Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Sharon: Welkom en heel veel succes gewenst met je wachtweken.

@Moos: Heel veel succes ook met die "slopende" wachtweken.

Hoeveel emmies heb je teruggeplaatst gekregen? Heb je ook nog cryootjes over?

@Spaatje en Esther: Meiden, wat een grote teleurstelling weer. Bah. Heel veel sterkte gewenst.

Groetjes

Daniella

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Trijnie83, Wachten duurd lang he...

Ongi wachten en dan 21 dagen erna pas beginnen met prikken...

Geplaatst

Ben op het werk en moet toch even kijken hoor.

Had deze berichten niet willen lezen, gatverdorie!!!!

Lieve, lieve meiden,

Wat een klotezooi!

Scheld, vloek, gooi het er maar uit, boos worden is geen schande!

Heel veel sterkte!

Lot,

Joehoe! Idd een mooie hoge hcg!

Geplaatst

@MBM: Het is zo zwaar meid om iedere keer weer die teleurstelling te moeten verwerken.

Helaas weten we daar alles van. Ik wens je heel veel sterkte toe. Het is zo oneerlijk.

@Vriezen: Je kan schrijven wanneer je wilt hoor, dat is geen probleem.

Die mutsenbolletjes kunnen je lichaam zo voor de gek houden.

Ik begrijp je gevoelens heel goed, maar je weet het pas zeker nadat je getest hebt. Houd moed iig. Ik duim voor je.

Liefs

Daniella

Geplaatst

@Trijnie: Alvast heel veel succes met je 1ste IVF behandeling. Spannend hoor.

@Lot: Geweldig meid dat je zo'n mooie HCG waarde hebt.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hé mbm, esther en spaatje, wat ellendig voor jullie. Wat heftig om dit elke keer weer mee te moeten maken.Sterkte meiden.

Geplaatst
Trijnie83, Wachten duurd lang he...

Ongi wachten en dan 21 dagen erna pas beginnen met prikken...

Ja TK t duur idd. heel errug lang.... maar ja.... geduld geduld geduld.... Terwijl ik helemaal geen geduldig type ben ;-)

Geplaatst

Lieve lieve Esther en Spaatje, vanaf mijn werk, ik was zo benieuwd, lees ik jullie nare berichten. Mag ik even heel hard k** roepen voor jullie. Ik had het zo gehoopt! Lieve meiden een reep chocolade helpt natuurlijk helemaal niet, maar doe het maar wel! Ik leef met jullie mee.

Ik word er zelf helemaal onzeker van en zit pas op dag 3 van de 15.

Gabrie ik snap je onzekerheid, ik dacht de vorige keer ook dat ik ongi moest worden, maar was toen zwanger. Dus misschien kan het meevallen!

Dikke knuffel voor alle meiden!

Kissie mia

Geplaatst

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden.

Heb net een paar uur gejankt en ben vooal heel boos geweest, weet eigenlijk niet op wie maar ik denk gewoon omdat het zo oneerlijk is.

Heb 29 oktober evaluatie gesprek en dan gaan we voor de cryo's.

Is wel een wacht lijst voor, weet niet hoelang.

ook mijn werk gebeld dat ik deze week niet meer kom.

Zo nu ben ik aan de beurt!!!!

Lieve groetjes Esther

Geplaatst

Lieve Mia

Bedankt voor je woorden. De vorige keer was ik op wachtdag 11 al ongesteld. En vanaf wachtdag 8 ook allemaal gerommeld.

Maar affijn we geven de hoop niet op (ook niet na 10 jaar MMM).

Esther, Sterkte en ga je zelf heerlijk verwennen!

Geplaatst

Hoi meiden, THANKS voor jullie steun....

@ Esther gelijk heb je...ik ben nog niet boos...niet gejankt...denk dat ik toch een keer "los" moet, aan de andere kant, ik wil niet in een hoekje gaan zitten wachten op een wereld die gewoon door gaat, het veranderd niets aan de situatie..en ik zou het zeker doen als het zou helpen.... maar helaas we hebben er zo goed als geen invloed op. Sterkte meid, ik hoop dat je cryo's het gaan worden.

Geplaatst

Spaatje,

Wat ik niet snap is dat iemand 2 8 cellige krijgt en niet zwanger raakt. En iemand krijgt een 4 en 6 cellige en die is zwanger van een tweeling.

Begrijp mij niet verkeerd ik gun het iedereen,.....de 8, de 4, de 6 en zelfs de 2 celligen maar toch. Het blijft volgens mij ook een kwestie van geluk?!

Geplaatst

Dames die slecht nieuws hebben vandaag sterkte. Net t ziekenhuis gesproken moet pregnyl gaan bijspuiten omdat mijn waarde te laag zijn vraag me af of t dan nog kan lukken, hebben meerdere dit gehad??

Nog wel 4 extra dag 6 emmy's voor in de vriezer.

Gr suus

Geplaatst
Spaatje,

Wat ik niet snap is dat iemand 2 8 cellige krijgt en niet zwanger raakt. En iemand krijgt een 4 en 6 cellige en die is zwanger van een tweeling.

Begrijp mij niet verkeerd ik gun het iedereen,.....de 8, de 4, de 6 en zelfs de 2 celligen maar toch. Het blijft volgens mij ook een kwestie van geluk?!

Ik heb wel eens gehoord dat de arts die dat kan verklaren een wonderdokter is.....

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden, ze geven me steun en het troost me! Dus bedankt daarvoor. Jullie zijn wat dat betreft mijn steun en toeverlaat, naast mijn partner natuurlijk. Verder praat ik er eigenlijk niet over. Niet met familie en niet met vrienden, daar hebben wij bewust voor gekozen. Omdat we dan ons verdriet ook met hun moeten delen, dat wil zeggen bij iedere teleurstelling zou ik ook de teleurstelling zien in hun ogen. En dat wilden wij niet. Ze weten dat we er mee bezig zijn en laten liever wat weten als we goed nieuws hebben. Dus jullie zijn echt mijn 'forum-vriendinnen'. Zonder jullie ... ... zucht.

Ik kon het slechte nieuws niet beseffen, totdat ik vanmorgen een berichtje van jou 'Wish' binnen kreeg. Ik voelde jouw medeleven en ik kon me even helemaal laten gaan. De tranen liepen over mijn wangen.

Witje, Mia, Sylvie, Ellentrik, T.K, Daniella, EDR jullie ook bedankt!

Sharon, succes in de wachtweken. Twee weken vol spanning en wat duurt dat lang. Ik hoop dat het wachten resultaat oplevert. Tja en wat wel of niet te doen. Dat is moeilijk te zeggen, ik kan je er geen tips over geven omdat ik alleen nog maar negatieve ervaring heb. Maar bij de 1e TP heb ik me gedragen alsof ik al zwanger was, toch negatief. Bij de 2e TP heb ik dat dus bewust niet gedaan, ben gewoon mezelf gebleven en ook dit keer negatief. In ieder geval niet proberen om elk pijntje, elk kwaaltje te plaatsen. En zoals eerder gezegd, zoek afleiding. Dus het moet gewoon zo zijn, of niet ... ...

Moos, is je TP goed gegaan? Ik werk momenteel niet, maar volgens mij kan je na een TP gewoon werken. Afhankelijk van wat voor werk je doet natuurlijk. Althans, lichamelijk zou ik dat wel aangekund hebben. Bij mijn 2 TP's had ik nergens last van.

Oh Spaatje, Esther73, nee he jullie ook! Wat een klap is het elke weer he! Ik kan jullie nu niet zoveel troostende woorden bieden, want ik ben zelf de klap nog aan het verwerken. Vanmorgen ook negatief getest en nog geen ongi. Ik hoop dat wij volgende keer meer succes hebben. Spaatje, wat ga jij doen, gelijk door? Esther, jij moet dus nog even wachten, ik hoop dat de wachtlijst niet al te lang is. Welk ziekenhuis ga je? Ik kan gelukkig in het UMCG zo weer door voor de volgende cryo's. Groot gelijk van je om even vrij te nemen om het te verwerken.

Gabrie74, ik hoop dat het vals alarm is. Wel zenuwslopend zeg om je dit al af te vragen vanaf wd8. Succes en ik zal heel hard voor je duimen.

Lot69 ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je gewoon je blijdschap mag/moet melden hier op het forum. Wij zijn dit keer weer rood, maar hopen ooit ook vol overgave goed nieuws te kunnen melden hier op het forum. En ook dan zullen er anderen zijn met slecht nieuws. Het blijft moeilijk om af en toe dingen te lezen bij anderen die je graag in je eigen handtekening wilt zetten. Maar ondanks dat is het jou enorm gegund.

Liefs,

MBM

Geplaatst

hcg

Geen idee of ze dit ook bij andere ziekenhuizen doen, dus net 1500 pregnyl gespoten en dat vrijdag en maandag weer.

Geplaatst

Neeeeeeeeeeeeeeeeeee...wat een uitslag vandaag allemaal

Spaatje,MBM,Ester.....wat kl*te

Ik leef met jullie mee......

dikke knuffel,Violeta

Geplaatst

MBM,

Kreeg toch wel even een brok in m'n keel toen ik net las dat mijn woorden van vanmorgen je zo ontroerden.

Fijn om te lezen dat je hier veel steun kan vinden en je er met je vriend ook goed over kan praten!

:hug:

Geplaatst

MBM

Ik loop in het mca(Alkmaar)

Ik hoop dat de wachtlijst niet zo lang is, maar ik hoor 29 oktober meer als we een evaluatie gesprek hebben.

Sterkte met alles.

gr Esther

Geplaatst

Kom op meiden...

Met zijn alleen door naar het uitgerekend topic Juni 2011, wat ik met trots heb opgestart

Wish, 2 cryo's aan boord, die het dus blijkbaar langer overleven dan een Mora frikandel in de vriezer, met je cryo's door naar Juni......:36_1_64:

Geplaatst

zo veel geschreven zeg..

en wat een nare berichten zeg pfff sterkte meiden.

en lot wat fijn dat je hcg goed is lekker gaan genieten meid.

liefssssssss

Geplaatst

goeie morgen

heb een vraag heb 8-10 de punctie gehad en 11-10 de tp... en heb sinds vannacht veel buikpijn en ben misselijk..

herkend iemand dit????

alvast bedankt

liefssssssssss

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden