Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Simba het duurde bij ons ook een aantal maanden maar het werkt wel. De kosten zijn 1,- per pil en ik gebruik ze nu al jaren maar zolang ze er vaat bij heeft vindt ik het prima.

Leuk hè mannen die meezoeken!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, ik shop het liefst alleen en zeker niet met vin. Die volgt me als een hondje door de winkel en als ik ergens kriegel van word is het dat wel!

Geplaatst

Alwin vind shoppen ook niet erg hoor. Voor zichzelf kleren kopen vind hij niet zo leuk. Maar nu hij wat maatjes minder heeft moet hij wel mee.

Verder morgen nog wat half korte broeken kopen voor mezelf. met dit mooie weer.

gisteravond de nieuwe wii in gebruik genomen. Erg gelachen. alwin kan dan niet zo goed tegen zijn verlies.

Vanavond misschien nog wel even lekker een spelletje spelen op de wii. En fietsen naar het zwembad op mijn leenfiets. Die van mij is nog niet klaar.

Geplaatst

Balen Ruby dat je fiets nog niet klaar is.

Ik winkel meestal met ons mam maar ik moet echt iemand hebben die dingen voor mij uitzoekt, ben daar heel slecht in. Toen ik dunner was ging het allemaal sneller want alles past en staat ook!

Geplaatst

Opleiding is gemiddeld eens in de 2 maanden 3 dagen en dat 2 jaar lang. Is volgens mij dus wel te overzien. Steeds een blokje. Heb er al helemaal zin in, maar opleiding begint bij voldoende inschrijvingen pas in najaar.

Ik vind shoppen altijd wel leuk, maar moet er dan wel tijd voor hebben. Ga ook rustig in m'n eentje op zoek naar dingen. Tegenwoordig heb ik ook het internetwinkelen ontdekt. Ik vind Wehkamp echt ideaal. Lekker dingen uitzoeken, bestellen en dan thuis passen. Wat niet goed is terug in de zak en even bij een winkeltje hier in het dorp afgeven. Erg handig vind ik.

Ik heb vorig jaar met een groepje vriendinnen een kleurenworkshop gedaan. Vond het eigenlijk niks voor mij, maar bleek uiteindelijk wel erg handig te zijn. Je wordt dan ingedeeld in een kleurentype (lente, zomer, herfst, winter). Bij elk type hoort een kleurenwaaier met kleuren die passen bij je huid- en haartype. Tegenwoordig loop ik dus met m'n waaiertje in de winkel. Heb zelf nog een blauwtic. Pak dus heel snel iets donkerblauws uit het rek. Nu met de kleurenwaaier kies ik dan soms een heel ander kleurtje uit mijn waaier om te passen. Vaak is het dan hartstikke leuk. Zonder die waaier zou ik sommige kleuren niet zo snel kiezen. Weet niet of jullie nog weten wat ik vorige week aanhad (soort grijs-blauw shirtje). Dat shirtje zag ik dus in donkerblauw en met mijn waaier heb ik uiteindelijk dit shirtje gepast en gekocht. Voor de kleurtwijfelaars onder ons is zo'n workshop dus erg leuk. Ik zal eens even in mijn mail kijken waar we dat ook al weer gedaan hebben.

Geplaatst

Oh, en op basis van die kleurenwaaier kun je dan dus ook je make-up kleuren kiezen. Dat zat er dan ook nog bij. Nou ben ik helemaal niet van de make-up, dus dat onderdeel heb ik gewoon overgeslagen en heb me op de restjes van de high tea geworpen ;-)

Geplaatst

Nog steeds over kleding? Het idee dat ik met vriendlief zou gaan shoppen... nee hoor, net als Fren shop ik het liefst alleen. Als we ergens samen zijn waar winkels zijn (op vakantie meestal) splitsen we op en spreken een uurtje later ergens af, kan hij ook lekker zijn gang gaan.

Geplaatst

Nou, we kennen nu in ieder geval elkaars figuur dus kunnen ons er een voorstelling van maken, das wel leuk!

Henne, voel jij je positiever vandaag??

Geplaatst

Hoi dames wat een leuk onderwerp hè !

De ene keer gaat mijn man wel mee en dan bestel ik weer iets online, ook handig.

Wat die kleurenworkshop een oudcollegaatje was ook zo enthousiast, met makeup ben ik niet zo van de. Kleuren hoor, met oogschaduw in kleurtjes vind ik me er maar vreemd uitzien... Meestal natureltinten ( lekker veilig)

Geplaatst

Vanmorgen de uitgangs echo gehad. Baarmoeder zag er mooi uit, rechter eierstok ook, alleen in de linker eierstok zal een enorm grote blaas van 4,5 cm. Waarschijnljk een follikel waar het eitje in heeft gezeten, maar ze willen geen risico nemenr dus moet op de 1e dag van bongi nog een echo laten maken. Ik dacht gelijk WAT NU WEER! Het was heel goed te zien op de echo, met een soort schot in het midden. En kwam nog een echoscopiste kijken. Ze twijfelde ook. Ze gebruikte het woord endometriose, maar we vermoeden dat dat niet zo is omdat ze het anders met de operatie wel hadden gezien. Ik maak me niet zo'n zorgen, maar echt lekker zit het me niet.

Eef, hoop dat jij met goede berichten hier komt.

Geplaatst

Hoi Guusje, bah wat een bericht, hopen dat ie verdwijnt met je menstruatie. Voordat ik aan onze poging begon zag men bij de uitgangsecho een cyste van 2.5cm, 10 dagen de pil en na 3 dagen weer menstruatie en de cyste was toen weg gelukkig.

Succes!!!!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Balen Guusje en nu weer een echo bij starten. Hopelijk niets aan de hand en endogene zou idd zichtbaar moeten zijn bij een operatie lijkt mij.

Geplaatst

Oh bah Guusje, dat kun je nu echt niet gebruiken zoiets! Hoop dat het vanzelf weggaat.

Winkelen met man/vriend.... In het begin wel en nu soms, als het zo uitkomt. Maar als ik echt dingen nodig heb, dan liever niet. Hij heeft toch een iets ander beeld van wat ik zou moeten dragen dan ikzelf hihi. Ik krijg wel vaak dingen van J., dat dan wel weer. Zonnebril, leren jasje die beruchte/beroemde roze jurk, schoenen... Ik merk dat met wie ik winkel erg beinvloedt wat ik koop (doordat ik het dus zelf niet weet).

Of ik positiever ben? Nee, eigenlijk niet. Nog steeds moe, nog steeds weinig puf en nog steeds een beetje sjaggie. Kan niet goed ontspannen, de drukke week zit echt nog te veel in mijn systeem. Morgen functioneringsgesprek en ik ben zo aan het twijfelen of ik het anatal uren aan moet kaarten. Vorige week was ik ervan overtuigd dat ik minder zal moeten werken, nu gaat het wel weer. Tenminste....ik red het om die dagen te werken, maar prive schiet er dus weer van alles bij in. Maar komt dat dan door werk of door ivf? Moeilijk.

Nog een uurtje tot het eten/koken. Kijken of het toch nog even lukt om wat te lezen. We eten: bulgogi (koreaans vleesgerecht), rijst en preipannenkoekjes. Lekker! Morgen ben ik laat en ga ik denk ik maar eens chinees halen om het Paasweekend in te luiden. Zondag gaan we bbq-en, yummie! Maar ik loop op de zaken vooruit ;-)

Geplaatst

Meiden, niet bij te houden als je niet af en toe kijkt. Vandaag lekker hele dag buiten gezeten, carolijn was ook vrij,was fezellig. Nu op weg naar Ahoy, naar Kane! Jippie! Kekker druk op de a13, dus duurt nog wel even. Alleen wel weer aan t swypen dus opgelet haha. Ik hou t even kort want dit is natuurlijk niet zo gezellig in de auto ;)

henne hoe is t vandaag met je?

Geplaatst

hoi allemaal,

guusje wat gek, zo'n nieuw iets, dachten ze aan n cyste? Dus nu afwachten tot bongi en dan hopen dat ie ri noorderzon vertrokken is? Hoop t ieg wel hoor, duim voor je.

Hier alles ok, op terugweg nu, alle uitslagen ok, mag over 4 dagen met echo en pil beginnen en dan later decapetyl en er na bongi, echo en start gonal 300. Na berekeningen moet k nog sprokkelen voor pen van 300, dus al met al ...ze was wel duidelijk gematigd, het is vooral gevoelsmatig alles geprobeerd te hebben, en hoge dosis en icsi, alles rustig door kunnen spreken. Fijn gesprek. Even later zijn we buiten en ben k toch n partij verdrietig, bah, je realiseert je gewoon dat je t laatste hoofdstuk in gaat en kansen klein zijn, nu toch weer gaan opladen en positief er in gaan staan. Dat was t even, manlief gaat me trakteren op terrasje en we gaan even bijkomen, pffff al die emoties! Kus allemaal x

Geplaatst

Sorry dat was wehl erg kort hihi. Drukte per ongeluk door. Wilde nog zeggen dat ik morgen bij ga lezen sorry meisjes. Tot snel.

Meiden, niet bij te houden als je niet af en toe kijkt. Vandaag lekker hele dag buiten gezeten, carolijn was ook vrij,was fezellig. Nu op weg naar Ahoy, naar Kane! Jippie! Kekker druk op de a13, dus duurt nog wel even. Alleen wel weer aan t swypen dus opgelet haha. Ik hou t even kort want dit is natuurlijk niet zo gezellig in de auto ;)

henne hoe is t vandaag met je?

Geplaatst

Guusje balen zeg, nu dus weer echo bij eerste bongi dag. Hopelijk is het dan geslonken.

Eef kan me voorstellen dat het emo is nu. Het laatste hoofdstuk zeg maar. Ik weet nog dat wij die weg insloegen en i.p.v. verdriet had ik juist een enorme rust over me, omdat ik wist dat alles voor het laatst was en ik het nooit meer mee hoefde te maken. tja nu is het bij ons posi uitgelopen dat wel en dat wens ik ook heel erg voor jullie. Succes!! Geniet van je terrasje.

Henne ja kan me voorstellen dat het nog even nodig heeft om je drukke werkweek uit je systeem te krijgen. Succes ermee.

Paul gaat meestal ook mee kleding kopen en net als bij Simba sta ik in het hokje en komt hij met van alles aanlopen.

Geplaatst

Eef fijn om te horen dat alles goed doirgesproken is en dat er groen licht is!!!

Kan me voorstellen dat het even slikken is zo met poging 3 maar we duimen dat het nu goed gaat meid! Nu eerst even relaxen en opladen...

Henne succes morgen met je gesprek , bij twijfel zou ik het nog niet aankaarten denk Ik, je kunt dat toch op ieder moment doen? Als jij er voor jezelf uit bent?

Ik hoop dat je na morgen meer je rust kunt vinden en kan ontspannen, iig een Lang zonnig weekend!

Sab veel Plezier vanavond , wat gaaf naar Kane !!

Geplaatst

Sab jij gaat naar Kane??? Gaaf hoor veel plezier!!!!

voor de boeken: farfalle met salami, ui, paprika, champignons en sundried tomato saus

Geplaatst

Sab veel plezier!

Eef dus groen licht en de mmm gaat alweer snel beginnen, ben je er klaar voor?

Henne leuke dingen in het vooruitzicht en zo te lezen heb je er zin in.

Sandra hoe gaat het met de teken, vieze beesten, Kayla gelukkig nooit last van gehad.

Geplaatst

Ooh ja eten, iets ontdooit maar dat werd hem niet dus maar wat Surinaams besteld.

Babeth is je iPad er al :-) hoe gaat het verder? Een beetje aan het genieten van het weer in een luie stoel.

Rustig hier.

Geplaatst

Syl jij had het erover wel weer te willen beginnen, denk je er nog zo over en hoe staat Jeroen er momenteel in?

Net kregen we een belletje van mijn. Zwager, ze zijn in het zkh dus de kleine laat niet al te lang op zich wachten .....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden