Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden wat wordt hier veel geschreven!

Ik wil alle meiden die net gekomen zijn ook heel veel succes wensen! Helaas zie ook bekende van september!Alle hoop voor een GROENE maand!

Morgen is er ook een spannende dag,vele moeten testen!:gekruiste vingers 1

Ik hoop dat maar morgen alleen maar positieve uislag is!

Ester ik heb 2 keer negatief getest en toch mijn bloedtest was positief!Moest ook dag 12 en dag 14 bloed laten prikken!Succes morgen!

Guusje weet jij het all?Hebben ze gebeld?

Ik had gister zoooo steek in mijn buik dat ik moest stoppen en een beetje schreuwen van de pijn(wat zal het betekenen?)Het was heel even en daarna niet meer.Ik denk toch maar dat ik nog een keer bloed ga prikken morgen om te kijken hoe het gaat met de hormonen stijging.Ik was net 2 dagen helemaal aan het genieten van het idee dat ik zwanger ben en nu ben back to basic phhh.....

Groetjes,Violeta

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Esther: negatief testen hoeft nog niks te betekenen. Je kunt idd een late innestelling hebben of traag zijn met je hcg aanmaak. Morgen hoop ik dat je bloedtest een positief resultaat laat zien!

Ik vind het zelf, ondanks de positieve testen, ook bloedspannend morgen, ik hoop zo op een mooi hcg....

Succes!

Liefs,

Lot

Geplaatst

hoi meiden

Tp is goed gegaan er zijn er 2 teruggeplaatst 1 6 cellig en 1 7 cellig dus nu maar hopen dat ze blijven zitten zo wel mooi zijn 3de keer scheepsrecht hoop ik en ook voor iedereen

Geplaatst

Meiden even een vraagje.....Stel (is dus bijna nachtelijks aan de orde) ik ga om een uurtje of 23 naar bed, en ik moet om 04..05 uur plassen (grrr) is het verstandig om dan al te testen ipv om 07 of 08 uur ivm het minder aantal uren....

Geplaatst

Spaatje, volgens mij moet je bijv. na 20.00 uur 's avonds niets meer drinken en dan denk ik dat je gewoon 's ochtends 4.00 uur al kunt testen hoor ?!

Succes !!!!!!

Geplaatst

Hoi Violeta,

Dit verhaal geeft mij weer een beetje moed.

Ik hoop voor jouw dat die steken niets bijzonders zijn.

Lieve groet esther

Meiden wat wordt hier veel geschreven!

Ik wil alle meiden die net gekomen zijn ook heel veel succes wensen! Helaas zie ook bekende van september!Alle hoop voor een GROENE maand!

Morgen is er ook een spannende dag,vele moeten testen!:gekruiste vingers 1

Ik hoop dat maar morgen alleen maar positieve uislag is!

Ester ik heb 2 keer negatief getest en toch mijn bloedtest was positief!Moest ook dag 12 en dag 14 bloed laten prikken!Succes morgen!

Guusje weet jij het all?Hebben ze gebeld?

Ik had gister zoooo steek in mijn buik dat ik moest stoppen en een beetje schreuwen van de pijn(wat zal het betekenen?)Het was heel even en daarna niet meer.Ik denk toch maar dat ik nog een keer bloed ga prikken morgen om te kijken hoe het gaat met de hormonen stijging.Ik was net 2 dagen helemaal aan het genieten van het idee dat ik zwanger ben en nu ben back to basic phhh.....

Groetjes,Violeta

Geplaatst

Ik hoop natuurlijk gewoon en lekker lange tuk te doen...maar je weet het niet, man is morgen vrij dus we hopen er een erg leuke dag van te maken. Is wel lang niet drinken...giet er meestal tussen 20 en 23 twee flesje water in...(vandaar dat geplas in the middle of the night)

Geplaatst

Spaatje,

Volgens mij mag je gerust nog een glas of 3 drinken voordat je naar bed gaat.

Je urine moet geconcentreerd genoeg zijn, dat is het naar mijn idee wel als je na 20.00uur maar 3 glazen drinken pakt en dan 8 á 9 uur later een test doet.

Ow wat spannend zeg!

Geplaatst

Jeetje wat een gezellige drukte!

Spannende dag morgen voor Spaatje, Esther en Dunya ook?! Ik hoop dat ik niemand vergeet, toch lastig zo'n onzichtbare bank! Alle verse wachtbankers welkom!

Babeth, wat een heerlijk mens ben je toch, alvast begonnen met prikken, ha ha! Je bent een ware expert! Hopelijk heb je binnenkort een mooi cryootje terug geplaatst!

Hier nog steeds buik gevoeligheden van de punctie, kan ik me niet meer herinneren van de vorige keer. Morgen wel weer lekker aan het werk, ik had nu veel te veel tijd om te internetten en dus googelen en dus jezelf gek maken. Kan je nagaan het is nog maar de eerste wachtweek. Ik vond het toch een beetje eng om alles weer te doen, ik weet dat het eigenlijk niet kan, maar ik was even bang dat mijn emmie eruit zou vallen, stom en onzeker!

Kissie Mia

Geplaatst

wat erg he!!!! Het is te spannend, ik hoop dat je wel lekker slaapt vannacht! Ik vond het ook zo eng, ik heb toen nog zelfs een dagje extra gewacht! Schijterd he!

Rustig aan, lekker grey's anatomy kijken vanavond?!

Kissie Mia

Geplaatst (aangepast)

@wish ze hadden het er nu over 4 maar ja dat kan nog veranderen zei ze want ik zou nog een brief krijgen met de werkelijke cryo's

zal miss eind van de week of anders volgende week zijn hoop ik..

@spaatje succes met testen spannend en ook alle andere natuurlijk weet alleen niet wie

liefss

aangepast door angel
iets vergeten
Geplaatst
Ik hoop natuurlijk gewoon en lekker lange tuk te doen...maar je weet het niet, man is morgen vrij dus we hopen er een erg leuke dag van te maken. Is wel lang niet drinken...giet er meestal tussen 20 en 23 twee flesje water in...(vandaar dat geplas in the middle of the night)

Haha, je heet [spaatje of niet he!

drink gerust, is jusit erg belangrijk!!!! anders voordat je naar bed gaat even plassen en dan is de urine echt wel geconcentreerd genoeg, je hoeft tegenwoordig ook niet eens meer met ochtendurine te testen. Mijn eerste testen waren om 17.30; direct als mijn man thuis kwam....

Heel veel succes!!!!

Violeta, ik had ook bij de zwanegrschap ineens een mega steek dat even miujn adem stokte...paniek uiteraard, volgens de arts was het waarschijnlijk een eierstok die even veerde.....

maar als je je geruster voelt met een hcg-meting, groot gelijk!!!

Mia, helaas wel wat ervaring .-) ...maar ben niet zomaar aan het dokteren gegaan hoor, was ervan overtuigd dat het kon omdat de vorige keer de follikel nog wat groter was en het bms wat dikker.

Ben blij dat ik het gedaan heb in ieder geval haha.

Wish, de tp is in oktober hihi!

liefs

Babeth

Geplaatst

Dank je Babeth,je stelt mij gerust!

Ik heb niet zo veel zin om weer na Leiden te rijden om bloed te laten prikken(ben beetje bang,wil ik voor de echo wachten) maar mijn vriend wilt het zo graag....

Ik zag bij jou dat je week 42 ongeveer tp krijgt?Klopt het of heb ik het weer niet zo goed begrepen!?

Ik vond toen zo erg dat die ene arts zeg gaan en die andere niet.....phhh....wat moet je ook psychisch sterk zijn,zeg!

Gr.,Violeta

Geplaatst
Op welke wachtdag zit je Suus?

OP wachtdag 3 nog vrij kort hihi

Alle dames die morgen mogen testen toi toi toi

Geplaatst

@Gabrie en Angel: Heel veel succes met jullie wachtweken.

@Spaatje: Spannend meid, morgen testen. Ik duim voor je.

@Esther: Ook voor jou is morgen eindelijk de dag aangebroken. Heel veel succes.

@Lot: Ik hoop op een mooi HCG waarde voor je morgen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Het is vijf uur smorgens. Ik zit al een uur achter de computer. Kan niet slapen. Lees heel de tijd al mee met het oktoberwachtbankje maar heb nog weinig gepost. Ik vind het allemaal heel heftig. Heftiger dan ik van te voren had kunnen bedenken. Vooral de tweede wachtweek waar ik momenteel in zit. Tot en met de punctie viel het me allemaal reuze mee. Vervolgens mocht ik anderhalve week niets doen ivm dreigende overstimulatie. Die tijd viel een beetje tegen omdat ik met bedrust geen rekening had gehouden. Maar ik was meer met mijn eigen gezondheid bezig dan met het feit dat ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn/worden.

Ik had me er bij de terugplaatsing eigenlijk min of meer al bij neergelegd dat deze poging niet gelukt was omdat ze zeiden dat de embryos niet snel gedeeld hadden. Er zijn twee viercelligen teruggeplaatst. Eigenlijk ging het toen ook nog wel. Maar sinds afgelopen donderdag waren mijn bloedwaarden weer goed en was het risico op overstimulatie niet meer zo aanwezig. En toen...toen besefte ik ineens weer dat ik met zwanger worden bezig was. Gek he. Ik kreeg weer hoop. Alleen heel het weekend heb ik het gevoel gehad ongesteld te worden dus daar ging de hoop weer. Gisteren ging het smorgens eigenljik heel goed, nergens last van. Dus weer hoop. Vanaf vier uur smiddags ineens heeeele erge steken in mijn onderbuik. Niet normaal gewoon. Het kwam en ging. Daar ging de hoop weer. Vanacht slecht geslapen en om vier uur dacht ik, ik ga eruit. Ik lig hier maar te liggen. Straks voor de laatste keer die vieze bollen en dan moet mijn lichaam het zelf gaan doen. Ik denk dat die bollen de ongesteldheid nog tegenhouden. Ik weet dat ik hoop moet houden maar het is ZO moeilijk. Jullie weten er alles van.

Sorry voor het lange verhaal. En dat ik nu ineens wel weer post.Het doet me in elk geval goed even van me af te schrijven Maar ik leef met jullie allemaal mee hoor! Iedereen heel veel succes!!!!!!!!!!

Groetjes Vriezen

Geplaatst

Hoi Vriezen,

Wat klote dat je denkt dat die bollen je menstruatie tegen houden

Maar aan de andere kant hoeft het niet zo te zijn en ben je misschien wel zwanger.

Het is en blijft emotioneel een ontzettend zwaar traject!

En schroom je niet om te posten.

Je bent altijd welkom om van je af te kunnen schrijven, advies te vragen etc. en andere tot steun te zijn!

Vriezen, heel veel succes!!!

Spaatje,

Zijn je ogen al open? Hoop zo dat je dan 2 streepjes zult gaan zien!!!!

Esther,

Jij ook heel veel succes vandaag!

Lot,

Zal vandaag ook aan jou denken!

Alle andere die ik misschien vergeten ben, succes!

Geplaatst

Hallo dames,

Ik zit er weer even helemaal doorheen. Vandaar dat ik ook bewust niet actief mee wilde doen aan het wachtbankje. Ik heb op 28 september een TP gehad van 2 cryo's (5 cellig).

En vandaag, de 12e dus mocht ik testen, zoals veel hier op het wachtbankje. En helaas moet ik zeggen NEGATIEF. De moed/hoop zakt me in de schoenen, voel me op dit moment verloren.

Voor de andere dames die nog moeten testen, ik hoop dat jullie positief testen, het is 'ons' allemaal zo gegund.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Vriezen geen verontschuldigingen hoor. Daar doen we hier niet aan. Balen dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat je lichaam je toch voor de gek houd!!!! En dat je positief gaat testen hoor!!!!!!

Voor de testers vandaag een hele dikke digiknuffel!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden