Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lieve meiden, slaap lekker allemaal. Etentje was fijn, nu bed in en morgen naar mn werk. Mag bellen tussen 09.30 en 10.00. Heb een zin gemaakt om uit te spreken als het niet is gelukt en er geen tp komt, en 1 voor als er wel een tp wordt gepland (en het nog afwachten is of dat dan doorgaat). Nu kijken of ik het nog even van me af kan zetten.

Fren, jouw berichten klinken heel positief en hoopvol. Geniet van deze flow en het goede gevoel, het spat van het scherm af : - )

Zara, die 700 is nog hoog toch? Ben je daar mede ook niet helemaal gaar van? Ik duim voor je dat je je snel wat beter gaat voelen. Knuffel van mij

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zara, ik voel me inderdaad ook net een junk. Denk je alles heel precies te doen... In de bijsluiter staat namelijk 3x daags 2 snuifjes per neusgat. Dacht dat dit ook in mijn info stond. Blijkt nu dus anders te zijn. Voor de zekerheid maar even mailtje gestuurd naar Dusseldorf, maar ga er eigenlijk vanuit dat het niet zo erg is. Is ook pas de eerste dag medicatie vandaag.

Die suprefact is trouwens eigenlijk voor mannen. De bijsluiter had ik eigenlijk beter helemaal niet kunnen lezen. Als ik een man zou zijn met een prostaattumor zou het waarschijnlijk ook helpen (daar is het namelijk voor geregistreerd...)

Succes morgen bij de arbo. Heb je met je baas al een andere afspraak kunnen maken of wacht je eerst het gesprek bij de arbo af?

Nico, neusspray valt erg mee hoor (zelfs als je per ongeluk de dubbele dosering gebruikt). Alleen 10 minuten later een beetje een zoutige nasmaak.

Geplaatst

Kaartje teveel aan het snuiven. Zal toch geen kwaad kunnen voor 1 dagje.

Eef ik ga voor je duimen. Goed te lezen dat jullie het gezellig hebben gehad.

Zara dat wist ik niet maar lijkt mij nogal intensief. Misschien het lichaam maar zijn werk laten doen.

Film is klaar, was What About the Morgans, viel een beetje tegen maar de tijd schiet op.

Buurvrouw net nog aan de deur gehad om te vertellen dat haar man vandaag is opgenomen net darmkanker. 52 jaar krijgt bestralingen en chemo voordat de operatie kan plaatsvinden. Wat een nare ziekte is het toch.

Regent hier, blij dat ik de hond al heb uitgelaten.

Geplaatst

Eef, ik hoop dan dat het die laatste zin wordt. Nu proberen aan iets anders te denken en misschien zelfs wel lekker te slapen.

Dat HCG is idd nog veel te hoog. Heeft de laatste keer ook 6 maanden geduurd voor het onder de 5 zat.

Kaartje, ik denk ook dat die dubbele dosis geen kwaad kan voor een keer. Zou er me maar geen zorgen over maken.

Ik lees ook altijd de bijsluiter maar neem hem ook altijd maar met een korreltje zout want als je al die bijwerkingen leest, zou je geen medicijn meer durven nemen. Hoop nu overigens niet dat die dubbele dosis bij jou tot mannenproblemen lijdt. Hihi.

Ben trouwens ook weer heel veel over een hondje aan het denken dus misschien heb ik je advies nog eens nodig.

P.s: heb nog geen andere afspraak met mijn baas gemaakt. Hoop dat de arbo in deze iets kan betekenen zodat ik niet met mijn baas hoef te praten.

Sylvie, ach nee, niet weer een kankerpatiënt erbij. En ook zo jong nog... Weet je schoonvader al meer trouwens?

Hier regent het al de hele avond. Was ook erg vroeg donker en helaas nog geen hond om uit te laten.

Geplaatst

Zara, heel veel succes morgen bij de arbo arts. Ik denk aan je. Ik wilde juist niet een leer verkondigen in mn post lieverd ; - ) maarre ik kon me zo goed voorstellen hoe het voor je is als je zo'n probleem met je baas hebt. Ik wilde je laten weten dat het altijd hoeft te leiden tot grotere problemen. Ik vraag me ook wel eens af hoe dat toch gekomen is dat het zich zo ten goede heeft gekeerd bij mij destijds, hoe ik het zie is dat het moeilijk en lastig is vanuit een zwakke positie een gesprek aan gaan met dergelijke personen. Het is echt niet vanzelf gegaan, maar ik hoop zo dat je je niet door dit soort personen verder uit het veld laat slaan.

Heel langzaam heb ik geprobeerd in gesprekken echt te "luisteren"naar hem, en begripvol te zijn voor zijn standpunt, waarbij ik ook mijn standpunten naar voren liet komen. Ook ik heb er destijds met een goede vriendin en manlief over gesproken, dat heeft ook enorm geholpen! Bij mij speelde het trouwens ook dat ik zo boos was omdat ik zoiets had: ik heb altijd zo mn best gedaan en hard gewerkt (vaak overwerken), en nu kan het echt niet door gezondheidsprobleem, en dan is opeens je goeie inzet vergeten en telt alleen het hier en nu? Kortom ook soulsearching naar mijn eigen drijfveren. In de loop van de tijd ben ik er helaas ook achter gekomen dat de baas beïnvloed werd door een directe collega, die zich benadeeld voelde door mijn afwezigheid. Zij had het gevoel dat zij moest werken voor twee. Het was hard om het onder ogen te zien dat dat de waarheid was. In dit geval heeft het me geholpen door te zetten, te blijven luisteren naar de andere partij, maar ook voor mn eigen belang op te komen. Pfff. weer zo'n verhaal getypt. Het was echt een indrukwekkende tijd ; - ) Die collega is overigens uit eigen beweging weg gegaan nadat bij mijn terugkomst bleek dat ze niet alleen met mij een probleem had, maar het gevoel had dat iedereen haar harder liet werken dan de rest. Bizar toch, er viel niet met haar in redelijkheid over te praten. En toen de verschillende standpunten zo naar voren bleven komen heeft ze uiteindelijk een andere baan gezocht.

Dat was mijn verhaal weer, ik ga dit onderdeel weer snel vergeten, nogmaals veel liefs, grote kans dat de situatie niet te vergelijken valt, maar wilde alleen maar roepen: laat je niet uit het veld slaan! dikke knuffel van mij

Geplaatst

"Maar weet he zo zeker dat t gelukt is, dat ik wil weten of ik mezelf niet enorm gek aan t maken ben... "

Fren lees ik nou goed dat je heel zeker weet dat het gelukt is? Huh? Of bedoel je dat je pas zeker weet dat het gelukt is als je een test doet? Snap het even niet... zal wel aan mij liggen.

Ik begin steeds lastiger een plekje te vinden om te spuiten, doet best wel pijn... Dit ken ik eigenlijk niet echt van de vorige keren en baal er ook wel van. Ik denk altijd dat ik er weinig last van heb, behalve de eerste dagen hoofdpijn en beetje moe, maar vanavond was mijn vriend net thuis, ging even douchen en ik zat ook boven (op het forum waarschijnlijk) en zei tegen hem: Zal ik de boontjes maar vast opzetten? Kom ik beneden, staan ze al te koken. Dacht dat hij dat snel tussendoor even gedaan had maar ik bleek het zelf te hebben gedaan! Kan ik me echt niet herinneren. Raar...

Geplaatst

ok het was een saai verhaal van die boontjes maar dan hoeven jullie niet allemaal te zwijgen :-)

Tot morgen, ik ga mijn frisse, vanmiddag verschoonde bedje in, is altijd zo heerlijk een vers bed!

Geplaatst

Hmmm Caroline en het bonen mysterie. We zijn er allemaal van onder de indruk en weten niet wat we moeten zeggen.

Een vroeg beginnende zw dementie, zullen we het daar maar op gooien?

Maar dus een blackout, raar dat je het niet meer weet. Heeft je vriend het toch niet stiekum gedaan?

Heerlijk zuiver bed.

Lig er ook in, beetje tv kijken. J. is nog niet thuis.

Geplaatst

Syl, wat een verschrikkelijk naar beticht zeg! Die verdomde ziekt"...

Caro, het moet niet gekker worden .....ook lastig van het spuiten, even volhouden.....

Zara succes morgen en veel plezier met je vriendin, jeetje die hcg waarde, dat is echt hoog, komt dat vaker voor ?? Ik had er geen idee van dat dat zo lang zou kunnen duren, heftig, due hormonen due zo in je lijf blijven! Sterkte

Geplaatst
Ok. Ik ben nu echt officieel doorgeslagen...

Had nog ovulatietesten liggen die tot eind vd maand goed zijn... Wel eens gelezen dat die ook als zwangerschapstest te gebruiken zijn. Dus net getest en een heeeel licht tweede streepje... Zou zooo graag een echte test doen, maar we hebben afgesproken tot zaterdag te wachten. Zucht! Nog 4 nachtjes slapen...

Fren...dat had ik ook, maar hij moet dan echt positief zijn....ik hoop het echt voor je dat je gewoon zwanger bent...nog even volhouden meid...

liefs,

Nico

Geplaatst

WAAAAH fren, de ochtend begint goed bij jullie! Nu moet je waarschijnlijk wel blijven testen (of niet?) de komende dagen. Zou zoooo mooi zijn.

Geplaatst

Fren spannend!!!!

Klaartje, niet alleen jou neusspray is voor prostaatkanker hoor. Zoladex en lucrin worden ook voorgeschreven bij ook die verschrikkelijke ziekte.

Heb begrepen dat mannen tegen die injecties op zien. Terwijl wij elke dag moeten spuiten en het dan ook nog pijnlijk wordt zoals bij caroline.

Het zonnescherm hang. Nu nog zon dan kan hij naar beneden. Denk niet dat die komt vandaag.

Ik ga weer aan het werk.

succes allemaal!!!!

Geplaatst

Ivfsh, Zara, Eef, heel veel suc6 straks! Alle geluk en dat we straks allemaal goede berichten mogen lezen. a.u.b.!

Fren, wat spannend! Hou je het nog vol tot het weekend? Klingt erg hoopvol - geweldig! We willen nog meer zwangere erbij.

Babeth, fantastisch dat die kleine meid zo goed luisterd! Geweldig dat het zo goed gaat.

Kaartje, nog gecondoleerd met je oma. Nooit leuk maar ze heeft een prachtige leeftijd bereikt.

Voel jij je goed met de nieuwe medicatie? Geen bijwerkingen? Heb je je medicijnen nog in Belgie gehaald of toch thuis? Heeft het Dr. Scholtes eigenlijk bij jullie over PICSI of IMSI of AH gehad? Ga je evt. gebruik maken van deze technieken?

Nico, en bij jou? Heeft het Dr. SCholtes eigenlijk hierover gehad (PICSI, IMSI, AH)? Wat voor vooronderzoeken gaan hieraan vooraf?

Caro, hang in... nog eventjes dan ben je af van het spuiten... klote hormonen, heb er zelf ook altijd last van gehad...wanneer verwacht je de punctie te hebben?

Simba, hoe is met jou? Hoe voel jij je? Ook de laatste loodjes toch...fijn dat zipper weer terug is. :)

We gaan morgen op vakantie! Heb er zo zin in, eventjes tussenuit... batterijen opladen, etc... het is trouwens Rhodos geworden! Erg mooi hotel, we gaan ons laten verwennen. Ben er dus over 10 dagen weer, weet niet of ik tussendoor "online" ga maar wil alvast iedereen heel veel suc6 wensen, especially aan de meiden die het nu het hardst nodig hebben. Wordt veel nalezen bij terugkomst, een dagtaak weer :)

tot snel weer!

Geplaatst

Caro....hihihi...zo saai was het verhaal nu ook weer niet....we waren gewoon te perplex om te reageren....;-)...vervelend dat je deze keer zoveel last hebt van de spuiten....had je vandaag de fm??? succes!!!

Zara...heel veel succes met het gesprek met de arbo...hoop dat hij iets voor je kan betekenen!!! enne...700 is idd nog best wel hoog...hoop voor je dat het niet lang meer zo hoog blijft...

Frennie...meid...ik hoop het zo voor je!!!! echt waar en ik wil ook niet de domper zijn door mijn vorige berichtje...je bent gewoon zwanger en misschien hebben jullie al getest...of is Vin nog niet thuis???

Kaartje....hihih....nu al verslaafd aan het snuiven...hihihi....een dag teveel lijkt mij ook niet dat het kwaad kan...

vind gewoon het idee van de neusspray niets...heb het zelf al eens geprobeerd met een neusspray toen ik verkouden was, maar ik moest gelijk kokhalzen...yak...maar goed....wie weet in welke vorm ik het krijg...

San...de finishing touches aanbrengen aan/in de kinderkamer...gezellig...

Gisteren heerlijk zen geworden van een hotstonemassage en meteen daarna twee eetafspraken gemaakt...hihihi...dus heb weer wat leuke dingetjes om naar uit te kijken...maar eerst....PINKPOP!!!!!

ondanks dat het al zaterdag begint, heb ik nog helemaal niet het pinkpop-gevoel...vreemd....ben er dus nog niet echt bij met mijn gedachten...die zitten dus nog ergens anders...zal ook wel goedkomen...hahahaha...als ik het eerste biertje achterover heb geslagen ben ik alles vergeten...whoehehahahahahaha...

voor het lijstje (of had ik dat al doorgegeven???): koolvisfilet en twee beschuitjes....klinkt heel armoedig, maar als ik alleen ben, heb ik nooit zin om te koken...

Vanavond iets met rijst denk ik....

oja...bij de challenga...kraanwater schijnt dus slecht te zijn voor je (natuurlijke) vruchtbaarheid, dus we moeten allemaal filters gaan kopen...deze gaat me net iets te ver...ons kraanwater is volgens toch heel schoon en zacht water...komt rechtstreeks uit de bron (owkee..wordt eerst nog gezuiverd)...ook flessen water uit de winkel zijn niet super gezond...ook bewerkt enzo...

Ik weet trouwens even niet meer wie het zei, maar 70 kg weeg ik allang niet meer...dat was uhmm....zo'n 7 jaar geleden??? of mss zelfs nog wel wat langer geleden...hahahaha....voel me steeds prettiger in mijn lijf zoals het eruit ziet...en dat wil ik dan ook zo houden...

girls...ik wens jullie een fijne dag en ik kom later nog wel eens terug!

liefs,

Nico

Geplaatst

Heerlijk Roestvlek, nog een Griekenlandganger, geniet er van!

En jij lekker naar Pinkpop Nico... veel plezier! Toen ik nog jong en wild was ging ik al die festivals af: Pinkpop, Torhout-Werchter, Parkpop in Den Haag... Nu ben ik toch oud geloof ik want ik ken de helft van de bands niet meer die spelen...

Ik heb inderdaad straks de eerste FM en verwacht de punctie tussen dinsdag en donderdag... We zullen het zien zometeen!

Geplaatst

Hey meiden, ben laat dus kan niet echt lezen/reageren. Alleen even Eef succes wensen!! En wie het verder allemaal nodig heeft.... Oh caro natuurlijk met de fm. En er was toch nog iets vandaag?

Zara mijn hcg halveerde toen het zwangerschapsweefsel eenmaal weg was ongeveer per twee dagen. Je zat natuurlijk hoog, want je was gewoon zwanger. Reken dan maar uit van hoever je moet komen. Nu zou het dan nog een week of drie/vier zijn als ik het snel uitreken? Ik mag straks bellen, stond vorige week op 9 dus verwacht nu wel onder de 5.

Moet rennen! Tot later!

Geplaatst

Fren je houdt het nog even spannend!!!! Ziet er hoopvol uit. De laatste dagen wegen altijd het zwaarst.... Stuiter stuiter....

Nico je hebt weer leuke dingen gepland staan, heerlijk. Hopelijk goed weer met pinkpop.

Roestvlek heel veel plezier op Rhodos!!!!! "vergeet" ons even voor een dag of 10 en GENIET!!

Henne weer naar je werk vandaag, hopelijk weer iets minder moe thuis als maandag.

Caro balen zeg dat je pijn van het spuiten hebt nu. Prik je altijd in het zelfde gebied of gebruik je ook je bovenbenen??? Of je ventje in je arm?? Nog even volhouden en succes met de fm straks.

Zara gesprek met arbo vandaag, wat heeft je baas gezegt op je mail dat je niet bij hem op gesprek kwam????

Ivfsh het moment is daar vandaag, weer frummel kijken!!!!!!!

Eef jij ook succes vandaag, dat je maar een mooi aantal bevruchtingen hebt en een tp die uitgroeid tot jullie droom!!

Kaartje is de uitvaart van je oma vandaag??? Zo ja sterkte...

Hier tot half 5 geslapen. Dan ga ik malen en de kleine schoppen hihi. Straks even naar Leen bakker voor 2 kussensloopjes en dan is het kamertje af!!!!! Dan de pyama's nog hihi.

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Nico: goed gesprek bij Geertgen en DD gehad, uitslag amh-test afwachten en dan beslissen. pauze wordt sowieso verlengd tm september

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther: even afstand en rust

Rubster: We zijn voorlopig even klaar. 24 mei gesprek met arts

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Henne: bij menstruatie aanmelden voor laatste cryo's

Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Eef: 6 juni punctie

Kaartje: 14 juni 1e FM

Caroline: 8 juni 1e FM

Guusje: 15 juni afspraak gynaecoloog voor echo, kijken of cystes weg zijn.

Fren: 15-6 testen (officieel, maar wordt waarsch 1e Pinksterdag!)

Zwanger

Ivfsh: 8 juni tweede echo 9w 4d

Babeth: 22 juni controle gyn 32w2d

Witje: 23 juni controle gyn 31w5d

Simba:

Dublin:

Laika:

Ursula

Geplaatst

Eef, weet je al wat?? Ben zo benieuwd!

IVF, veel plezier vandaag!

Caro, succes straks.

Zara, succes bij de arbo. Laat je niet uit het veld slaan. Je hebt tijd nodig km weer gOed in je vel te komen. Dat die hcg nog zo hoog is geeft dat ook wel aan!!

Geplaatst

Fren ik kan niet anders denken dan dat het gelukt is, heel benieuwd wanneer de echte test komt!!!

Roestvlek fijne vakantie, lekker genieten op Rhodos.

Geplaatst

Roestvlek, dr. S. adviseerde bij ons eigenlijk alleen een ander medicatieprotocol. Hij stond verder wel open voor overstappen naar ICSI in de hoop een hoger % bevruchtingen te krijgen. Moet het toch al doen met niet zo'n hoge opbrengst qua eicellen (max. 6 gehad). We kiezen verder wel voor ah. Hij vond het gezien mijn leeftijd niet nodig, maar het kan ook geen kwaad. Wij willen gewoon graag alle hulpjes gebruiken, dus gaan wel voor ah. Sinds gisteren dus de suprefact neusspray. Dat is voor mij nieuw. Vanaf morgen menopur en gonal F prikken. Heb ik allebei al eerder gebruikt, maar nu dus in combinatie. Ben benieuwd. Volgende week dinsdag de 1e fm.

Fijne vakantie!!!

Sandra, fijn dat je kamertje helemaal af is. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Fren, wanneer ga je testen? Geloof dat wij hier allemaal net zo nieuwsgierig zijn als jij :-)

Straks uitvaart van mijn oma. Gisteravond met mijn zusje even wat leuke herinneringen op papier gezet. Wel een beetje gekozen voor luchtige toon. Het is alleen maar met familie straks, dus klein ploegje. Hoop dat mijn moeder het een beetje trekt. Het is toch haar moeder.

Succes allemaal vandaag met FM, echo en gesprekken.

Geplaatst

Fren meid, gekkenhuis. Hopelijk met mooie bezegeling! Maar klinkt goed sofar.

Vanaf een iPhone is dit de beste foto uploader: http://www.mobypicture.com (maak ff anoniem accountje aan, download app op je phone en als je die opent kun kun je kiezen voor nieuwe of bestaande foto gebruiken en daarna jezelf opzoeken in een internet browser en de link naar je foto hier plaatsen). Klinkt veel, maar zo gepiept!

Hier weer wat werken, en dat gaat net. Maar verder weinig tijd/energie voor wat anders... Wel alweer gereden in weer een andere auto... Heftig, shaky en kapot erna. Zal nog wel lang concentratieproblemen houden en snel moe zijn, van de klap. Het blijkt dat de vrachtwagen ook total loss was waar ik op gevlogen ben. En mijn neus staat scheef, en laat beperkt lucht door, dus moet alsnog een keer onder het mes... Maar verder mag ik nie klagen hoor, dat doe ik dan ook maar niet. :)

Knuffel iedereen, xxx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden