Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Meiden ,

Ik wil me graag bij jullie vergezellen op het wachtbankje van Oktober .

We hebben vandaag de terugplaatsing gehad van een 4 cellige topembryo en we mogen de 27e testen.

Nadat het in Juni helaas is misgegaan,hopen we dat het er deze keer wel van mag komen .

Ik duim voor jullie allemaal en laten we hopen dat Oktober een mooi groen bankje mag worden !!

Liefs H

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Mommysoonihope, welkom op het wachtbankje. Heel veel succes met wachten de komende twee weken! Dat je maar mooi groen mee mag kleuren!

Ik kan inmiddels niet meer slapen...had ik maar niet getest gisteren haha.

Groetjes Vriezen.

Geplaatst

Jeetje Vriezen,

het lijkt er echt op dat je zwanger bent! Gaaf, toch alvast stiekeme felicitaties! Ik ben blij voor je!

Dikke knuffel Mia

Geplaatst

Vriezen Gefeliciteerd!! en Mommysoonihope(leuke naam) welkom en succes... ik heb maandag de terugplaatsing gehad, dus we lopen bijna gelijk op...:). Voel je je verder wel goed?

Geplaatst

Vriezen gefeliciteerd!!!!!!

Hier wat minder nieuws.....

Ik ben gisteravond wat helderrood gaan sijpelen en vanmorgen was het weer wat meer. Geen buikkrampen of stolsels dus het gaat echt spannend worden. Maar gezien onze eerdere ervaringen begint het er toch heel erg op te lijken dat het weer niet gelukt is.

We gaan over een uurtje de sleutel van de huurwoning ophalen dus hebben het gelukkig lekker druk. Kunnen we daar onze energie ff in kwijt samen.

Liefs

Geplaatst
Hoi Meiden

ik heb ff terug gelezen, vooral die rot opmerkingen koemn veel voor zo heb ik ooit te horen gekregen je hebt geen miskraam maar een verlate menstruatie terwijl ik 3 dagen daarvoor hoge bloedwaardes had. Gelukkig heeft een collega me weg gehaald anders.... grrrrrr.

of ik weet wat je voelt ons 2de kind is 7 jaar na de eerste geboren maar wel op de natuurlijke manier hoor. Nee je weet dus niet hoe ik me voel thuis komen uit het werk om dan weer 2 spuiten in je lijf gezet te krijgen je man uit schelden alleen omdat hij vraagt of je een kopje koffie wilt en zo kunnen we eindeloos doorgaan.

Maar gelukkig zijn er ook mensen die er wel voor je zijn die zeggen je mag nu ff niet dit of dat doen. ik concentreer me op deze mensen.

even een andere vraag ik heb nu 3 dagen geleden me tp gehad en gebruik nog steeds die vieze balletjes. ben erg moe steken in me buik enzzz moet ik me zorgen maken????

iedereen sterkte en echt laat sommige mensen maar lekker dom praten haal je schouders op en denk aan je zelf neem de tijd om het verwerken. hoe je het ook bekijkt alles komt echt goed

veel liefs en dikke knuffels

Hoi Louise,

dat zijn waarschijnlijk bijwerkingen van de bollen. Je kan ook een beetje een zeurend gevoel krijgen.

Geen zorgen maken dat krijgen we er allemaal gratis bij.

Geplaatst

hoi witje wat een onzekerheid.. maar je kent je lichaam zelf het beste.

maar bloed wil niet altijd iets zeggen.. wil je zeker geen valse hoop geven,maar heb het zelf ervaren

ik was gewoon ongi geworden en dacht echt dat het toen mislukt was 3 dagen later had ik toch een posi test

is uiteindelijk helaas misgegaan....

hoop niet dat ik je onnodig ongerust heb gemaakt (sorry) maar wilde het gewoon ff kwijt....

succes met je huisje

veeeel liefsssssssssss

Geplaatst

Angel ik wordt niet meer zo snel onzeker van ervaringen van anderen, daar heb ik er al te veel verschillende van gehoord. Hel blijft onzeker tot de negatieve test................

Ik zal vanavond pas weer on line zijn om verder te berichten, vind het fijn om hier lekker te kunnen spuien. We hebben het lekker druk vandaag, met het huis.

Liefs

Geplaatst

nou gelukkig...

en onzeker blijf het zeker... je hebt veel afleiding vandaag met je huisje.... succes

liefsss

Geplaatst

@ Violeta80, zie in je handtekening dat je positief getest hebt! Super joh, na de escape IUI bij de 1e IVF poging positief!!

@ Vriezen, succes met je bloedonderzoek. Hoop dat het gelukt is!

Ik neem ook op het wachtbankje van oktober plaats. Gisteren mijn terugplaatsing gehad van een topper. Moet nog rustig aan doen na complicaties bij de punctie, maar ga rustig broeden!!

Iedereen die nu in spanning zit, veel succes! Dat er maar veel groen worden!

Geplaatst

Hoi Vriezen,

Van harte het is hier een ieder gegund geniet er van!!

Witje, hier hetzelfde...........Ook licht bloedverlies.

Heb vanochtend ook al een test gedaan en die was negatief. Affijn we wachten rustig af.

Geplaatst

Ik heb best veel buikklachten, herkenbaar dames? Ik zit pas op dag 5! Had net wat bloed, dat lijkt alleen ergens anders vandaan te komen, gelukkig!

Kissie Mia

Geplaatst

Hier wat minder nieuws.....

Ik ben gisteravond wat helderrood gaan sijpelen en vanmorgen was het weer wat meer. Geen buikkrampen of stolsels dus het gaat echt spannend worden. Maar gezien onze eerdere ervaringen begint het er toch heel erg op te lijken dat het weer niet gelukt is.

We gaan over een uurtje de sleutel van de huurwoning ophalen dus hebben het gelukkig lekker druk. Kunnen we daar onze energie ff in kwijt samen.

Liefs

He verdorie witje....sterkte meis.

Geplaatst

witje sterkte met de onzekerheid

mia ik herken wat je schrijft ik ben in de namiddag misselijk krampen in me onderbuik dat was vooral de afgelopen 2 dagen ik ben ook vooral moe maar ik ga er bij mezelf idd maar uit dat dat van die balletjes komt.

wat ik wel gek vind is dat niet meer weet hoe alles ging als je 2 jaar tussen de pogingen hebt zitten het lijkt wel of je alles weer voor de eerste keer ondergaat

misschien maar goed ook.

vandaag mag ik weer lekker gaan werken heb er zin in lekker afleiding

groetjes

Geplaatst

Hoi Louise,

Ja die balletjes geven ook nog een hoop onzekerheid:

• gevoelige borsten;

• misselijkheid

• duizeligheid;

• slaperigheid;

• moeheid;

• hoofdpijn of migraine

We doen het allemaal voor een goed doel.

Lekker werken kan inderdaad een bron van afleiding zijn. Sterkte in de ww.

Geplaatst

Hoi....heb net even bijgelezen....jammer genoeg niet allemaal goed nieuws.

Veel sterkte!!

En ja die rare opmerkingen....wordt er moe van, maar ook dat ze niks durven te zeggen, maar je wel zo aankijken..bah!

Gelukkig zijn er ook wel veel mensen die mij wel goed steunen, dat geeft me toch een heel goed gevoel.

Ik heb dat ook, ik voel van alles en het is maar goed dat ik ga werken, geeft afleiding.

Heb trouwens erg veel last van m'n rug....beetje zeurend...kan dat ook van die bolletjes komen?

Groetjes

Geplaatst

Hoi,

Nu flip ik toch wel even hoor. Eerst de shock 2 weken geleden toen vlak voor de bloedtest mijn bloeding zag doorkomen, en nu ik vandaag eindelijk weer terug kan gaan maar dan voor een echo om te kijken wanneer een cryo kan teruggeplaatst worden ontdek ik plots (ben op mijn werk nu) een hele lichte heldere bloeding. Wat is dat??? Heb ik NOOIT meegemaakt, zomaar tussenin, dus alweer shock NET vooraleer ik op consultatie kan gaan! Ik zit op mijn 11de cyclusdag, hoe kan dat nou??

2 weken geleden was mijn eerste mislukte icsi met vers embryo en nu mijn eerste mogelijke tp van een cryo. Ik weet dus van niks, maar dit vind ik echt NIET leuk want je gaat zien dat die gyn mij vanavond met lege handen naar huis gaat sturen met alweer een andere reden om niet vooruit te kunnen gaan.

Weet iemand of ik mij hier zorgen over moet maken? :nerves:

knuffel,

Ellen

Geplaatst

Vriezen van mijn kant ook een felicitatie hoor klinkt goed.

Hier iets minder veel stress op mijn werk vandaag, heb gelijk veel kramp hoop dat t geen gevolgen heeft voor de evt innesteling.

Witje houd moed, sterkte

Geplaatst

Witje en gabrie houd moed.

Vriezen@spannend morgen een bloedtest.Ik duim van veel hcg. succes

Ik voel me positief en heb echt het gevoel dat het gelukt is. Vorige keer had ik dat niet.

Vandaag bij de mondhygieniste zij ze je straalt. De eerste ww is bijna voorbij.

Meiden veel succes met het wachten die ik vergeten ben.

Of veel sterkte.

Geplaatst

@Jaatje: Fijn dat je volgende week je echo hebt. Dan ben je daarna misschien ook wat meer gerust gesteld.

Heel veel succes alvast.

@Vriezen: Ik weet dat het moeilijk te geloven is voor je............... maar je bent gewoon ZWANGER.

Kan me voorstellen dat je naar morgen uitkijkt voor de bloedtest, is toch een extra bevestiging.

Bij deze feliciteer ik je alvast voorzichtig en hoop op een mooie HCG waarde morgen.

@Mommysoonihope: Welkom en heel veel succes met je wachtweken.

@Witje: Hoop dat je ongi niet doorzet. Heel veel succes nog.

@Dublin: Hoe is het met je? Voel je je wel goed na die complicaties van je punctie?

Ik wens je iig heel veel succes met je wachtweken en op naar een positieve test. Ik duim voor je.

@Moos: Door die Utrogestan kan je idd ook rugklachten krijgen.

Ik had daar de laatste keer ook zo'n last van en dan vooral in mijn onderrug.

Wat kan je er eigenlijk niet van krijgen..............pfffffffffffffff.

@Raba: Hoe is het met jou meid? Hou je het nog een beetje vol die wachtweken?

@Ellen: Ik zou je hier niet mee kunnen helpen. Je hoort wel eens vaker dat vrouwen een tussentijdse bloeding hebben, maar heb dat zelf nog nooit gehad. Hoop dat iemand anders je gerust kan stellen en succes vanavond.

@Suus: Hou je rustig meid en neem jezelf in acht. Wanneer is je TP geweest?

@Joske: Alles goed met je? Vind het zo fijn voor je dat je zwanger bent. Hoop dat je er al een beetje van kan genieten.

Ik heb nog 3 cryootjes en die zitten bij elkaar ingevroren. Dus als ze alle 3 goed ontdooien, dan worden ze alle 3 teruggeplaatst.

@Violeta: Hoe is het met jou? Wanneer krijg jij je echo?

Mijn cryootjes worden morgenochtend ontdooit. Mocht er iets niet goed zijn gegaan, dan bellen ze me van te voren op.

Dus dat is ook nog spannend.

Groetjes

Daniella

Geplaatst
Witje en gabrie houd moed.

Vriezen@spannend morgen een bloedtest.Ik duim van veel hcg. succes

Ik voel me positief en heb echt het gevoel dat het gelukt is. Vorige keer had ik dat niet.

Vandaag bij de mondhygieniste zij ze je straalt. De eerste ww is bijna voorbij.

Meiden veel succes met het wachten die ik vergeten ben.

Of veel sterkte.

Hi Raba,

Wel leuk om te horen dat je straalt toch? Ik hoop voor je dat dat komt omdat je gevoel het bij het rechte eind heeft.

Succes met de tweede wachtweek.

LIefs Dorien

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden