Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heee wat leuk dat iedaar wel achter loopt!

Ben benieuwd wat t is met je mannetje. Laat je het even weten? Daar kunnen we weer wat van leren.

Sterkte

noor

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vanmiddag om 16:45 uur terug gebeld door eigen huisarts. Wou hem toch even zien.

Was net op verjaardag met hem, maar gauw heen gegaan. Z'n piemeltje was inmiddels weer wat afgezakt gelukkig. Het was ook niet helemaal op uiteinde, maar iets meer naar het midden. Heb nu zalf gekregen. 2 keer per dag er op smeren.

Ik zei ook dat hij sinds gisteravond steeds overgeeft en niks wil eten en bijna ook niet drinkt. Dus heeft hem even 'nagekeken'. Z'n ene oortje was iets rossig geloof ik dat ie zei en daar kon het van komen dat ie overgaf. Beetje druk op het oortje waardoor dat kwam. Heb een gewone neusspray meegekregen en moest hem maar ff een paracetamol geven met het op bed gaan, want hij dacht dat het daarmee ook wel beter werd.

Al met al toch nog even blij dat ik ben heen gegaan. Avond eten wou J_esse ook niet, broodje ook niet. Heb hem een danoontje gegeven die heeft ie wel opgegeten. Alleen diksap wou die drinken, nou prima als die maar wat drinkt.

Hij ligt nu op bed, meteen rustig hij was ontzettend moe. Kijken hoe het vannacht gaat, of die het red de hele nacht op lege maag.

Na bezoekje aan de huisarts toch nog maar weer even terug op verjaardagsvisite. Nog heerlijk zitten spelen met zn vriendje, dus gelukkig niet huilerig.

Ga nog even de boel hier opruimen en dan lekker op bed, morgen weer even dagje werken!

groetjes

Geplaatst

Goh...toch fijn dat je dan even langs kan komen bij een huisarts. Soms zien ze iets wat jezelf nog niet eens was opgevallen.

Gewoon even niet lekker in zijn vel..hoop voor je dat hij lekker doorslaapt.Misschien is hij morgen zo weer de oude.

Menneke stapt dus mooi achter de loopauto..mooi zo! Beterschap voor J-esse hoor!

Goede tip Noor van de slaapzak. Ik denk dat ik ook een slaapzak ga halen met lange mouwen. Nu t wat kouder wordt vind ik t wel eens moeilijk

wb niet te warm in bed krijgen. Tot nu toe sliep ze in een dunne katoenen slaapzak zonder mouw. Wel pyjama shirtje aan maar geen broekje. Dan lakentje en dekentje en een dekentje dwars over die ik dan goed kan in stoppen. In de lengte is t dekentje te smal om aan beide kanten goed in te stoppen.

Als ze een dikke slaapzak aan heeft doe ik 1 dekentje dwars over.

F@bi is vandaag flink op te tafel terecht gekomen. Dikke blauwe plek onder haar oog. Gelukkig was ik er niet bij..vind ik zo naar.

Madam leert lopen..met vallen en opstaan he. Blauwe plekken ontkom je niet aan..maar lijkt nu net alsof ze zo uit de boks ring komt ipv box.

bye bye

Geplaatst

Noor..hoe is t ? Vandaag een tp gehad of toch zondag? Hoe waren de bevruchtingen?

Andere vraag.. onder aan t forum zie je dit staan...

Stand van zaken

users_online.pngActieve gebruikers op dit moment

Er zijn momenteel 61 gebruikers online. 23 leden en 22 gasten, met 16 spiders

Waar staan de spiders voor.. wie weet dat?

Laatst viel mij op dat er iemand .. een "gast" ( wel geregistreerd en een profiel heeft dus)ook hier aan t lezen was...kan je onderaan zien wie er op dat moment t zelfde bericht als jouw zit te lezen..

Ik ben toen gaan kijken op diegene haar/zijn profiel.

Toen zag ik dat diegene al een een dik jaar geregistreerd staat en totaal nog niks heeft gepost of ergens op heeft gereageerd....gek he?

Krijg dan echt zón vraag ..zou dat een bekende zijn die gewoon mee zit te lezen en nieuwsgierig is?

Vandaar mijn vraag...spiders...zouden dat zulke "gasten" zijn die zich registreren maar verder dus alleen maar mee lezen?

Iemand een idee?

Geplaatst

Manon, geen idee wat het betekend. Weet van mijn nicht dat zij een 'vriendin' had die haar volgde op forum. Zij is/was geregistreerd maar nooit gereageerd!

Wat spider betekend geen idee, iemand?ben ook wel benieuwd!

Geplaatst

Annie..nou zón gevoel kreeg ik ook. Via google kun je makkelijk uitgerekend in september 2010 op zoeken...kom je zo in ons topic van toen.

Nu moet je voor t babbelhoekje echt geregistreerd zijn om daar in te kunnen..al ietsje minder simpel om er via google in te komen als je iemand zoekt.

Maar goed als iemand al vanaf die tijd "mee leest" is t natuurlijk makkelijk op zoeken.

Jose..ik snap m. dankt voor je info.

Wat een mooie uitgerekende datum heb je trouwens! Zou mooi zijn als je beeb op die datum komt ;-)

Niet zo lang meer te gaan zie ik...sterkte met de laatste loodjes!

Geplaatst

Hoi meiden,

rustig hier;)

Heb zelf ook even niet gereageerd, ook niet zoveel te melden hoor. Paar kwakkel dagen achter de rug. Zelf niet helemaal fit, manlief niet helemaal fit en Jesse ook niet. Jesse 2 avonden koorts, overdag ging het wel. Van zondag op maandag echt een vreselijke nacht gehad. Van half 9 tot kwart over 4 's nachts met Jesse in de weer. Niet slapen, huilen, pfffff was echt gebroken. Moest de volgende dag weer werken, lag gisteravond om 8 uur in bed, lampje was helemaal uit. Afgelopen nacht ging goed gelukkig.

Hoe is het verder met iedereen?

Manon las op hyves dat F_@bi inmiddels echt aan het stappen/lopen is. Wat leuk! Dus 's avonds kapot natuurlijk. Vergt heel veel energie. Ik zit niet meer zoveel op hyves, meer op facebook ;) heb je dat ook? Wil hyves er eigenlijk wel vanaf gooien, maar ja toch soms leuk om wat mensen te volgen he;)

groetjes

Geplaatst

Hier ook het echte lopen begonnen. Heb het zelfs kunnen filmen met mn mobiel erg leuk! Hij kruipt nog wel meer, want dat gaat natuurlijk makkelijker.

Van het weekend zijn we (als gezin) een weekend weg gegaan en hebben mn man en ik heel veel gepraat. Ook ben ik wel weer helemaal mezelf met heel veel meer. (die zwangerschapshormonen zijn nu echt weg haha) Met mn schoonouders en schoonzus ook de lucht geklaard... Dat is wel heel prettig. Heb er ook geen moeite meer mee als s-t-a-n daar is. Het gevoel is nu gewoon echt anders. Dus wat dit allemaal wel niet kan doen...

Mn mn is nog niet thuis, maar deze week gaan er wel knopen worden doorgehakt.. Want deze situatie maakt het allemaal zo onzeker en ook voor s-t-a-n verwarrend.

Helaas zaten we van het weekend dus in zeeland bij de huisartsenpost met s-t-a-n. Hij stopte maar niet met huilen en dan voel je gewoon dat je kind pijn heeft. Ik dacht zelf weer een keelontsteking, maar het bleek een middenoorontsteking te zijn. Heb nu de dubbele dosering zetpillen en een antb.kuur. Moet as vrijdag bij de huisarts laten controleren hoe het gaat. Gelukkig zie ik aan hem dat het beter gaat.

Ben zelf deze week vrij en s-t-a-n is wel gewoon bij de gastouder en net naar de creche gebracht. Ik ga vandaag weer eens ouderwets met mn moeder winkelen.

Liefs Peggy

Geplaatst

idd erg rustig..stilte voor de storm...

Nou heerlijk weer komt er aan..kouder maar lekker zonnetje er bij..ik teken er voor.

Tenminste gewoon duidelijk wat je aan moet trekken..niet dat gezeur van sóchtends warm aan kleden en s'middags weer zomer goed aan ;-)

F@bi vanmorgen lekker haar wintermuts en sjaal op en om op de fiets. Eerst trok ze telkens de muts af...maar nu wel in de gaten dat t lekker warm is

want ze houd m nu mooi op.

Annie..ze stap er idd aardig op los nu.Was ook helemaal munt aan t eind van de middag gisteren..ze lag er vroeg in.

Jullie dus ook aan t kwakkelen geweest..hier t zelfde liedje.

Zijn jullie inmiddels weer wat opgeknapt? Gaat veel rond he..hoofdpijn, zere strot, hoesten.

Vanavond nog een avondje vroeg onder de wol en dan ben je weer lekker bijgetankt?! ;-)

Facebook heb ik niet...ach ik vind 1 ook wel genoeg..haha

Noor hoe is t met jou en je emmy's in de buik? Tenminste neem aan dat t er 2 zijn? Hebben jullie nog cryo's dit keer ?

Hoe is t met de rest? Ben ook wel benieuwt hoe t is met de dames die niet meer actief mee schrijven...Marretje, Cjee..ook al schrijven jullie niet meer

mee de laatste tijd..moet nog wel eens aan jullie denken...

Peggy...ook aan jou...hoop dat jullie vooruitgang boeken om in jullie relatie weer een nieuwe start te maken...

Straks als school uit is om 12 uur even de stad in voor een winterjas voor zoonlief. Had een leuke gezien maar was niet meer in zijn maat..misschien nu wel

weer nieuwe lading binnen gekomen van de week...

bye bye maar weer..

Geplaatst

Peggy wat mooi om te lezen dat het toch niet zo uitzichtloos eruit ziet voor jullie en verstandig een weekendje ertussen uit!hopelijk komt het goed!klinkt idd al hoopvoller dan paar weken geleden. En fijn dat je gepraat hebt met schoonfamilie. Ik hoop echt ontzettend dat jullie er samen uit gaan komen.

Dus s_t_a_n middenoorontsteking. Gaat dat rond?heb hier in de buurt ook al aantal waarvan kindjes het hebben gehad. Was zelf daarom ook wel wat oplettend maar volgens mij heeft J_esse het niet. De avonden/nachten met J_esse gaan ook nog niet zoals het gaat. Gisteravond weer 2 en half uur wakker. Als ik er was was het goed, als ik weg liep huilen!uiteindelijk toch weer in slaap gevallen.

Dus s_t_a_n loopt ook echt al zelfstandig, leuk

dat je het zelfs kon filmen, op dat.moment

wacht ik ook hihi!

Geplaatst

Manon ik geloof dat we er hier wel weer.zijn. De avonden/nachten met j_esse gaan nog niet zoals moet maar dat komt wel weer.

Hier sinds vorige week de winterjas ook uit de kast gehaald voor j_esse. Moet er nog ff een bijpassende sjaal en muts bij hebben, nog niet echt kunnen slagen, best lastige kleur winterjas.

Ik zal ff gaan douchen en een paar boodschapjes gaan doen. Vanmiddag komt mijn schoonzusje, die zal j_esse zn haar weer ff knippen!

Fijne dag

Geplaatst

Hey Peggy...had je berichtje niet gezien vanmorgen...ik heb er lang over gedaan...tussendoor kinderen helpen e.d voor t naar school brengen spits hier...

Heeft lang gestaan voordat ik m gepost hen vandaar je bericht gemist.

Goede berichten van je gelukkig. Ook mooi dat t met je schoonfam. nu wat soepeler gaat.

Arme S-t-a-n..oorontsteking..lijkt me geen pretje.

Ken t zelf niet..vroeger nooit gehad en onze zoon heeft t ook nog nooit gehad. Volgens mij is dat wel vaak zo dat t dan ook in de fam. zit of je daar gevoelig voor bent.

Ken iemand hebben zowel broer al zus t regelmatig..en toevallig heeft onze zoon nu een vriendje uit zijn klas te spelen en die heeft ook een loop oor.

Watje er in gedaan en capuchon op nu buiten. Heeft er zelf geen last van zegt hij. Lijkt mij geen pretje.

Slaapt S-t-a-n ook met een kussen onder zijn matras..hoofdeind omhoog schijnt wel wat verlichting te geven..minder druk er op.

Annie..haha J-esse alweer aan een knipbeurt toe? Onze zoon was er ook vroeg bij maar nu bij F@bi wil ik t natuurlijk laten groeien. Zie wel dat t op achterhoofd nu wat weerbarstig aan t worden is..gespleten puntjes van t liggen. Wel goed als ze al zo vroeg aan de kapper wennen..heb je later alleen profijt van.

Ben ook geslaagd voor winterjas voor zoon..andere dan ik eerst voor ging..was toch niet in zijn maat binnen gekomen.Moet ook nog bijpassende muts en sjaal nog.

Hoop dat je vanavond meer nachtrust krijgt ;-).

doeiiiiiiiiiii

Geplaatst

Vanmorgen naar CB geweest. Prik in been en in de arm de bmr. Weer ok keurmerk gekregen...lengte boven de lijn en gewicht op de lijn dus helemaal goed.

Ze is nu 78,5 cm en weegt 10 kg en 120 gr.

Boel gemopper na de prikken maar is alweer druk met andere dingen bezig. Man wat kan ze schreeuwen..ze heeft de volume knop uitgevonden hoor...pfff

geen nieuws..nog 1 dagje en dan hier schoolvakantie..weekje later dan normaal voor noord/midden. Manneke is bek af van benauwdheid en hoesten..komt goed uit even een time out...verder weinig nieuws hier..bye bye

Geplaatst

Toch weer een paar dingen geschreven....

Het komt er bij mij ook niet echt van, vanavond eindelijk weer eventjes tijd om achter de pc te zitten. Niet lang meer overigens...de oudste komt zo thuis van voetbaltraining.

Hier gaat alles prima, geen zieken hier. Heb gisteren de eerste echte schoenen voor Ruben gekocht, maat 21! Hij heeft echt grote voeten zeg, met schoenen aan lijken ze zelfs nog groter. Hij moet er alleen nog heel erg aan wennen, normaal gesproken loopt hij thuis op blote voeten en dat gaat natuurlijk wat makkelijker dan met een paar van die zware dingen aan je voetjes, maar dat komt vanzelf.

Verder heeft Ruben die volume knop ook weer gevonden. Hij is hem een tijdje kwijt geweest maar nu weet 'ie hem weer te vinden. Vooral 's avonds bij het eten, hij wil alles zelf doen maar het lukt hem nog niet. Als ik hem dan wil helpen dat zet 'ie het toch op een krijsen! Niet normaal....en dat voor een jongen! hahaha

Ruben moet volgende week dinsdag weer naar het cb...vriendlief gaat daar altijd heen met hem omdat ik dinsdags altijd om 06:00 uur al moet beginnen met werken.

Ben heel erg benieuwd...

Hier moet de oudste ook nog 1 dagje naar school en dan vakantie, jammer dat ik niet meer op school zit, dan had ik ook vakantie gehad....nu moet ik helaas gewoon werken :-(

Ik las ook iets over een knipbeurt? Ahum....Ruben is nog niet 1 keer bij de kapper geweest. En heb het zelf ook nog nooit geknipt. Ach ja, scheelt weer geld hahaha

Ik ga maar weer stoppen, Yordi is alweer thuis.

Fijne avond verder!

Geplaatst

Hee manon, dus naar cb geweest?ze moeten toch bij 14 mnd weer heen?of heb ik dat nu verkeerd. Volgens mij krijgt j_esse een oproep voor nov.

Maargoed alles was weer goed dus. Prima lengte en gewicht toch?denk dat j_esse en f@bi qua gewicht en lengte niet veel schelen. En de prikjes tja nooit een pretje.

Marjon dus bij jullie thuis geen zieken gehad, mooi zo. Hier zijn de nachten nog steeds niet zoals ze waren. Vannacht ook weer wakker, huilen, jengelen, mooi laten liggen en uiteindelijk is die weer in slaap gevallen gelukkig.

Gister zn haartjes weer geknipt, weer een heerlijk kort, stoer koppie. J_esse zn haar is al meerdere keren geknipt, groeit erg hard. Eens in de 5/6 week hoor. Mijn schoonzusje is kapster dus die komt dan middagje met haar kleine langs, helemaal prima!

Vanmorgen achter bril aan geweest, voor ver af, auto rijden. Moeilijk hoor om leuke uit te zoeken als je nog nooit een hebt gehad. Het is gelukt, hoef hem toch niet hele dagen op.

Marjon hoe zit het met de poging?alweer bezig?

Noor hoe is het met jou?

Colle, jij bent rustig de laatste tijd, hoe gaat het met je man?en met K_ian?ziektekiemen verjaagd?

Hier is weer voetbal op de tv...niks aan denk maar dat ik op tijd op bed ga. Morgen weer dagje werken!

Geplaatst

Goed nieuws... mn man en ik gaan een doorstart maken. Ik heb wel duidelijk gezegd... je moet het niet gaan proberen of voor 80% maar er voor 100% volledig voor gaan! En dat wilde hij heel graag. De week echt alleen in het huis van zn zus had hem goed gedaan. Hij wist ook zeker dat als hij voor die ander zou kiezen dat hij daar ontzettend veel spijt van zou krijgen. Hij heeft ook gister gezegd dat hij ontzettend veel van me houd dat ik hem de 2de kans wil geven. We weten natuurlijk niet hoe het zal gaan.. maar vanavond komt hij dus echt naar huis. En ik vind het best spannend.. hij is toch 3,5 week weg geweest.. We kunnen niet in de toekomst kijken, maar we hopen gewoon dat we hier sterker uit gaan komen.

Vanmorgen bij de huisarts geweest en bij s-t-a-n- is de middenoorontsteking gelukkig over. Ook met de huisarts nog wel over mn huwelijk gesproken dat was wel fijn. Ik hoop net als de huisarts dat me man ook nog een keer daar langs gaat. Want hij zal ook aan zich zelf moeten werken en het gevoel met weg gaan van is dit alles.. ja dit is het leven en moet er zelf wat leuks van maken.

S-t--a-n moet 31 oktober weer naar het cb ook voor die laatste prikjes voorlopig.

Ben ook al vaker met hem naar de kapper geweest... vind hij wel intressant haha.

Marjon ook hier een met grote voeten ook maat 21.

Balen annie van de nachten.. hier gaat het ook niet altijd lekker hoor... laatste dagen veel vroeg wakker half 6... pfpfp blij dat ik dat nu niet meer alleen hoef te doen!

Manon geniet van je vrije week.. (ik heb hem net gehad)

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus 2010 is ons wonder S-T-A-N geboren

Geplaatst

Hoi hoi

Peggy wat word ik blij van jouw berichtje zeg! Wat goed van je dat je het belang van je gezin voorop kunt zetten. Sterke vrouw ben je.

Fijn dat de middenoorontsteking over is. Zielig he als ze pijn hebben.

Annie slaapt J-esse al weer beter? Ik moet er nog steeds minimaal een keer per nacht uit... zucht... is J wel weer helemaal fit nu?

Manon ik heb wel een sjaal en muts maar nog geen jas hihi. Grappig dat ze haar muts nu wel op wil houden als ze merkt dat t lekker warm is!

Fijn dat alle maten weer goed waren bij het CB. Ik vind het zelf altijd prettig om te horen dat gewicht etc op de juiste lijn zitten.

Mama mijn zoon heeft met zijn 13 maanden en 5 dagen nu reeds maat 22! erg he. Wat vreselijk dat je dan om 6 uur moet beginnen met werken zeg, midden in de nacht! Nou ja niet voor ons want ons levende wekkertje gaat om 6 uur a 6.15 uur wel af.

Hier in de vrselijke ww. Ik ga morgen een testje doen denk ik. Iieieieieieiieikkk.... Verder loopt ons jochie ook los sinds zondag! Elke dag meer stapjes los maar gisteren is ie van de slaapkamer naar de badkamer gelopen, best veel stapjes denk wel 30 ofzo.. hihi grappig gezicht!

Groetjes en fijne dag!d

Geplaatst

Peggy..hee wat fijn om te lezen! Dat gaat de goede kant op he! En mooi dat de oorontsteking op zijn retour is.

Annie..fijn dat t nu weer wat veiliger op de weg is voor je mede mobiellisten daar in t noorden ;-)! Lijkt me ook moeilijk

om een passend model te vinden..is wat anders dan een kleding stuk he.

Noor..al stiekem een testje gedaan vanmorgen? Wel weer spannend voor je.

Maatje 22..grote man.En ook al lekker aan de wandel. Leuk he die O pootjes en dat gewaggel.

Ik moet nog schoenen kopen..loopt nu op leren slofjes. Zie allemaal leuke lieve laarsjes..maar lijkt me moeilijk lopen.

Lage met soepele zooi is beter..maar is wel verleidelijk voor de winter die leuke dingen. Ze komt ook op maat 21..heb laatst wel ff gemeten met zón voetmeter in de winkel.

Vanmiddag naar Roots in the woods een festival in Apeldoorn. Lijkt me erg leuk..ook voor kids leuk programma overdag.

Eerst een voetenzak nog ophalen voor in de buggy. Heb de kinderwagen/buggy verkocht en nu alleen een kleine buggy..handiger voor in de auto.

Had daar nog geen voetenzak bij.

Zo..nu eerst onder de pomp...fijn weekend!

Geplaatst

Peggy wat fantastisch nieuws!super dat je zo vecht voor je gezin!jullie.zijn dr nog niet maar dit zijn zeer goede zaken.

S_t_a_n zn oortje weer goed dus mooi.zo!

Noor, spannend!!heb je al test gedaan?ben heeeel benieuwd!

Wat hebben jullie kinderen grote voeten ;). Hier 19 en half ongeveer!

Vandaag in spanning, collega/vriendin wordt vanmorgen ingeleid. Wederom zwangerschapsvergiftiging,.bij de eerste ook al. Was toen verder stadium dan nu. Toen net 36 wk zwanger, nu 38!ben heel benieuwd wanneer ze haar dochter.in de armen kan sluiten. Hopelijk vandaag en gaat het spoediger dan bij de eerste.

Zo ik ga uit bed. De kleine man wordt ook net naast me wakker. Broodje en pap eten!

Fijne dag!

Geplaatst

Manon veel plezier in apeldoorn. Klinkt leuk. Als ik de laptop aan hem straks zal ik ff op de link drukken!

Jij ook fijne dag!

Geplaatst

Bedankt voor jullie steun..het was wel weer even wennen zo het weekend.. Maar ik merk wel dat het een definitief besluit is van mn man. En het is zo fijn om het weer samen te kunnen doen! We gaan er hard aan werken.. en het zal tijd nodig hebben...

Spannend noor... ben heel benieuwd... duim mee hier... Leuk dat jou kleine ook zo loopt... die van ons ook.... heeft echt de smaakt te pakken!

Spannend voor jou ook annie.. hopenlijk gaat het allemaal goed met de bevalling...

Manon hoe was het festival?

Ik ga nog even was doen enzo... want s-t-a-n slaapt nu alleen nog smiddags.. wel fijn hoor dan slaapt hij echt van half 1 tot 3uur...

Morgen weer werken na mn weekje vrij...

P.S. de nachten verlopen hier ook niet vlekkeloos hoor... ene nacht gaat goed andere nacht ook 2/3 keer wakker.. dan geef ik sn speen en kroel is het wel weer goed. Maar je moet er toch zelf uit.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus 2010 is ons wonder S-T-A-N geboren

Geplaatst

Noor je laat ons in spanning?

Vanavond verslossende telefoontje gehad van collega/vriendin. Vanmiddag is ze bevallen van een gezonde dochter. Eindelijk maar toch. Hele weekend in spanning gezeten.

Geplaatst

Peggy..fijn hoor dat t de goede kant op gaat met jullie en dat jullie de zorg voor jullie kleine man weer kunnen delen.

Toch ook een hele klus. Heb steeds meer respect gekregen voor alleen staande moeders die hun kinderen alleen moeten opvoeden en groot brengen.

Stond ik vroeger niet bij stil..maar nu weet je zelf wat voor een grote klus t is en hoe moe je soms kunt zijn van alles.

Festival was erg leuk...heerlijk relaxed sfeertje..ga zeker volgend jaar weer.

Annie..gelukkig de bevalling is goed gegaan van je collega/vriendin. Altijd weer spannend he. Nu je zelf weet wat een bevalling inhoud sta je er toch anders tegen over.

Net of je zelf weer even de film voor je ziet en je goed in kunt denken wat de ander op dat moment moet doorstaan.

Noor..idd..ik word toch ook wel een beetje nieuwsgierig nu ;-) ......

Zo.. zo nog weer naar t werk...deze week nog ff en dan volgende week lekker een weekje vrij...kijk er nu al naar uit.

Geplaatst

hoi dames,

Ik kom ook weer ff buurten!

Hier gaat alles goed met ons, op een verkoudheidje van Noa na op dit moment.

hoesten loopneus verhoging/lichte koorts en zich niet lekker voelen

Noa loopt lekker achter het loopkarretje en gaat steeds vaker los staan een paar tellen.

dus stapjes zal niet lang meer duren.

Nachten gaan hier goed, soms een speentje kwijt maar als ik hem dan weer geef of ze vind hem zelf slaapt ze weer.

Noa slaapt nog 2x per dag, sochtends en smiddags soms een 1 uurtje soms wel 2 uur, wisselend.

Noa heeft trouwens maat 19 van haar voetje

Ik gebruik sinds deze week een elektrische tandenborstel voor Noa en ze vind het prachtig ze hoef niet meer te huilen ze vind het leuk

Volgens mij was die tip van Manon THNX

Peggy super fijn om te lezen dat jullie het weer gaan proberen om samen te leven en voor de kleine te zorgen.

Jullie willen er echt knokken! super!

Noor, Ikke ook nieuwsgierig !!! ????

Annie, fijn dat je vriendin goed bevallen is!

Liefs Claudia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden