Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Komt inderdaad wel goed (haha). We hebben er nu al lol om. Altijd leuk!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aaaarghhhh, bedenk ik net dat ik zélf vergeten ben koekkruiden te kopen haha. Hopen maar dat er nog iets in de kast staat want naar buiten is hier echt geen optie meer. Het sneeuwt als een gek en is spekglad. Als morgen maar iedereen kan komen. Anders zit ik niet alleen met kadootjes, maar ook met een idiote hoeveelheid eten :-D

Geplaatst

hier hetzelfde weerbeeld: het is spierwit buiten, ligt zeker 5 cm sneeuw. Helaas zijn ze hier in a'dam (te) zuinig met strooien, zelfs de grote doorgaande wegen worden niet gedaan, denk dat ze bang zijn weer met badzout te moeten strooien zoals vorig jaar :-)

Gisteren naar de bios geweest, leuke film, maar hoe irritant is het om een groep pupers (13-14 jr) non-stop te horen praten., kleiren, gillen en lachen op een voluma dat de film overstemt? Lijk inmiddels wel een zure oude tante, maar daar kan ik me zo aan ergeren... Toen we buiten kwamen was alles weer bedekt onder verse sneeuw, wat is de wereld dan toch mooi! Zeker alle grachten in A'dam krijgen een sprookjesachtige uitstraling.

Moet zeggen dat het bakvirus hier ook toeslaat, kwam in de krant een recept voor pepernoten tegen, maar heb geen gewone boter in huis, alleen bak n braad. Kun je niet gebruken om mee te bakken (in de oven) toch?

Ga lekker verder cocoonen hier, zit in een oude trainingsbroek en dikke trui lekker op de bank, denk niet dat ik er vandaag nog uitga.

Fijn weekend meiden!

Geplaatst

Man lief heeft alles gevonden voor de Taai taai van KLaartje alleen geen koekkruiden!!! hij heeft 3 supermakten gehad..helaas....dan wordt het maar oudjaarstaai....

Geplaatst

Hier geen koekkruiden maar bewegende kerstmannen en knipperlampjes, het kerstdorp wordt opgebouwd. Het weer is verschrikkelijk, zoveel sneeuw levens gevaarlijk in de auto. Net met 50km op de snelweg. Er is ook bijna niets te doen op de weg. Had kleren bij de raam gangen om te luchten maar die waren vol gesneeuwd.

Babeth beterschap laat je een beetje verwennen.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]317[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]316[/ATTACH]

Kon het niet nalaten om even 2 foto's te plaatsen.

Het sneeuwt nog verschrikkelijk, Kayla staat met haar buikje in de sneeuw en dat vindt ze verschrikkelijk.

Geplaatst

Speculaaskruiden kan ook ;-)

Mijn man is lopend pakjes wegbrengen naar onze neefjes en nichtje, met de auto de weg op is hier onverantwoord. De buren werden net in een vreemde auto thuis gebracht, dekentjes om....ik schrok me dood. Ze zijn idd ergens van een dijkje gegleden en in de sloot beland, een auto waar het water inloopt, deuren die door het ijs niet open kunnen, getverderrie je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren!!!!!! Pas allemaal dus heel erg goed op, niet weg gaan als het niet absoluut hoeft!!!!!!!

Geplaatst

hi meiden,

er is weer veel geschreven...hier sneeuwt het dus helemaal niet...het is wel nog wit en bewolkt, maar nog geen vlokje sneeuw te bekennen...mijn vriend zit al de buienradar in de gaten te houden...hihi...

lekker recept...mjam mjam...ga het meteen opslaan en maandag uitprinten...

heb net een deel van de strijk weggestreken...nu moet de stoomstrijkijzer even afkoelen, voordat ik er weer water bij kan doen om verder te kunnen gaan met strijken..hihihi..

niet veel gedaan vandaag...om9 uur opgestaan...lekker broodjes gegeten als ontbijt...nope...vandaag effe geen shake...hihi...dadelijk eten we lekker zelfgemaakte frietjes en frikandellen...

morgen naar mijn ouders en daarna naar een vriendin om daar effe Sinterklaas te vieren met nog een paar anderen...

we doen het voor haar zoontje (11)...gelooft nog...dus zonder dat zij ervan weet, hebben we een kleinigheidje gekocht en ga ik straks ook nog een gedichtje voor hem schrijven...hihihi...

Esther...balen dat het nog steeds niet zo goed gaat met je zus...goed van jullie dat jullie haar ontlasten!!!

Babeth...broekloeren is begonnen..spannend...hoop voor je dat je gedachte dat het wel eens raak zou kunnen zijn uitkomt!!!

San...hoe istie bij jou??? lees dat je erg moe bent...gewoon aan toegeven en lekker rusten indien mogelijk!!!

mart..ik geloof ook wel dat die gedichtjes bij jou goedkomen...je schrijft inderdaad altijd zo mooi neer...

klaartje...he...hoofdpijn, balen...is misschien nog van de narcose...voor de rest voel je je wel beter voor zover mogelijk??? oja...en ik zeg ook niets...sssshhhhtttt...my lips are sealed....hihihihi

Sylvie...balen dat je zo opgefokt bent...komt beslist door die bongihormonen...heb ik ook altijd...sterkte meid!!! enne...mooie foto's...vooral van het winterlandschap...waar komt dat dan te staan bij jullie??? blijft het op de grond staan??? of komt het op een tafel??? krijg ook weer zin om alles te versieren...

heb bij onze voordeur al de krans opgehangen voor de winter...zag ik bij de andere krans dat zich een rups had ingecoconed...heb m maar ergens gelegd het blaadje, waar ie toch een beetje beschut van de kou en wind is...benieuwd wat eruit komt...

gisteravond trouwens was mijn les de enige les (buiten de spinningles) die door is gegaan..de club power en de body step/body shape is niet doorgegaan...en bij mijn les waren 7 deelnemers...gelukkig...want een jaar geleden stond deze les (club yoga) bijna op stopzetten, omdat er dan 1, dan 2 deelnemers waren..hihihi...

dat was m weer voor vandaag...sorry sorry sorry als ik iemand vergeten ben...tempo waarin geschreven wordt, hou ik even niet bij...ga toch maar weer met spiekbriefjes werken..hihihi

liefs,

nico

Geplaatst

Ja mij was je vergeten! :-) Geeft niet hoor.

Ik zie dat iedereen lekker aan het cocoonen was, nou ik dus niet! Ik was onderweg, ben blij dat ik thuis ben, maar het was wel leuk, ben namelijk bij Sannie op kraambezoek geweest, samen met Nine dus dat was supergezellig! Wat een poepie (de baby ;-))

Eerst vanochtend de 3e FM: zag er goed uit, al een paar van 18, 19 en 20 dus maandag de punctie!

Toen ik buiten kwam ging het sneeuwen en moest ik van Rotterdam zuid naar noord en Klaartje woont er ook: het heeft de hele middag keihard gesneeuwd! Het was heel eng om weg te rijden daar en toen weer de snelweg op... inderdaad hele stukken 50 gereden... Voorbij Breda ging het wel weer en waren de wegen goed en hier lijkt het wel te dooien, allemaal prut. Ik ben echt moe nu, wat een toestand! Morgen naar Eindhoven voor Sint en overmorgenvroeg de punctie, laat het aub gaan dooien en niet ijzelen!

Geplaatst

Gister en vandaag heeft het hier ook als een gek gesneeuwd. De hele week nog geen last van gehad, maar dan was het dan toch eindelijk.

We hebben er een heerlijk huiselijke dag van gemaakt en ik heb nog heerlijk geslapen op de bank.

Ben momenteel erg moe en m'n buik voelt toch wel zwaar...

Caroline, maandag de punctie! Volgens mij zou het vannacht al gaan regenen, en morgen ook wat dooien dus dan heb je maandag geen last meer van de ijzel/sneeuw.

Ik ga er vanuit dat het meeste wel is weggeregend dan.

Klaartje, Jeetje wat vreselijk schrikken voor je buren zeg. Gelukkig is het goed afgelopen op een koud pak na. Lijkt me afschuwelijk als je dat overkomt.

Hier ging vlak voor ons huis vanmiddag ook een oudere dame onderuit op de fiets (wat doe je ook op de fiets met dit weer...) en ze kon niet meer lopen daarna.

Ze zat met haar kont op de koude stoep. Heel sneu. We hebben dan ook maar snel en dekentje om haar heengegooid en gelukkig kwam er net iemand aan van de pastorie. Daar wonen we vlak bij. Daar kon ze gelukkig wachten tot de dokterswacht langs kwam. Geen idee wat ze mankeerde maar ze kon in ieder geval niet meer staan.

Fren, ik kan ook absoluut niet tegen die pubers die je film verstoren hoor. Heeft niet alleen met leeftijd te maken...Het is gewoon vervelend als je lekker een filmpje wilt kijken.

Sylvie, mooie plaatjes. Maar inderdaad waar gaan jullie dat kerstdorpje plaatsen? Kan me voorstellen dat je er niet steeds over wilt struikelen.

Fijne avond!

Geplaatst

Zo meiden hier ben ik ook weer hoor. Er is weer een hoop geschreven en gezellig ook. Sylvie en Klaartje ik wil graag jullie recepten nog hebben. Zal mijn e-mail ff pb-en.

Ik heb gelukkig goed geslapen, tot half 9!!!!!! in bed uitgehouden en daarna samen ontbeten met een croisantje en thee. Om kwart over 10 waren we de deur uit, even wat foto's gemaakt van ons bouwplekje, ze hebben al uitgegraven waar de palen komen en de fundering. Zal proberen foto's te plaatsen. Maandag gaan we naar de notaris voor het passeren van de akte. Heerlijk dat er nu ook echt wat gebeurt.

Daarna boodschapjes gedaan, daarna hebben we een mooie fiets voor mij gekocht. Een leuk 2e handsje en heb ermee naar huis gefietst, heerlijk fietst ie ben er helemaal blij mee. Toen op de koffie bij een vriend die het erg zwaar heeft. Heeft de laatste tijd veel epileptische aanvallen gehad, geen auto meer mogen rijden, nu aan de medicatie en bijna burn-out. Hij was jarig geweest en vierde het daarom allemaal niet, maar wij hebben nog wel een kadootje gebracht. Hij rookt sigaartjes en we hebben een doosje voor hem gekocht. Gelukkig de goede uitgekozen.

Toen nog even samen door de stad gebanjert en net lekker broodje gegeten. Paul ligt nu op de draaistoel te slapen hihi zo is hij wel braaf natuurlijk...... Vanavond naar een verjaardag van de moeder van onze petekindjes. Druk druk druk dus maar wel gezellig....

Mogen gaan we het maar eens lekker rustig aandoen. Ben nog wel redelijk moe vandaag, heb ook nog steeds druk in mijn buik wat richting liezen uitstraald en soms wat steken in de borsten hopelijk goede tekens en houdt mijn lichaam me niet voor de gek. Hier is dus het broekloeren al begonnen en we zitten pas op dag 5...... gaan nog lange dagen worden, maar we slaan ons er wel doorheen. Het moet gewoon..

Caroline maandag de punctie spannend hoor!!

Sylvie leuke foto;s, wat woon je leuk. Ook in ben benieuwd waar jullie kerstdorp komt te staan.

Prettig weekend allemaal

Geplaatst

Caroline heb nog aan je gedacht of je idd was geweest met dit weer. Achter net opgemeten er ligt tegen 15 cm echt ongeloofelijk. Bij Eindhoven weinig aan de hand.

Klaar hoe gaat het met jou en de taai taai. Even wat energie kwijt in kokkerellen.

Nico lekker een keer geen shakes, snap toch niet hoe je het weg krijgt maar wat een doorzettingsvermogen. Geef mij een beetje! Een heerlijk broodje als ontbijt moet dan geen probleem zijn.

Ik ga dadelijk pizza bakken, zelf gemaakt, nou ja deeg en saus komt uit een potje.

Wij wonen in een herenhuis/splitlevel, woonkamer heeft een plafon van 4 meter en de jeuken ligt dan een halve verdieping hoger, maak dadelijk wel een foto. Vanuit de woonkamer en eetkamer kijk je er dan op.

Geplaatst

Klinkt groot Sylvie. Wij hebben daarentegen maar een klein kneuterig huisje, maar wel gezellig.

Het is wel een oud huisj, dus het plafond is bij ons ook 3 meter hoog. Maar 4 meter is wel heel erg hoog! Mooi!

Geplaatst
De meeste mensen hebben een keuken en jullie een jeuken hihi. Wat bijzonder haha

Ik moet die spellingscontrole uitzetten anders krijgen we weer van die groepsseks...weet je nog Mart?

Het is een rijtjeshuis maar ruim opgezet en vooral hoog, in totaal met de kelder hebben we 5 verdiepingen. We hebben nu iets anders leuk op het oog helemaal vrijstaand een oude boerderij verbouwd maar we twijfelen. We wonen nu in het centrum en er is altijd leven dadelijk niet meer. En krijgen we nog kinderen, hier is het leuker om op te groeien dan achteraf wonen, moeilijk moeilijk....

ben wat foto's aan het downloaden

Geplaatst

Hallo dames,

Hier heeft het ook gesneeuwd als een achterlijke. Ze zijn dus al vanaf 10 uur aan het strooien.

Heb nog een vraagje. Lees altijd iets over het luisteren van de cd van Zita West. Zit die bij eenboek of zo? Heb het laatst ook gevraagd, maar kan het niet meer vinden op het forum. Wil het graag voor mijn verjaardag vragen.

Wil iedereen sterkte wensen. B

Groetjes

Rubster

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]321[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]320[/ATTACH]

De kerstboon komt daar dan tussenin te staan, kunstboom met lampjes erin lekker makkelijk.

Alles zit op piepschuim vastgeplakt en gaat in 3 delen de kelder in. We zijn begonnen met 3 huisjes maar elk jaar breiden we uit.

Morgen de kerstboom en dan klaar!

Geplaatst

ja die groepsex was ook erug leuk hihi. Ga ook even aan de foto's dan kunnen jullie zien waar wij mee bezig zijn....

Geplaatst

Leuk he!

Helemaal met piepschuim, verschillende lagen, verf, water, treintje erbij, Jeroen zijn afdeling ik doe de boom.

We willen het ook weer niet over the top hebben, zal nog eens een foto van dichtbij maken.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]322[/ATTACH]

Je ziet de lampjes nu niet door de flitser, dit is de kant van de eetkamer.

Nou koken want we hebben honger, krijg commentaar van een verdieping lager....

Geplaatst

iedereen is lekker aan het freubelen vandaag geloof ik, heerlijk zo'n dagje lekker rommelen :-) Ik ben er vanmiddag wel op uit getrokken, sneeuwlaarzen aan en gaan. Ik hou zo van dit weer, zeker als de sneeuw nog wit is en niet van de bruine derrie. Heb allemaal blad en takken gekocht en heb de rest van de middag kerststukken gemaakt. Was voor het eerst, maar was best trots op mezlef :-) Tussendoor nog naar de kapper geweest, dus het was een goede dag! Volgende week ga ik de kerstboom doen, heb er nu al zin in! We hebben in de loop der jaren zoveel kerstspul verzameld, dat het hele huis volstaat. Heb 3 kerstbomen...:whistling_girl:

Caro, wat een goed resultaat, overmorgen de punctie, spannend hoor! Wat leuk ook dat je bij Sannie geweest bent, met nine. Heb je buiten het forum om veel contact met hen? grappig hoor!

De taaitaai gaat 'm niet worden hier, het was zo druk bij de ap dat ik geen zin had in de rij te gaan staan. Morgen ga ik pepernoten bakken!

Geplaatst

Esther jij had het over een tiramisu vanhet recept van DE. Kan hem daar nergens vinden op de site.... Heb je dat nog??

Fren 3 kerstbomen???? Paul zou gek worden hier, die vind 1 al niet nodig hihi

Geplaatst

nou ja, even nuanceren: toen ik nog een heel klein appartementje had, heb ik een nepboom[pje van omngeveer 75 cm hoog gekocht. Nu wonen we in een 'normaal' huis, dus hebben we ieder jaar een echte boom die tot het plafond komt. Het kleine boompje staat beneden in de gang bij de voordeur; onze woonkamer is nl op de 1e verdieping en we slapen beneden. Het derde boompje is zo'n gevalletje met een stekker, heel klein dus. Valt mee! Al moet ik toegeven dat ik overal wel iets kerstigs doe... Vin laat me mn gang maar gaan, hij vind het geloof ik wel schattig dat ik helemaal los ga. Vind kerst gewoon erg leuk, heb nu ook al zin in 1e kerstdag, ga ik uitgebreid koken, tafel mooi dekken, etc. Dat laatste deed ik vroeger als klein meisje al samen met mn moeder. Kwamen we uit de nachtmis en dan dekten we samen de tafel voor het kerstontbijt. 's avonds hielp ik met koken en dekte ik de tafel, inclusief voor 7 gangen bestek. Tis me dus (letterlijk) met de paplepel binnengegoten!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]331[/ATTACH]Wij hebben van het onderste helft van het bord het 2e huis van links gekocht. We hebben dus de helft van een punt van voren met een frans balkonnetje. Helemaal te gek nietwaar??

[ATTACH=CONFIG]327[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]330[/ATTACH] Dit was vanmorgen, het was er berekoud. Ik sta op de plek waar de erker komt hihi, grappig idee.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden