Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo ook vandaag weer heel overgekomen met het fietsje op de sneeuw. Lekker gewerkt. Heb wel al de hele middag steekjes in de buik ten hoogte van de eierstokken. Lekker hoor had gehoopt dat afleiding wat meer zou helpen het te "vergeten" maar mijn lichaam denkt daar duidelijk anders over. Proberen dus maar om het zo rustig mogelijk aan te doen.

Caroline wat een mooi aantal, hopelijk groeid de donkere vlek niet te hard mee en verdrukt de boel. Maar als de arts zich er niet druk om maakt, zou ik het ook niet doen.

Babeth nog 6 daagjes dus voor jullie!!!!!! Hoop dat je man lekker op tijd thuis is om samen op de bank te kruipen. Ik vind de laatste week altijd zo voorbij kruipen.

Esther lekker hoor eerder je evaluatie, nu maar hopen dat je er gelijk tussen gepland wordt en heel snel weer doorkan!!!!!

Testr welkom, weer terug. Succes hoor!!!!!!!! Nu moet het maar eens lukken.

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben.......

Geplaatst

@ caroline, so far so good, nog niet ziek, maar ik heb het zooo koud! Binnen gaat nog wel, maar buiten!!

Hoop voor je dat het zaterdag beter is buiten, want ben net naar huis gegleden. Ongelooflijk: er is gewoon nergens gestrooid hier in amsterdam en omstreken!!

Baalde nog wel; ben zo goed aan het afvallen, 11 kilo al so far, maar heb me vandaag vergrepen aan alle sintlekkernijen die momenteel met karrevrachten tegelijk afgeleverd worden op kantoor... Nou ja, moet ook een keer kunnen, toch???

Geplaatst

Fren een uitspatting hoort er nu eenmaal bij, niet druk over maken. Je moet jezelf soms een beetje verwennen. Goed dat je aan het afvallen bent, ik moet weer beginnen:-)

Sandra we willen zo graag normaal doen en dan werkt ons lichaam niet mee. Ik had moeder op bezoek de laatste week en dat gaf veel afleiding.

Geplaatst

Zou niet goed komen als mijn moeder hier een weekje komt. Ik moet tussendoor gewoon werken en als we te lang samen zijn wordt het toch alleen maar ruzie en ergernissen. Mijn moeder is een echte huismus en gedijt het best in haar eigen omgeving. Verder is ze wel heel lief hoor!!!!!

Fren lekker toch een keer je vergrijpen. Je zal er alleen geen gewoonte van maken, dan zit die 11 kg er zo weer aan!!

Geplaatst

Sandra, het fietsen is nu echt geen pretje he, maar je hebt het weer overleefd gelukkig.

Gelukkig heb ik best wat afleiding op het werk, verder kan ik het wel rustig aan doen, heb een zittend beroep en momenteel is het niet druk.

samen met manlief op de bakk gaat niet lukken....hij heeft nog heel wat werk te doen...maar ja, we hebben straks samen vakantie dus dat komt wel goed.

Fren, wat goed dat je 11kg afgevallen bent,knap!!! en ach ja, dadelijk ben je aan het lekkers gewend op kantoor en dan heb je er geen zin meer in..., mijn man ia vandaag ook in A´dam geweest, op de snelweg erg goed te doen maar vanaf 15min afstand van de loicatie erg slechte wegen!

Sylvie groot gelijk dat je het dichtbij huis houdt, kijk wel uit hoor....lopen is ook erg link op sommige plaatsten

Geplaatst

11 kilo?? Jeetje wat goed zeg! Ik blijf een beetje tussen 4 en 5 kilo steken, had er graag iets meer van gemaakt maar wat je zegt: al die sintlekkernijen, komt hier natuurlijk ook het huis in... zucht. Lastig hoor, dat blijft het.

Geplaatst

Heyhey!

Ben ik weer...

Het is niet zo dat ik tot zo laat nog aan het werk ben hoor. Meestal uurtje of 18.00 ur thuis...

Maar als ik de hele dag intensief achter de comp. heb gezeten dan moet ik 's avonds eerst even afstand nemen.

Momenteel doe ik na het eten eerst even een klein tukje en daarna nog wat leuke programma's kijken. Met name Derek Ogilvie vind ik altijd erg interessant!

Ha die Miki (Testr)!!!! Daar ben je toch:-) Hoe ist meisie? Ben je alweer wat van de eerste teleurstelling bekomen, of is er nog een klein kansje...?

Fijn dat je er weer bent in ieder geval.

Caroline, ik denk dat het wel goed is dat je nog niet zo vroeg de punctie hebt. De andere follikels hebben nu nog mooi de kans te groeien. En wie weet wat voor mooie eitjes daarin gevonden worden.

Babeth, spannend is het hoor. Die onzekerheid is zo herkenbaar. En elke keer ben je toch weer een beetje vergeten hoe het ook al weer precies voelde.

Sandra, oh sorry ik dacht dat je gelijk op ging met Babeth, maar je bent nog maar net in de ww beland...

Klaartje, hoe gaat het met je vandaag? Hopelijk knap je snel weer op en heb je niet te veel nasleep van de narcose. Jezelf af en toe maar even lekker verwennen bij de warme kachel.

Nico, aan de ene kant wel jammer dat dit niet de oorzaak bij je is, maar aan de andere kant, moet het dus gewoon een keertje kunnen lukken!

Esther, je mag bijna weer met de pil beginnen...jeetje dat gaat snel hoor. Maar wel fijn dat je zo snel door mag. Hoe lang moet je de pil slikken?

Rubster, bah niks aan om verkouden te zijn. Ik begin ook wat een beginnend keelpijntje te krijgen, dus hoop niet dat je me aangestoken hebt:-)

Fren, 11 kilo! Wat superknap zeg. Probeer je niet teveel te vergapen aan al die lekkere dingen, want voor je het weet wil je lichaam weer meer... Maar af en toe wat lekkers moet natuurlijk wel kunnen!

Sylvie, heb je een lekker vrije dag gehad vandaag? Lekker wat omrommelen en daarna als beloning uit eten...wat wil je nog meer.

Hier alles oké. Lekker gewerkt vandaag. Het oude werk begint nu te minderen dus die druk is van de ketel. Ik kan me de laatste (paar) weken dus extra gaan focussen op al het nieuwe. Ben al druk bezig met diverse nieuwe werkprocessen, nieuwe formats, nieuwe website etc. etc.

En ik heb me er ook wel wat bij neergelegd, dat het waarschijnlijk toch niet allemaal af is en werkt op 1 januari. Er zijn nog 750 anderen naast mij die er net zo over denken, dus probeer ik me ook maar niet al te druk te maken.

Morgen om 9.30 uur de 1e fm. Best wel weer spannend hoor!

Trusten allemaal!

Geplaatst

Mart succes met de 1e fm, is toch altijd weer spannend. Hopelijk groeien er een paar hele mooie follikels.

Nico dus er is niks gekomen uit je bloeduitslagen. Idd aan de ene kant jammer, dan had er wat aan gedaan kunnen worden. Nu dus net als wij hopen op alleen nog het laatste stukje geluk....... frustrerend.

Geplaatst

Martha, veel succes vandaag! en wat heerllijk dat op je werk de druk van de ketel is, zeker met deze behandeling!

Ow Nico, dus geen nieuws uit de bloeduitslagen? kan me voorstellen dat je graag een duidelijke oorzaak had gehad maar zoals Sandra zegt, we gaan voor dat laatste stukje geluk!!!!

hier gaat het redelijk, ben alleen niet fit en dat is wel erg lastig nu. voor de zekerheid houd ik de paracetamol bij de hand maar ben blij dat ik maar een halve dag hoef te werken en dan weekend!

dames tot hoors!

liefs

Babeth

Geplaatst

mart, heel veel succes vandaag! Hoop dat het allemaal goed gaat!

Hier net grondig staan vloeken: was express lekker vroeg op mn werk, lekker rustig wat dingen wegwerken. Komt er een vrachtwagen met een eikel van een chauffeur die weigert het terrein op te rijden om te lossen. Conclusie: ik heb 3 kwartier in de snijdende kou wagentjes met dozen van a naar b lopen slepen. GRRRR!

Verder gaat het goed hoor :-)

Geplaatst

Zo fren jij hebt wel een lekker kopje koffie verdiend dan!!!! Waarom wilde hij het terein niet op?????? Gelukkig was het koud anders had je ontploft van woede........

Geplaatst

Wat een stomme chauffeur, dat is toch geen doen in deze kou.

Ben je alweer wat opgewarmd?

Het is hier -9 echt niet meer normaal.

Mart veel succes met de eerste fm.

eindelijk een keer redelijk geslapen, al mijn spelletjes zitten weer op mijn telefoon dus de verslaafde is gelukkig.

Geplaatst

Sylvie fijn dat je eindelijk zo lekker geslapen hebt zeg. En dat je spelletjes weer op de foon zitten.

Hier goed geslapen, viel gister echt om van de slaap. Ben een uurtje of 2 en half mijn bedje uit en kan alweer slapen. Pfffffff zo moe............ Vandaag late dienst dus gaat een lange dag worden.

Geplaatst

Mart...succes met de 1e fm...bedenk me nu net dat je m waarschijnlijk nu al gehad hebt....hoop op een goed begin!!! en gezellig zo'n kerstborrel...wij gaan dat dit jaar ook weer doen...de 14e...dan is nog geloof ik iedereen van het bedrijfsbureau hier...hihi...lekker warme chocomel met slagroom, mss wat glühwein...kerstkoekjes, kerststol...mmmmmm...

Esther...vandaag (of gisteren) al beginnen met de pil...gaat snel...lange protocol volg ik ook...ik moef nu geen stopweek te houden met de pil, maar moet gewoon doorslikken totdat ik begin met de deca (dan moet ik m nog 3 dagen doorslikken).

ik mag ook eigenlijk niet klagen, moet blij zijn dat ik gezond ben en dat er niets gevonden is...maar het zou wel fijn zijn geweest als dit de oorzaak/reden was geweest...nu inderdaad weer hopen op het geluk dat we allemaal zo nodig hebben (en ook krijgen!!!)...we gaan door op de weg die we zijn ingeslagen...vol goeie moed...de paden op, de lanen in...hihih...

hier is het nu gestopt met sneeuwen, was een beetje van die motsneeuw (maar geen regenachtige sneeuw)...vind het barkoud...in Lesbos kreeg ik vanochtend te horen was het 25 graden...ik wil naar Lesbos...terug naar ons tweede thuis...snik...maar ....ze vieren dan waarschijnlijk geen witte kerst...en dat kunnen wij waarschijnlijk dan weer wel...als het weer zo aanhoudt...

Babeth...nog 5 dagen...duim als een gek voor je!

Sandra...gelukkig de fietstocht weer overleefd...

Fren...wat een stomme chauffeur...wat was zijn reden??? neem aan dat je baas of iemand anders ook geholpen heeft, toch???

Caroline...hoop dat het geen cyste is, maar als jij je geen zorgen erom maakt en de arts ook niet...dan doe ik dat ook niet...mss een beetje balen dat de punctie maandag is, maar net als wat al gezegd werd...zondag gaat het dooien...dus dan zijn de wegen weer iets beter gangbaar...

Sylvie...blij te lezen dat je weer beter geslapen hebt en dat je weer vooruit kunt met de spelletjes op je foon...hihihi...bedankt voor het recpet...ga het denk ik in het weekend al proberen...mmmmm...dat betekent dus dat ik in het weekend even ga zondigen...hahahaha...

verder niet veel te melden...

liefs,

Nico

Geplaatst

Ben al weer terug!

BMS was al 12,5 mm.

Rechts: 1 x 14mm, 1 x 15mm en 1 x 11,5mm en nog twee hele kleintjes..

Links: 1x 16mm en 6 x tussen de 8 en 10 mm.

Het gaat dus als een speer!! Maandag terugkomen voor de 2e fm en waarschijnlijk woensdag of donderdag al de punctie.

Die van 16 wordt waarschijnlijk te groot, maar als de rest leuk mee doet, ben ik niet ontevreden.

Ik kom alleen wel een beetje in de knoop met m'n werk, nou ja dat is dan niet anders...

Geplaatst

Sylvie, je hebt eindelijk lekker geslapen lees ik. Gelukkig maar en dan doen je spelletjes het ook weer. Dan heb jij een goeie dag vandaag of niet dan!

Fren, wat een ellende dat je moest slepen met al die dozen in deze kou. Vreselijk!

Nico, heb je een tweede huis op Lesbos! Wat doe je hier nog .... (hihi)

Babeth, vervelend dat je niet helemaal fit bent. Dat kun je nu echt niet gebruiken. Ik ga keihard voor je duimen deze laatste dagen...

Het heeft hier vanacht ook eindelijk een beetje gesneeuwd. Het stelt niet veel voor, maar het wordt nu al een vieze bende. Bah! De wereld is prachtig zo, maar voor mij hoeft het niet hoor.

Geplaatst

He Mart, geweldig toch! Je gaat goed! En we lopen echt bijna gelijk, een paar dagen verschil, spannend weer!!!

Inderdaad, wat doe je hier nog Nico?? Lesbos, zucht... nooit geweest maar wel veel naar andere Griekse eilanden en vasteland, is ons favoriete vakantieland! Kunnen we daar de bijeenkomst niet houden?

Geplaatst

Mart wat een geweldige score nietwaar!!! Op naar de 2e fm maandag.

Hmm bijeenkomst op Lebos, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker warm.....

Geplaatst

Mart, wat een goede score, fijn dat het zo snel gaat! Dat is wel het voordeel van het korte protocol geloof ik. Ik moest vorige keer de lange versie volgen en dan ben je zo 2 mnd verder.

Nico, ik wil ook mee naar lesbos!! Kunnen we niet ergens een vliegtuig charteren, Sylvie??

Babeth, voel je je al wat beter?

Sylvie, lekker geslapen, fijn is dat he, je voelt je direct een ander mens.

Ik ben gisteren toen ik in bed naar een gedownloade serie lag te kijken met bril en al in slaap gevallen geloof ik. Kan me in ieder geval niet herinneren dat ik de tv heb uitgedaan en vriendlief naast me in bed schoof.

Het slepen moest ik helaas alleen doen, er was nog niemand op kantoor. De kop koffie daarna smaakte prima hoor. Mag niet klagen, over een uur begint mn weekend!! Eerst lekker lunchen in het amsterdamse bos met een vriendinnetje en vanavond met mn mams naar Harry potter. Zondag Sint, en de rest van de tijd lig ik met een boek en een kop thee of warme choco op de bank :-)

Geplaatst

Oh Fren volgens mij ga jij wel een heel lekker weekend tegemoet. Beetje jaloers ben ik er wel op.

Mag hier ook niet klagen hoor. Helaas begint mijn weekend pas om 23 uur vanavond en eindigd maandag al weer om 7 uur. Dus de tijd die we hebben moeten we maar goed benutten dan. Ik ga morgen voor een nieuwe 2e hands fiets kijken, deze die ik nu heb doet het niet zo goed meer. Versnelling is stuk sinds 2 dagen en mijn remmen doen het niet zo best. Morgen avond een verjaardag, dat is altijd wel gezellig en zondag hebben we nog niks staan. We zullen wel zien wat er op ons pad komt. Wel is het zo dat we maandag naar de notaris gaan om te tekenen voor de nieuwbouw dus nog even droge kost doorlezen hiervoor. Waarom gebruiken ze toch altijd woorden waar nog nooit iemand van gehoord heeft???????

Geplaatst

Mart....wat een geweldige score...en dan volgende week waarschijnlijk al de punctie...wow...t gaat snel...duim voor je!!!

tja...idd...wat doe ik hier nog...heb helaas nu op dit moment geen geld om ernaar toe te gaan, maar wat ik ook had begrepen is dat het daar net zo koud en fris kan zijn in de winter als hier...blijkbaar wordt het dit jaar dan overgeslagen...hahahaha...de plek waar we normaal altijd naar toe gaan is helaas nu dicht voor de winter...denk ook niet dat ik het geregeld krijg om het te openen..hihihi...als we in mei of juni gaan, dan staat daar nog alles heerlijk in bloei en is het ook niet al te warm (al mag het voor mij best, hoe warmer hoe liever)...hihihi...

zal wat foto's plaatsen van ons 'tweede thuis'...

liefs,

Nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden