Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh syl-vie wat ellendig dat je je nacht met de pot hebt moeten doorbrengen! Gaat het weer wat beter? Wat zul jij blij zijn met een eigen toilet op de camping.

Jij gaat straks ook weer beginnen meid, kan me voorstellen dat je het wel kan uitschreeuwen !

M heb ik uiteindelijk wakker gekregen , wat je zegt henne de afgelopen tijd is voor hem erg slopend geweest. Met een nacht gird slapen is hij er nog niet maar ik hoop hoe verder we komen hoe meer rust hij vind, in mentaal opzicht Dan he want nu beginnen de fysieke klusjes ...

Wat sex betreft het kan idd geen kwaad maar ook ALS je bv wat bloedverlies hebt gehad even wachten Ivm infectiegevaar.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

henne, wat n vette plus. Leef met je mee en moet zeggen dat het inderdaad wel confronterend is, toch vind k het uiteindelijk wel heel erg leuk, vooral om nu eens te zien hoe zo'n test eruit ziet als ie + is ; - ) dat vraag je je toch wel eens af haha

ben ook benieuwd naar ivfs? Good luck! X

Geplaatst

Syl-vie ik lees net jouw reactie aan caro over dat steken als je je topic voorbij ziet komen, mij lijkt het ook extra confronterend met je naam erbij maar Zelfs al stond je naam er niet meteen bij , jij weet dat dat jouw maand moest zijn.... Zelf denk ik wel dat je het weer wat anders ervaart als je weer in de race bent ( vanwege de hoop) of als je weer zwanger bent, Dan heb je naast die bewogen maand ook weer geluk wat je bij je draagt .

Lastig te verwoorden maRbij ons waren het 2 dingen naast elkaar in february, het enigma gemis en daarnaAst de dankbaarheid met de komst van, het maakte het net wat beter te dragen ookal is zij totaal geen vervanging.

Geplaatst

Hee lieve meiden,

Het is ongelooflijk, maar ook hier positief getest!! Heb wel een traantje gelaten. Las vanochtend voor ik ging testen de reacties Vd meiden hoe lastig het kan zijn en kon me daar voor 100% bij aansluiten. Was ook heel bang dat het negatief zou zijn.

Maar de plus is overduidelijk.

Henne: waarom hebben wij niet eerder deze deal gesloten? :-)

Knuffel voor iedereen, vooral voor diegenen die nog steeds wachten op dat moment van een positieve test in hun handen.

X

Ivfsh

Geplaatst

JAAAA!!! Oh wat goed, wat ongelooflijk goed!!! Jeetje ik ben zoooooo blij voor jullie, zit hier helemaal te grijnzen. WAUW! Onze deal heef gewerkt, nu samen verder meis, op naar januari! Ow, wat een bijzondere dag voor de pauzemeisjes, zeg. Twee in een keer zwanger. SUPER!! Gefeliciteerd!!!

Henne

Geplaatst

Maar de plus is overduidelijk.

Henne: waarom hebben wij niet eerder deze deal gesloten? :-)

Knuffel voor iedereen, vooral voor diegenen die nog steeds wachten op dat moment van een positieve test in hun handen.

X

Ivfsh

Geplaatst

met mobiel een reactie geven gaat op het moment niet helemaal goed!!!!! ; - ))))

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moet de naam van dit topic nog gewijzigd worden?

Meiden, geniet van deze mooie resultaten!!

Liefs van Eef

Geplaatst

Ooooh Ivfsh! Wat goed! Gefeliciteerd.

Hoop zo dat het deze keer goed blijft gaan en je, net als henne, in januari een klein mensje in je handen hebt. Je hebt er al zoveel voor 'gelaten' en gedaan. Jobb uitstellen etc.

Volgens mij is het goed-nieuws week.

Hier ook goed nieuws, mijn contract is omgezet naar vast. Bovendien kom ik in aanmerking voor het uitgebreide zwangerschapsverlof omdat de noorse overheid de regeling heeft veranderd. Daarnaast begin ik in de herfst met een opleiding, betaald door werkgever, verdieping in alzheimer. Als toetje krijg ik de bijeenkomsten die gaan samenvallen met werkdagen betaald als werkdagen. En last but not least, ons kleine wondertje doet het volgens mij goed, hij laat flink van zich voelen.

Geplaatst

Waaaaaaa Ivfsh dat meen je niet.

Gefeliciteerd meid. Wat een bijzondere dag.

Sab waar ben je, naam moet aangepast worden.

Geplaatst

Hihi Eef, zo staat het goede nieuws van ivfsh er gewoon twee keer! Ik ben toch zo blij, net of ik nu ook nog meer vanons eigen goede nieuws kan genieten. We hadden tenslotte een deal, dus het voelde nog een beetje half ;-)

Geplaatst

Wow Henne wat lees ik nou ? Zwanger ! Fantastisch meid ! Met de meiden uitgerekend in mei is het nu spannend wie er gaat bevallen. Ik heb nog 4 weken te gaan.

Jij heel erg gefeliicteerd en geniet ervan het is je zo gegund !

Geplaatst

Tjee meiden, het voelt gewoon als een feestje. Alsof er een soort pauze meisjes vloek doorbroken is met twee die hards zwanger. Dat de rest nu echt maar snel mag volgen, daar gaan we voor.

Babeth dank je wel voor je lieve reactie. Het is idd wel heel fijn om voor de uitgerekende datum weer zwanger te zijn. Las net een heel lief berichtje in het mei topic. Zo super hoe we hier met elkaar meeleven. Ik ben er gewoon echt emotioneel van, zeker ook door het nieuws van ivfsh. Het kan wel meiden, het kan, dus hou vol!!

Geplaatst

Joepie joepie joepie ivfsh jij ook positief!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!

Dat maakt dit weekend in dit topic helemaal af!!!!

Pff wat een spanning en hopelijk ook weer een inspiratie boost voor de dames die ook al zo lang bezig zijn.

De naam van het topic mag zeker aangepast worden.

Ursula ook al zulk goed nieuws. Gefeliciteerd met je vaste aanstelling en leuk zo'n opleidingstraject erbij. Succes daarmee, maar het belangrijkste is dat de kleine het goed doet....

Meiden die nu ondanks dat jullie het iedereen in dit topic zooooo gunnen toch een beetje verdrietig zijn wil ik een enorme knuffel geven. Zo confronterend idd, kan me die momenten nog zo goed herineren en die deden zo'n pijn.... ik kan geen woorden vinden om die te verzachten en alle goedbedoelde opmerkingen kennen we allemaal. Hou moed en wie weet zijn jullie de volgende met zo'n mega mooi resultaat......

Geplaatst

Syl hoe voel je je vandaag??? de relatie met de pot al ietsje minder???? Je wil zo graag een relatie met een wc pot maar dan om een hele andere rede nietwaar??

Geplaatst

Ik heb al een paar keer met J. Aan de telefoon gehangen dat ik ook wil opstarten. Ik weet het het is niet handig nu maar toch.....

Nico en Esther moet aan jullie denken.

Geplaatst
Syl hoe voel je je vandaag??? de relatie met de pot al ietsje minder???? Je wil zo graag een relatie met een wc pot maar dan om een hele andere rede nietwaar??

Tot op heden gaat het. Zit een boterham te eten dus ben benieuwd.

J. Is een laptop halen en wilde naar zijn vader dus moet mij even alleen vermaken.

Geplaatst

Syl hoe is het met je schoonvader? Wilde het al eerder vragen, maar vergeet het telkens.

Balen dat je zelf niet lekker bent. Misselijk is idd niet erg, maar alleen met een goede reden!!

Ursela wat een leuke positieve dingen allemaal! Ik realiseer me opeens dat ik met mijn jaarcontract ook tot en met m'n verlof door ben.

Sandra wat zeg je dat goed. Ik hoop ook echt dat dit alles onze meiden een enorme boost geeft. Maar weet zelf maar al te goed hoe moedeloos je ervan kunt worden. Waarom zij wel en jij niet?

Syl ik heb neiging om het van de daken te schreeuwen, maar durf nog niet. Zo bang om voorbarig te zijn. Enorme rugpijn, bang dat het toch mis gaat, broek loeren bij elk beetje afscheiding.... En bovendien is het veel te leuk om het vrijdag live te vertellen. Ga het morgen wel aan m'n baas zeggen zodat hij er hoop ik een beetje rekening mee zal houden. Ben toch wel afgeleid, snel moe en gammel.

Geplaatst

Wauw, wat een goed nieuws vandaag! Ivfsh, dikke knuffel voor jou. Jippie, het is gelukt!

Ursela, jij met je baan!

Syl, omdat ze even bij de wcpot vandaan kan blijven.

Sandra, omdat ze gisteren zo'n topdag had.

Guusje, dat snel de bongi door mag breken en dat je nu geen kater hebt...

Nico, omdat ze al heerlijk van haar vakantie zit te dromen.

Fren, die fantastische boeken uitgeeft die wij dan weer kunnen lezen in de tuin.

Eef, omdat ze ondanks alles toch haar positiviteit weet te behouden.

Babeth, omdat ze toch manlief heeft wakker gekregen en al weer bijna een week verder is.

Wauw, meiden voel me gelijk veel beter na al dat posi nieuws. Kunnen we dat niet op één of andere manier naar de lieverds hier toe stralen die ook alles over hebben voor een zwangerschap? Meiden, zou het jullie zo gunnen. Weet hoeveel pijn het doet. Mijn vorige uitgerekend topic komt ook steeds dichter bij en ik blijf het moeilijk vinden.

Dikke knuffel dus ook voor jullie.

Zit te bedenken wat ik eens moet gaan doen vandaag. Manlief aan het werk. Ik zielig en alleen....

Geplaatst

Ja idd waarom zij wel en ik niet. Dat is de vraag die we helaas allemaal maar al te goed kennen.

Spannend he om het nog voor jezelf te houden. Wel heel bijzonder dat je schoonouders ook komen over een aantal weken en het zou toch helemaal tegek gaaf zijn om het hun ook live te kunnen vertellen. En zeker mondje dicht tot vrijdag tegen je moeder. Ben benieuwd of je schoonzus het aan je kan zien, was toch je schoonzus die zegt dat ze het aan mensen kan zien??

Geplaatst

Mijn zus. En ze heeft wel gelijk want die vorige cryo in juli zei zij het terwijl ik al bloedverlies had. Toen alsnog getest en positief.

Geplaatst

Henne wat een mooie dikke plus en toen ook nog het nieuws van IVFSH! Nu ga ik jullie allebei van harte feliciteren! GEFELICITEERD!! Dat zou mooi zijn, dat de vloek van de pauze meisjes doorbroken is maar ja... Volgens mij hebben we nog nooit gehad dat twee meiden tegelijk positief testten of wel? Super!

Henne je vroeg wanneer ik weer ga beginnen: over een maand. Ik heb al 2 dagen hoofdpijn dus verwacht vandaag ongesteld te worden (hoop ik, dinsdag naar Frankrijk, dan heb ik de eerste dagen tenminste gehad) dus de eerstvolgende ga ik starten! Natuurlijk krijg ik er weer zin in door het mooie nieuws maar een duiveltje in mij zegt dan weer: twee tegelijk zwanger, dan zal het hierna wel weer even duren voordat een pauze meisje zwanger is... weet dat ik zo niet mag denken maar dat gaat nou eenmaal door mijn hoofd. Hoop dat ik over een maand weer superpositief ben, zoals ik altijd ben als ik weer begin!

Meiden geniet ervan!

Geplaatst

Nee hoor Caroline, jij gaat de trend "gewoon" voortzetten!

En dinsdag lekker genieten in Frankrijk!

Geplaatst

Daarom ging ik niet meer op het wachtbankje caro. Als er dan veel groen waren, schatte ik mijn eigen kansen gelijk lager in. Statistiek hè. Maar statistiek gaat uit van de grote getallen en wij gaan voor alle uitzonderingen zorgen! Ik zeg: ALLE pauzemeisjes zwanger.

Twee meiden aan het wachten op ongi dus. Waar is dat lijstje??! Durf er op de iPad niet naar te gaan zoeken, doe ik straks. Zou ik het al durven? Mezelf bij zwanger zetten?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden