Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:yah:go follies:yah:go follies :yah::silly-woohoo:you can do it:silly-woohoo::happydance:yeah yeah yeah:happydance:

u vraagt....wij draaien....

Babeth...fijn dat alles in orde was!!! altijd fijn en geruststellend om te horen!

San...geen lekker brood bij jullie???hihihi....

Henne...wow....mooie schoenen...ik zelf ben niet zo van de hakken, maar zou het wel eens willen dragen...weet alleen zeker dat ik de dag erna gewoon megakramp in mijn kuiten zal krijgen...dus moet ze sowieso dan al dragen op dagen dat ik de dag erna niet hoef te sporten...hahahaha....

ga Babyboom kijken...

meld me later weer...hoop dat ik het enigszins droog kan houden...en anders laat ik ze gewoon rijkelijk vloeien...hoort nog steeds bij het verwerkingsproces denk ik dan maar...

tot laterssss...

liefs,

nico

Geplaatst

Zara bij dat ene paar hoorde een tas, voor 234 euro!!!! Dat was me toch net iets te gortig, zelfs al ging er 40% vanaf haha.

Nog niet hoeven janken bij babyboom. Kijk ook maar met een half oog.

Geplaatst

Op laatst idd wel. Maar me eerlijk gezeg ook verbaasd en geërgerd. Een kindje van twee met grote oorbellen in! Als ie ergens aan blijft hangen scheurt dat hele oortje uit, is gewoon gevaarljk!!

Ga maar naar bed, val om van de slaap. wist niet dat schoenen kopen zo vermoeiend was ;-)

Geplaatst

Hai meiden, ik ben er weer. Nog steeds hoofdpijn maar niet erg en op steeds andere plekken, lijkt toch een ander soort hoofdpijn te zijn (hoop ik). Pfff was een zware dag, wel leuk om iedereen te zien maar een heel magere ex-schoonmoeder en daarna gegeten bij vriendin die haar man heeft verloren. Die wonen namelijk vlak bij elkaar en ik wilde niet met de files voor het eten terugrijden.

Nu even verslag doen aan manlief, kom straks nog wel terug.

Oh ja: goed zo Kaartje, op naar morgen!!

Geplaatst

hihihihi....Henne....vond het voorstukje dat ze lieten zien van Marianne en Alex...

vond het wel grappig om te zien hoe die kleine met zijn gouden ketting om liep en deed, maar niets voor ons, zeker weten...hihihi...

Geplaatst

Kaartje...heel veel succes morgen!!!

Henne...slaap lekker en droom ze van je bijna-tas en je schoenen...

Syl...alles gepakt??? goeie reis alvast!!!

Caro....fijn dat het bezoek zo goed was, zal wel even slikken/schrikken zijn geweest bij het zien van je ex-schoonmoeder...en daarna nog naar je vriendin....hoop met je mee dat de hoofdpijn iets anders te betekenen heeft...goed blijven drinken in elk geval!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Caro, was het bezoek vanmiddag wel gezellig? Of vond je het toch wel heftig?

Nico, met dat dansje van jou komt het met de follikels van Guusje vast wel goed ;-) hihi.

Henne, dat is een duur tasje. Dan zou ik er inderdaad maar gewoon over dromen. Hou je meer geld over voor schoenen ;-)

Kleine kinderen met oorbellen vind ik ook helemaal niks. Wat als die kinderen dat later zelf helemaal niet willen?

Syl, alles nu klaar en onder controle? Have fun!

Geplaatst

dames,

ik ga ook naar bedje toe....ben opeens heel erg moe...

Kaartje...nogmaals succes morgen...

morgenvroeg kan ik nog even bijlezen en dan ben ik er pas weer vrijdag....

zal foto's maken en deze plaatsen (de leukste dan...hihi)

liefs,

Nico

Geplaatst

Sylvie.. ik wens jou en J. een hele fijne vakantie.. lekker even weg....

Geniet ervan, en kom met mooie verhalen terug!! Wij wachten wel...

Leuk Henne, die schoenen, niet mijn smaak, maar bij jou passen ze perfect.

Ik heb maar 1 paar schoenen met hakjes, kan er echt niet op lopen. Door veel te zwakke en missende enkelbanden.

Stijldansen deed ik zelfs met dansschoenen met 1 cm hak ;-)

Hier zijn we weer goed gekeurd door de vk. En we mogen weer een weekje verder.

Frummel ligt goed, maar nog niet vast in het bekken, maar dat maakt niet uit gaf hij duidelijk aan.

Bloeddruk 100/70 dus mag echt niet mopperen. mooi hartje van 155 slagen p/m.

Hier zo maar weer een rennie en mijn mandje opzoeken...

Geplaatst

Ivfco, kaartje, Sandra, Guusje, veel suc6 & plezier morgen! Lekker genieten van het bijzondere moment.

Syl, fijne vakantie!

Babeth en simba, supergoed dat die kleintjes het zo goed doen en hebben...houden zo!

Sorry meiden voor de rest ben ik het weer kwijt... Vermoeidheid...

Weltrusten allemaal!

Geplaatst

Syl als je dit nog leest: hele fijne vakantie! Ik kan me niet voorstellen dat jij niet ergens een internetverbinding regelt...

Ja, het was goed om iedereen te zien en ook heel gezellig! Maar door 3 kinderen, van 1, 2 en 7 heb ik niet echt met ex-schoonmoeder kunnen praten. Toen ik wegging en haar omhelsde was ze erg emotioneel en mijn ex-schoonzusje ook... Dus goed dat ik ben geweest...

Moet erg lachen om Henne die even 4 paar schoenen op 1 dag koopt! Heb ik nog nooit gepresteerd, 2 paar is echt het meeste... Zijn wel kekke schoentjes maar dat je daar op kan lopen... pfff...

Voor de rest ben ik het even kwijt, sorry. Wil eigenlijk naar bed maar omdat ik vanmiddag door alle drukte weer een uur te laat was met de bollen moet ik ze nu ook weer later nemen dus moet nog even opblijven...

Geplaatst

Caroline die bollen kun je best alvast afschieten hoor....1 uur ook met spuiten is acceptabel om af te wijken behalve dingen.Klinkt als een beladen dag maar het wordt wel gewaardeerd zo te lezen.Weet het wel zeker van die internet verbinding. Zal ook af en toe moeten werken, doe ik elk jaar.Maar toch gaat er veel tijd zitten in eten, wijntjes drinken en sociaal zijn, ben natuurlijk wel épouse du président!

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.

Nico: 30 juni intake in DD, uitslagen waren goed. pauze verlengd tm september. vermoedelijk weer in eind september/begin oktober starten

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther: even afstand en rust

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Kaartje: 23 juni tp, 7 juli testen

Caroline: 14 juni punctie, 17 juni tp!!

Guusje: 24 juni 2e FM

Henne: laatste cryo-poging, 28 juni echo

Zwanger

Ivfsh: 23 juni echo 11w5d

Witje: 23 juni controle gyn 31w5d

Laika: 29 juni controle 24w1d

Simba: 30 juni controle vk 37w1d

Fren:: 6 juli 1e echo!!!

Babeth: 11 juli controle gyn. 35w.

Ursula:

Dublin:

Nieuw hoofdstuk na mmm

Eef: verwerken en nieuwe dromen opbouwen

Rubster: verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Geplaatst

Sinds die forum update werkt het voor geen meter meer op de iPhone. Ding doet niet wat ik wil, teksten kwijt, alinias foetsie, grrrrrrr

Caroline had er ook nog bij staan over de Pregnyl, die spuit ik altijd stipt.

Geplaatst

Epouse du président, geweldig!! Maareh.... moet jij niet eens gaan slapen?

Leuke topic ben je gestart over kleertjes wassen Simba, haha! Kan me nog herinneren dat ik net zo was als jij toen ik nog zwanger was maar je vindt daar zo snel je weg in... Echt, na een paar weken heb je een wasroutine... Weet je dat ik die hydrofiel luiers (waarom ze zo heten is me altijd een raadsel geweest want je gebruikt ze nooit als luier) nog steeds gebruik voor mijn dochter? Ook superhandig op vakantie, weegt niks en neemt geen ruimte in!

Geplaatst

Nou wij hadden natuurlijk nog wat stress, hoe kan het ook anders met een personeelslid wat ook familie is. Dat maakt het extra moeilijk. Zitten nu te relaxen en dan slapen. Zeg tegen J kunnen net zo goed nu doorgaan maar hij heeft geen puf.

Geplaatst

Lieve Syl, hele fijne vakantie, gaat vast helemaal super worden ; - )

Caro, gewoon doorgaan met die bollen en je lijf wat rust gunnen in deze periode. Ik duim voor je x

Zara, sterkte met de hysteroscopie morgen en de opname van je vadertje, heftig heftig, hoop dat het allemaal snel voorspoedig en pijnloos verloopt en je snel weer veilig thuis bent x

Guusje, hoop dat je lekker aan het broeden bent en de positieve vibes en t dansje van Nico een mooie uitwerking hebben,

Fijn dat het goed gaat met de zwangeren ;- ) Fren, wat heb je toch een lieve man, de hele nacht gelijk wakker liggen...dat wordt gezellig knuffelen en sex op afstand ;- ) Hoop dat je je snel weer senang voelt en bruinverlies wegblijft.

Henne bedankt voor je tip, ik denk dat dat een mooi idee is, en ik denk dat ik er iets mee kan qua verwerking, gedichtje, tekening etc maken, het kan vast bijdragen een plek te geven.

Gekeken naar babyboom en heel hard lopen janken, het is net zo'n beetje over. Manlief begreep niet dat ik wilde kijken, maar het was toch het beste, zag direct waar een belangrijk deel van de pijn ligt, het echte verlies wat nooit zal komen waar ik zo van gedroomd heb. Heb toch wel het gevoel dat het kan helpen bij de verwerking. Soms ben je ook verdrietig en boos en weet je bijna niet meer waarom. Als ik al die kersverse moeders zie, met hun pasgeboren kindje of op de mooie echo in de buik, dan weet ik weer direct waar ik over gedroomd heb. Nou lieve meiden slaap lekker, hoop vannacht op een mooie (nieuwe ) droom. Veel liefs allemaal

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden