Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dames... weer een rotnacht achter de rug. Mijn lijf zit vol spanning gewoon. Ben nu ook helemaal zenuwachtig voor het sporten. Zo bang dat de chronische vermoeidheid (te veel) op gaat spelen... Straks ook nog acu, maar hoop erg dat dat misschien wel helpt, in ieder geval ontspant.

Fren J. wil ook altijd afwachten tot de testdag. Maar in het EMC was die twee/drie dagen eerder dan in Voorburg dus nu hebben we als compromis dat ik de standaard van het EMC aanhoudt. Dat is 15 dagen na de punctie en zou dan voor jullie idd zaterdag zijn. Ik heb hem ook uitgelegd dat dit een normale periode is, 15 dagen na de 'ovulatie' ben je officieel overtijd. En mijn grootste argument is altijd dat ik niet plotseling op het toilet negatief verrast wil worden voor bloed. Hij kan het makkelijk uit de weg gaan tot testen, ik niet. En vanaf 14 dagen na de punctie is de kans wel reeel dat je gaat vloeien als het niet gelukt is. Ik heb dan liever een 'waarschuwing' in de vorm van een negatieve test. Maar ja, mannen en vrouwen staan daar nu eenmaal anders in. En het argument van werk is ook heel reeel. Anders morgenavond? Desnoods vang je ichtenurine op en bewaar je het in de koelkast.

Ursela veel sterkte vandaag, veel succes voor je moeder!

Iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel

Henne

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Miki ik zou het ook voorleggen aan DD, spreek je angst uit, alleen al door gestress zou je helemaal ontregeld worden, kijk maar naar mij.

Henne klote zeg, ik hoop dat de acu werkt. Misschien valt het mee om op te starten met sporten. Je daar nu al druk over maken kost ook energie en kan spanningen teweeg brengen.

En onze ouder(s) die worden ouder ja, vooral als je er nog maar 1 hebt ben je daar extra zuinig op. Heb er ook veel moeite mee vooral omdat ik haar weinig zie. Na onze vakantie, hopelijk komt ze ook een paar dagen, wil ik er ook 1 wk naar toe en even leuke dingen doen. Nu deze wk officieel zakelijk de druk van de kethel is ga ik weer aandacht aan ons mam besteden nu ze er nog is.

Ben wel emo zit nu te snotteren......

Geplaatst

Ik proef uit de berichten van vandaag al weer dat het een zware emo dag gaat worden hier in dit topic.

Ursula sterkte met je moeder, dat de operatie maar goed mag verlopen, wat zit je dan ver weg he?

Henne probeer je net wat Syl zegt niet al te druk te maken van te voren over fysio sport, wie weet valt het wel mee en jij kan zelf aangeven tot hoever je kan gaan, jij kent je lichaam het beste.

Miki wat ze zeggen misschien even mailen naar DD?? Wie weet krijg je een heel verassend antwoord.

Syl snotter er maar op los hoor. Je bent zo sterk geweest de laatste tijd dat je het er best uit mag gooien nu sommige dingen eindelijk geregeld zijn.

Hier ook een beroerde nacht achter de rug, maar niks wat niet te dragen is. Mijn moeheid is weer in alle hevigheid terug en daar ga ik straks toch maar lekker gehoor aan geven. Eerst even een boodschapje doen.

Alvast voor het lijstje van vandaar: Pannekoeken met spek vanavond!!!!!!

Geplaatst
Fren heb je wel getemperatuurd vanmorgen?? En je neuspukkel (die intrigeert me namelijk, omdat ik dat zo herken...)??

neuspukkel is weg...

temp vanmorgen 37.1 (dus 0.1 lager dan de eerste paar dagen)

Verder:

moe, toch nog wel, al is het minder)

opgezette buik, broeken zitten niet lekker

af en toe steekjes

HONGER!!

zere borsten (ben manisch aan het knijpen de hele dag...)

Geplaatst

Maar je bent aan de bollen toch? Daar krijg ik altijd hele pijnlijke boobies van! Oh... kon je nou maar testen! We zijn allemaal zo benieuwd!!

Geplaatst

Kan niet wachten... not.

Syl even een hart onder de riem voor jou want ik lees net op het afvaltopic (jaja, heb me ook maar aangemeld) dat het vandaag je uitgerekende dag is... Sterkte en grote knuffel!

:positive energie:

Geplaatst

Even snel vanaf werk.

Ik gebruik al 5 weken Synarel om cyclus stil te leggen, de gyn vertelde dat ik wel last kan krijgen van een doorbraakbloeding. Maar ziet het het zelfe uit als een menstruatie? Ik vloei nu, net als een gewone menstruatie? Zou dit kloppen?

Geplaatst

Guusje geen idee, volgens mij is het wel min of meer hetzelfde? Van de pil krijg je ook een doorbraakbloeding en geen echte menstruatie, dat was voor mij ook nooit echt minder ofzo. Kun je niet even bellen als je twijfelt?

Syl een hele dikke knuffel voor jou. Zelf paar weken geleden deze rotdag beleefd, het is zwaar.

Net terug van 'sporten' (als het die naam mag hebben). Viel niet tegen maar ook zeker niet mee. Het is nu vooral afwachten hoe ik er morgen en daarna op reageer. Een beetje spierpijn mag, maar helemaal in de prak natuurlijk niet. Heb een redelijk schema gekregen, heel laag beginnen, alles stond echt in de laagste weerstand en dan bijvoorbeeld vijf minuten fietsen. En dan elke week een beetje meer.....Ga nu even lekker douchen en lunchen en dan op de bank. Moet morgen tenslotte weer werken.

Geplaatst

Fren je houdt het echt spannend!!!!!!! Rot toverballen he?

Henne gelukkig is het je mee gevallen. Tuurlijk ook een beetje tegen, maar dat weegt niet op dat je wel geweest bent!!!!!!! Lekker dochen, eten en rusten.

Caro ook aan de afval?? Niet te hard hoor, als je straks je emmy terug hebt mag het toch niet meer.

Hoe zou het afgelopen zijn met Eef haar telefoontje naar het ziekenhuis???????

Geplaatst

Bedankt, laat het maar overwaaien vandaag, zit de laatste dagen op de camping, zondag terugtocht naar Rotterdam. We hebben genoten hier.

20 aug mogen we weer tot 1 nov.

We zitten op een Rabo alert te wachten, hihi en dan shoppen.......nee :-()

Henne de eerste drempel is genomen, goed dat je weer begonnen bent.

Guusje wat ik hier op het forum heb gelezen is dat de een echt een doorbraak lording heeft en de ander wat veegjes.

Kan beide kanten op maar anders idd even bellen.

Vannacht ook slecht geslapen maar wel genoten van in bed liggen, had een heerlijk bed met een bepaalde rust over me heen.

De ondertekening was erg knullig, laat ik zeggen dat we meer moeten ondertekenen voor een seizoenplaats op de camping dan een geld bedrag lenen.

A4 was het, afdeling aam klopte niet en het geld bedrag stond nog in guldens??? Was ze zelf nog niet eens opgevallen. Verder moesten we het bedrag voluit schrijven, zo moeilijk is dat niet maar hij had nog nooit meegemaakt dat dit in 1x goed was gegaan dus hij had maar extra kopieën gemaakt, nou ja zeg. Ik ben toch geen pinda.....

Nu wachten op dat Rabo alert, hoop trouwens maar dat het goed gaat, je weet het niet meer met die gemeentes.....

Ik heb trouwer 's nooit last van die toverballen, wel van Pregnyl.

Irritant Fren dat gefrummel aan de tieten, die ik ook altijd als ik bezig zijn.

Geplaatst

Ben ook best trots op mezelf San. En ook besloten deze week geen chips te kopen. Dat is echt mijn grote zwakte, maar als ik te moe ben gaan mijn darmen daarvan protesteren. Met als resultaat dat ik nog moeier word. Even heel streng dus met eten, zodat ik over een week of drie écht een stuk fitter ben. Ergens ver weg in mijn achterhoofd twijfel ik nog steeds een beetje over meteen doorgaan, neig steeds meer naar toch een maandje ertussen zeker nu ik serieus aan het opbouwen ben.... Nou ja, hoeven nog niet te beslisen. Eerst maar eens kijken hoe het morgen gaat. Meteen na het sporten ben ik altijd super opgeladen, maar de klap komt later ;-)

Geplaatst

Haha Syl, net als in ondertrouw gaan. Stelt ook geen **** voor. Zijn gemeentes gewoon niet goed in ;) Never mind, als het geld maar komt en jullie je bedrijf voort kunnen zetten. Fijn om weer vooruit te kunnen kijken. Dat shoppen komt dan ook wel weer (zwangerschapskleding van het herfst!!!!!)

Geplaatst

Hoi dames

Henne wat goed dat je geweest bent en zo te horen ben je ook positief erover, goed hoor!! ik ben benieuwd wat je uiteindelijk doet, weer aanmelden of toch even overslaan, lekker dat je die beslissing zelf mag nemen! succes

Eef, ik ben al een paar keer komen kijken vanwege dat telefoontje.....ik hoop het zo meid!

Ceeke hoe gaat het met je, ben je de dag een beetje doorgekomen? zo´n beladen dag....ik heb veel aan je gedacht en ik hoop zo dat jullie een goed gesprek hebben gehad gisteren.

Syl, voor jou is vandaag weer zo´n bijzondere rotdag, lukt het allemaal een beetje?

Geplaatst

In guldens?? Dat meen je niet, oh wat erg zeg en dan nog kopieen gemaakt omdat ze verwachten dat mensen iets niet kunnen... vind het ongelofelijk...

Zit aan een Festini perenijsje, zo lekker en weinig calorien, daarmee worden mijn dorst en snoeplust in 1x bevredigd :-)

Geplaatst

Oh ik ben ook stout geweest heb net een sinas split ijsje op. Stond op de verpakking dat er vit. C in zit dus dan is het gezond toch???? Hihi

Geplaatst

Ik heb suikervrije waterijsjes. Zal eens kijken naar de calorieën ;-) zitten wel vruchtensuikers in natuurlijk.

Geplaatst

Even snel, nu dus tot onze stomme verbazing naar amsterdam. Cas neect gebeld en kreeg te horen dat ze iets ontwikkeling hadden gezien, maar dat ze niets kon zeggen. We moeten er om 15 u zijn, dan krijgen we gesprek met arts. Zit in de auto en probeer voor de zekerheid toch een flesje water leeg te drinken. Zat midden in mn werk, en had dit nooit verwacht. We gaan het zo horen, en dan laat ik het gelijk weten ;-) alles overgedragen en net opgehaald

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden