Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha Guusje, nee bijlezen is hier onbegonnen werk haha.

Bij ons is het onderzoek gedaan nav de miskraam. Soms doen ze het eerder. En soms ook pas na drie miskramen ofzo.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, dat wist ik niet. Ik kwam het hier of daar wel eens tegen, maar geen idee wat het inhield. Gaat dat dan dmv bloed onderzoek?

Geplaatst

Meiden, ik wens jullie een fijne avond en goed weekend. Ik weet niet wanneer ik weer online ben. Vanavond even tijd voor elkaar, ook al is het met de tv aan ;-)

Liefs Sab xx

Geplaatst

Spaghetti met spekjes, knoflook in picante tomatensaus.

En muziek, beetje van alles, kon ook nogal veel tegen ook in mijn werk. Tijdens hormonen luister ik meestal baar klassieke muziek daar wordt ik rustig van, geen boem boem dat gaat niet goed in de auto.

Geplaatst

Muziek...niet te veel bpm voor in de auto daar ga ik te hard van rijden..wel tijdens het fietsen dan ga ik harder fietsen...bij het soppen lekker meezingmuziek...tijdens het werken en leren geen muziek, onder de zonnebank een beetje relaxte muziek...dus beetje van alles maar geen death of heavy metal

Geplaatst

Jeetje Sen, dag 23? Das bijna een hele cyclus!

Ik ben er toch een beetje zenuwachtg over, ben zo bang dat ik lege rondjes heb in het weekend en dan maandag te horen krijg: sorry, te laat! Dan kan ik wel boos worden dat ze me vandaag niet hebben laten komen maar daar schiet ik niks mee op natuurlijk. En dan wordt het mei!! En ben ik 42!! Ouwe taart!!

Geplaatst

Och, wat een frustratie. Ik duim op smileys dit weekend. Laten we de smileydans doen, hup hop flop >> eitje zet hem op!!!!

Geplaatst

arghhh baalmoment! kijk net effe op hyves en wat zie ik staan in de www van een kennis: wij worden pappa en mamma. Ze zijn een half jaar samen!!! hoe is het toch mogelijk zeg

Geplaatst

Caroline, ik duim voor je.

Oh Sen, ik snap je, ik ken dat ook..of mensen die helemaal geen/of nog lang geen kids wilden en er nu 2 hebben en 1 onderweg....maar ja, die hyves negeer ik meestal zo veel mogelijk.

Muziek, tsja...ben toch wel echt dol op Eros Ramazzotti, overblijfsel uit mijn puberteit denk ik haha. Verder vind ik veel leuk, maar ook voor verschillende stemmingen, als het maar geen hardrock is en dat soort 'herrie'.

Wat zit er in de cdwisselaar nu: Beegees, heerlijk om mee te bleren haha. Robbie Williams, Best of 2003 of zo, Eros uiteraard. Kane en Adele.

Geplaatst

Pauze

Fren:maart start isci 2

Henne: cryo poging in maart

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: intake 3 maart

Miki: in apr een cryo poging, tenzij onderzoeken Gent+DD aanleiding voor uitstel geven

Esther: orienteren op nieuwe poging

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging

Sylvie: begin maart of mei opstarten ivf

Spaatje: 17 februari gesprek MCK

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Behandeling

IVFSH: nu bezig met progynova, begin maart hopelijk terugplaatsing van 1 of 2 cryo's

Caroline: binnenkort cryo poging (ovulatietesten)

Roestvlek: testen op 6-3-2011

Zwanger

Babeth: 24-2 + 10-3 controle gyn, 14-3 20 weken echo (met 18w)

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

Laika: 28-2: 2e echo, op 6weken plus 5 dagen

Sandra: 2-3 bloeddruk controle bij de gyn

Ook ik heb er hier en daar wat uitgehaald dat voorbij was.

Geplaatst

Sen het gelukkige babynieuws van andere slaat bij ons in als een bom.

6 maanden samen en zwanger, bam....

Klote om zoiets te lezen.

Hier weinig te melden, slecht geslapen, broer jarig dus we gaan wel lekker uit eten (gratis) altijd leuk.

Ga mij maar eens optutten.

Geplaatst

Gisteravond geen interne.... heb de eitjes-dans gemist, jammer ;-) Caro, hoop dat het geholpen heeft.

Guusje het was idd door bloedonderzoek. Eigenlijk heel simple dus...tenminste voor ons, op de uitslagen moet je 6 tot 8 weken wachten dus het is vast niet heel simpel ;-)

Sen ik moest wel even lachen toen je schreef 'hoe is het mogelijk'. Euh nou weet je, als een man en een vrouw elkaar leuk vinden, dan gaan ze soms bij elkaar slapen en dan.... hihihih. Maar ik snap precies wat je bedoelt, zat van de week natuurlijk net zo te vloeken en tieren. Misschien gewoon niet meer op Hyves en facebook komen.

Hier een echt pms meisje: sjaggie, koud, moe, nachtzweten, vreetbuien.... Probeer telkens al ik loop te saggerijnen tegen mezelf te zeggen: "volgende week aanmelden". Helpt wel een beetje.

Geplaatst

Babeth, ik wilde jullie een bijzondere dag wensen. Met mooie en verdrietige momenten, dat hoort er natuurlijk bij. Ik denk aan jullie, liefs Sab xx

Geplaatst

Zo Syl, jij bent er vroeg bij met optutten voor je etentje, heb je er zoveel zin in?? haha

Henne, nog een paar daagjes, whoehoeoeoeoeoe

Hier juist goed geslapen en lekker lang, ik ben nu beneden maar er liggen er nog 2 in bed haha.

Zometeen ontbijtje maken en lekker lummelen vandaag, geen planenn heerlijk! Vanavond uit eten met 2 vriendinnetjes en verder niets vanaadg!

Tis trouwens ook rotweer....regen, bleh....

Geplaatst

Hoi Sab wij hadden eigenlijk al in de auto moeten zitten richting Helmond, het is een beetje de hele dag dat we op stap gaan ook omdat we elkaar weinig zien.

We beginnen trouwens vanmiddag met een lunch hoor ik net dus is geen lijndag vandaag.....

Heerlijk lummelen jij!

Geplaatst

Hierom staat Hyves bij mij uit. :) En blok ik berichten van aanstaande ouders op Facebook...

Deze eierdoos staat op springen, maar komt nog steeds nie losss...

Droom wel weer dat ik zwanger ben, vaak als ik op het forum ben gebeurt dit. Ik plug mezelf maar weer uit hoor ladies, denk uiteraard wel aan jullie.

arghhh baalmoment! kijk net effe op hyves en wat zie ik staan in de www van een kennis: wij worden pappa en mamma. Ze zijn een half jaar samen!!! hoe is het toch mogelijk zeg
Geplaatst

Lieve Babet en man,

Ook mijn gedachten zijn bij jullie vandaag.

Liefs Guusje

Geplaatst

Sylvie, een drukke dag dus voor de boeg. Heb je er wel een beetje zin in?

Ik ga vandaag niet zo veel doen, strakkies even boodschappen doen, en wachten tot mijn man thuis komt :happy:. Dat zal vanavond pas zijn, ze zijn vanmorgen om 5.30 vertrokken vanuit Oostenrijk, maar het was al druk onderweg. We zien het wel .......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden