Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden, ik ken ook wel een aantal leuke tentjes in Utrecht, zoals idd Le Journal of De Colonie, maar ik weet niet of het handig parkeren is daarzo, wij parkeren meestal op de Oude Noord, kost niks, maar is wel een stukje lopen, maar de meeste kroegjes zijn met de trein in ieder geval makkelijk te doen, tjah, of gewoon vd Valk, Utrecht/Breukelen of Vianen, maakt mij niet uit.........

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik was even op vakantie geweest dus net even alles bijgelezen. Zie dat jullie plannen hebben gemaakt voor een meeting. Ik laat deze aan me voorbij gaan maar wens jullie alvast veel plezier!

Wij hebben gisteren het vervolg van de 20 weken echo gehad. Twee weken geleden konden ze de onderrug niet goed beoordelen. Nu wel en alles was goed. Net bij de verloskundige geweest en ook daar was weer alles goed. Nu moet ik elke drie weken al komen. Voel me heel goed verder.

Gisteren keek de gynaecoloog ook nog even naar het geslacht. Vier weken geleden had ik op het werk een radioloog laten kijken, ik werk op de rontgen. Hij was niet overtuigd van het geslacht maar zei wat hij dacht te zien. En gisteren zag de gynaecoloog het andere geslacht haha. Dus vier weken hebben we gedacht dat het een ... was en het blijkt een ... haha. Niet dat we er iets uitmaakt of er iets op aan passen maar het is wel even omschakelen.

Groetjes Vriezen.

Geplaatst

Vriezen, fijn dat alles goed is, hahaha, ik ben nu nieuwsgierig aan het worden naar het geslacht, hahaha!! Jammer dat je niet komt op de 'borrel'!

Suus, jij komt ook niet, jammer zeg! Ik had het juist zo leuk gevonden omdat wij op dezelfde dag uitgerekend zijn, maar dat je het te ver vind begrijp ik wel hoor! Veel plezier op de beurs!!

Meiden, mijn vriend kwam vanavond thuis met een naar verhaal, de zus van zijn collega was 39 weken zwanger, volgende week was ze uitgerekend, ze voelde zich vandeweek niet goed en erg ziek, ze komt voor controle in het zh en daar blijkt dat het hartje van haar kindje is gestopt, pppfff, met 39 weken zeg......sorry, ik wil geen onrust zaaien, maar ik heb er gewoon een knoop van in mijn buik, moest het aan jullie kwijt. Gelukkig komen dit soort dingen maar zelden voor, maar toch.....ik vind het vreselijk.......

Geplaatst

Oeh dat is inderdaad erg aangrijpend, dat is ieders angst! Brrr, moet er niet aan denken!

Heb de agenda er op nageslagen en qua woensdagen en vrijdagen in maart en april ben ik nog heeeeeeeel flexibel. Je weet natuurlijk nooit hoe het allemaal loopt, maar onder voorbehoud ben ik er bij natuurlijk! :) Zal ik gewoon wat data neerpennen?

Woensdag 23 maart - Meertje,

Vrijdag 25 maart - Meertje,

Woensdag 30 maart - Meertje,

Vrijdag 1 april - Meertje,

Mia, Rachel en Moki, komen jullie met de auto of met het OV? Dit ivm de locatie.

Fijne avond meiden! Dacht, probeer de truuk met het bad om te kijken of mijn meiden net zo actief zijn als die van Lot maar volgens mij zijn ze ervan in slaap gevallen, haha!

Geplaatst

Lijstje ivm vervoer & data:

Mia, Amersfoort, kan elke dag, maakt niet uit waar, Utrecht prima

Meertje, regio Amersfoort, kan elke dag, maakt niet uit waar, Utrecht prima,
auto, 23, 25, 30 maart, 1 april

Ralletje, Geldermalsen, kan elke dag, maakt niet uit waar, Utrecht prima,
auto

Lot, regio Gorinchem, kan woensdag en vrijdag, maakt niet uit waar, Utrecht prima,
auto, 23, 25, 30 maart

Rachel, Amsterdam, kan woensdag en vrijdag samen met kleine man, Utrecht prima

Moki, Flevoland, Utrecht prima

Kleine dame stond vannacht om 2uur rechtop te dansen in mijn buik, hoofd naast mijn navel, heb haar vriendelijk verzocht te gaan slapen....1,5 uur later bedacht een van mijn teckels ineens dat ze toch wel heel nodig moest plassen......

Dames, ik ben er al helemaal klaar voor! Kom maar op met de nachtvoedingen!

Geplaatst

Hihi, klinkt goed Lot. Was bij idem dito. Alien party in mijn buik rond een uur of 1, bijzonder om te voelen! Leek wel een golfslagbad. Nu op naar de gyn, ga vragen om slaaphulpje denk ik of om catheter - 6 x per nacht plassen is no fun... Maar heb zin om onze meiden te zien, whoehoe!

Geplaatst

He meiden!

Ralletje, wat een verschrikkelijk verhaal zeg, helaas komt het voor. We hebben er helemaal niks over te zeggen. We bezitten niet eens ons eigen leven, eng eigenlijk. Het zijn hele zware tijden voor die familie, pff. Van dit soort verhalen word ik altijd heel verdrietig, ik ben al zo week geworden sinds de zwangerschap.

Vriezen, hopelijk heb je een fijne vakantie gehad. Wat heerlijk dat de echo goed was, ik ben nu ook wel heel benieuwd wat het is! We komen er vanzelf achter! Jammer dat je niet meegaat, maar iedereen mag lekker doen wat ie wil en dat is wel zo fijn!

We hebben trouwens best een klein juni clubje, er zijn in oktober maar weinig mama's ontstaan. Ach wel gezellig en overzichtelijk!

Meertje, hoe is het gegaan bij de gyn? Ik hoop dat hij/zij een cervixmeting gedaan heeft en dat het nog steeds lekker lang en dicht is! Hij kan (gaat) korter worden in de zwangerschap, als hij maar boven de 3 cm zit. Volgens mij gaan ze pas bij 2,5 cm actie ondernemen.

Is het lichte bloedverlies weer weg? Wel spannend allemaal he!

Lot, wat gezellig zo'n lekker druk meissie in je buik! Die teckels van jullie, bereiden jullie alvast voor! Gelukkig hoef je 's nachts niet naar buiten met je baby, ha ha! Voeding en een schoon broekie is genoeg!

Mia, Amersfoort, kan elke dag, maakt niet uit waar, Utrecht prima, auto, 23, 25, 30 maart, 1 april

Meertje, regio Amersfoort, kan elke dag, maakt niet uit waar, Utrecht prima, auto, 23, 25, 30 maart, 1 april

Ralletje, Geldermalsen, kan elke dag, maakt niet uit waar, Utrecht prima, auto

Lot, regio Gorinchem, kan woensdag en vrijdag, maakt niet uit waar, Utrecht prima, auto, 23, 25, 30 maart

De locaties in Utrecht ken ik een beetje, is prima! Theehuis Rhijnauwen in Bunnik is ook heel goed bereikbaar. Ook lekker als het een mooie lente dag is! Maar, echt het maakt mij niet uit, ik vind het sowieso gezellig, maar gooi ook maar even een balletje op!

Onze meid is heel gezellig, deze week heeft mijn man haar voor het eerst gevoel, lichtjes maar toch! Als ik in bed lig voel ik haar echt gymmen, ben benieuwd hoe dat voelt met 38 weken!!!

Ik ga zo even naar de acupuncturist, vind ik heerlijk. Die paar prikjes kunnen er ook nog wel bij! Het is echt een momentje ontspannen. Ze zet ook naaldjes tegen mijn harde buiken, ik wil toch graag dat mijn buik rustig blijft.

Meiden fijne dag!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Zo ik heb eens heerlijk geslapen tot wel half 10!!!! Manlief is vrij dus die is om half 8 opgestaan met de kleine.

Ik heb vannacht een droom gehad... zal even bij het begin beginnen, ik heb sind een paar weken enorme last van druk in mijn knieholtes en mijn liezen, die plekken (zag ik gisteren toen ik onder de douche stond) zijn helemaal blauw/paars geworden, het lijkt wel of ik mishandeld word, haha, waarschijnlijk komt het van het lopen en staan de hele dag, maar goed ik droomde dus dat ik naar de vk ging en vroeg hoe ik aan die blauwe plekken kwam, toen zei ze; Jullie eigenwijze DAME heeft zichzelf in de navelstreng gewikkeld, kan geen kwaad, maar jouw bloed word een beetje afgekneld, dus daarom blauwe plekken,.... ik werd wakker en dacht......DAME??? Nu ben ik helemaal de kluts kwijt, hahahaha!!! Wat dat inwikkelen betreft, dat kan natuurlijk niet, zal vandaag wel even bellen met de vk of er iets tegen te doen is, want het doet erg pijn.

Lot, jullie worden alvast goed voorbereid, hahaha!!

Mia, leuk dat je man het ook gevoeld heeft, mijn lief nog niet, laatst lag ik op de bank en zag ik een plopje aan de buitenkant, ik mijn vriend geroepen en samen wel een kwartier stil naar die buik staren, gebeurde natuurlijk niks meer, hahahaa!!

Even wat de data betreft, ik neem aan dat het wel rond de middag is toch? vrijdags moet ik wel om 9 uur zwemmen met de kleine, maar dan sta ik altijd om half 11 weer buiten.

Mia, Amersfoort, kan elke dag, maakt niet uit waar, Utrecht prima, auto, 23, 25, 30 maart, 1 april

Meertje, regio Amersfoort, kan elke dag, maakt niet uit waar, Utrecht prima, auto, 23, 25, 30 maart, 1 april

Ralletje, Geldermalsen, kan elke dag, maakt niet uit waar, Utrecht prima, auto, 25, 30 maart, 1 april

Lot, regio Gorinchem, kan woensdag en vrijdag, maakt niet uit waar, Utrecht prima, auto, 23, 25, 30 maart

Geplaatst

Theehuis Rhijnauwen is inderdaad heel leuk! Daar kun je ook van die lekkere pannenkoeken eten toch? En volgens mij hebben ze een flinke kinderhoek voor de kleine mannen! :) Het bezoek was op zich geruststellend. Mijn cervix zag er goed uit, ze laat even mijn urine checken, en de dames, tja... Die hadden het, tot frustratie van de gyn, erg druk met elkaar en gaven haar dus niet de kans om de placentadoorstromng te meten en de buikomtrek te checken. Toch best een statement van het duo, haha! Alleen de kleinste werkte wat mee qua omtrek en die zat qua hoofd op 23+1 en qua buik op 24+1 (ik ben vandaag 24+6). Wel keurig binnen de curve, dus geen zorgen! Placentadoorstroming leek een iets hogere weerstand te hebben maar ja, dat meten liep niet van harte dus a.s. dinsdag weer terug.

Mia, leker even relaxen bij de acupuncturiste! Klinkt heerlijk! Zijn het pijnlijke prikjes of valt het mee (heb nog nooit acu gehad, vandaar)? Tot wanneer kun je dat doen, tot 40 weken nog?

Leuk dat je man de kleine kan voelen! Hier probeer ik het steeds maar zodra die hand in de buurt komt, stoppen ze al haha!

Ralletje, lollige droom! Een dame, ben benieuwd of je voorspellende dromen hebt!! Klinkt pijnlijk, die blauwe plekken. Hoop dat er iets aan te doen valt!

Fijne zonnige dag meiden! Mijn mams komt zo helpen poetsen, heb nesteldrangaanval :).

Geplaatst

Hoi,hoi,

Dat Theehuis in Bunnik ziet er gaaf uit! En het scheelt dat we dan de binnenstad van Utrecht niet in hoeven, want zo te zien komt iedereen met de auto. En ik weet in Utrecht alleen Hoog Catharijne te vinden dus...... Hebben jullie dat nou ook: sinds het begin van de zwangerschap ben ik echt een ramp in de auto, vind alles eng en ben vreselijk voorzichtig. Word af en toe gewoon moe van mezelf. Dus lekker naar Bunnik: ik ben voor!

Overigens zie ik net in mijn agenda dat ik 23 maart de laatste passessie heb van mijn trouwjurk, dus die datum valt voor mij af. Als Moki en Rachel (die natuurlijk nog heerlijk aan t relaxen is in Florida) ook hun data doorgeven, kunnen we echt gaan vastleggen! Leuk!

Ralletje, Geldermalsen, kan elke dag, maakt niet uit waar, Utrecht prima, auto, 25, 30 maart, 1 april

Lot, regio Gorinchem, kan woensdag en vrijdag, maakt niet uit waar, Utrecht prima, auto, 25, 30 maart

Geplaatst

He meiden!

In dat Theehuis kan je inderdaad pannenkoeken eten en is ook heel geschikt voor kinderen. Mooie omgeving ook, met lente weer natuurlijk ook lekker!

Meertje, fijn dat alles goed was! Lekker hoor, die eigenwijze meiden, daar krijgen jullie nog wat mee te stellen! Acupunctuur was lekker, het kan altijd. Ze kan alleen een stuk minder aanprikken dan normaal, het is toch allemaal anders als je zwanger bent. Ik ga nu pas weer als ik stress heb, ha ha! Voorlopig liever niet! Het doet trouwens niet echt pijn hoor.

Marielle, Wat een bijzondere droom zeg, een dame? Raar zeg die blauwe plekken? Sta je de hele dag ivm je werk?

Lot, wat heerlijk he die pas sessies! Heb je een mooie jurk? (natuurlijk)!!! Wel heel bijzonder zwanger trouwen, lekker met z'n drietjes!

Even een vraagje, ik zie in het lijstje staan bij Rachel, kleine man mee? Heeft zij ook een zoontje? Ralletje (Marielle) die heeft een kleine man, maar van Rachel weet ik het eigenlijk niet? Sorry, kan het even niet zo goed bijhouden?

Kissie Mia

Geplaatst

Heb het ff gecheckt (pag 23) en Rachel heeft inderdaad al een kleine vent! Lekker klinkt dat, ff relaxen door acupunctuur! Volgens mij gebruiken veel vrouwen dat ook voor of tijdens een ivf-poging.

Nou, ga mijn boek erbij pakken, lekker ff gestrekt in voorbereiding op De Mol :)

Geplaatst

Hey meiden, dat Theehuis in Bunnik klinkt mij prima en zeker als er een kinderhoek is, dan neem ik mijn kleine man ook mee, kan hij samen spelen met de kleine man van Rachel, ik ben dus ook voor!!

Tjah, die blauwe plekken, het zijn waarschijnlijk gewoon aders, alleen word alles helemaal paars en blauw in de loop van de dag, ik hoef niet de hele dag te staan, ik werk nauwelijks namelijk, maar ben wel heel de dag in de weer, zeker met Enrique, lekker even relaxen is er niet bij, haha, het is een erg ondernemend ventje dus heb mijn handen vol aan hem, misschien moet ik gewoon iets eerder naar bed gaan, meestal kijk ik Hart van Ned. en Shownieuws nog, maar eigenlijk is dat te laat.......

Meertje, wat fijn dat je meiden zo lekker aanwezig zijn en nu al lekker eigenwijs, hihi!!

Lot, spannend dat doorpassen, de trouwdatum komt al dichtbij, dus we moeten 25 of 30 maart nemen dan.

Geplaatst

He meiden,

ik heb net ook de handtekening gezien en inderdaad Rachel heeft ook een zoontje, ik wist het even niet meer! Dan kunnen de mannen van Rachel en Mariëlle inderdaad misschien allebei wel mee (als ze daar zin in hebben)!

Ik heb de Mol gister gemist, was niet thuis, weer vergeten!

Ik heb ook acupunctuur tijdens stimulatie en voor de terugplaatsing gehad, fijn hoor. Ik probeer nu op zo veel mogelijk manieren te chillen!

Wie is er al naar de 9 maanden beurs geweest? Was dat Suus? Ik ga vanavond (als ik nog fit ben) anders zondag. Meertje, jij gaat morgen he?

Fijne vrijdag!

Geplaatst

Hee Mia,

Ja ik ben woensdag geweest, was super druk en heel vermoeiend haha. Vond het alleen wel een beetje tegenvallen in vergelijking tot vorig jaar, minder leuke kleertjes en aanbiedingen.

Geplaatst

Oh, da's jammer dat het wat tegenviel! Gelukkig hadden jullie er een leuk dagje Amsterdam achteraan geplakt toch? Het was lekker weer, dus hoop dat dat beviel!

Ik ga inderdaad morgen, ben benieuwd! Ben er vorig jaar ook geweest, voor mijn werk, maar durfde toen niet zo goed rond te kijken (was te pijnlijk). Vond het al een overwinning dat ik daar rond durfde te lopen, hihi. En nu mag het echt vor priveredenen, joehoe!

Veel plezier vanaaf Mia, en fijne dag allemaal!

Geplaatst

Suus, zeker jammer dat het tegenviel, ik ben in 2008 geweest, toen vond ik het ook wel tegenvallen, wel leuk maar de drukte en de mensenmassa´s overal, daar hou ik niet zo van, maar er valt natuurlijk wel zat te snuffelen.

Ik ga niet, heb niet zoveel zin en waarschijnlijk weet ik niet waar ik alles moet laten als ik thuis kom, ppfff, heb onderhand ook zoveel zin om aan de babykamer te gaan beginnen, maar helaas moet ik nog zeker 2 maanden wachten.....

Meertje, fijn dat je nu lekker voor jullie zelf gaat en ongegeneerd kan rondneuzen, idd wel moedig van je dat je er vorig jaar geweest bent, ondanks dat het pijnlijk was, knap hoor! Het is beloont!

Veel plezier morgen!!

Mia jij gaat vanavond zie ik, veel plezier!!

Geplaatst

He meiden,

tjee, wat was het druk gisterenavond!!!!! We hebben wel wat ideetjes opgedaan, luiers en zwitzal spul gekocht (goedkoper) en er stond een leuk standje (Silly Billy's) met leuke basic kleertjes. We hebben dus wel wat aangeschaft. We liepen ook even snel over de huishoudbeurs, pff, het leek wel oorlog daar!!! Iedereen met hutkoffers met zeer goedkope levensmiddelen, sorry maar dat echt niet mijn ding. Ze liepen met wasmiddelen, flessen cola, broodjes en nog veel meer meuk. Ok, het was goedkoop maar je zeult je rot! Iedereen was zo gretig, ik schaam me dan een heel klein beetje! Op de 9 maandenbeurs is dat iets minder, waarschijnlijk omdat het iets minder scherpe aanbiedingen zijn. De modeshow was wel leuk, alleen er zaten een paar nepbuiken tussen, de echte waren veel mooier!!!!

Meertje, veel plezier! Er was ook een tweeling info stand!

Fijne zaterdag!

Geplaatst

Goeie tip, zal mijn hutkoffer meenemen, haha! Nee hoor grapje, krijg dan ook last van plaatsvevangende schaamte :). Ben heel benieuwd hoe druk het vandaag is, zal verslagje uitbrengen! Leuk dat er ook een tweelingstand is, gaan we zeker kijken!!

Geplaatst

We hebben het overleefd hoor, de beurs! Wat een drukte! En wat een trolleys, Schiphol is er niks bij! Heb de HHB lekker overgeslagen, is niks voor mij hoor (misschien over 20 jaar ofzo ;)).

Lid geworden van de meerlingenvereniging, hele grappige mutsjes gescoord bij Billy-Lilly (goede tip, Mia!) en een paar mini All Stars voor beide dames :). Ook Zwitsal, Difrax en Pampers een bezoekje gebracht. En als klap op de vuurpijl de Bugaboo Donkey getest die we al besteld hadden zonder 'm gezien te hebben... En we vonden 'm helemaal geweldig!! We vonden het dus een geslaagd dagje!

Geplaatst

Hoi,

Ik hoor niet hier maar bij oktober, maar ff een berichtje voor Mia. Ik volg je hier een beetje, gaat volgens mij goed he! Heerlijk om te zien. Nog ff en je bent door de grootste gevarenzone heen. Veel geluk maar weer!

Liefs Toverstafje

Geplaatst

hoi hoi,

alweer lekker veel geschreven zeg. Ik kom ook niet echt meer dagelijks op deze site, gisteren voor het eerst op de 9 maanden beurs geweest. Ik vond het leuk om mee te maken maar ik zou er niet zo snel weer heen gaan. De entree is belachelijk duur en waarom begrijp ik zelf niet, wij zaten in zo een pendelbus die bracht ons vanaf de arena naar de beurs en daar zaten 2 vrouwen met van die trollys ik zeg zooo jullie zijn wat van plan, jaaaaaaaaaaa zeggen ze je krijgt zoveel dingen gratis en alles is zo goedkoop. nou ik heb niks gratis gezien op het proeven van eten na en kleine blikjes drinken die je mocht proeven op de huishoudbeurs. maar verder moet je toch echt betalen, en na 18:00 werd het hartstikke druk leek wel een gekkenhuis.

nou ja was leuk om een keer te doen, maar voor mij nooit meer. Ik had trouwens toen ik thuis kwam geen benen meer over pffffffffff ik was kapot hhahahaha ik heb overigens bij de stand van penetral wel hele leuke kleertjes en dingetjes gekocht van Er was eens.... en dan met zo een draakje erop.

ik ben trouwens ook mobiel met een auto, ik moet alleen even kijken of ik de datums wel kan, want dan ben ik nog steeds aan het werk en heb nogal wat avonddiensten.

groetjesssssss Moki

Geplaatst
:helluup:Dit gaan jullie niet geloven: gisteravond de eerste Temazepam ingenomen.... zoals altijd snel in slaap en wat denk je: klokslag 3 uur weer klaar wakker! HELLUP heeft iemand een narocosehamer voor me te leen????????

Lot

Hoi Lot,

Temazepam is een inslaper, misschien kan je een doorslaper vragen?

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hi meiden,

De 9 maanden beurs is goed bezocht lees ik! Voor mij geen beurs, leek me wel leuk maar die drukte daar houd ik niet zo van. Het kamertje is bijna klaar.. gisterenavond geen benen meer over en dus vandaag dikke enkels bah! Maar het resultaat mag er zijn, nu is het wachten op de meubeltjes.

Hebben jullie ook als je net op bed ligt, het feestje van binnen losbreekt? Bij mij wordt er flink ge-gynmastiekt dan!

Mijn man kan sinds een week de kleine heel goed voelen, zo gaaf!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden