Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

gelukkig Henne.

Ben onverwacht de tuinen aan het doen, lees straks alles terug, puf geen doen met hooikoorts en de nieuwe medicijnen werken ook niet goed.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Balen Syl dat je meds niet goed werken, je was er eerder nog zo te spreken over. En dan in de tuin, ja dat valt dan niet mee. Succes!!

Geplaatst

hoi meiden

Syl wat rot dat de medicatie niet aanslaat en die pollen....die zijn echt overal momenteel!!!

lieve allemaal,

ik wil jullie stuk voor stuk bedanken voor de lieve kaart!!! ik heb echt even wat traantjes gelaten, zo lief en bijzonder, we kennen elkaar tot op zekere hoogte en dan dit gebaar, super!!

Ik zal er alles aan doen om er tzt bij te zijn en inderdaad wat enkele al aangeven....hier beschuit met muisjes....

Meiden, nogmaals bedankt!

liefs

Babeth

Geplaatst

Alsjeblieft Babeht. Je verdient het. Petje af voor wat jullie al meegemaakt hebben en de angst die jullie nu soms om het hart slaat. Gewoon een lief gebaar... jullie staan er niet alleen voor

Geplaatst

Lief dat je dat zegt ivfsjn...idd lastig. Gun jet julie van harte hoor maar het is wel confronteren.

Geplaatst

Kan het me goed voorstellen Esther, ik had dat ook toen ik geen TP had van mijn cryo's en ik las dat anderen het wel hadden: waarom zij wel en ik niet? Maar dat neemt niet weg dat je het iedereen gunt. En vooral 'onze meiden' natuurlijk!!

Geplaatst

We gunnen het iedereen, maar onszelf het meest, toch!! Hoop echt dat we over een jaar een bijeenkomst hebben met allemaal moeders en zwangeren!

Geplaatst

henne...goed nieuws...nog 3 kwartier en dan kun je broeden... dat jij en ivfsh het stokje van Zara mogen overnemen!

Esther...een dikke knuffel voor jou!!!!

Rubster...balen van jullie badkamer...hopelijk komt het allemaal goed!!!

syl...vervelend dat de nieuwe meds niet aanslaan...zeker nu er zoveel pollen rondvliegen...

ivfsh...klinkt gezellig je dag en avond gisteren...en vandaag nog een beetje overdoen met 2 andere vriendinnen en dan vanavond weer naar ar...lekker!!

San...effe het huishouden doen voordat je ouders komen...lekker als je dan nergens meer aan hoeft te denken als ze erzijn...

Sab...ooh...ik snap nu wat swipe is...heb wel touchscreen, maar geen swipe, ik moet de woorden gewoon zelf maken (heb het woordenboek ook uitstaan, vind ik verschrikkelijk)...

net lekker met een collegaatje buiten gelunchd....lekker in het zonnetje...nu dus geen zin meer om te werken...hahahaha...maar moet nog 2 uurtjes volhouden...

Henne...nogmaals succes dadelijk!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hee Esther,

Ik denk dat dat voor jullie een hele goede oplossing is eigenlijk!!! Zo vries je geen cryo's in, maar kun je wel optimaler gebruik maken van de opbrengst van je IVF behandeling. Zeker bespreken met het ziekenhuis!!!

Wat is jullie idee erbij?

Geplaatst

Henne, wat goed en fijn! En nu vasthouden, je hebt een mooi verjaarscadeau verdient!

Meiden wat is het lekker weer!! Kon net pas weer goud t eerst buiten, hele dag in vergadering gezeten, nu even snel tussendoor naar de tandarts. Het lijkt wel zomer! Reed net langs een termometer die 27 graden aangaf. In Amsterdam!

Geplaatst

Oja, eicellen invriezen zou ik doen, ook in jullie situatie. Zou alleen wel ff vragen wanneer het ontdooien mogelijk en toegestaan wordt. Dat is immers nog steeds niet duidelijk.

Geplaatst

Haha, zou kunnen, maar zoveel losse papieren. We hadden niet door dat het zo lekker was. Heb wel voor het eerst rokje aan, zonder die ellendige panty's!! Fijn.

Geplaatst

Esther inderdaad , wellicht is het een optie, zou op zich mooi zijn omdat Dan alle eicellen optimal gebruikt kunnen worden. Wat is jouw gevoel erbij? En dat van Gerard?

Geplaatst

Esther, ik zou deze optie zeer zeker met het ziekenhuis bespreken....denk dat het misschien wel voor jullie een optie is en zoals al gezegd, je kunt op deze manier nog optimaler gebruik maken van de eicellen die uit een punctie worden gehaald...

liefs,

nico

Geplaatst

Henne, yippppieeeee!!! Het geluk staat aan jouw kant, nu vasthouden & broeden tot een lekkere semi-aziatische-DEAN-lookalike-beebje :-)

Esther, alle opties met het ziekenhuis bespreken, wie weet is het jullie oplossing...

IVFSH, ik moest nog 1x terugkomen voor het opnieuw laten bepalen van de cardiolipine waarde... en hierna komen we te weten of we fraxiparine met de volgende pogingen moeten gaan gebruiken... goede reis straks! en eventjes samen met AR op jullie tweeling proosten :-)

Babeth, mijn vriend gaat nu heel goed smeren en de piekuren zo goed mogelijk mijden... en 1x per jaar preventief na laten kijken... dus we komen dus met een 'grote' schik goed vanaf :happydance:

Geplaatst

@Henne, gefeliciteerd en nu een mooi plekje geven en 8,5 maand laten groeien!

@EDR, zou zeker voor het invriezen gaan. Natuurlijk moet je het wel ook kunnen/mogen gebruiken... Weet niet hoe de regelgeving daar nu over gaat. Verder wens ik jullie sterkte met het een plek geven van zo'n abrupt afgebroken poging. Ook ik weet wat het is en die appel was ontzettend zuur, zoveel voor gedaan en dan niet eens een kans op een eventuele zwangerschap. Maar heel fijn om te lezen dat jullie juist naar elkaar groeien i.p.v. uit elkaar. Heel belangrijk dat je elkaar steunt!

@Ivfco? Neem aan dat je weer in county Cork bent aan beland? Je hebt het stokje van Zara in je koffertje meegenomen en stuurt hem dan met UPC of zoiets op tijd naar Henne, toch???

Nico jij vroeg hoe het met mij gaat. Ha, nou voel met super... not... Heb naast de zwangerschapskwaaltjes (hele dag misselijk maar niet spugen, moe, gevoelige borsten) en mijn pijnlijke cysten (volgens mij gegroeid) sinds maandag het genoegen dat mijn mond vol aften (blaasjes/mondzweertjes) zit. Ik weet dat ik een fruitallergie heb, maar beperkt tot een 3-tal fruitsoorten (appel, peer en perzik). Heb een heerlijk gebakje van de baas gegeten met verse aardbeien hierop en het resultaat is: 10 k$@ aften in mijn mond. Fijn op de binnenkant van mijn wangen aan 4 kanten, onder mijn tong, op mijn tandvlees. Kortom fantastische pijn in mijn mond. Praten is leuk, eten (kruimels/kruiden) heerlijk, drinken gaat, tandenpoetsen en spoelen is geweldig. Morgen ook maar even vermelden bij de gynaecoloog. Heb ook de brief gehad van L'dorp die naar mijn huisarts is verstuurd en kopie voor gynaecoloog morgen staat er een "kleine" verschrijving in. Mijn rechterovarium is voorzien van 2 cysten van 5 en 3 mm. Duhhh, daarvoor hoef je niet naar een gyn.

Witje, weet je nog mijn verschrijving van mijn pinda 8,5 cm. Nou mijn eigen arts zorgt nu dat mijn cystes ontzettend zijn gekrompen. Als dat zou kunnen!

Ga nu weer snel verder met thuiswerken. Meiden geniet van het zonnetje!

Geplaatst

Nou meiden, het zit er weer in. Een van de twee was gelijk niet goed, maar de andere was super. Helemaal heel en al compactie. Maar ja, wat zeg dat.... Zit nu i de tuin te smoren Was nog een enorm drukke ochtend dus moet nu even omschakelen.. Zita irriteerde me zelfs haha, vanavond misschien. En anders niet. Reageer later op de rest!

Geplaatst

Henne jammer dat eentje het niet gered heeft maar iig een mooie cryo bij je , super!!

Fijn dat je morgen vrij bent, genieten van de zon en je gevulde buikje!

Grappig dat Zita je nu begin te irriteren hihi, jij weet intussen wel hoe te ontspannen toch?

Geplaatst

Dublin als dat eens zou kunnen, door het schrijven van de arts je cysten gekrompen!!!! Balen zeg van je aften in je mond au au au

Henne welkom terug!!!! Lekker in de tuin genieten van het zonnetje. Heb je tot na de pasen vrij??? Lekker broeden op je ene kleine kindje.... en Zita kan met tijd en wijlen best irritant klinken hihi

Ben vanmiddag ook bezig geweest met de adreslijst is bijna af en dan stuur ik deze door!! Mocht je deze nog niet aan me doorgegeven hebben stuur dan een pb-tje als je er bij wil op de lijst.

Simba als ik jou e-mail adres mag dan is de lijst die ik nu heb helemaal compleet.

Geplaatst

Fren weet je al wat je doet met je hockeylidmaatschap, ik denk dat ik me uit principe al uit zou schrijven en we gaan er vanuit dat je dadelijk zwanger bent en Dan besteed je die 280,- aan wat leuke babydingen......

IVFsh je logeerpartijtje klinkt erg gezellig en als vroeger hihi, wanneer vliegen jullie terug? Ook nog even wachten met de auto aanschaffen he... Wie weet een grote station??

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden