Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nico lief dat je het even na wilt vragen..ben vandaag niets wijzer geworden ben net thuis vanuit het werk was weer een lang dagje..moet de afpraak in Geertgen nog maken of toch DD (tip van Nine)

Henne van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Guusje volg je gevoel hoor.

Nog een keer Nico..ben ook weer met de testen in de weer...je weet maar nooit toch?

Sandra sterkte meid

Eten is hier klaar...man kookt dus ik ga aanschuiven!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Gast Guusje
Geplaatst

Dank jullie allemaal voor de lieve woorden, het doet me goed.

Babeth, ja, ik heb behoorlijk veel pijn in mijn zijde. Weet niet hoe ik moet zitten, liggen of staan. Had ik vorige maand ook.

Gast Guusje
Geplaatst

Ik vergeet door alles bijna je verjaardag Henne.

Bij deze, van harte gefeliciteerd, en geniet van deze mooie en bijzondere verjaardag.

Liefs Guusje

Geplaatst

Jeetje Guusje wat een ellende allemaal zeg. Sterkte en als je gevoel zegt eerst weten wat het is en dan starten doe je er goed aan. Hopelijk kan je snel bij de gyn terecht.

Fran wat een domper zeg van je auto. Tja ze zeggen dat een auto de slechtste investering is die er bestaat, maar zonder gaat vaak niet he.

Ja Zara een risico-analyse hebben we gemaakt. Hoop niet dat mijn bericht overkwam als zeuren over de werkgever, want ik heb absoluut niks te klagen. Krijg en kreeg alle medewerking en zelfs vandaag een bloemetje van het bedrijf om de moed erin te houden. Lief toch. Hoort er nu eenmaal bij zulke gesprekken en alles moet op papier staan. Heeft natuurlijk te maken met geld en dat snap ik ook wel. We hebben elke 2 weken nu een evaluatie en als ik het niet trek dan moet ik het aangeven en gaan de uren naar beneden of stopt het gewoon. Mijn lijf gaat voor en als ik me nu overzet hebben we er allemaal last van op de lange termijn, ik met mijn lijf en mijn werkgever met een zieke werknemer.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Wat een lieve berichtjes weer allemaal, jullie zijn allemaal topmeiden!!! Tussen de berichten door ook wat minder nieuws..

Sandra/ Witje, Het klinkt misschien een beetje raar, maar ergens kan ik je goed begrijpen. ben zelf ook een (paar jaar) niet mobiel geweest, en veel pijn gehad, en weet dat het binnen de kortste keer afgelopen is met de reserves. Het vreet je gewoon op en zorgt ervoor dat je nog maar weinig kan hebben. Ondertussen natuurlijk vrolijk door moeten en willen gaan en tegelijkertijd weten dat dat eigenlijk niet gaat...En dan veel doen om erger te voorkomen (rusten) en alsnog gewoon veel klachten hebben. Het problematische van jouw situatie is ook nog eens dat iedereen waarschijnlijk je het gegoel geeft: meid wat fantatstisch: wees blij!!! Maar ja , als je continu pijn hebt, weinig kan, en je conditie gaat achteruit, dan is er 1 ding wat overblijft: je voelt je niet blij!!!! Mijn advies is vooral om je klachten serieus te nemen en je grenzen te erkennen....hoe moeilijk dat ook is, als ik de tips van Babeth lees, denk ik dat daar vast ook iets moet bijzitten wat je goed zal doen...rustige bewegingen, om jezelf denken, goede voeding...etc. hoe dan ook lieve meid, dikke virtuele knuffels, en hoop dat je het helpt hier te schrijven..laat die stomme risico analyses, de arbo dienst voor wat het is, het is niet anders dan een bureaucratische regelgeving voor de werkgever die nu eenmaal verplicht is...en niet meer dan dat. Fijn avondje toegewenst, xxx

Nico, ook voor jou dikke knuffels, erg herkenbaar wat je schrijft, ben trouwens zo langzamerhand wel benieuwd hoe je eruit ziet, zie zo'n halve yoga voor me, maar dan eentje met een bloemenkrans in het haar, een hawaiaans bloemenkransje om je heupen en een goed glas bier in de hand...Hoop zo dat je straks een goeie keus kunt maken, en goed verder geholpen wordt ( het liefst gewoon lekker met die testen thuis tussen de lakens, en anders in de stoel in Dusseldorg of Geertgen/... dikke knuffel

Sylvie, druk gewerkt vandaag? Lekker thuis nu? of zit je nog op de camping?

Carolien, hoop dat je snel weer beter bent ; -) op weg naar vakantie en op weg naar mooie nieuwe gelukspoging ; - )

Zara, bedankt voor je lieve bericht, hoe gek het ook klinkt, was toch gerust het te lezen. Dat in combinatie met die heerlijke ZEN tips van Babeth, geeft me weer vertrouwen voor de laatste poging, op naar Kruidvat, de vitaminewinkel en m'n meditatie kussentje ; - ) ps niet aan plafond hangen; -) OOK AL kan ik deze gedachte prima begrijpen. Als jij had gemaild dat het zou helpen voor de vruchtbaarheid om poep te eten, dan zat ik straks toch echt met bestek op t toilet ; -)))))))))))) jij dus niet op je kop en ik dus niet met bestek op toilet..OK????

Guusje, wat ontzettend balen om te lezen dat de echo onduidelijk was. Kan me zo voorstellen welke omgeving je daar zat met de vage beelden en onduidelijkheid achter de witte deurtjes. Ik ben het helemaal met je eens, de pogingen zijn te kostbaar om zomaar door te gaan: liever zekerheid dan het gewoon maar proberen terwijl je niet precies weet wat er aan de hand is. Die pijn klinkt ook niet gunstig. Als ze niet veel duidelijkheid geven of onzeker blijven, doorvragen. Veel sterkte toegewenst, en denk om jezelf.

Lieve iedereen (ook ivfsh en Henne ; - ))) virtuele knuffels van Eef ps jullie zijn allemaal zulke lieverds, stuk voor stuk!!!

Geplaatst

O jaaaa: Henne Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ; - ))))

Geplaatst

Henne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Guusje, wat een rotnieuws ik hoop dat je snel gerust wordt gesteld.

Geplaatst

Meiden dank jullie wel voor alle felicitaties! Wil graag reageren op alles van vandaag maar ben zo vreselijk moe. Morgenochtend hoop ik meer puf.

Guusje heel veel sterkte, wat een rotsituatie, alsof het niet mee mag zitten zeg.... Bah.

Caro hoop dat je morgen toch kunt gaan rijden.

Rest volgt. Dikke knuffel!

Geplaatst

Hoi Babeth, ben net weer met Iggy bij de dierenarts geweest. Ik had het idee dat hij nog erg veel pijn had aan zn staart en hij wilde even kijken of het niet onstoken is maar het geneest goed zei de dierenarts. Alleen is hij nu ernstig aan de diarree door de antibiotica dus dat moet nu in 2 dagen worden afgebouwd. Ik heb het afgelopen weekend al een paar keer smeerpoep moeten ruimen gadverdamme. Heel de gang zat onder en daar was hij vrolijk doorheen gelopen en zo dus poepvoetsporen door het hele huis. En wat een stank!!! maar het arme beestje kan daar natuurlijk ook niets aan doen. Hij is superchagerijnig omdat hij niet naar buiten mag en met zo'n lampekap om zn kop loopt. Dus om het hem wat comfertabeler te maken heb ik op advies van iemand van het kattenforum een speciale opblaasbare kraag aangeschaf a 40 euro. Doe ik dat ding net om, trekt'tie hem binnen een minuut af. Bandjes kapot, ding lek.. kan ik dus weggooien. En op de verpakking staat nog wel "scratch and bite resistant" nou niet dus. Wat een ondingen!

Geplaatst

Ohhhh sen wat zielig!!!! Voor jou ontzettend ellendig die diarree troep maar wat je zegt, ze kan er niets aan doen. Gelukkig geneest het goed genoeg zodat hpje de a.b. Kan afbouwen, hopen dat haar darmen dan ook weer tot rust komen.

Nou die kraag is dus echt weggegooid geld wat jammer, ook dat die kap dan weer op moet. Onze hond hebben we een tijd geleden laten steriliseren, die kap was toen ook een doffe ellende maar ze deed het gelukkig goed met een soort romper- t shirt voor honden maar voorcde kat is dat uiteraard geen optie.

Katten lijken wat dat aangaat ook zoveel inventiever te zijn vergeleken met honden.

Sterkte er mee!

Geplaatst

Sen die poeppootjes vreselijk. Heb dit met onze vorige hond paar keer gehad. Maar gelukkig geneest alles goed.

Guusje wat klote allemaal zeg, alsof het nig niet genoeg is.

Babeth wat jij op het forum hebt geplaatst vind ik interessante informatie!

Caroline ik hoop dat je ongesteld wordt eb dat jullie alsnog richting Frankrijk kunnen. Veel plezier!

Zit er zelf een beetje doorheen en voel mij heel gefrustreerd dus lees mee maar weinig puf om te reageren.

Geplaatst

Nou meiden morgen gaat 'm niet worden, net getemperatuurd, ik heb 38.6! Dat is heel erg lang geleden... Dochterlief is koortsvrij, maar ja, die hoeft niet te rijden. Jammer, dan maar een dagje minder vakantie. Weet iemand of dit nog van invloed op m'n eicellen is? Ik weet dat het slecht is voor zaad maar ook voor de vrouw? (Zeg nou geen ja he!!)

Mooie samenvatting Babeth, ik heb er wel tips uit gehaald maar het nadeel vind ik persoonlijk altijd dat ik dan denk: o jee, het zal toch niet mislukken als ik dat niet allemaal neem?

Nou ja, ik ga mijn bed in, tot later!

Geplaatst

Hoi dames

Eef ik moet lachen om je bericht van het toilet , je kan het zomooi verwoorden!!!

Syl, neem je tijd en afstand ALS dat beter voelt, er komt zoveel op jullie af, het is echt veel!! Fijn dat je iets aan de info hebt, wie weet zit er iets bij?

Caro ik snap wel wat je bedoelt maar er zijn er van de andere Kant ook weer genoeg die hier niets van opvolgen

Geplaatst

Chips, was nog niet klaar..

Maar je weet nooit , misschien iets waar je iets mee kunt en werk het net wel , het blijft zo moeilijk. Ellendig dat je nog koorts hebt zeg, bij jullie komt echt altijd alles op het verkeerde moment lijkt wel. Voor zover ik weet heeft koorts geen invloed op de kwaliteit van de eicellen but correct me if I'm wrong....

Beterschap!

Geplaatst

Balen Caro, maar ja gezondheid gaat voor. Weet niet of het negatief is voor je eicellen. Beterschap!!!!!!!

Eef ik doe braaf mee aan de gesprekken, is ook altijd gezellig en hopelijk heb ik het niet nodig maar als ik die papieren niet heb kan ik als het nodig is ook geen uitkering aanvragen. En ik maak me er ook niet druk om, mijn teamleidster geeft me juist het gevoel dat ze het vervelend voor me vind dit te moeten doen.

Ik probeer idd naar mijn lichaam te luisteren, doe het liever nu rustiger aan dan straks een langer herstel te hebben.

Syl meis hou je goed. KNUF

Sen balen zeg van die poeppootjes en diaree. Arm beestje en jullie ook natuurlijk. Hopelijk gaat het snel beter met poezebeest.

Hier ook met de grote kat naar de dierenarts geweest. Hij zat anderhalve week geleden toch helemaal onder de teken op zijn kop? Nou die grote hebben we natuurlijk makkelijk kunnen verwijderen en hij is voor die kleintjes behandeld met spray. Waarschijnlijk hebben die kleine rotkrengetjes hun kopje achtergelaten en hij krabt zich helemaal kapot. Hij zit nu ook aan de antibiotica en de prednison tegen de jeuk arm beestje. Hij heeft gelijk een spuit tegen de jeuk gehad en het hielp gelijk. Gelukkig is onze kat goed verzekerd, scheelt weer een gepeperde rekening. Ons manneke moet nu even niks van ons weten, morgen is dat weer over...... hopelijk. vind het altijd verschrikkelijk als hij zo doet.

Geplaatst

Hehe, weer even 25 pagina's of zo bijgelezen, maar gelukkig niet voor niks. Hoop goed nieuws.

Henne en ivfsh, gefeliciteerd!!! Henne, ook nog met je verjaardag (kan nog net ;-). Wat een supernieuws. De topicnaam moet nu toch nodig een keer aangepast worden...

Esther, neem gewoon de tijd die jullie nodig hebben. Hopelijk kunnen jullie straks samen de beslissing nemen mbt wel/niet een nieuwe poging.

Guusje, wat een onzekerheid weer. Fren, jij gelukkig wel al gestart. Er was geloof ik nog iemand gestart, maar ben het een beetje kwijt na 25 pagina's bijlezen.

Hier erg druk. Op het werk is het echt idioot druk. Heb gewoon al een week lang mijn werkpost niet kunnen openen. Er ligt gewoon een hele stapel te wachten. Het is zo druk dat ik al blij ben als ik kan lunchen tussendoor en even snel mijn hond uit kan laten. Afgelopen donderdag ook weer een nachtdienst gehad. Bijna niet kunnen slapen. Sindsdien ben ik belachelijk moe. Deze week en volgende week ook weer een nachtdienst. Moet nu dus ook nodig mijn bedje in. Verder helaas niet zoveel spannends te melden. A.s. woensdag intake in DUsseldorf. Ben heel benieuwd wat het advies wordt en wanneer we weer kunnen starten.

Geplaatst

Kaartje hoe houd je het vol!? Die nachtdiensten lijken me erg zwaar! Mocht ik je niet meer online treffen, heel veel succes met de intake !! Liefs Babeth

Geplaatst

Dank je wel Babeth. Ben erg benieuwd vooral. Net nog even het DD topic bij zitten lezen (daar wordt gelukkig niet zo heel veel geschreven ;-). Morgen nog even op zoek naar de route- en parkeertips die in dat topic gezet zijn. Nu geen inspiratie meer voor. Morgen maar even op zoek.

Nacht- en weekenddiensten vind ik echt drama. Mijn werk vind ik echt super, maar die diensten hoeven niet voor mij. Maar ja, ook dan moet er uiteraard iemand beschikbaar zijn. Heel nuttig dus, maar mijn lijf vind het gewoon echt niet leuk. Ben ik net een beetje aan het bijkomen heb ik a.s. donderdag weer dienst. Ach, ik mag helemaal niet klagen. Diensten zijn verdeeld over ruim 20 personen van 9 praktijken. Heb relatief dus heel weinig dienst. Vriendinnen hebben soms elke 3-4 weken een heel weekend dienst en ook nog 1 avonddienst door de week. Maar toch, voor mij hoeft het niet ;-).

Geplaatst

Kaartje dan ben je wel even bezig geweest met bijlezen. Idd balen zeg van die diensten, zeker als je lijf zo duidelijk aangeeft het niet prettig te vinden.

Ik had bij nachtdiensten ook altijd veel last van mijn darmen en slecht slapen. vond het ook altijd leuke diensten, maar ben er niet rouwig om dat ik ze al geen 2 jaar meer heb gedraaid.

Spannend je intake woensdag!!!! Succes..

Geplaatst

goeiemorgen dames,

Syl....rot dat je je zo gefrustreerd voelt, maar heel begrijpelijk...wat jullie de afgelopen periode hebben meegemaakt is niet niks...en ook het goeie nieuws van henne en ivfsh (begrijp me niet verkeerd dames!) zal er ook ingehakt hebben, want het wakkert bij ons pauzemeisjes toch ook weer het gevoel aan, dat wij ook weer willen beginnen, maar om welke reden dan ook het nog niet kunnen doen...het beginnen dan...meissie...neem de tijd en rust en afstand en blijf meelezen als je dat wilt. Zoals je weet is reageren geen must en als je het moeilijk hebt, laat het ons weten, we slepen je er wel door heen...desnoods neem ik vrij en kom ik naar je toe en kom ik je een dikke knuffel geven (en heb ik je ook meteen live gezien...hihihi)...

Eef....uhm....staat mijn profielfoto er niet bij??? ja toch??? en daar laat je me aan iets herinneren...ik moet nog een foto plaatsen met mijn nieuwe bril...hihi...komt eraan dames...

Guusje....jammer dat de poging nu niet doorgaat, maar je kunt maar beter idd het zekere voor het onzekere nemen....hoop dat de gyn die bij de operatie was je duidelijkheid kan verschaffen...hoop niet dat er iets mis is met je eierstok(ken)...

Kaartje...morgen intake in DD...spannend...ben natuurlijk ook reuze benieuwd hoe het gaat, aangezien we 20 mei daar een gesprek hebben...succes!!!

Caroline...balen dat je toch nog koorts hebt....dan helaas maar 1 dagje later met vakantie gaan...

hier niet veel te melden...ondanks mijn dilemma/twijfels, toch weer proberen, van de ene kant huiverig ervoor, van de andere kant die drang om door te gaan...als het raak zou zijn, en mijn cyclus is 32 dagen (zoals de laatste cyclus) dan zouden we 21 mei kunnen testen, een dag na DD....misschien dan een testje op 20 mei al wagen, als ik niet al eerder bongi ben geworden....

liefs,

Nico

Geplaatst

Sandra jij draait je eigen nachtdiensten wel zo te zien.

Zware nacht gehad. Hopelijk daarna nog kunnen slapen.

Kaartje lijkt mij ook best pittig nacht werken of wachten want zo druk zal het niet zijn in de nacht.

Caroline hopelijk wat minder koorts!

Lig nog in bed, kan mij er niet toe zetten op te staan. Het liefst trek ik de dekens over mij heen en maak me maar over 6 maanden wakker.

Geplaatst

Hi lieverds, ik voel me zo'n egotripper op het moment maar moet het weer kort houden. Redelijk geslapen maar m'n darmen liggen overhoop en ik ben misselijk en moe. Gelukkig is mijn baas heel erg begripvol en kan ik rustig aan doen. Wat zeg ik: MOET ik rustig aan doen. Dus de training van vanavond sla ik zonder schuldgevoel over. Maar de dag ervoor moet ik toch nog door zien te komen. Zo ook het ziekenhuis bellen, kijken of dat me wat meer vertrouwen geeft. Want ondanks nog weer een dikke plus kan ik nog steeds niet echt enthousiast zijn. Wel blij hoor, maar vooral heel zakelijk en afwachtend. Zal er wel bij horen.

Vind het lastig om te reageren op alles wat geschreven is....weet zo goed hoe het voelt en sta nu zelf voor de tweede keer aan de andere kant van de lijn. Voor ons is het eigenlijk relatief makkelijk geweest, we hebben altijd wel geluk gehad. En dan nu dus opnieuw. Toen ik een maand geleden ook even afstand nam (heel even ;-)) heb ik erover gedacht een nieuw topic te openen voor 'oude rotten die nog steeds niet zwanger zijn'. Want laten we eerlijk zijn, we maken het ons ook niet makkelijk met dit topic! Meestal schrijf je met meiden in dezelfde fase: bezig of zwanger. De pauzemeiden zijn ontstaan uit het feit dat je in geen van die fases thuis was. Maar doordat we zo'n hecht clubje zijn geworden en veel pauzemeiden zich ook niet meer zo thuisvoelden op wachtbankjes e.d. is het nu heel erg gemixed. En dat is aan de ene kant heel fijn en mooi en bijzonder, maar het is zeker voor de meiden in de pauze-fase niet echt makkelijk! En ik weet niet zo goed hoe ik jullie nu een hart onder de riem moet steken. Het voelt ook een beetje alsof ik daar geen 'recht' op heb met opnieuw een zwangerschap. Vond het zelf altijd ook zo vreselijk al mensen zeiden 'vooral hoop houden hoor, die en die was ook pas na zoveel pogingen zwanger!'. Wat troost dat als je geen bevruchting hebt, niet mag starten, je cryo's niet ontdooien.... ?? Je weet zelf nog altijd het beste hoe de situatie is en wat je kansen zijn. En ik vind het enorm knap van de meiden hier -inclusief- mezelf, dat we doorzetten, dat we onze opties onderzoeken en zelf van alles ondernemen en doen en laten om onze kansen te verbeteren. En dat verdient gewoon beloond te worden, maar helaas hebben we daar dan zelf net geen invloed op.

Lieverds, ik moet aan de slag. Sterkte vandaag voor wie het nodig heeft.,..Guusje, Caro, Fren, Esther, Nico, Kaartje....iedereen!

Dikke knuffel,

Henne

Geplaatst

Syl kun je niet gewoon een baaldag nemen dan? In bed blijven en kijken of je wat bij kunt slapen. Volgens mij heb jij echt je portie wel gehad de laatste weken en is het helemaal niet gek dat je er doorheen zit. Zowel fysiek als mentaal. Kan me voorstellen dat je bang bent helemaal in te storten als je eraan toegeeft....maar maak jezelf niet stuk meisie, daar heeft niemand wat aan en jijzelf nog het minste.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden