Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou, ik snap er niks van, ben nog steeds niet gebeld. Ik weet niet tot hoe laat ze er zitten, ik dacht tot 5 uur maar misschien half 6? Gelukkig zit ik nog niet op hete kolen, verwacht niet eerder dan vrijdag ongesteld te worden maar toch raar.

Ja Sandra, ze hebben het goeie nummer want ze heeft het nog voorgelezen, in de computer stond dat er gebeld was om 10 over 4 (toen zat ik in de auto) en dat ze me niet konden bereiken. Waarom heb ik dan geen Gemist gesprek berichtje? Net gecheckt: laatste gemiste gesprek is van 11 mei...Morgen maar weer bellen dan.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Ruby

wat een ontzettend ellendig bericht zeg, sowieso dat je eerst geopereerd moet worden natuurlijk en dan de onduidelijkheid mbt. de eicelvoorraad, gelukkig gaan ze deze controleren, maar tzt wellicht nog in een andere cyslus ook laten controleren, ik heb regelmatig gelezen dat er nogal wat verschil in kon zitten.

Goh ik vind het zo ontzettend klote voor jullie, je klinkt krachtig maar het is niet niks natuurlijk....sterkte meid

liefs Babeth

Geplaatst

Ivfsh, wat een gaaf cadeau! ook dat ze in juni langskomen uiteraard, echt een verrassing!!

en dan met het bbq°boek van Fren er nog bij ;-))

Fren, wat een follikels zeg, morgen meteen weer terug, nou hopen dat alles binnen de perrken blijft, krijg je ook wat extra pijnstilling bij de punctie? zal wel allemaal erg gevoelig zijn met lopen nietwaar?

Syl, heb jij niet vandaag de vergadering met en etentje met personeel?

Simba, het gaat hard hoor, ga je met 34 weken met verlof? ik kan me voorstellen dat je er wel naar uitkijkt.....

ik ben vanmiddag even langs geweest bij een lieve vriendin, even lekker bijgekletst

was leuk ze zag de echo en zij meteen ze heeft de kin/onderkaak van M!

moet gauw even terug naar de keuken, vanavond asperges

Geplaatst

ach Ruby...wat een nieuws alweer...jeetje....wel leuke dingen in het vooruitzicht...geniet er ook maar van....en dan na de zomer beslissingen nemen....zou willen dat ik iets voor je kon doen...als ik het kon, gaf ik je een eicel van mij, maar helaas....moet zelf ook nog mijn amh-waarde afwachten...sterkte meid!!!

kom dadelijk terug....macaroni is klaar en staat al op tafel...

liefs,

Nico

Geplaatst

Simba.....wat een lieve baas...goed dat hij je zo in de gaten houdt...hihi...nog een paar weken....het is al aftellen bij jou

net als bij jou ursula....de bureaucratie zal overal anders zijn...wel balen en vervelend dat niet alle informatie up-to-date is....hoop dat nu alles in orde is en geregeld is dan?

caro....vervelend zeg dat ze niet gebeld hebben....grmbll.....nu weet je nog niet hoe en wat.....

Syl...idd....had je vandaag idd niet de vergadering en het etentje met jullie personeel???? zoja...veel plezier! hoe ging het trouwens bij je schoonvader???

mm...Jimmy (onze kater) vindt het niet zo fijn dat ik aan het typen ben...hahaha...dat verstoord zijn rust blijkbaar...ligt helemaal tegen de laptop aan....af en toe komt ie met zijn poot op mijn handen liggen....en dan hoop ik altijd maar weer dat ie mijn berichtje niet wegduwt....

uhm.....Babeth...fijn dat je bezoekje zo gezellig en leuk was!!!

ivfsh...wat een leuk kado zeg!!! gaaf!! en leuk dat ze in juni met de kleine komen!!!! wij komen idd met de pauzemeisjes ook bij jullie BBQ-en..hihihi...goed idee syl!

ik ga de rekening voor mijn nieuwe bril maar eens betalen....en dan morgen bij de cz declareren....moet in totaal 100 euro zelf betalen....

Bij de rest van de dames op mijn werk is nu bekend dat ons oud-collegaatje zwanger is....maar niemand durft iets aan mij te zeggen....twee weten dat ik het weet, maar waarschijnlijk weten ze niet hoe ze naar mij toe moeten reageren...gewoon normaal, en al helemaal niet zielig doen....eentje had al gezegd dat ze het mij niet zou zeggen of vragen want ze vond het niet leuk voor mij...van mij hoeven ze het er ook helemaal niet over te hebben...heb vandaag weer zo'n rare dag...dat ik toch weer snel verder wil, maar weet gewoon dat ik dat niet moet doen....dat stomme gevoel van die erge drang komt dan opeens weer naar boven...bah...

Ruby...dikke knuffel voor jou...

liefs,

nico

Geplaatst

San...balen van je rugpijn...heb je het ommetje naar de winkel gered en heb je nu lekker gegeten??? knuffel ook voor jou

Geplaatst

Fren...fijn dat ze het zo goed in de gaten houden!!morgenochtend dus weer in de auto voor de 3e fm..spannend wanneer nu de punctie zal zijn!!! goed blijven drinken meid!!!

Geplaatst

Nico, heel herkenbaar hoor. Als er weer een aantal meiden in de race zijn, krijg ik ook altijd weer zin om te beginnen. Elke keer is toch weer een kans tenslotte (nou ja, daar ga ik dan maar vanuit; helaas loopt het hier soms anders...). Volgende week woensdag heb ik ook al weer de uitgangsecho. Heb er zin in om weer te beginnen, maar tegelijk is het toch ook weer een beetje gek om te beginnen. Kan het niet zo goed uitleggen...

Geplaatst

Overleg en eten hadden we gecanceld, te moe.

Schoonvader vandaag weer koorts en heel ziek proberen morgen langs te gaan.

Caroline vreemd en een gemiste oproep ook met even geen ontvangst geeft die meestal aan.

De rest even kwijt, lig te verdampen op de bank, heb opvliegers maar nog steeds geen ongi.

Geplaatst

Nico wat een achtbaan he? Knuf voor jou hoor...

Hier idd het ommetje naar de supermarkt gehaald, helaas een geweldig kwaaltje erbij. Een mega aambei!!!! Wist niet dat het zo zeer kon doen. Morgen maar even de ha bellen voor een zalfje. Ik heb zelf frietjes met frikandel gebakken.

Caro wat raar dat ze niet gebeld hebben zeg.

Syl het houdt niet op met de ellende voor je schoonvader. Sterkte voor de man en jullie er omheen.

Kaartje ook al weer beginnen over een week. Jeetje wat gaat het hard.

Geplaatst

Lieve meiden,

Probeer het even op de computer, grote kans dat ie uitvalt : -( maar de mobiel is ook niet alles!

Syl, wat rot te lezen dat het niet lekker gaat, en dan ook nog eens je lijf dat rare kuren heeft....heb je nog binnenkort een controle, of moet je daar zelf contact voor opnemen? Het is toch wel heel vervelend dat je zo van slag bent..knuffel voor jou x

Rubster, heb je bericht hier ook een paar keer terug moeten lezen. Wat klinkt het hard en definitief, en dan ook nog de werkelijkheid dat het niet goed gaat met de endometriose. Wat rot om te moeten horen dat de eicelvoorraad niet goed is, en dat ze een nieuwe behandeling niet zien zitten. Dus nu waarde afwachten, naar de endometriose arts en rust nemen, en pas na de zomer gaan nadenken hoe verder, als ik t goed begrijp? Lieve meid sterkte voor jou en je man, en een knuffel, wat een slecht nieuws.

Ik moest wel lachten om je opmerking van die eicel van Fren haha, heb zelf ook al stiekem zoiets gedacht ; - ) Grapje Fren, neem het niet persoonlijk hoor. Jouw enorme voorraad brengt ons op rare gedachte ; - )

De werkelijkheid is nu eenmaal zo, en zo rollen we op dit forum van iemand die slecht nieuws heeft, zo naar iemand die weer in de race is en weer een kans heeft. Lieve Rubster, ik hoop zo dat jullie nu rust kunnen nemen, kunnen kijken naar de beste behandeling voor je endo, en na de zomer in alle rust een goede beslissing kunnen nemen hoe dan verder, hele dikke knuffel nog een keer.

Fren, heel veel succes morgen met de meting, wel heel goed dat ze je zo in de gaten houden, kan me goed voorstellen dat je n risico loopt wat de hoeveelheid eitjes betreft, en hoogte hormonen. Maar ja betekent dus een hoop reizen en weg van je werk nu, en de spanning naar de punctie en het lab die toe gaat nemen! Delegeren dus, het werk het werk laten en op je lijf passen nu, lekker veel drinken en rustig aan doen, heel veel succes!

Kaartje en Caro ook binnenkort in de race, spannend allemaal, jullie een succesknuffel!

Nico, bedankt voor je geweldige follikel dans!!!! Ik wordt er iedere keer helemaal vrolijk van ; - ) Heb me zelf voorgenomen om elke avond, al is het maar even een klein dansje te doen, gewoon voor de lol, heb er al stress genoeg van ; -) Heb goed naar Moldavië gekeken met eurovisie songfestival, en ik heb al een paar hele kekke moves voor follikelgroei ; -)O

Iedereen bedankt voor alle positieve aanmoedigingen! Het blijft een heikel evenwicht, de realiteit zoeken en toch ook dankbaarheid voor deze kans, en de kans ook ZIEN. Gek hoor.

Fren en Guusje, heel veel succes morgen met de afspraken!

Liefs van Eef

Geplaatst

Sjonge jonge Syl, het s allemaal al slopend en moeilijk genoeg en dan hakt de uitblijvende ongi er extra in niet? Klote!

Kaartje ik kan me je gevoel wel voorstellen, de kans op maar meteen ook erg spannend, houd vast aan je goede gevel hoor.

Nico ergens s het lief van ze dat ze je willen sparen met mooi maar ook pijnlijk nieuws maar je wil ook normaal behandeld worden natuurlijk....jij gaat eerst lekker op vakantie en wat onderzoeken afwachten en dan ben je er helemaal klaar voor toch? Krijg je deze week niet de uislag van de amh-waarde?

Geplaatst

Wat een rot upc, internet weg internet niet weg. Ondertussen dubbel bericht geplaatst. Hier dus. Nu gedeleet ; - ) Willen niet in herhaling vallen....

Geplaatst

Ik voel de term een brakke nacht in mij opkomen. Dat is een tijdje geleden gelukkig. Alweer 1 uur wakker, lig ik net te slapen begint de hond over te geven en moest naar buiten, ook lang geleden gelukkig!

Vogeltjes vrolijk aan het kwetteren buiten.

Geplaatst

He ik ben niet alleen!!!!Hier ook een brakke nacht. Is al weer even geleden idd. Ben wakker door de pijn van mijn aambei. Hoop dat het snel 8 uur is en een afspraak bij ha kan maken.

Wel gezellig he die kwetterende vogeltjes.

Die frieten en frikandel zijn er wel afgewaggeld ja, moest later weer terug omdat ik de 2 dingen die ik echt nodig had was vergeten. Dacht dat ik toen beter de fiets kon nemen, dat heb ik geweten ook. Maar nu momenteel ff geen last van bekken dus dat scheeld alweer.

Geplaatst

Syl en San....allebei een brakke nacht achter de rug...owjee...

San....vervelend dat je nu ook nog eens last hebt van een grote aambei...mijn vriend heeft hier ook geregeld last van en gebruikt al bij voorbaat (als ie voelt of denkt te voelen dat ie eraan komt) Aesculaforce tabletten...owkee...niet echt voor aambeien, meer voor spataderen (hij heeft inwendige aambei) maar het helpt wel.....ow...lees net in de bijsluiter dat je dit niet tijdens de zwangerschap mag gebruiken...

misschien is dit iets voor jou:

http://www.avogel.nl/Indicaties/Aambeien-aambei-hemorroiden.php

deze mag je wel gebruiken bij de zwangerschap. Sterkte meid

Syl....jammer dat jullie de vergadering en het etentje hebben moeten afzeggen, maar wel begrijpelijk....je schoonvader koorts...zou dit door de werking van de chemo kunnen komen? Hoop dat het geen invloed heeft op een evt. mogelijkheid voor een beenmergtransplantatie...sterkte,ook voor J. hoe houdt hij zich eronder? zal ook wel gestresst zijn...

en dan ook nog eens je bongi die maar uitblijft.....tis toch wat hier op het forum....heb je m nodig, dan komt ie niet, heb je m niet nodig, dan komt ie juist wel....

Ben zojuist begonnen aan de 14-day challenge...nou....het ziet ernaar uit dat ik dus alle schoonmaakmiddelen moet weggooien en dus uiteindelijk moet schoonmaken met azijn (vinegar), teatree-olie, citroen..of andere natuurlijke producten....k denk dat mijn vriend iets anders zal zeggen...hahaha...zal het er eens met hem over hebben...aan het einde kun je dus lezen naar de reacties van degenen die meedoen...eerst kijk je naar een filmpje en onderaan die pagina staan de reacties....er zijn dus deelnemers die 1-2 grote vuilniszakken hebben weggegooid...owkee...het is in Australië, dus daar heb je misschien wat meer ongedierte (kakkerlakken, maar die heb je hier toch ook???)...zelfs parfum is chemicaliën dus dat moet ook weggegooid worden....uhmmmmmm????......benieuwd wat het volgende filmpje is....ik hou jullie op de hoogte!

Fren...als het goed is ben je nu onderweg...heel veel succes meid!!!

Eef....hoe ging je uitgangsecho eigenlijk???

Kaartje...je hebt volgende week idd de uitgangsecho...succes meid....voelt idd heel dubbel...van de ene kant wil je heel graag verder, het is een kans op een zwangerschap, van de andere kant is het super eng, want je weet niet hoe het gaat lopen...vertrouwen houden en positief blijven...en ik zal hier proberen wat tips te zetten....

Babeth...ik krijg volgende week woensdag de uitslag...om 8.35 uur heb ik de telefonische afspraak...ben benieuwd...aan de hand daarvan gaan we een beslissing nemen: gaan we de SpermFIT test laten doen? gaan we in DD verder of toch in Geertgen? Wordt het idd IVF of meteen ECD? Dan denk ik namelijk dat we nog iets langer pauze nemen....en nog een gesprek aan gaan met Geertgen en ook alvast met onze donor...

Wil idd het liefst gewoon normaal behandeld worden. Vriend zei al, dan moet je er niets over zeggen, maar het feit dat ze me gisteren niets durfden te vragen zegt (in mijn ogen) al genoeg....een collega zei ook idd dat ze het niet leuk vond voor mij en het mij dus niet zou zeggen...ik laat het maar op zijn beloop (tenminste...poging tot....) gelukkig zijn er niet veel aanwezig vandaag...

Ga straks proberen toch weer even in de zon te zitten...merk dat ik het nodig heb...ga ook denk ik weer reiki opnemen...

nou girls...ik denk aan jullie en tot later!

liefs,

nico

Geplaatst

Fren, succes met de 3e fm. Dat er maar heel veel mooie zullen zitten.

Meiden, ik heb nog steeds hele zere tepels. Ben het gisteren vergeten te vragen. Kan ook niet op mijn buik liggen.

Ja brak ben ik wel, maar heb wel de hele nacht geslapen. We komen er wel hoor!!! Wat betreft de eicelvoorraad, dat wisten we wel dat het minder goed was maar zoals nu hadden we echt niet verwacht.

maar genoeg daarover. Stond vanmorgen onder de douche en heb ook nog even bedacht dat we de kledingkasten gaan veranderen. Heb wel ideeen, maar alwin moet het ook nog willen.

Denk dat ik vanavond eens de strijkbout ter hand neem. Is wel nodig geloof ik. Morgenavond heb ik een afspraak bij een paragnost. Ben heel benieuwd.

Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Ben blij dat ik hier op het forum zit. En voor alle zwangere ik denk dat ik toch echt op kraamvisite kom bij jullie. Ursela, hoe ik dat naar noorwegen ga doen, dat weet ik nog niet. Maar ben heel nieuwsgierig hoe jullie wonen e.d.

Fijne dag en heel veel succes.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Ik ben al weer zo vroeg in Nijmegen! Sinds wanneer zijn er geen files meer jn Nederland?? Heb jezelf nu getrakteerd op een lekkere capuccino dn een koffiebroodje, heel slecht, maar ach, soms niet je jezelf kietelen.

Ruby, petje af voor jou. Vind dat je zo sterk klinkt! Ik zou willen dat ik een paar follikels minder had en jij een paar meer... Soms is het echt niet eerlijk.

Meisjes, ik ga m'n koffie opdrinken. Ik meld me straks met de uitslag.

Geplaatst

Nico aan het begin van mijn zwangerschap wilde ik voor alle kwaaltjes alvast wat in huis halen.. Zeker omdat ik in het begin nogal wat stoelgang problemen had. Maar de apotheker zei dat als het zover was ik toch eerst beter even langs de ha kan gaan in mijn toestand. Heb net gebeld en mag om 16 uur langskomen, pfff dat is nog een paar uurtjes dus nog even tandjes bijten hihihi. Ga vanmiddag eerst mar even langs het werk, is er toch naast en heb ik wat afleiding en heb ik de rest van de week "vrij" verder.

Ruby je bent aan het stylen thuis dus. Lekker even je gedachten verzetten. Hopelijk vind A het ook goed, zodat je het lekker naar je zin hebt. Inloopkast op zijn minst natuurlijk en dan voor jou alleen en ook nog eens helemaal gevuld met alles wat je mooi en leuk vind hihi.

Fren je bent misschien al aan de beurt geweest maar toch nogmaals succes.

Nico we willen allemaal "normaal" behandeld worden. Niet als mensen die overal maar tegen beschermt moeten worden. Kan daar ook altijd zo geïrriteerd van worden. Wij kunnen heel goed aangeven of we het gesprek verder voort willen zetten of dat we het afkappen toch?? Jij volgende week je belafspraak. Spannend!!!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Rubster, Ik lees met tranen in mijn ogen je berichtjes. Ik vind het allemaal zo erg voor jullie, en denk dat het ook mijn grootste angst is. Goed van jullie om het allemaal te laten bezinken, en wat uitslagen af te wachten. En ik denk dat jullie op z’n minst een lazy dagje in de Zwaluwhoeve verdienen. Stekte! X x x

Kaartje, jij weer bijna beginnen. Kan me voorstellen dat je er “weer zin” in hebt.

Sandra, au rugpijn. Enorm balen zeg. En je mag best klagen hoor! Het zou wat zijn als dat niet meer zou mogen …..

Eef, ik heb bewondering voor je schrijf kunst. Zou willen dat ik het ook zo op papier kon zetten. Je zou een boek moeten schrijven, ik denk dat je het heel mooi kan neerzetten. Hoe is het verder met je?

Fran, succes nu!

Ik heb straks om 12 uur mijn afspraak voor de echo. Ben zo benieuwd! Zie er wel een beetje tegen of, bang voor weer een teleurstelling. Verder krijg ik wat last van bijwerkingen van de Synarel, jeukende tepels, droge doos (:-s) en harde ontlasting. Maar probeer niet te mopperen, het kan erger. Zojuist ook een afspraak gemaakt bij de psycholoog, kan pas 25 juli terecht!!! Pffffffff

Geplaatst

Fren, geniet er maar lekker van hoor!

Sandra, dat duurt nog even. Maar met je billen in een soda badje schijnt te helpen.

Gussje, heel veel succes straks.

Eef, je kan het heel mooi verwoorden. Respect

Kaartje, jij succes je mag bijna weer beginenn.

Nico, zag je www op hyves. Zo voel ik me ook. Ik klink wel sterk maar van binnen. Kreeg een kaartje van een vriendin en gisteravond laat toch even een traantje gelaten.

Geplaatst

Guusje succes straks! Moest wel lachen om je "droge doos''...

Ruby heb het al gedaan maar nogmaals sterkte, heel frustrerend allemaal.

Fren, ben benieuwd wanneer je de punctie hebt. Ligt het aan mij of ga je ineens verschrikkelijk snel??

Ik begin nu de spanning een beetje te voelen en zit al rekening te houden met de komende drie weken spuiten, wanneer zou de punctie zijn etc. Straks het zh bellen en ik ga vragen of ik zelf de arts even mag spreken en anders terugbellen want zo schiet het niet op en als ik ineens eerder ongesteld word, je weet het niet...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden