ook helemaal niet koel overkomen...maar dat weten jullie wel...

het afvallen gaat ook nog steeds prima...gisteren zelfs weer kg en cm's kwijt...3 cm in een week zelfs bij de meting onder mijn borst...dat betekent dus dat er rugvet vanaf is...woehoe...ook bij de taille was er weer een cm vanaf...en het bmi was ook weer omlaag...meiden...ik ben zo trots op mezelf...en weet je wat het ergste is??? we (fitnesscollega's) krijgen van een hele lieve klant een doosje bonbons, van onze fitnessbaas krijgen we een stuk chocola van Rousseau met de tekst: fijne kerst...(in witte chocola)...zucht...en ik zou het eigenlijk niet mogen hebben ...ahahahah...heb al tegen mijn vriend gezegd...helaas pindakaas, maar die reep van mijn fitnessbaas is dus helemaal voor mij alleen...hahahaha...ga ik iedere avond een beetje van eten...tot 17 januari...hahaha...als ie er zo lang ligt...

zumbales gisteren was weer super...kerstliedjes hadden we erbij gedaan...echt leuk...en de mensen deden ook heel leuk...ik was helaas de enige met iets van kerst aan...maar goed...het gaat om de gedachte, niet waar???

meiden...het is toch weer een heel verhaal geworden.

voor iedereen die het nodig heeft, of het gewoon wil ontvangen

:positive energie::aaaflowersmiley:

een hele dikke zoen en knuffel van mij!!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nico helemaal geweldig dat je weer afgevallen bent!!!! Terecht trots. Ben ik ook op je hoor:happy3: en ook een beetje jaloers. Geniet lekker van je chocolade. Elke dag een heel klein stukje mag best, als je je daarna maar weer netjes in kan houden. Is je streefgewicht nog ver weg???

Dat je er weer vertrouwen in hebt en het gevoel dat het goedkomt is juist fijn. Dat zal de behandeling alleen maar vergemakkelijken. We begrijpen echt wel wat je bedoeld. We hopen allemaal dat het nu toch maar eens goed gaat komen!!!!

Ik heb je knuffel ontvangen en je krijgt er ook een terug

:positive energie:

Geplaatst

Nu ook rood... heb nog even een test gedaan voor de zekerheid en dan zijn ze maar op... uiteraard negatief. Zucht, deze poging is officieel voorbij... Straks maar eens bellen hoe het met cryo's werkt. Als ik een maand moet overslaan is het misschien wel een probleem want het EMC gaat verbouwen en doet geloof ik TP's tot half februari, dat haal ik misschien net niet.

Ben niet echt in de stemming maar toch maar wat kerstcadeautjes kopen voor mijn ouders waar we vrijdag heen gaan. Op dit soort momenten is het wel moeilijk dat ze van niks weten... moet toch gezellig gaan zitten doen... Vorig jaar precies hetzelfde toen heb ik me er ook doorheen geslagen dus lukt me nu ook wel. Maar wat had ik het graag anders gezien dit jaar.

Sandra, wij hadden het vorig jaar een keer over dat je steeds met Oud en nieuw tegen elkaar zegt: hopelijk het komende jaar meer geluk! Jij hoeft dat nu niet te zeggen, het is je gelukt, we gaan ervan uit dat het goed blijft gaan! Ik moet het voor het wat is het, derde, vierde jaar weer zeggen... of denken want hardop uitspreken weet ik niet of ik dat doe...

Geplaatst

Achnee, grrrr... er was nog een sprankje... en nu... niet meer. Meid, wat heftig en verdrietig. Frustrerend ook!

Ik hoop dat julie snel door kunnen en dat we wellicht toch samen op een bankje mogen. Hopelijk dan heel lang!

Knuffel en laat de emoties maar ff goed toe hoor. Dat is hard nodig.

Geplaatst

'Grr, heel verhaal weg!

Caroline NEE!!! Ik hoop dat je deze poging weer een plekje kunt geven, net zoals je dat vorig jaar is gelukt. Helaas vult het rugzakje zich ongemerkt weer. Ik hoop dat het EMC goed nieuws voor je heeft en dat je gelijk doormag. Ik duim in ieder egval voor je.

Nico: goed joh!! Zou ook heerlijk die chocolade eten, zolag je ´m niet in een keer naar binnen schuift is er niet zoveel aan de hand denk ik.

Mart, het feit dat je tóch kaarten gaat versturen geeft wel weer aan wat voro topper je bent! Vergeet jezelf niet , meis! Het is bewonderingswaardig hoe je altijd voor iedereen klaar staat, maar verlies jezelf en Jan niet uit het oog, dat is veel belangrijker!

Babeth± moest je nou vandaag voor de echo?

Ik ga lekker aan het werk, nog 2 daagjes en dan heerlijk 10 dagen vrij!!

Geplaatst

Ohw Carolien, zo jammer dat het niet gelukt is. En dan nog leuk zitten doen met kerst. Dat is echt niet waar je op zit te wachten. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet.

voor mij was er gisteren ook een domper. voorlopig gaan we niet door met de icsi. Ik heb waarschijnlijk een vervette lever.

Dus nu gaan we echt de kilo'tjes er af proberen te krijgen.

2011 gaat voor ons radicaal om. We gaan naar een gewichtsconsulente. Die ken ik al heel lang en die wil ons echt serieus helpen.

We gaan het ook samen doen... Mag nu nog lekker genieten met de feestdagen van al het lekkers. Maar misschien moet ik het anders zeggen. Straks zijn er heel veel lekkere dingen die ik met de feestdagen niet ga eten. Positief blijven. Ook al is het heel moeilijk met alles wat hier geschreven wordt.

Mijn kerstkaarten moeten de deur ook nog uit. Misschien vanavond eens doen.

Sylvie, heb je met slapen als eens melatonine geprobeerd. Kleine witte pilletjes. Die hielpen bij wel.

Nu lig ik wakker omdat ik een opvlieger heb. Daar valt weinig aan te doen. Je komt alleen de volgende ochtend zo verrekte moeilijk je bed uit.

Iedereen een digi hug van mij. succes en kijk uit op straat het is glad. Jullie hebben allemaal wel de commentaren kunnen horen en lezen in het nieuws en krant over Hilversum. Maar als je normaal rijdt en genoeg afstand houdt is het wel te doen hoor.

CIao

Rubster

Geplaatst

Meiden ik ga ook even afstand nemen... ik kan er even niet meer tegen, ben blij voor alle zwangeren en dat zijn er heel veel deze maand maar ik had erbij moeten zitten... Ik neem geen afscheid maar ben effe weg.

Succes iedereen met alles!!!

Caroline

Geplaatst

Heel begrijpelijk Caroline, we denken aan je!

Rubster meid, het zit jou ook niet mee. Fijn dat je wel kunt genieten en dat ook goed gaat doen.

Geplaatst

Caroline, begrijpelijk meid!!! ondanks dit K*t nieuws wens ik je toch een fijne kerst. Hoop dat je je er toch een beetje doorheen kunt slaan en ook jullie tijd komt!!! knuffel!!

Rubster...balen dat je niet verder mag vanwege je vervette lever...goed dat je met een gewichtsconsulente gaat beginnen...dat gaat helemaal goed komen!!! en ook dan mag je met de kerst lekkere dingen eten...

Babeth...ja...je hebt morgen de echo!!! spannend!!! heel veel succes!!!

het is erg rustig op mijn werk....

liefs,

Nico

Geplaatst

Caroline denk goed aan jezelf, ondanks dat het moeilijk zal zijn wens ik je fijne dagen toe en hopelijk heb je vrijdagavond alweer wat betere zin.

Rubster een vervette lever? Klinkt naar. Ga lekker genieten van kerst en al het lekkere eten.

Nico petje af alweer wat centimeters kwijt, joehoe!!!

Denk dat wij ongeveer gelijk beginnen met spuiten.

Sandra alweer wat beter en vooral geen afscheiding nog beter nieuws.

Fren de laatste werkloodjes en dan heerlijk vrij, ben jaloers.

Niet slapen is echt piekeren over werk. Het rapport vasn de rekenkamer Roteerdam was zeer goed voor ons dus waarschijnlijk wordt het wel een rechtzaak, zijn nu alle mogelijkheden aan het onderzoeken maar we moeten als bedrijf wel overeind blijven en dat is momenteel pittig.

Voor alle andere vanuit hier ook een knuffel.

Geplaatst

Caroline,

Neem inderdaad maar even de tijd voor jezelf. En als je je weer sterk genoeg voelt kom je weer terug.

Je voelt zelf het beste wanneer dat is.

Het is niet eerlijk meis, wij waren (ook) aan de beurd.

Fren

Hoe gaat het met mij.

Ups en downs. De ene keer sterk de andere keer niet en daartussendoor is steeds het besef.

Het voelt erg leeg. Moeilijk te beschrijven.

Mormaal laadde ik mezelf weer op voor een volgende poging.

En was er altijd dat sprankje hoop.

Dat is nu weg...

Geplaatst

Sorry meiden, ik heb niet alle pagina's teruggelezen, ik zie hier iig een paar berichtjes waar ik graag op wil reageren,

Rubster, wat een grote teleurstelling. Een vervette lever, nooit van gehoord. Wel dat mensen een te hoog bmi hadden en eerst moesten afvallen voor ze konden beginnen. Heel veel succes met afvallen, ik heb (voor deze zwangerschap) ook gelijnd en dat ging tot mijn verbazing erg goed. Fijn om te overleggen met een deskundige, dan kom je hopelijk tot een afslankregime wat bij je past. Aan motivatie zal het niet liggen? Maar het lijkt me extra moeilijk wanneer je af en toe niet helemaal lekker in je vel zit.

Martha, ik moet de afgelopen dagen de hele tijd aan jullie denken. Lijkt me zo moeilijk dat die hoop opeens verdwenen is, je houvast. Ga je eigenlijk alleen, samen met jan, proberen dit verdriet te verweken of ga je nog andere hulp zoeken. Het is zo raar nietwaar, de wereld gaat door, de mensen om je heen in bv een winkel denken, daar staat een leuke meid en die zien niet dat jij van binnen leeg bent en vol rouw. Fijn om te lezen dat je ook ups hebt, die zullen er uiteindelijk steeds meer zijn! Dikke omhelzing!

Caroline, wat ontzettend jammer (understatement). Ik kan me voorstellen dat je even afstand neemt. Ik vind ook dat jullie er deze keer bij hadden moeten zijn! Uiteindelijk had je gevoel over deze poging helaas gelijk. Ook voor jou een dikke digitale omhelzing!

Geplaatst

lieve Caroline, heel begrijpelijk, neem de tijd meid! Weet dat we hier altijd zijn om je op te vangen met troostende woorden en open armen. Neem de tijd, [probeer dit ook weer een plekje te geven met je vriend, en probeer de kerst door te komen...

Dikke kus

Fran

Geplaatst

Lieve Mart, dat opladen komt wel weer. Nu eerst dit een plekje geven. Je bent een sterke vrouw, jij vindt jezelf wel weer terug, maar geef het de tijd!

Geplaatst

Even verder teruggelezen,

Sandra, wat vervelend. Je weet wel dat het nog steeds betekend dat het alle kanten uit kan maar je had liever niets gezien. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook bloedverlies gehad. In week 15-16 geloof ik, rood bloed en ook bruin bloed Ik heb toen een echo gehad en het zat in mijn baarmoeder. In het ziekenhuis zeiden ze dat dit waarschijnlijk nog een resultaat van de behandeling was, normaal wordt het bloed door je baarmoederwand opgenomen maar bij mij niet. Ik heb toen 2 weken niet gewerkt en bijna niets gedaan en toen op de controle echo was het verdwenen. Rustig aan doen dus! Waar zitten je steken? Ik heb ook regelmatig steken, zitten voornamelijk rechts van mijn buik. Uit ervaring weet ik dat dit mijn darmen zijn. Die gaan opeens heel anders doen als je zwanger bent, kan echt ongelooflijke pijn zijn. Dat je naar adem hapt. Nog maar een paar dagen (die voor jou waarschijnlijk weken lijken) en dan heb je de echo!

henne, vier uur werken vandaag, ik hoop dat het een beetje ging.

nico, afgevallen, goed zeg

Geplaatst

Caroline wat ontzettend oneerlijk. Je had er idd bij moeten zijn dit jaar net als Mart. Helaas beslist het lot er anders over. Als ik het verdriet hier lees voel ik me soms best een beetje schuldig dat wij wel het jaar goed uit gaan zeg maar. Ik begrijp je zo goed, neem je tijd en zoveel afstand als nodig is en kom dan idd sterker terug dan ooit. Het moet gewoon lukken met je cryootjes....... Heel veel sterkte en ook ik wens dat jullie ondanks deze grote tegenslag toch nog een fijne kerst hebt samen met je dochter en je familie, hoe zwaar sommige momenten ook zullen zijn. Ze hebben je lief en je mag er zijn!!!!! ook met je verdriet......

Mart ik heb zoveel bewondering voor je. Je schrijft zo sterk en net als wat Ursula zegt, mensen zien je mooie en geweldige buitenkant. Alleen jij weet precies hoe leeg je nu bent. Dat laatste stukje hoop is nu ook weg, dat is de angst van ons allemaal.

Geplaatst

Ursula,

Wij zijn van plan om het samen te doen.

Wel heb ik een boek besteld "Kinderen van Utopia". Ik hoop dat ik daar wat herkenning in vind en misschien nog wat tips hoe verder...

Of kent een van jullie nog een ander boek in die richting.

Geplaatst

Ik ken geen ander boek. Maar misschien wat raad. Toen ik een x een jaar lang lamgeslagen was door verdriet deed het me erg goed om me te dwingen een paar avonden in de week helemaal voor mezelf te reserveren. Ging ik naar yoga of het zwembad of bij de kachel met een boek. Die avonden liet ik het ook toe om aan het verdriet te denken, me lamgeslagen te voelen. Dat hielp mij om de rest van de week door te komen. Ach mart, ik had je zooo graag andere raad gegeven...

Geplaatst

lieve meiden

Caroline, ik weet niet of je dot nog leest maar ik wil je echt heel veel sterkte wensen, ik weet dat iedereen elkaar een zwangerschap gunt maar inderdaad, nu als zwangere is het moeilijk om jullie verdriet (van jou en Martha) te zien. Heel erg veel sterkte en kracht.

Martha, wat ben je toch een kanjer, oke, nu laad je je niet op voor een nieuwe poging maar wel voor een nieuwe start, ik heb echt diep respect voor je. Je hebt het over het lezen van een boek, je kunt ook eens kijken op de stite van Freya www.freya.nl daar staan ook boeken vermeld, per categorie.Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Ik ben er blij om te lezen dat je het echt samen met je vriend gaat doen, klinkt zo vanzelfsprekend maar hoe vaak hoor je niet dat men elkaar niet begrijpt. En hoe je het ook wend of keert, hij heeft ook zijn verdriet uiteraard, jullie samen!

Nico, wat goed van je dat je ondanks de lastige decembermaand nog zo lekker afgevallen bent,dat moet een goede boost geven nietwaar!? super hoor, je mag ook met recht trots op jezelf zijn!

Sandra, wat fijn dat het weer beter met je gaat en dat het roze-verlies gestopt is!

Henne, vandaag weer wat werk oppikken, ik hoop dat het mee al vallen en ook wat je rug beterft!

Sylvie, wat ellendig dat je zo slecht slaapt door die sores met de zaak, en dat is natuurlijk ook niet zomaar opgelost, sterkte, misschien toch iets (homeopatisch?) halen om wat te kunnen slapen, je moet niet instorten hoor en nachtrust is echt belangrijk!!

dames, ik met dadelijk even spieken ben vast een hoop vergeten!!!

Liefs

Babeth

Geplaatst

heb net even de link bekeken, dit is het toch niet denk ik, meer voor meiden die net tegen ongewenste kinderloosheid aanlopen. Misschien heb je dan toch meer aan de tip van Babeth

Geplaatst

Dank jullie wel.

Het boek "stil verlangen" heb ik inderdaad ook voorbij zien komen.

Maar dat is nog een fase voor deze.

Ik kijk inderdaad nog even op de freya site. Had ik nog niet gedaan.

Vanmiddag kwamen twee collega's langs. Kreeg mooie bloemen en bioscoopbonnen om onze zinnen te verzetten. Heel lief.

En ook nog een mooie kaart van een van de nieuwe collega's. Het is fijn dat ook vanuit die hoek al met ons meegeleefd wordt.

Kan ik erg waarderen.

Verder hebben we afgesproken dat we volgend jaar inderdaad weer gaan zwemmen en dat we tijdens de zomervakantie waarschijnlijk weer een verre reis gaan maken.

Dat laatste is sowieso iets wat we beiden mooi vinden. Ontdekken wat er op deze wereld nog meer allemaal te koop is, mits de financiën het toelaten uiteraard, maar dat moet bijna wel als we maar met z'n tweetjes zijn.

Ook wil ik m'n body weer wat in shape krijgen (ca. 8 kilootjes minder), dus ik heb eerst al een paar doelen die behaald kunnen worden:-)

Geplaatst

Mart wat fijn dat je zulke collega's hebt. Verassingen komen soms uit onverwachte hoek. Bijzonder toch?

Knap dat je al weer vooruit kijkt, zal ook wel moeten anders is het denk ik niet te doen. De moeilijke momenten zullen blijven, maar hopelijk wel verminderen en de scherpe kantjes zullen eraf gaan.

Geniet van al het andere wat jullie plezier beleeft en doe het intens......

Geplaatst

Lieve meid

je ziet het, je bent zo lief en wordt zo gewaaedeerd, dat laten ook je collega´s zien, zelfs je nieuwe, erg fijn.

En wat een doelen allemaal al, erg knap van je, die verre reis gaat er vast en zeker komen, en met die kilootjes komt het ook wel goed, weet ik zeker

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden