Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Gast Guusje
Geplaatst

Balen Caro, hoop dat jullie snel weer opknappen.

Fren, auto......... altijd zo kostbaar als hij naar de garage moet. Hoe is het verder met je?

Hier net het 1e pufje Synarel er in.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohhh Caroline wat ellendig en inderdaad een slechte timing!!! Zorg dat je vriend niet ook nog ziek wordt hè, beterschap meid, ook voor je dochtertje!!

Geplaatst

Dames WIE WEET??

Op de samenvatting van de derde icsi staat gekrabbel..eicellen hebben Gumm. lumulus....de triviantvraag is...wat betekend dat? we zijn druk aan de google maar worden niet wijzer :-(

Geplaatst

hahah ik snap het ook niet...we hebben gisteren de laatste delen uit ons dossier ontvangen..daar is op gekrabbeld door (neem ik aan een art of embryoloog) te tekst eicellen hebben Gumm. lumulus.

we hebben geen idee wat het betekend en ik hoop dat een van jullie dat weet

Geplaatst

hoi Spaatje,

Aan mij heb je niks helaas, wat balen dat je het niet kan lezen, zou je ze mogen bellen hierover? K zou het gewoon doen hoor, het is toch jouw medische informatie..?

Guusje, lekker puffen...good luck!

Beetje bijgelezen, inclusief het berichtje van Esther, pfff, kan me goed voorstellen dat het teveel is en niet helpt bij verwerken, doe waar je je goed bij voelt, virtuele knuffel! xxx

Caro, sterkte met de griepperikelen... Fren, moe van de deca? Wel herkenbaar, bij mij was t combi van dizzy, moe en koppijn, ga de 9e starten met deca, de 12e op vakantie..haha toch verheug ik me erop gek genoeg...

Sylvie, sterkte daar met de buikperikelen, hopelijk zeilt het aan je mannetje voorbij en kunnen jullie er weer tegenaan komende week..

Henne en ivfsh, lekker doorstuiteren ; - )

Hier fijn dagje gehad, lekker gefietst en naar buiten geweest, alle emo berichtjes van vanmorgen hadden wel doorgewerkt, je bent er toch weer wat meer mee bezig, besef me vooral goed dat de laatste poging, die waarschijnlijk de 23e start, de laatste zal zijn, en dat de kans dat t gaat lukken klein is. Het zal me ook helpen hopelijk bij de verwerking, te weten het op verschillende manieren geprobeerd te hebben. Toch is het heel moeilijk voor te stellen. Ben nu 39,5, en stiekem ga k dan toch weer een beetje verder denken..zovan, wie weet als het niet lukt, wie weet lukt het later op een natuurlijke manier... mutsje die ik ben, wetend dat de kwaliteit bij beide laag is...Nou ja hoe dan ook, je staat weer stil bij hoe het zou zijn, hoe graag je het wilt, hoe je beiden als pappa en mamma zou zijn, hoe leuk etc. toch ben ik er, met het weten dat de laatste poging er nu aan gaat komen, weer wat relaxter onder. Helaas weet ik maar al te goed, dat dat ook weer zo kan veranderen, wat dat betreft zijn die emoties als het weer, pffff

Iedereen fijne avond, en bedankt voor alle mooie berichtjes vandaag, allemaal helpen ze bij t verwerken van deze moeilijke tijd, veel liefs xxx

Geplaatst

nou Spaatje, ik zou inderdaad wat Eef zegt eventjes bellen.....kan er ook niets van maken! dossiervorming en formulering is wel een vak apart, sjonge jonge.Heb je eindelijk je dosier compleet en dan is het in het chinees !

Eef, de berichten waren wel hefitg inderdaasd, ik heb er ook nog veel aan gedacht, vanmorgen was ik zo druk na alle berichten, mijn man vroeg me waar mijn uitknop zat.

zullen ook wel de emoties zijn die allemaal meespelen...

Fijn dat je een goede dag gehad hebt maar ik neem het direct van je aan dat deze poging erg beladen is. Probeer nog niet te ver vooruit te kijken, je hebt een eerlijke kans, anders hadden de artsen je ook wel anders geadviseerd, we slepen je er wel doorheen meid!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

lieve babeth, dankjewel ; - ) hoop dat we n rustige nacht kunnen maken ; - ))) ga hier ook opzoek naar m'n uitknop....

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben de hele week niet meer op de forum geweest, het was zooooo gezellig met mijn vriendin... poehpoeh nu net de 22 pagina's gelezen en ben weer gelukkig up to date :-) Maar eerst IVFSH & HENNE, van harte gefeliciteerd! Helemaal te gek!!!! Ik ben zo blij en wat een superdeal :) Eindelijk weer een paar 'zwangere' erbij! top top top... vasthouden zo!

Nico, sorry een wat late felicitatie maar van harte! Hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad en nog bedankt voor je tip voor de vakantie! Ga snel hierover googlen...

Esther, ik begrijp wat je voelt en wil je veel sterkte wensen! hopelijk horen wij weer van je maar neem gerust je tijd.

En ook nog bedankt voor alle felicitaties! Ik heb een hele mooi dag gehad en ben heerlijk verwend door vriend, vriendin, familie en alle vrienden...voel me best 'rijk', mis alleen nog maar een 'roestvlekje'...

Voor de rest, sorry, kan al die 20's paginas niet onthouden... weltrusten allemaal!

En alvast voor morgen van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Henne! Wat een prachtige dag zal je hebben, je grootste cadeau is al binnen :-)

Geplaatst

Lieve lieve meiden,

Wat een emoties hier dit weekend. Wat loopt het toch allemaal door elkaar hè... Ik reageer op mijn mobiel, dus niet heel uitebreid, dat doe ik dinsdag weer. Maar wil graag ven reageren op een aantal meiden.

Ester: lieverd, het is goed dat jullie je eigen plan trekken. Je weet hoezeer we het jullie allemaal gunnen!! Doe nu inderdaad waar jullie behoefte aan hebben. Ik zal je hier wel missen!!! Er is al zoveel gezegd, ik denk dat we je allemaal op onze eigen manier begrijpen. Veel liefs voor jullie!

Eef: voor jullie zo spannend! Binnenkort de laatste poging... Lekker hier je zorgen van je af schrijven, wij leven mee. Het is ook zo spannend. Wat betreft dat stiekem hopen, dat is zo logisch, ik vrees dat we dat allemaal blijven doen zolang we het niet echt kunnen afsluiten.

Sylvie: ligt je achhonvader nog in quarantaine? Wil Jeroen nog steeds niet starten tot einde dit jaar? Kan me goed voorstellen dat jij wil starten. Het duurt alweer zo lang voor je. Ik hoop dat jullie snel op 1 lijn komen. Zolang in de pauzestand is echt niet fijn. Hoe gaat het eigenlijk met Jeroen? Trekt hij het nog? En jullie samen? Jullie krijgen veel voor jullie kiezen, dat kan een zware wissel trekken op je relatie.

Guusje: moest om je lachen: goed recept!!! Fijn dat je kunt starten!!!

Nico: goed dat je lekker bent doorgezakt. At is voor mij soms ook een goed medicijn. Even alles laten varen. Hoe voel je je nu? Nog steeds wel positief over dd na je eerdere twijfel? Ben erg benieuwd wat dokter s zegt.

Fren: die vreselijke deca legt mij ook redelijk lam: moe moe

Moe en hoofdpijn. Wel heel fijn dat je eerste spuiten er weer in zitten. Goed dat je vandaag rustig aan hebt gedaan!

Caroline: als je het recept van Guusje niet wil overnemen, dan doen wij hier graag het bongi dansje voor je :-). Vind sowieso dat Nico ons in oktober een lesje moet geven.

Spaatje: babeth noemt het Chinees wat er in je dossier staat, maar ik kan het ook niet ontcijferen :-). Even bellen met de assistente, die zijn vaak goed in ontcijferen.

Met mij alles goed. Voel me blij en dankbaar dat ik weer zwanger ben. Heb een heel goed gevoel bij deze zwangerschap.

Nu lekker slapen, Dublin was weer super leuk! Morgen rijden we via Ikea naar huis. Even laatste dingen halen zodat we ons huisje af kunnen maken.

Slaap lekker!

Ivfsh

Ps: Henne: het is hier 1 uur vroeger, niet later :-)

Geplaatst

Hoi Henne ,

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat een extra bijzondere dag, ben benieuwd of je zus "het" ziet.....

IVFsh, toenik het typte dacht ik nog: in het Chinees zou jij nog kunnen Helpen ... Haha

Fijn te lezen dat je nu een goed gevoel hebt, Dat is echt geweldig, zeker na jullie ervaringen.

Veel plezier bij ikea! Ik bedeck me nu IVFsh jij moet nu in ierland uiteraard een zkh opzoeken voor de eerste echo's , succes!!!

Henne ga je nog wel bellen voor een echo in te Plannen of wacht je tot morgen?

Geplaatst

Spaatje kan het iets zijn over nucleus? Dat is de kern van de cel... Meer kan ik er ook niet van bakken.

Dank voor alle felicitaties. Het voelt nog steeds erg raar en ik voel me daarnaast ook niet eens echt jarig haha. Vanochtend een positieve digitale (binnen een minuut) en een dikkere streep op de matcare. En toch heb ik nog moeite om het te geloven. Durf het ook niet goed te vertellen, bang dat ik te voorbarig ben. Besloten deze week een dag of halve dag vrij te nemen om even bij te komen. Ga het dus wel aan mijn baas zeggen, heel erg spannend. Ziekenhuis bel ik denk ik morgen, dan kan ik dat vanuit huis doen. Liever nog even niet op werk. En echo is toch pas over ruim twee weken.

De rest volgt vanmiddag/vanavond!!

Dikke knuf,

Henne

Geplaatst

Henne gefeliciteerd met je verjaardag.

En IVSH en henne gefeliciteerd met de positieve testen.

Esther, wat je schrijft begrijp ik hoor. Hoorde op koninginne dag dag iemand een 2-ling krijgt en heb toen wel gezegd dat het leven oneerlijk is. Het blijkt absoluut niet geplant te zijn e.d.

Gisteren zijn we naar de efteling geweest. Erg lekker weer, een beetje veel wind maar wel genoten. En rustig aan gedaan.

Met als gevolg dat ik gisteravond laat lig te klappertanden in bed. Verhoging 38.2 toen maar onder de douche gaan staan om het warm te krijgen. DAt is gelukt.

Nu nog wel iets verhoging 37.5 maar wel op het werk. Verder ontzettend verkouden. last van mijn keel en oren. En hoofdpijn. Kan ik ook echt niet gebruiken deze week.

Maar ja. Ga niet naar de muziek vanavond en vroeg naar bed met mijn paracetamolletjes. Probeer vanwege mijn lever toch niet zoveel te slikken, maar kan nu niet zonder.

Verder heb ik met ontlasting last van een scheurtje in mijn anus. Dan komt er even bakken vol met bloed uit en is het weer over tot de volgende ontlasting. Doet zeer!!!

Meiden ook al voel ik me zeker niet lekker hou die positieve vibe erin!!!!

Geplaatst

Jee ruby, je bent echt aan het kwakkelen de laatste tijd!!! Hoop dat je je heel snel beter voelt. Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf!!

Het is soms ook echt oneerlijk: get is jullie zo ontzettend gegund!!!

Knuffel voor jou!

Geplaatst

Jullie gaan ons zeker volgen roestvlek. Henne en ik gaan hard oefenen op het gezamenlijk overgeven van het stokje. Op olympische spelen van Beijing heb ik met eigen ogen kunnen zien hoe het NL estafette team het stokje NIET goed overgaf :-). Zo gaan wij het dus niet doen: wij geven rustig, zonder vallen, dat stokje over!

Fijn dat jij zo'n goede week had roestvlek! Heerlijk!

Ik ga uit bed, ontbijten en dan snel naar Ikea. Het is hier een feestdag vandaag, dus we willen er op tijd zijn om drukte voor te zijn...

Geplaatst

Goedemorgen meiden

Ruby zo te lezen een lekker dag je in de Efteling gehad maar wat ellendig dat je ziek bent, kan me voorstellen dat je wat voorzichtig bent ivm. je lever! dat scheurtje klinkt erg pijnlijk en akelig, is er niet een een of ander smeerseltje voor? ik bedoel als je iedere keer open gaat....bah zeg wat rot en pijnlijk!

Beterschap!!!

Henne, ik snap dat je het onwijs spannend vind maar lieverd, feit is dat je zwanger bent en de testen klinken alleen maar positiever. Waarom zou je te vroeg zijn met het vertellen? ik bedoel , of de hele wereld het nu weet of alleen jij en J. (en wij dan ;-), iedere zwangerschap die misloopt is intens pijnlijk, ongeacht hoeveel mensen er wel of niet van weten..... maar je moet ja hart en gevoel volgen meid. Ben erg benieuwd hoe je baas zal reageren, ik kan me alleen maar een enorme felicitatie voorstellen.....

Roestvlek, ik sluit me aan bij jouw woorden, alle pauzemeisjes!!! haha als "anderen" dit horen sluiten ze zich massaal aan ;-))

Caroline hoe gaat het met jullie? al wat beter vergeleken met gisteren?

Nico, is je kater inmiddels verdwenen??

Geplaatst

goeiemorgen dames,

veel wisselende berichten hier, gelukkig meer goeie, maar ook mindere goeie ertussen...

Sab...hoe is het eigenlijk nog met je auto afgelopen? Is het idd mogelijk dat je auto zo makkelijk open gemaakt kan worden?

Rubster...balen dat je je zo ellendig voelt, wel een leuke dag in de efteling gehad, maar jammer dat je je nu dus zo slecht voelt...wel heel erg fijn dat je ex schoonzus heeft aangedragen over ecd en draagmoederschap te denken. Zij wil dus donor voor jullie zijn...dat zou geweldig zijn!!!

Babeth...heftig nieuws van je vriendin over haar vader...sterkte...

Esther...meissie...begrijp je zo goed...goed van je dat je de stap neemt en jezelf hier (even) terugtrekt (kon ik dat maar). Hoop dat je op deze manier de rust en tijd vindt om alles wat er gebeurd is een plekje te geven. Mij spookt ook nog steeds (en ook steeds vaker) door het hoofd of en waarom we eigenlijk verder zouden moeten gaan en het niet hierbij laten...het is moeilijk allemaal en dat je op het forum (en misschien ook wel in je omgeving) leest en hoort dat die en die zwanger zijn geworden, het raakt je wel en ook al gun je het ze van harte en weten de anderen dat ook wel, je wilt en gunt het jezelf ook zo graag...dus misschien is een stapje terug idd een goede beslissing voor nu en heel fijn dat je er toch bij wilt zijn bij de meeting in oktober....knuffel voor jou!!!!

Henne...gefeliciteerd meid met je verjaardag!!! als iemand je vandaag feliciteert is het dus stiekem een dubbele felicitatie...hihihi...benieuwd of je zus het zal zien!!!

Caro...jij ook al ziek...balen en heel veel beterschap!!!

Eef....meissie...moeilijk allemaal en zo dubbel...blij en toch een bepaalde rust over je dat je weer kunt beginnen, maar dan ook tegelijk in je achterhoofd dat dit wellicht de laatste keer is (duim zo dat het met goeie afloop zal zijn!!!!)...en tuurlijk blijf je toch de hoop houden dat het spontaan zou kunnen gebeuren...hoe vaak hoor je dat niet dat men ermee gestopt is en toch nog zwanger is geraakt (ondanks een kleine kans)...iedereen denkt dat dit ook voor hun is weggelegd stiekem...ik zelf ook...ben nu ook weer aan het denken om het weer met ovutesten te doen...maar dan met de digitale van clearblue...bij sensitest in de aanbieding...en van de andere kant is dat (rotte) stemmetje erweer dat aan het zeggen is...laat het nu, je wordt niet meer spontaan zwanger...

maar...nu eerst jezelf weer opladen voor deze behandeling...geniet lekker van jullie vakantie...drink een lekker italiaans wijntje, geniet van het heerlijke eten en rust goed uit...kom weer tot elkaar en nogmaals, geniet!!!

Fren....herken de hoofdpijn door de deca...balen meid...hoop dat het met de hormonen erbij over zal gaan! succes met de apk van je auto!!! altijd een spannend of ie er wel of niet doorheen komt, zeker als het al een oudere auto is...

Syl....gelukkig dat je je weer wat beter voelt, alleen balen dat J. zich nu minder lekker voelt...krijgen jullie vandaag van de verhuurder te horen of je mag blijven zitten? hoop zo van wel!!! dat houdt toch enige rust in het roerige leventje dat jullie nu meemaken....

Testr....fijn om te lezen dat het afstand nemen voor jou werkt, al raakt het nieuws van Henne en ivfsh ons dan wel....blijf lekker op de ingeslagen route die je hebt gekozen, focus je op je eigen bedrijfje en af en toe hier eens buurten, altijd gezellig....Esther...dat geldt ook voor jou hè...als je zin en tijd hebt, hier toch komen buurten...

Guusje...jippie...bongi...en het eerste snufje er al in ...op naar de eerste echo succes!!!

Ursula...gefeliciteerd meid met je vaste contract...hoe was jullie tijd in Nederland eigenlijk??? hoe gaat het nu met Merel???

enne...je schreef ' hij doet het goed'. betekent dit dat jullie een zoontje krijgen?

Spaatje...ik heb even een sms naar mijn broer en zus gestuurd, die zijn beide arts (resp. orthopeed en bedrijfsarts). Misschien weten zij wel wat het betekent...wanneer heb je het gesprek bij Geertgen???

ivfsh...je vroeg hoe het ging...ben ondanks dat we het gesprek nu eerder bij DD hebben, toch nog steeds aan het twijfelen...twijfel en de (waarschijnlijk niet te beantwoorden) vraag of het ons wel ooit zal lukken...weet nog als de dag van gisteren dat ik aan mijn vriend zei dat het wel eens een lang traject kon gaan worden als we de mmm in zouden gaan...en dat is tot nu toe wel gebleken...mijn verjaardag is sowieso emotioneel beladen...was namelijk de uitgerekende datum van onze eerste zwangerschap...als onze kleine op die dag geboren zou zijn, dan had hij/zij nu zijn eerste verjaardag gevierd...helaas...we hebben het wel gezellig gehad...daar niet van...lekker gegeten, daarna nog lekker op het terrasje gezeten en met koninginnedag ook...maar ook dan vragen mensen steeds weer hoe het nu is...

collegaatje heeft nu de punctie....leef wel met haar mee en ze gaf donderdag ook al aan dat ze na haar eerste fm ook zat te twijfelen of ze me dit wel zou moeten vertellen. heb haar gezegd dat ik het haar zou laten weten als het me teveel wordt...

het is zo dubbel allemaal...drie pogingen achter de rug, een spontane zwangerschap geëindigd in een miskraam, nu in dubio zitten hoe, waar en wanneer weer verder, nog zelf proberen of de ivf afwachten? verder gaan met ecd ipv ivf, want mijn eicelkwaliteit is gewoon niet goed (anders was de poging met onze ovutesten wel gelukt, denk ik dan weer), en dan tussendoor moet je toch nog gewoon door blijven werken en vrolijk blijven doen en je huishouden doen en lesgeven en bla bla bla, terwijl je gewoon eigenlijk nergens zin in hebt...bestond er maar een wonderpil of zo waarmee eventuele obstakels/verklevingen zouden oplossen of minder zouden worden, zodat het zwanger worden wel lukt en we papa en mama kunnen worden...

maar goed....ik ga er nu mee stoppen, anders hebben we dadelijk een blue monday weer...terwijl het zonnetje hier volop schijnt...

tot later!

liefs

Nico

Geplaatst

Henne om te beginnen gefeliciteerd! Fijne dag vandaag met je bijzondere geheim... Ik was helemaal van plan om je een kaartje te sturen maar doordat ik ziek was gister is het er niet meer van gekomen...

Ruby jij ook al ziek... balen he! Beterschap.

Nico sterkte meid!

Hier gaat het iets beter. Ik had net 36.9 en dochter 37.0 dus keurig. Voel me nog wel warm en spierpijn en zij is nog heel sloom. Heel onrustig geslapen omdat ik elk half uur wakker werd van de pijn in mijn rug, heupen en benen. Waarom krijg je eigenlijk spierpijn bij griep? Ik heb dat eigenlijk nooit. Verder is de verkoudheid nog steeds niet over, duurt nu al 4 weken! Is toch ook niet normaal. Als ik over een maand maar weer helemaal fit ben...

Nou ja, vanavond beslissen we of we morgen naar Frankrijk gaan of een dagje wachten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden