Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jeetje Henne, spannende tijden dus voor jullie, wel leuk weer hoor!

Ik heb ook weer een neusspray erbij gekregen, maar ik vind dat ie niks helpt, ben helemaal verstopt, gewone neusspray helpt beter...

Ja waar is Eef nou dan? Kan toch nooit goed nieuws zijn dan...tenzij de verbinding is verbroken? Jeetje Eef...ik hoop het wel voor je zeg, wat een supermaand dan hier!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eef.....lieverd....wat KLOTE! En wat een ontzettend mooi bericht heb je geschreven. Ben er stil van. Er vallen toch steeds meer (ex) pauzemeiden definitief buiten de boot en dat doet echt pijn. Voor jullie nog het meest, maar ook voor ons. We zouden het zo graag anders zien. En nee, het heeft niets te maken met gunnen of gegeven zijn of rechtvaardigheid.....maar het is wel vreselijk oneerlijk dat je grote wens niet vervuld wordt als je er zoveel voor over hebt gehad. Het is zo willekeurig en dat is de wrede kant van het leven.

Een nieuw hoofdstuk voor jullie. Ik hoop dat het een heel mooi hoofdstuk wordt meis!

Dikke knuffel,

Henne

Geplaatst

oh ohhh Eef weer weg....ik blijf nog door hopen hoor!

Ik dacht dit is iets wat ik kan doen voor haar, destijds heb ik er veel steun aan gehad en op die wijze konden ook de dames van "mijn" uitgerekende topic doorschrijven al viel dat enorm zwaar, wat begrijpelijk is.

Door dit bericht wordt ons verdriet niet opgerakeld hoor, het is er altijd alleen komt het nog harder aan en wat me enorm verdrietig maakt is de wetenschap waar ze nog doorheen moeten gaan.

Geplaatst

Ik moet er vandoor....

Eef.... een hele dikke knuffel vanaf deze kant............

Meer kan ik helaas niet voor je betekenen

Geplaatst

ohhhhhh Eef, wat vreselijk voor jullie. Maar wat heb je het mooi verwoord en wat klink je ongelofelijk dapper! Ik gun het je zo, iedereen hoor op dit forum! Maar jeetje wat een tegenslag.

Dikke knuffel en ik hoop dat je 'gezellig' mee blijft kletsen.

Liefs Sab

Geplaatst

Lieve Eef,

Ik kan alleen maar woorden op schrijven. En echt zeggen dat ik weet hoe je je voelt. Je hoopt dat een ander dat nooit hoeft te voelen. Maar helaas jij wel. Je bent een topper hoor. Hoop dat jij en je man een weg kunnen vinden tussen het verdriet en het gemis van zo'n klein kindje.

Wil jullie heel veel sterkte wensen. Denk aan je.

Ga lekker naar buiten met z'n twee-en en ga heel diep ademhalen en zo proberen verder te gaan.

Een hele dikke knuffel van mij.

Geplaatst

Lieve lieve eef,

Ik had zoooo gehoopt op ander nieuws....je hebt et prachtig omschreven, maar ik vind het niuws zo hard. Ben niet thuis, kan niet uitgebreid reageren, maar wilde e even een dikke knuffel geven!!! Grouphug!!!!

Xxx

Ivfsh

Geplaatst

Oh nee Eef meisje toch wat verdrietig, oneerlijk en zwaar.

Krijg tranen in mijn ogen door je woorden.

Wat kunnen we voor je doen......

Dikke X

Geplaatst

Babeth ik durfde het niet te openen maar super dat jij het voor Zomer en haar jongens wel hebt gedaan.

Moeilijk tijden weer hier meiden.......

Nu 27 meiden hier aanwezig, ongeloofelijk.

Geplaatst

eef, wat ben je sterk! Zelfs op een donkere dag als deze heb je nog oog voor de mensen om je heen en kun je zelfs al verder kijken. Met zo'n instelling kan ik niet anders dan geloven dat jullie samen een heel mooie invulling gaan geven aan jullie leven. Tuurlijk is dit niet de uitslag waar we allemaal voor jullie op hoopten (het was inderdaad niet voor niets zo druk op het forum, ik heb nauwelijks gewerkt vanmiddag...), maar tussen de regels door spreekt hoop! Ik ben blij dat jullie allebei - na deze 2nd opinion - de rust en de berusting hebben dat het klaar is zo. Je kunt je in ieder geval niet afvragene; had ik maar.... of wat als...

Een heel dikke knuffel, groot gelijk dat je aan dat welverdiende wijntje zit.

Geplaatst

Lieve Eef,

ik heb je bericht echt 2x gelezen en ik ben in staat om ook een sterke borrel in te schenken en wil daarbij een hele diepe buiging voor jou en Cas maken, er schiet zoveel door mijn hoofd maar het is te chaotisch lijkt wel om het fatsoenlijk op papier te zetten.

Uiteraard vind ik het zo ontzettend ellendig dat jullie laatste poging zo geeindigd is, wat hadden we met elkaar toch enorm goede hoop!!!! Maar meid, wat vind ik dat je krachtig klinkt, helder, realistisch en ja, uiteraard met veel verdriet.

Jullie nieuw te openen hoofdstuk wordt vast een heel mooi, maar inderdaad met een niet vervulde grote wens, geen idee hoe je hier mee om zou moeten gaan en dat hebben jullie ook nog niet maar het gaat vast en zeker lukken. Ik vind het zo ontzettend pijnlijk lieve Eef!!!

Fijn dat je op het forum nog actief gaat zijn. Het verhaal wat je schrijft dat je nu net vandaag de biologische moeder van je man tegenkomt, hoe ontzettend bizar en hoe kan alles vreemd verlopen.... oh ik weet het gewoon even niet meer, van mij in ieder geval een hele dikke knuffel!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Jeetje, ben heel helemaal warm van jullie lieve reacties!!!! en iedereen die zo meeleeft!!! Het was zo moeilijk om te reageren vanmiddag. Ben zo blij met m'n collega's die zo precies de juiste dingen zeggen en doen. Ben nog net niet weggerend, terwijl ik eerst nog dacht ik blijf en maak het af. Maar ja je stort toch in. In de bus terug naar huis net gedaan of het dood normaal is dat de tranen blijven stromen. Nagedacht over hoe ik het met lieve ouders moest gaan vertellen. Eenmaal thuis toch direct gebeld, godzijdank weet mijn moeder toch de juiste dingen te zeggen, en weet ik dat we verdriet hebben om elkaar en dat we hoe dan ook iets moois er van gaan maken, hoe groot het verlies dan ook is dat nu geleden is.

Nog een keer een knuffel ; - )

Geplaatst

Oh Eef, wat jammer. Je was er al bang voor, maar zoals je hebt gezien zat iedereen hier op ander nieuws voor je te hopen. Wat heb je het mooi verwoord. Denk dat je iedereen geraakt hebt met je tekst. Heel veel sterkte voor jou en je man.

Geplaatst

lieve lieve Eef.....met tranen in mijn ogen heb ik je berichtje gelezen....had het zo graag anders voor jullie gezien en gehoopt, maar helaas, het heeft niet zo mogen zijn voor jullie...

en wat schrijf je het weer mooi neer, je weet echt zo mooi alles te omschrijven en ook nu, terwijl je zo verdrietig bent, heb je lieve woorden voor anderen over...je bent een topper en ik weet zeker dat jullie een mooie invulling gaan geven aan jullie leventje.

Heel fijn dat je hier blijft schrijven.

meid....heel veel sterkte voor jou en je man...en geniet lekker van je wijntje vandaag...

liefs,

nico

Geplaatst

Pfff, meiden, schiet geen drol op hier. Het is gewoon al kwart voor zes! Weg dag.... Zit hier ook weer veel te lang rond te hangen. Eerst het nieuws van Zomer, dan Eef en ik zit me stom genoeg ook nog in die ethische disucssie over eeneiige tweelingen te mengen... Meiden wat leven we soms toch in een rare wereld.

Geplaatst

Ik heb me net lekker even uit kunnen leven ; - )

Soms kun je inderdaad maar beter de computer even uit zetten ; - ))))))

Geplaatst

NEEEEEEEEEEEEEEEE Eef het is zo oneerlijk. Wat ontzettend kl*te dat het nu over is. Ik ben verdrietig en boos tegelijk. Ik gunde het jullie zo. Net als iedereen hier natuurlijk. Ook ik heb geen woorden van troost die jullie verdriet kan verzachten. Ook ik lees jullie kracht en hoop voor een mooie toekomst tussen de regels door, maar dit was niet wat jullie wilde. Jullie wilde een kindje van jullie zelf.

Eef zeg het aub eerlijk als je geen geboorte kaartje meer wil nu van ons....... Ik kan me voorstellen dat het erg confronterend zou zijn. Eerlijk zeggen hoor!!

Heel veel sterkte samen en geniet van je wijntje, die heb je verdient..

Geplaatst

Lijnrecht tegenover het bericht van Eef staat het mooie aantal eicellen die gevonden zijn van Kaartje. Morgen hoor je het aantal bevruchtingen. Spannend!!!!!

Pfff het lijkt wel of telkens tegenover een goed bericht van iemand het slechte van een ander van ons staat.

Geplaatst

dames,

ik meld me voor de rest van de avond...een tip om vanavond toch even te kijken op tv: Down met Johnny rocks: daar is een verslag te zien van de band die hij heeft geholpen met oprichten: garden of Love en zij hebben op pinkpop mogen optreden...was een super optreden...kregen de hele tent mee...21.45 uur zoiets geloof ik...

verder ga ik me op 4 nieuwe choreografiën storten voor de zomer zumba die in de week van 4 juli plaatsvindt...toch wel makkelijk als vriend middagdienst heeft, kan ik de hele woonkamer door zumba-en...hihihi...

liefs,

Nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden