Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden!

Rachel, welcome back! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Komen die slaapproblemen door een jetlag? Of is het hardnekkiger? :( Ik hoop dat je de 25e van de partij kunt zijn!

Ralletje, haha, koekiemonster! :) Heb hier ook de lades volliggen hoor, merk wel dat ik meer snoep dan voor de zwangerschap... Kom alleen helemaal niks meer aan?! Misschien komt dat nog weer straks :).

Vannacht weer een rotnacht gehad. Draaien, woelen, klaarwakker en toen ik eindelijk de slaap vatte, kreeg ik last van krampen en harde buiken, om de 3 minuten. Schrok best wel eigenlijk. Manlief kruikje laten maken, heeft kopje thee gezet, echt heel lief. Dacht nog, als het langer dan een uur duurt bel ik naar de SEH. Maar goed, weer in slaap gesukkeld, gelukkig. Vanmorgen sowieso naar de gyn, babies meten! Ze zei dat ik te druk had gedaan (mocht niet meer zoveel shoppen, haha!) en dat alles er verder goed uitzag. Ze dacht alleen dat ik 28 weken was ipv 27, waardoor ze dacht dat de babies wel heeeeel ver achterliepen. Viel dus mee toen bleek dat ik 27 weken was ;). Baby 1 was een kilo, baby 2 was ongeveer 850 gram. Beiden groeien goed en vallen binnen de curve. Draag dus al bijna 2 kilo baby mee :). Doorstroming ook nog goed, dus ben weer door de APK.

En tatatatata, de babymegaorder is geleverd! Hele huis stond er vol mee, haha! Gelukkig hebben we een grote zolder... De meubeltjes zijn fantastisch! Volgende week

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

...lekker wassen en inruimen en dan zijn we al een heel eind! Foto's zal ik dan ook maken en uploaden, beloofd!

Morgen gaan we voor een paar dagen naar famlie in Engeland, er nog even uit voordat de chaos losbreekt! :)

Heel fijn weekend alvast!!!

Geplaatst

Rachel, welkom terug!! Hopelijk heb je het heerlijk naar je zin gehad!! Oehh, da´s wel lastig met die cursus, kun je het anders niet wat opschuiven, dat je het bijv. na je verlof weer oppakt en dan examen doet in oktober ofzo? Of is dat niet mogelijk.

Meertje, hahaha, jij krijgt gewoon een shopverbod, whahaha!! Super dat de meiden het zo goed doen!

Vannacht heb ik ook geen oog dicht gedaan, gisterenavond kwam mijn oudste broer een bakkie doen, en ik zag dat er iets was, en jawel hoor het hoge woord kwam eruit, zijn vrouw wil scheiden, ze blijkt al vanaf september met een andere gozer te rotzooien!!! Mijn broer is gebroken, ze hebben een zoontje die vorige week 2 is geworden en zij wil met het kind bij haar nieuwe vlam gaan wonen. Ze is met een koffertje kleding binnengekomen 6 jaar geleden en heeft nooit een cent ergens aan meebetaald, en wil zometeen overal de helf van natuurlijk, ben zo bang dat ze mijn broer financieel helemaal ten gronde richt, dit heeft ie niet verdiend, ik en mijn hele familie zijn er kapot van........

Geplaatst

Ha meiden wat is er weer geschreven en geshopt haha!

Mia, super dat het zo goed gaat hoor! Rachel lekkere vakantie gehad?

Meertje, gaaf he zo'n megaorder..! Wij kregen 'm afgelopen dinsdag en...tataaaa alle meubels en bugaboo door manlief al in elkaar gezet! Ben er super wijs mee! Nu kan ik gaan inruimen en op gordijnen en raambekleding uit.

Verder hier alles goed, alleen al 9 kilo aangekomen, mmmm wel wat veel niet?! Ook nog steeds een mega droge huid, dus ik blijf maar smeren met balneum. Verder over 3 weken een pretecho geregeld. We willen dat kleine mannetje wel weer eens zien onderhand!

Ralletje, jeetje wat een verhaal, ik kan me voorstellen dat jullie helemaal van je stuk zijn! Sterkte meis!

Liefs Jetje

Geplaatst

Jemig Ralletje wat afschuwelijk voor je broer.

Onze vakantie was echt heerlijk alleen jammer van de gebroken nachten, waardoor er

toch een hoop langs je heengaat.

We zijn naar een Disney park, Sea world en Busch Gardens dat viel niet mee dat vele lopen.

Een week voordat we naar huis gingen is mijn schoonvader overleden.

Vandaag is de crematie.

Vannacht 13 uur geslapen, dus voel me nu wel wat beter.

Gisteren constant een strakke, pijnlijke buik, kon amper lopen.

De verloskundige vergeet me elke keer te wegen en ik vond dat wel prima, maar aankomende

dinsdag toch maar even doen.

Geplaatst

Rachel sterkte vandaag.

Ralletje dat is echt rot voor je broer sterkte.

Gister weer een echo gehad, de kleine is al 600 gram gaat echt snel zo, hebben zelfs 3D foto's mee gehad echt super, zo krijg je al een mooi beeld van de kleine meid. Kan ze helaas niet scannen.

28 maart mogen we weer even kijken heb er nu al zin in.

Onze mega order komt half april, dan kan ik eindelijk alle kleertjes etc eens in een kast doen haha.

Groetjes suus

Geplaatst

Lieve meiden,

Vanaf maandag kan ik weer internetten, vanaf mijn mobiel waar ik nu alleen 3G op heb (die steeds wegvalt, grrrrrr) toch even de lieve groeten!

Rachel, welkom terug, gecondoleerd met je schoonvader.

Maandag een uitgebreide reactie!

Fijn weekend!

Lief Mia

Geplaatst

Suus 28 maart, echo (26,4 wk)

Lot, 28 maart, groeiecho (28wk)

GYN/VK

Lot 28 maart (GYN)

Ralletje 9 maart (VK)

Uitgerekend

Meertje 3 juni 2011 (tweeling), twee dochters

Jetje 17 juni 2011, zoon

Rachel 17 juni 2011, zoon

Lot 18 juni 2011 (uitslag Combinatietest 1:1040), dochter

Vriezen 20 juni 2011, geslacht blijft verrassing

Ralletje 28 juni 2011, geslacht blijft verrassing

Suus 28 jun 2011 ( uitslag Combinatietest 1:2500),dochter

Mia 30 juni 2011, dochter

Moki 30 juni 2011

Zo even het lijstje weer bijgewerkt. Het is rustig hier de laatste paar dagen.

Geplaatst

Ha meiden,

Inderdaad rustig hier!

Rachel, nog gecondoleerd met je schoonvader!

Ralletje, wat een verhaal... Vreselijk voor je broer, in 1 keer is je vaste basis weg... Sterkte!

Jetje, jij ook al bijna klaar voor de start? ;) Vond het echt een geruststelling en een heel speciaal moment toen alles binnenkwam... Dan wordt het zo echt!

Suus, ik sta ook te trappelen om te gaan inruimen! Realiseer me nu pas hoeveel ik gekocht heb :shock:.

We zijn gisteravond uit Engeland teruggekomen. Toch vies verkeerd ingeschat dat lange rijden, maar we hebben het gered :). Was gezellig, zo met de schoonfamilie! En het goede nieuws was, dat er in Portsmouth een hele grote outlet bleek te zitten! Ondanks het shopverbod van de gyn toch gepresteerd om de BabyGAP te bestormen *bloos*. Het kostte echt geen drol en volgend jaar moet ik maar zien of ik de tijd kan vinden om kleertjes voor ze te scoren ;). Ik klets het weer helemaal goed voor mezelf, hihi. Verder ben ik het hele weekend gepamperd dus nu op zich geen buikklachten.

Kan iemand het lijstje voor mij updaten? iPad werkt weer niet mee...

GYN

Meertje 10 maart (PI)

Meertje 18 maart (echo & PI)

Dank alvast!

Nou meiden, ik ga de vakantiewasjes wegwerken :(. Fijne zonnige dag! :)

Geplaatst

Haha, die Meertje, kon zich weer niet bedwingen, haha tjah, je bent nou eenmaal de oppershopper of niet hè, wel je naam hoog houden hoor ;)

Rachel, nog gecondoleerd met je schoonvader.

Ik zal even het lijstje opzoeken

GYN/VK

Lot 28 maart (GYN)

Ralletje 9 maart (VK)

Meertje 10 maart (PI)

Uitgerekend

Meertje 3 juni 2011 (tweeling),
twee dochters

Jetje 17 juni 2011,
zoon

Rachel 17 juni 2011,
zoon

Lot 18 juni 2011 (uitslag Combinatietest 1:1040),
dochter

Suus 28 jun 2011 ( uitslag Combinatietest 1:2500),
dochter

Mia 30 juni 2011,
dochter

Moki 30 juni 2011

Klopt het zo??

Nog even een lief plaatje........

Foto-37USXTDU.jpg

Geplaatst

Marielle, dank veur het updaten! :) En wat een ontzettend lief plaatje!!! Superschattig!! En een flinke toeter zeg, mooi!

Mijn mams is aan het poetsen in ons huis, heerlijk! Ze denkt alleen al twee volle dagen voor de bovenverdieping nodig te hebben... Zo'n vies varken ben ik toch ook weer niet?! Nah ja, superlief dat ze wil poetsen in ieder geval, lekker gevoel! :)

Ga ik de kleertjes zo even wassen (jaja, een dagtaak, haha!) :). Van oppershopper naar opperwasser! :)

Geplaatst

He meiden!

Ik heb weer internet (via de buren)! Ik heb echt problemen gehad met mijn veel te dure internet provider waar ik vanaf wilde maar niet bekend was??????? Ik heb heel wat uurtjes aan de telefoon gehangen met de klantenservice en ben 10 jaar ouder geworden. Ik wacht even met het afsluiten van een nieuwe omdat ik eer gister dus weer een rekening binnen kreeg voor ons inmiddels afgesloten internet en terwijl we ook nog onbekend zijn, snappen jullie het nog?

Hoe gaat het met iedereen? Even denken, hmmmm?

Lieve Rachel, hoe gaat het met jullie? Wat een schrik zo in/na de vakantie. Was je schoonvader al ziek? Wat zullen jullie ontzettend geschrokken zijn?! Ik hoop dat het een mooi afscheid was.

Slaap je wel weer wat beter? Je hebt echt slaap nodig zeker in zo'n heftige periode.

Ralletje, wat een lieve foto! en wat een mooie buik!!!!! Jullie hebben nog wel wat te klussen in jullie huisje he, poe! Wordt vast prachtig. Die laarzen die je aan hebt, wat een heerlijke dingen he! Ik heb ze al 3 winters aan en heb moeite om iets anders aan te doen. Ik heb ze gekocht om aan te doen voor de honden training en door de blub te lopen, maar ik heb ze nog aan als ik naar bed ga, tot ergernis van mijn hubbie!

Meertje, Ik hoop dat je harde buiken niet meer met zoveel regelmaat zijn teruggekomen, toch schrikken! Hoe gaat het nu? Jammer he dat shopverbod! Babygap is zo leuk!!!! Mijn zusje had ook wat uit Parijs meegenomen, cute! Je bent al helemaal in de ban van je meubeltjes, lijkt me heerlijk om in huis te hebben! Wat voor kleur gaat het worden? Als je nu dan toch de opperwasser bent, mogen we onze spulletjes bij jou brengen? Ha ha, nee dit is wel leuke was!

Suus, ook een goede echo gehad, lekker. Gaat het verder goed?

Jetje, jij hebt binnenkort een pret echo, een 3d echo neem ik aan? Jij hebt ook lekker de babykamer binnen, leuk hoor al die lieve meubelen en dingetjes! Foto's, foto's!!

Lot, ik heb de villa vrolijk ook ontdekt, leuk!!!!

Hoe is het met Vriezen en Moki?

GYN/VK

Lot 28 maart (GYN)

Ralletje 9 maart (VK)

Meertje 10 maart (PI)

Uitgerekend

Meertje 3 juni 2011 (tweeling), twee dochters

Jetje 17 juni 2011, zoon

Rachel 17 juni 2011, zoon

Lot 18 juni 2011 (uitslag Combinatietest 1:1040), dochter

Suus 28 jun 2011 ( uitslag Combinatietest 1:2500),dochter

Mia 30 juni 2011, dochter

Moki 30 juni 2011

Misschien is het handig om te reserveren voor de 25e? Zullen we rond 11 uur of 11.30 afspreken? Of hebben jullie hier andere ideeën over?

Dus wie gaan er mee?! Lot, Ralletje (Marielle), Moki?, Meertje, Rachel, Mia. Is het zo, of vergeet ik iemand? Gaan er 1 of 2 jongetjes mee?

Hier gaat het verder wel goed, ik voel me ook wel goed De meting was gisteren weer goed, dus weer tevreden! Ik heb wel veel steken in de lies, herkenbaar? Zullen wel bandjes zijn.

Ik ben stiekem al aan het kijken voor babykamer accessoires en behang. Vanaf 26 weken gaan we pas beginnen maar dan moet je wel iets uitgezocht hebben dus! De meubels hadden we al, die moeten we nog verder afbijten/bewerken (was geolied donker hout) voordat deze in de grond en dan in de verf gezet kan worden. De komende 2 weken gaan mijn man en mijn vader wel mee verder zodat we bij de 26 weken ook echt kunnen beginnen, nog een hele klus dus, maar niet voor mij, ha ha! Veel te chemisch!

Ik heb al een heel leuk behang gevonden. Het gaan een combinatie van zacht grijs, beige, wit en zacht roze worden. Beetje pastel tinten. Het behang komt aan 1 muur, daar zit een soort ruitpatroon in met strikjes (is leuker dan het klinkt) en er komen er ook wat stippeltjjes in voor (lakentjes, kruikzak, aankleedkussen). Ik had natuurlijk al wat dingetjes gekocht toen ik zwanger was van Phileine. Ondanks dat de kamer toch anders gaat worden, gebruik ik die dingen natuurlijk wel. Het gaat denk ik een lieve kamer worden, zonder hopelijk echt tuttig te worden.

ik ga even thee drinken bij mijn zwangere vriendinnetje, zij is 4 dagen later uitgerekend. Toch wel speciaal. Dit is al haar 3e!!!!

Lieve meiden, een fijne dag!

Kissie Mia

Geplaatst

Wat een gedoe met je provider, Mia! Oplichters zijn het! Je betaalt superveel geld, maar als je op wilt zeggen kennen ze je niet. Succes met de afwikkeling :(. De steken in de lies klinken bekend! Sinds afgelopen vrijdag heb ik dat, zullen idd de banden wel zijn ofzo. Of een zeer bekken, dat kan doorstralen naar je liezen (schijnt).

Bij ons is de kamer beige/grijs met wit, met zachtroze en fuchsia accenten. Als de kamer klaar is, maak ik een foto! Moeten nog accessoires ophangen en ook een plankje. Mia, jullie kamertje klinkt ook supermooi zo! Wat voor kleur ga je de meubeltjes schilderen? Kiezen jullie bewust voor week 26 vanwege de levensvatbaarheid van de baby? Of gewoon zomaar :).

Volgens mij gaat alleen de kleine man van Ralletje mee; Rachels zoontje gaat naar school (dacht ik). Zullen we tussen 11.00 en 11.30 uur aanhouden? Ik zal jullie even mijn mobiele nummer sturen in een PB, zodat we -mocht er iets zijn- een contactmogeljkheid hebben (mits 1 van jullie dan ook haar nummer aan mij stuurt, hihi).

Vanmorgen check gehad bij de gyn, puur meten van de doorstroming. Was prima in orde, gelukkig maar! Volgende week weer groeiecho en dan mag ik terug naar een tweewekelijkse interval (wel jammer, want elke week even babies loeren is best lekker en geruststellend).

Fijne dag meiden, ik ga weer verder met de wasjes...! :)

Geplaatst

Mijn schoonvader was 85 jaar en had 5 maanden geleden een hersenbloeding gehad en nu weer een.

Het is uiteindelijk voor iedereen beter zo.

Mijn vriend is er ook vrij rustig onder.

Ik neem inderdaad mijn zoontje niet mee, omdat hij sinds een week naar school is.

Ik zou het fijn vinden als we dan rond 11.00 uur afspreken, omdat ik hem op tijd weer uit school moet halen.

Zelf wachten we nog met de babykamer, omdat ons huis te koop staat en we het nog hopen te verkopen voor die tijd.

De spullen hebben we nog allemaal van mijn zoontje.

Af en toe koop ik wat kleding tweedehands.

Sinds we terugzijn van vakantie slaap ik gigantisch goed.

Ik word nog maar 1 keer per nacht wakker en voel me helemaal uitgerust.

Ik slaap ook met een zwangerschapskussen en kan zo nog een beetje op mijn buik slapen.

Gisteren een beetje te veel gewandeld en doodmoe en pijn in mijn bekken.

Hoe gaat dat bij jullie?

Geplaatst

He meiden,

Meertje, wat fijn dat de check up weer goed was! Altijd weer leuk om de meiden te zien! Jij hebt al veel nesteldrang (al dat wassen), maar ja, de kans dat ze eerder komen is natuurlijk wel aannemelijk. We hebben een beetje dezelfde kleuren voor de kamer. Onze meubeltjes worden zacht mat grijs. Wij beginnen inderdaad pas vanaf 26 weken ivm met levensvatbaarheid. Nou hebben we een hele handige familie dus dat gaat goed. Mijn vader en man doen het meeste. Ik ben heel goed in behangen, mijn oma maakt het hemeltje van mijn sluier en mijn moeder is een echte poetser!!!! Iedereen aan de klus!

Rachel, Ondanks dat het beter is zo, niet minder verdrietig. Het zijn altijd ingrijpende gebeurtenissen in de familie.

Wat voor zwangerschapskussen heb je? Ik mis het slapen op mijn buik ook heel erg! Wel fijn dat jij weer beter slaapt.

Het lijkt me prima om 11 uur af te spreken. Wat nummers uitwisselen is dan ook wel handig, in ieder geval 1 contact persoon. Meertje, jij bent onze vrijwillige contactpersoon?!

Fijne avond!

Geplaatst

Hey meiden!

Gisteren controle gehad bij de vk, alles volgens het boekje, dus dat is erg mooi, helaas zijn mijn kuiten ook blauw aan het worden en het advies is, masseren bij de fysio of....steunkousen!!...aaaahhhh, neee toch!!! Ga morgen maar even een fysio opzoeken!

Mia, balen zeg van dat internet, precies wat Meertje zegt, oplichters! Mijn laarzen, haha, ja heerlijk die Dubarry's ik sta er mee op en ga ermee naar bed, ze zitten zo lekker en heerlijk warm, ze zijn niet goedkoop, maar het geld zeker waard, hahaha!

Rachel, zo'n kussen is echt super lekker volgens mij, ik ben echt een buikslaper en mis dat ook heel erg, is dat zo'n kussen wat je dan tussen je benen klemt zo ongeveer?

Reserveren is misschien wel een goed idee, ik neem in ieder geval de uk mee, want ik heb op vrijdag geen oppas, tussen 11 en 11:30 is wat mij betreft prima.

Meertje, ik zal je mijn mob. nr. ook even sturen in een pb.

Hahaha, moet wel lachen om jou, van oppershopper naar opperwasser!! Lekker hè, die nesteldrang!

Vandaag hebben wij ook spulletjes uitgezocht voor de babykamer, de meubeltjes hebben we nog (Enrique heeft ze nog in gebruik zelfs) maar we hebben wit eiken laminaat en een behangetje gijs met schaapjes en dan staat er 1..2..3.. en wat sterretjes tussen, heel lief, ik wil proberen of de gordijntjes van de kamer van Enrique daar ook passen, die zijn grijs en dan moeten we nog een nieuw hemeltje, dat was een zilveren en die heeft Enrique kapot getrokken, dus nu koop ik denk een witte, het gaat dus weer een wit met grijs kamertje worden, alleen nu geen zilver meer erbij.

Meiden, fijne avond!!

Geplaatst

Nog even snel, voordat de oogjes dichtvallen :).

Ik wil oppercontactpersoon zijn hoor, no probs! :) mocht er onverhoopt van mijn kant iets tussenkomen, wijs ik wel weer een vervangster aan :).

Wat handig, zo'n handige familie, Mia! Lief dat je oma het hemeltje wil maken! 4 generaties, echt gaaf!!

Die nesteldrang is echt erg, pff. Heb manlief vanavond gedwongen de gordijnen te verwijderen zodat mijn moeder ze morgen kan wassen. Moet niet veel gekker worden, normaal kijk ik niet eens om naar die gordijnen! En vanmiddag alle witte babywasjes gewassen en gestreken. Nog 3 wasjes te gaan ;). Wacht maar, krijgen jullie ook nog wel haha!!!

Ralletje, steunkousen?? Hihi, bejaarde! Zou ook voor fysio gaan! Hoop dat ze je kunnen helpen!

Rachel, zo'n kussen is lekker he? Wat voor een heb je? Ik heb er 1 van mijn schoonzus gekregen, zo'n frikandel (zoals mijn man het noemt). Hoofd op het bovenste deel, onderste deel tussen de knieen & wegtukken maar! Ik kan niet eens meer fatsoenlijk op mijn zij liggen, laat staan op mijn buik :(. Ik mis het heel erg! Maar goed, komt wel weer!

Nou meiden, trusten!!!

Geplaatst

Hallo Meiden, ben ik ook weer 'ns.....

Ben helemaal niet veel online, heb t een beetje gehad met mijn pc, was er niet meer van weg te slaan, ben wat meer gaan lezen, zeker 's avonds (voor de broodnodige rust) voor het slapen gaan. Niet dat het helpt maar goed. Ik slaap inmiddels ook met een Hema voedingskussen tussen mijn benen en met mijn hoofd erop. Zo'n knalgroen ding. M'n vriend noemt het m'n boa constrictor....

Rachel: beetje laat, maar alsnog gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader.

Wij zijn nog niet aan het babykamertje toe, eerst nog 2 andere kamers op orde zien te krijgen en dan kunnen we aan de babykamer beginnen. Basis wordt in ieder geval wit. En verder wil ik er veel kleur in, heb nu mijn zinnen gezet op hemelsblauw, maisgeel, grasgroen en zonne-oranje. Maar hoe we dat gaan uitwerken......?!?

En wat het shoppen betreft: we zullen nog wel eens zien wie hier oppershopper wordt hahaha, eergisteren bij Prenatal binnengewandeld, foute boel, nieuwe collectie net binnen.....en de kassa's blijven maar rinkelen.....

Mijn bekken is gestopt met rammelen (of had ik dat al ergens verteld?) Blijkbaar zijn de banden aan alle kanten nu weer even veel opgerekt, dus de pijn is helemaal weg.

Gisteren zo'n dag dat m'n meisje zich niet of nauwelijks liet horen. Gelijk weer stress natuurlijk, maar gelukkig heeft ze dat vannacht (!!) dubbel en dwars goedgemaakt, dus ik ben weer gerustgesteld. 't Blijft toch allemaal spannend.

De 25e ben ik zeker van de partij! Tussen 11:00-11:30u is prima. Leuk hoor!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Mooi buikje Lot.

Ik heb het zwangerschapskussen ook van de Hema ook knalgroen.

Tussen mijn benen en dan kan ik zo lekker een beetje op mijn buik liggen

Vandaag een beetje een off dag.

Ik ga toch proberen mijn examen te halen, wel zwaar maar ik vind het zo sonde van de moeite en het geld.

Meiden allemaal een fijn weekend.

Geplaatst

Lot, mooi buikje hoor!

Rachel, knap van je dat je toch doorzet om je examen te halen, is idd ook wel zonde van de moeite en de centen natuurlijk, ik hoop dat je met vlag en wimpel slaagt hoor!

Ik denk dat ok ook eens voor zo'n kussen moet gaan kijken, slaap al 2 dagen slecht, omdat ik niet lekker lig.

Meertje, ik ben dinsdag jarig en ja, dan ben ik weer een dagje ouder hè, misschien krijg ik die steunkousen voor mijn verjaardag wel, hahaha, waarschijnlijk komt er te veel druk op de aderen in mijn benen omdat ik een beetje begin te lijken op Spongebob, zo'n vierkante romp met van die dunne armpjes en beentjes, hahaha!!

Die nesteldrang is echt erg soms hè, toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik mijn lief het hele huis laten witten, arme jongen,....

Geplaatst

Ralletje ik heb van die benen zalf gekocht bij de Tuinen en dan ga ik op mijn rug op het bed liggen,

met mijn benen tegen de muur omhoog, dat is ook wel goed voor de doorbloeding.

Ik zou zeker zo'n kussen kopen, is ook erg handig om de baby in te leggen en te voeden.

Geplaatst

Rachel, bedankt voor de tip, ik ga maandag meteen naar de Tuinen!

Ja zo´n kussen lijkt me heerlijk, ben er vandaag helaas niet toegekomen, maar ga er zeker voor kijken!

Geplaatst

He meiden,

zal ik reserveren voor de 25e om 11 uur?

Rachel, hoe is je examen gegaan? Ik hoop dat het is meegevallen!

Ik ga ook maar eens met de worst slapen, ik heb dat ding ook in huis, maar had nog niet bedacht dat ik daar ook mee kan slapen!

Lot, mooie buik, iedereen is lekker aan het groeien!!!!

Hier is iedereen in huis druk aan de klus. mijn moeder heeft de badkamer van top tot teen gedaan en mijn man en vader zijn de meubeltjes verder aan het afbijten/krabben en schuren. Ik heb gisteren samen met mijn moeder onze berging binnen onder handen genomen, jeetje wat een troep verzamelt een mens! Ik heb vandaag erg last van mijn lage bloeddruk. Ik heb zelfs als ik zit een heel slap gevoel en mijn oren zitten dicht. Bij de controle woensdag was deze 90/60. Toch wel wat laag. Ik weet dat het niet gevaarlijk is (behalve als je omvalt) maar hebben jullie tips om je niet zo appelig te voelen?

Fijne middag meiden!

Kissie Mia

Geplaatst

Lot, mooie buik hoor!! Groot gelijk da je ff wat afstand neemt van de pc! Zou ik ook moeten doen, vind lezen ook superlekker en heb nog stapels boeken liggen... Ben ook blij met d shopconcurrentie van jouw kant, haha! Ik heb ook nog het excuus dat ik voor 2 babies moet shoppen dus jij bent denk ik erger dan ik! :)

Ralletje, haha het hele huis laten witten!?! Mijn man las jouw reactie en besefte toen plots dat ik nog meeviel! Arm schaap, die lief van jou!! :) zag trouwens vandaag dat in Geldermalsen een positiemodeoutlet zit (groot woord, maar is iemand die vanuit huis tegen flinke kortingen mooie positiemode verkoopt). Heb er, omdat ik niet meer in mijn positiebroeken pas, vandaag een rokje en 2 tuniekjes besteld. En een boxershort. Voor 50 eurie, valt reuze mee. Lang leve Geldermalsen dus! :)

Mia, lekker aan de klus / opruim! Lekker gevoel! 11 uur is prima hoor te zien aan alle reacties! jij reserveert dus? Heb geen tips voor lage bloeddruk helaas! Behalve zoute drop eten :).

Hier 2 dagen veel minder beweging in de buik. Stond op het punt om het zkh te bellen totdat ik in het meitopic las dat appelsap helpt om ze drukker te maken. Nou, dat hielp zeker! Gelukkig maar.

Verder manlief ziekjes op de bank, ik beetje aan het rommelen in huis... Lekker zondagje!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden