Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha fren hij wou misschien z'n mening nog wel geven?

Zara ik ben sinds de operatie vreselijk moe. Kan de hele dag wel op de bank liggen. Volgens Arbo arts komt dat toch wel door alles wat er is gebeurd de laatste zes maanden. En ja natuurlijk gaan daar je nek en schouders enzo ook van vastzitten, maar dan krijg je een kip en ei verhaal want met hoofpijn ontspan je ook niet.

Osteopathie gaat een stuk verder dan fysio. Fysio masseert spieren en gewrichten los (even kort door de bocht), osteo kijkt naar het hele lijf, alle organen en gewrichten. Het gaat meer richting manuele therapie. Kijk anders gewoon even op osteopathie.nl daar kun je ook iemand in de buurt zoeken. Welke regio? Ik heb een hele goede :-) al voel ik me vandaag alsof ik overreden ben door een truck...

O het eten: had nog spekjes, die heb ik uitgebakken met zongedroogde tomaat en knoflook. Was lekker.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sjans is altijd goed toch? Of het nu van een oude bok of van een jong blaadje komt. Hihi....

Henne, herkenbaar! Kan ook zo maar in slaap vallen. Manlief vroeg al of hij een plekje in het bejaardentehuis moest reserveren voor me. Knap je ook van op . Haha.

Ben in een ver verleden wel eens bij de fysio geweest en vorig jaar nog bij de osteo maar had niet echt het idee dat die nu iets deed. Beetje met zijn vingers op en neer. Voelde niet echt verschil. Had het verder te druk met kijken of mijn ondergoed wel op de juiste plaats bleef zitten. Die ik had, was dus niet zo'n goede.

Volgens mij zitten we in een andere regio. Zal de adressenlijst er nog eens op naslaan.

Wat een apart gerecht heb je gemaakt. Zoiets zou ik nou nooit bedenken.

Geplaatst

Hoi meiden,

Hihi fren, jij met die bezorger, wel origineel van hem haha.

Wat die cerclage betreft, zou 'm ook liever vergeten.....maar goed, er zijn ergere dingen. Fijn dat Vin er morgen weer is, samen de laatste zware wachtdagen door, succes.

Henne ik begrijp het heel Goed dat. je door wilt gaan, succes!!

Hier at mijn schoonpa mee en die is echt van de Hollandse pot! Gebakken aardappeltjes, doperwtjes ( diepvries ) en 2 soorten gesmoorde kip, vond ie toch lekker gelukkig.

Zara fijn dat je huisarts toch mee wilde werken en succes morgen bij de arboarts!

Ceeke meid, ik wil je sterkte wensen met de extra moeilijke dag morgen, al weer een jaar geleden zeg, ik weet nog dat ik jouw bericht las en dacht dat mag en kan niet waar zijn!!

Eef op naar een mooi bericht morgen!

Caro, succes met de fm, toch wel spannend

Geplaatst

Haha, het was echt geen flirt hoor. En als het datwel was, dan was ie echt n trucjes verleerd!

Heb, omdat verschillende van jullie het vroegen ng een keer getempt: 37.6 ... Maar temp is s avonds altijd hoger, toch?

Caro, hoe laat moet je morgen? Toch weer spannend, he?

Geplaatst

Ook van mij heel veel sterkte Ceeke! Zal wel nooit makkelijk zijn maar morgen helemaal niet.

Hoe is je hysteroscopie trouwens gegaan? Veel last van (gehad)? Kreeg je een verdoving?

Geplaatst

Ok. Ik ben nu echt officieel doorgeslagen...

Had nog ovulatietesten liggen die tot eind vd maand goed zijn... Wel eens gelezen dat die ook als zwangerschapstest te gebruiken zijn. Dus net getest en een heeeel licht tweede streepje... Zou zooo graag een echte test doen, maar we hebben afgesproken tot zaterdag te wachten. Zucht! Nog 4 nachtjes slapen...

Geplaatst

Huh? Lees ik dat nou goed? Heb nog nooit een ovutest gebruikt dus weet niet goed hoe ze werken maarre mijn duimen draaien voor je!

Wanneer komt Vin thuis? Kan je geen test voor de webcam doen ofzo? Ik bedoel dan alleen de minuut dat je moet wachten he. Niet het hele toiletbezoek erbij. ;-)

Geplaatst

Haha, nee, ik heb het beloofd. En de ovu-test is een beetje spieken/spijbelen, maar nie echt testen, dus dat kan ik voor mezelf nog verantwoorden :-)

Geplaatst

Spannend Fren. Maar sommige testen geven toch altijd een streepje heb ik ooit gelezen. Zou dit niet volhouden hoor. Succes met wachten!!!

Ceeke sterkte.

Zara hoe hoog was je hcg nog?

Geplaatst

Ooh kijk dat had je er nog niet bijgezegd. Het zou fantastisch zijn als ronde 2 voor jullie gaat lukken. Knap dat je het volhoudt met niet testen. Weet Vin dat je deze test hebt gedaan?

Niet teveel nieuwe kleren bestellen dus :-)

Geplaatst

Nou ik weet het wel zeker, geloof er niks van dat jij tot zaterdag gaat wachten!!

Ik moet om 11.20 uur, dus meld me rond 1 uur wel hier denk ik...Ben best een beetje zenuwachtig, tot nu toe altijd goed in mijn eicellen gezeten maar weer een half jaar ouder he...

Geplaatst

Caroline, das een leuke goed in je eicellen zitten. Dat is weer eens wat anders dan in je slappe was. Ik duim voor je hoor!

Sylvie/Fren, soms kun je ook overwegen om niet alles te zeggen toch?

Mijn HCG was nog 700 nog wat :-(

Geplaatst

Fren ik hoop het zo voor je! Zou maar iets eerder gaan testen, anders knal je nog uit elkaar. En je weet zelf ook wel dat je in iet stadium nog tien slagen om de arm moet houden.

Geplaatst

Fren mijn ovu testen waren ook positief in mijn zwangerschap, daar heb ik er naast de "echte" testen ook best nog wat van versleten......... Spannend!!!!!!!

Zara succes met afvallen en de zoektocht naar een osteopaat.

Caro moet goed komen morgen, duim voor je hoor dat je mooie trosjes ziet hangen!!!

Wij hebben de kastjes in het kamertje gehangen, morgen volgen foto's in het augustus topic, morgen een stofje op de markt scoren voor de kussens in de schommelstoel. Helemaal leuk. Verder weer veel te veel gedaan natuurlijk maar heb toch lekker kunnen coconnen, schoonmoeders komt niet deze week. Ff lucht.

Geplaatst

Oeps, vandaag iets te enthousiast gestart met de superfucked... Ik vrolijk vanmorgen en vanmiddag 2 snuifjes per neusgat gedaan, kom ik er net achter dat ik maar 1 snuifje per neusgat had moeten doen. Oeps.

Geplaatst

Ja, dat weet ik maar al te goed henne, dat is het enige dat me tegenhoudt. Vorige x op dag 12 positive clearblue digital en toch negatieve bloedtest. Vijf dagen later toen alsnog ongesteld. Dat is ook waarom we eigenlijk pas in het weekend willen testen. Ben wel bloedzenuwachtig, maar wil mezelf ook niet te vroeg blij maken... Mlorgen is dag 9 na tp (tp= dag 0), dus is echt heel roeg. Maar weet he zo zeker dat t gelukt is, dat ik wil weten of ik mezelf niet enorm gek aan t maken ben...

Geplaatst

Fren, wat spannend! Ik geloof dat ik ook zo snel mogelijk zou testen als ik jou was. Het klinkt in ieder geval heel hoopvol :-)

Geplaatst

Zekerheid heb je natuurlijk nooit. En persoonlijk weet ik dan altijd liever wel dat er 'iets' geweest is, zelfs al gaat het alsnog fout. Maar ik heb er een goed gevoel over nu bij jou.

Caroline heeeel veel succes morgen met eieren tellen.

Truste allemaal, Zara gewoon veel slapen dat heb je kennelijk nodig.

Geplaatst

Oooh fren, wat ontzettend spannend! Ik duim echt heeeel hard voor je. Ben eens benieuwd hoe lang je het vol gaat houden :-)

Eef: voor jou morgen een spannende dag. Denk aan je en duim voor je!

Caroline: ook voor jou een spannende dag, hoop dat je weet een mooi aantal follikels hebt. Gaat vast lukken!

Morgen ga ik echt weer op de rest reageren, hang nu op de bank, lekker domme tv kijken: come dine with me. Komt dat nl ook op tv? Dan tukken en morgen de echo...

X

Ivfsh

Geplaatst

Wow Fren, Jullie gaan écht wel samen testen morgen......als ie positief is dan tenminste om de dag een nieuwe test? Om te zien of ie donkerder wordt , jeetje wordt zelf beetje hyper van in mijn buik......ik hoop dat Vin niet al te laat thuis is.....

Onze test was op dag 10 na tp en de tp was op dag 2!

Geplaatst

Lekker bankhangen Ivfsh, hier ook.

Zara dat is nog heel hoog. Helaas geen manier om dit sneller naar beneden te brengen.

Ben al vanaf 7 uur een film aan het kijken, schiet maar niet op telkens onderbrekingen hier.

Geplaatst

Kaartje, nu al verslaafd aan snuiven? Rustig aan he!

Oh San, wat heerlijk toch als ik jouw verhaal en dat van Babeth lees over het shoppen voor en inrichten van een kinderkamertje. Hoop toch zo dat wij dat allemaal nog eens mogen meemaken. Voor jullie ook zo vervelend als wij maar steeds in dat kamertje zitten ;-)

Henne, voor jou ook trusten!

Sylvie, er is wel een manier om dit sneller omlaag te krijgen maar van wat ze me verteld hebben, is dit een vorm van chemo. Toen ik alleen al dat woord hoorde, heb ik gezegd dat ik wel op de normale manier wacht. Kan nu toch niet verder voor de uitslagen er zijn.

Welke film kijk je?

Ben trouwens helemaal blij van het afvalclubje. Goed idee van je Henne! Krijg er echt weer een energieboost van.

Vandaag nog de benedenverdieping goed schoongemaakt. Nu alleen de hal nog een goede beurt en dan zou alles weer redelijk stofvrij moeten zijn.

Morgenochtend nog een beetje aanrommelen hier en dan begin van de middag naar mijn lieve, wijze vriendin. Kan ze me nog wat moed inpraten voor ik naar de Arbo moet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden