Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meertje, haha, en nu moet mijn ventje een heel huis verbouwen, whahaha, even zonder te lachen, het is een enorme puinbak, vraag me af of ik er over 3 maanden woon....ppfff...

Positieoutlet? Ik heb laatst een positie tankini besteld via google en toen ik het thuisgestuurd kreeg bleek dat het afkomstig was uit Geldermalsen, iemand die op de Goudreinet woont, zou dat hetzelfde zijn? Die bikini was ook heel goedkoop, van 78 voor 25 euro!

Geldermalsen is een klein dorp, maar het stikt hier van de babywinkels, Petite Fleur, Lise&Lot, Fleurana, Pomtidom, Gerry's kindermode, Lief! en Echt schattig, best veel voor zo'n klein dorpje, dus als je shopverslaving weer toeslaat, kun je best eens naar Geldermalsen komen, hahaha!!

Mia, lekker hè dat ruimen enzo, zeker nu het weertje ook begint mee te werken! Ik heb ook een lage bloeddruk, maar niet zo laag als jij, maar in het begin van beide zwangerschappen wel heel erg last van, toen ik zwanger was van mijn zoontje ben ik 2 keer op mijn werk (midden in de winkel) onderuitgegaan, ik heb toen veel zoute drop en salmiak snoepjes gegeten, en op tijd iets nuttigen, korstje brood of plakje ham of salami ofzo, als je niet alleen maar drop wilt eten, hahaha, gewoon om het uur wat knabbelen, maar helemaal weg krijg je het niet denk ik hoor, gelukkig kan het totaal geen kwaad, het is alleen lastig voor jezelf. Heb je ook veel last van duizeligheid zeker, dat had ik erg, nu heb ik het s'avonds af en toe nog.

De 25e om 11 uur is wat mij betreft ook prima!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Voor mij is de 25e om 11.00 uur ook ok.

In het begin had ik ook een lagen bloeddruk, inderdaad zoute drop eten en zoute koekjes helpt hierbij.

Ik merk echt dat ik rustig aan moet doen.

Gisteren een stuk gefietst, maar er zat een slinger in mijn wiel en het was erg zwaar.

Mijn vriend ging toen op mijn moederfiets maar toen knapte er gelijk 2 spaken.

Maar weer naar huis gefietst.

Ik krijg dan steeds harde buiken.

Lot hoe is het met het slapen?

Bij mij gaat het wonderbaarlijk nog prima.

Bij mijn vorige zwangerschap sliep ik super slecht.

Geplaatst

Hallo dames,

ik ga waarschijnlijk ietsje later zijn dan 11:00u, maar verder prima.

@Rachel: slapen..... nog steeds geen verandering, ik slaap goed in maar ben nog steeds weer vroeg wakker. Ik lig wel veel relaxter met die grote groene boa om me heen :clap2:

Heb zowel zaterdagmiddag als zondagmiddag bijna 2,5 uur liggen slapen, dat geeft dan weer een beetje extra energie.

We houden vol!

Liefs,

Lot

Geplaatst

He meiden,

ik heb vannacht ook geslapen met de boa/worst, nou wat een gevecht! Dat ding heeft het hele bed gezien en ik werd steeds wakker met de vraag waar lig ik op?????? Ik moet nog even wennen denk ik!

Meertje, die appelsap tip ken ik niet. Ik heb soms ook dat ik haar minder voel. Ze hebben nu ook veel meer een slaapritme, misschien heeft het daar ook mee te maken. Ik ga ook maar eens kijken voor nog wat kleding, ik groei hard nu en wil er wel een beetje leuk uitzien als ik zo dik ben!

Marielle, Geldermalsen is dus the place to be! Heerlijk al die winkels! Het is inderdaad lastig die lage bloeddruk. laats had ik het gevoel dat ik even moest gaan liggen (met de bene omhoog) in de AH, gaat het nog gênanter worden? Regelmatig zoek ik een krukje op in een winkel, niet voor mijn enorm mee te tossen gewicht maar gewoon omdat ik het gevoel heb dat ik flauw ga vallen. De vorige keer ben ik ook op mijn werk wel 4 keer per week niet lekker geworden, heel handig als je aan tafel staat bij een operatie. Toen voelde ik me echt een zwangere muts!

Wel lekker dat jullie straks een huis helemaal naar wens hebben, kan me voorstellen dat het spannend gaat worden of het af is. Ach een kleintje heeft niet zoveel nodig!

Lot, prima we zien je verschijnen! We moeten misschien even een achternaam verzinnen waarmee ik kan reserveren, zodat we elkaar daar allemaal makkelijk treffen, ideeën? Of komen we allemaal met een roos in het haar, ha ha!

Fijn dat jij wel goed met je slang overweg kan, rot, dat je al zo vroeg wakker bent.

Rachel, doe maar rustig aan hoor met die harde buiken. Rust is werkt soms het beste.

Mijn zwangere buuf komt zo even op de koffie, zij is bijna 37 weken. Het is alsof iedereen hier besmet is met een (heerlijke besmetting) zwangerschap, zo grappig!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Ja, die frikandel is wel even wennen inderdaad! Ik slaap er alleen overdag mee. Als je denkt dat je flauw gaat vallen, op je hurken en hoofd omlaag (voor zover mogelijk met de dikke buik)! Je mid pregnancy dip (zoals mijn gyn de verlaagde bloeddruk noemde) is alweer bijna voorbij! :)

Ik denk dat we gewoon elke zwangere buik die binnenkomt naar ons tafeltje kunnen meesleuren, haha! Anders reserveer je toch gewoon op naam van Juni Mama's? Komt dan vast wel goed!

Marielle, dat adres klopt volgens mij! Wow, jij bent daar dan wel echt verwend qua babyzaken!! Wij hebben er hier welgeteld 2... Snif. Voor een oppershopper heel frustrerend! :)

Best pittig, verbouwen en verhuizen terwijl je het liefst wilt nestelen... Maar idd, wat Mia zegt, een baby heeft niet zoveel nodig in die zin. Maar zou toch lekker zijn als het af is in juni!!

Hier duffe boel, manlief nog met griep op de bank, ik amper geslapen wegens zijn gesnotter - hoop dat ie me niet aansteekt :(.

Geplaatst

Nou meiden, ik heb zo´n boa/frikandel aan mijn moeder gevraagd voor mijn verjaardag, wist niet wat ik moest vragen dus dit leek me wel wat, beter als steunkousen in ieder geval, hahaha!

Ik ben de 25e waarschijnlijk ook ietsje na 11:00, maar dat is niet erg toch?

Tjah, die verbouwing gaat nog wel even door, ze zijn nu al 2 dagen met een muur bezig die eruit moet, krijgen dat verdraaide ding gewoon niet kapot, nou ja t'is ook een draagmuur dus dat gaat niet zonder slag of stoot, maar ik moet niet te vaak gaan kijken merk ik wel, als ik zie wat er nog gedaan moet worden........krijg ik het spaansbenauwd!

Meertje beterschap met je man!! Laat hem maar lekker uitzieken nu, kan hij er straks weer vol tegenaan, hahaha!!

Nou ik ga maar weer eens naar de bouwput, ze komen zo de keuken inmeten, hoop dat die arme man lieslaarzen bij zich heeft!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

ik heb gereserveerd en wel op de naam van fam. juni (25 maart, 11 uur)! Als dat niet te onthouden is. Om 11 uur en wie later komt, is natuurlijk ook prima! We kunnen kiezen voor een a la carte lunch of een theefeest, keus genoeg dus!

Adres:

Theehuis Rhijnauwen

Rhijnauwenselaan 16

3981 HH Bunnik

Telefoon 030-6561285

Marielle, was je gisteren jarig? Zo ja, van harte meis! Daar drinken we de 25e een appelsapje op! Heb je een worst gekregen?

Hier alles rustig, de meting was gisteren weer goed, ik krijg er steeds meer vertrouwen in! Best leuk, zwanger zijn!!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Jaaaaaaaa, worst gehad!!! En mee geslapen, wel een beetje wennen, maar wel erg relaxed!!

Oké, de 25e proosten we nog even met een appelsapje!

Fijn dat de meting weer goed was en wat heerlijk dat je nu toch echt van geniet hè!

Nou truste meiden, ga mijn worst eens opzoeken!

Geplaatst

Mia, dat gaat helemaal goed komen zo!! Gezellig!

Ralletje, nog gefeliciteerd!! En een worst gescoord!! :)

Hier even flink schrikken. Vannacht opgenomen in het ziekenhuis met koortsstuipen en meerdere harde buiken per uur met steken in de buik. De babies bleken gelukkig op en op tevreden lekker in mijn buik, geen ontsluiting, meting was goed. Heb nog wel koorts maar mocht einde dag naar huis om daar uit te zieken. Dat gaan we nu dus ook maar doen! Harde buiken kunnen op zich geen kwaad, het zijn twee flinke druktemakers die de buik onrustig maken.

Ga nu snel weer uitzweten in mijn bedje, meiden. Hopelijk snel weer de oude!

Geplaatst

Jeetje, Meertje,

dat is schrikken! Ik ben blij dat de meting goed was en er dus ook geen ontsluiting was, ik kan me zo goed voorstellen dat dit heeeel spannend is.

Meis, geef je lichaam zoveel mogelijk rust!

Liefs Mia

Geplaatst

Jemig Meertje wat zullen jullie geschrokken zijn.

Had je teveel gedaan, dat je harde buiken kreeg?

Neem alsjeblieft je rust nu.

liefs

Geplaatst

Meertje,

hoe is het nu? Heb je nog een beetje nachtrust gehad?

Ik hoop dat de harde buiken zijn afgenomen, laat je verwennen meis!

Kissie Mia

Geplaatst

Ha lieve meiden,

Dank voor alle lieve reacties! Ik ben nog steeds flink beroerd, maar manlief vertroetelt me (ondanks dat ie zelf nog niet is opgeknapt) heel goed! Veel drinken en uitzieken! En dat is thuis toch het lekkerst, hoe lief ze in het ziekenhuis ook zijn. Hoop daar pas over een week of 9 weer te liggen :).

De harde buiken komen niet doordat ik me teveel inspan (dacht ik eerst ook hoor Rachel :)) maar doordat er twee behoorlijke druktemakers op een klein oppervlak zitten. Ze waren zelfs zo druk, dat er geen behoorlijke CTG van te maken viel. Op zich wel grappig, maar voor mijn buik betekent het dat die heel gevoelig wordt. Steken, harde buiken en buikpijn horen daarbij. Zodra ik echt weeen krijg (samentrekkingen die pijn doen, zei men) hoef ik me pas zorgen te gaan maken.

Koorts, hoesten, rillingen kunnen geen kwaad voor de babies. Mag 8 paracetamol per dag, schijnen de placenta te passeren en daar merken de babies dus niks van. Gelukkig maar, want je realiseert je des te meer hoeveel je van die ukkies bent gaan houden in de afgelopen maanden en hoezeer je ze gezond op de wereld wilt zetten...!

Meiden, nogmaals dank en ik duik inderdaad weer snel mijn bedje in voor wat slaap! :)

Liefs!

Geplaatst

Tjonge Meertje, dat zal zeker schrikken geweest zijn, gelukkig nog geen bevalling in aantocht, nog ff niet hoor!!

Nou lekker uitzieken en uitrusten, beterschap!!

Geplaatst

Hey Meiden,

Jeetje Meertje, die twee druktemakers hebben je wel laten schrikken. Gelukkig gaat alles goed met ze. En jij lekker uitzieken en je laten verwennen!

Over schrikken gesproken, vandaag heeft ONVZ het kraampakket laten bezorgen.......:new_shocked: die kraamverbanden zijn echt gigantisch!

Groetjes,

Lot

p.s. die Hema-worst laat inmiddels nu ik er aan gewend ben een stuk beter slapen! Ben blij!

Geplaatst

Lot, hahaha, die kraamverbanden, hahaha en dan plakken ze er na je bevalling vaak ook nog eens 2 aan elkaar :o!!

Vannacht ook goed geslapen met de worst, vind het vooral lekker om in slaap te komen, heb het idee dat ik veel minder lig te draaien, ik ben er ook erg blij mee!

Geplaatst

Ha meiden,

jeetje Meertje, je hebt het echt goed te pakken, hoop dat je snel weer opknapt!

Hier nog geen problemen met slapen, wel standaard 2x eruit om even naar het toilet te gaan. Die hema-worst zal ik binnenkort ook eens aanschaffen!

Zijn jullie al gestart met een zwangerschaps/puf-cursus? Ik mag a.s. dinsdag beginnen, ben benieuwd!

Zo, ik ga weer lekker in 't zonnetje zitten met een kop thee en goed boek, heerlijk!

Fijn weekend meiden!

Groetjes Jetje

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Meertje hoe is het met hou en je druktemakers? Ik hoop echt dat je weer de "oude" bent. Je bent vast goed verzorgt thuis!

Hmm, lot dat kraampakket klinkt heel sexy!!!! Niet aan je man laten zien, ha ha! Ik heb nog niks binnen, maar ik ben ook de hekkensluiter van dit topic, toch?

Jetje, lekker genoten van het zonnetje. Heerlijk was het gisteren, vandaag weer zo'n dag!!! Fijn dat je nog goed slaapt, houden zo!

Mijn cursus begint a.s. woensdag. Ik had er niet heel veel behoefte (misschien durfde ik niet zo ver vooruit te kijken) maar een vriendin die 4 weken verder is gaat ook, dus waarom ook niet!!!

Wat voor pufcursus ga je doen? Ik ga naar de mensendieck.

Ik moet zeggen dat het slapen met die worst steeds beter gaat, al vind ik deze wel eens op een vreemde plek terug (tjee, dat klinkt echt heel raar), op mijn lief ofzo. Maar ja, die is 's nachts toch bewusteloos en merkt hier helemaal niks van!

Ik heb sinds een week als ik een stukje loop, dat ik een heel branderig gevoel in mijn liezen krijgt wat verdwijnt zodra ik ga zitten? Is dit bandenpijn? Het voelt meer alsof ik mijn liezen geharst heb of zoiets, heel vreemd.

Verder gaat het goed en begint iedereen te zeggen dat ik dik ben! Vandaag is het weer tijd voor de 3 wekelijkse buikfoto.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Geniet van het zonnetje vandaag!

Kissie Mia

Geplaatst

Ha ha Mia ja die worst is wel wennen.

De mijne knuffel ik helemaal plat.

Sinds gisteren heb ik weer last van zware benen 's nachts.

Gisteren heb ik behoorlijk wat gefietst dus ik denk dat het daar door komt.

Hoe is het met jouw benen Ralletje.

Hoe is het met Meertje?

Mia ik heb geen last in mijn liezen maar in mijn schaambeen voel ik pijn als ik te veel loop.

Meiden ik ben bang dat ik a.s. vrijdag er niet bij kan zijn.

Ik heb alleen de vrijdagen om te studeren en die heb ik hard nodig.

Ik heb er al zo veel voor gedaan dat ik nog even alles op alles wil zetten.

Bovendien is het zaterdag openhuizendag en daar moet ik ook nog wat voor doen.

Mijn nesteldrang is inmiddels ook begonnen.

Mijn vriend wordt helemaal gek van me.

Ik doe ook een beetje te veel. het bukken gaat zo moeilijk.

Vandaag even lekker fietsen met mijn zoontje naar de kermis in amsterdam.

fijne dag.

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Meertje, hoe gaat het nu? Beetje opgeknapt?

Jetje, 2x plassen klinkt heel redelijk, ik moet helaas wel 6 keer, echt vervelend, moet ook nog een naar beneden, want boven hebben we geen toilet:(

Gelukkig slaap ik verder ook wel goed, met worst!

Ik ga geen pufcusus doen, heb er helaas geen tijd voor, bij mijn zoontje heb ik tot op het laatst zwangerschapszwemmen gedaan, dat was heel relaxed!

Mia, mijn worst beland ook regelmatig op een "vreemde" plek, hahaha, vannacht (na het plassen) zocht ik hem en wat denk je, mijn liefje ligt het ding gewoon te knuffelen!! Het moet toch niet gekker worden, hahaha!!

Rachel, mijn benen is een drama, loop nu bij een fysio die masseerd de aders weer een beetje open, ook mijn schaambeen en liezen hebben het erg zwaar, gisteren heb ik er even met een spiegeltje naar gekeken, ppfff.......onherkenbaar daar beneden..........

volgens de fysio moet ik meer rusten en liggen, maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, nou ja, verder heb ik nergens last van, dus als het hier bij blijft...

Ach, wat jammer nou, dat je er niet bij bent vrijdag! Ik kan het wel begrijpen hoor, je wilt toch gewoon je examen halen natuurlijk, tjah en dan ook die open huizen dag, best weer druk dus!

Nou meiden ik ga eens lekker douchen en zo met de kleine man naar de kerk, hij mag weer knutselen in de kinderdienst, hopelijk hou ik het een uurtje vol om niet te plassen, hahaha!!

Fijne zondag!!

Geplaatst

He meiden,

rachel, heel begrijpelijk hoor, je moet jezelf niet voorbij lopen en lekker gaan leren die dag. Wel jammer natuurlijk, maar dan gewoon een nieuwe kans bij de babyborrel!

Zware benen ken ik niet, heel veel vervelend en dan ook nog 's nachts!

Veel plezier op de kermis! Lijkt me zo leuk om dingen te doen met de kleine, zoals naar de kermis bv, heerlijk!

Mijn nesteldrang is ook begonnen hoor! Die van mijn moeder ook trouwens, die komt hier zoveel helpen! Ze heeft onze kledingkasten al opgeruimd, het wasmachinehok. De houten loer behandeld, enz enz! Niet te stoppen gewoon!

Bij mij uit het in iets rustiger dingen, zoals dingen uitzoeken en lichte klusjes en koken voor de klusploeg natuurlijk!

Ralletje, 6 keer plassen!!!! Zo, dat is heftig! Jij hebt dus ook nog last van je benen, naar zeg. Mijn onderkantje is ook wel wat veranderd hoor! Ik heb daar ook een spatadertje, ziet er heel knap uit!

Hopelijk heb je niet in je broek geplast in de kerk!

Wij zijn het net eens geworden over de kinderwagen (alweer, is al 3 keer ander geweest). Het gaat de Joolz Day worden, alleen de kleur nog. Mijn man is 2 meter dus een hoge wagen is wel lekker.

Ik ga maar eens even de tuin aanvegen, het is er lekker weer voor.

kissie Mia

Geplaatst

Ha meiden!

Wat is iedereen er lekker vroeg bij vandaag! :) Het zonnetje schijnt heerlijk, lekker genieten!

Eerst even reageren op een ieder:

Rachel, jammer dat je niet meekunt! Maar wel heel begrijpelijk hoor! We zien elkaar dan vast op de babyborrel! :) Succes met studeren en de openhuizendag!

Ralletje, hihi jouw vent met die worst! Moet niet gekker worden! :) 6x plassen klinkt heeeel bekend, heb het nu sinds een maand of twee. Alleen hebben wij gelukkig een toilet boven... Meid, da's toch wel heel vervelend als je dan ook nog een verdieping lager moet... Dan ben je klaarwakker!!

Mia, jij ook al geen zin in pufklasje? ;) Ik ook niet, alhoewel ik moet zeggen dat het best gezellig was achteraf. Die Joolz wagen is gaaf!! Inderdaad als je zo'n lange man hebt wel prettig dat de wagen dan goed versteld kan worden. Mijn man is ook op de kop af 2 meter dus we hebben er goed naar gekeken hoe het zat qua verstelbaarheid.

Jetje, veelplezier op cursus! Hoop dat je het wat vindt!

Lot, dat kraampakket... Erg he!!! Heb alleen de 'hebbedingetjes' (2 lelijke slaapzakjes en knuffeltjes) eruit gehaald en verder maar snel weer dichtgedaan, haha! Is niks romantisch aan, bahbah.

Tja, hoe het hier is... Nog snipverkouden en een ontzettend smerige, vastzittende hoest waartegen niks te doen valt en waar je heel moe van wordt. Af en toe wat verhoging maar geen stuipen meer, gelukkig. Manlief is bijna opgeknapt en doet goed zijn best in huis. Mijn vader is net kippensoep komen brengen, heerlijk! En de dametjes zijn nog steeds gezellig druk. We komen er dus vast wel weer bovenop! Ik moet vrijdag weer naar controle maar heb het richting de middag kunnen trekken, in de hoop dat ik 's ochtends gezellig meekan naar Rhijnauwen! :)

Meiden, fijne dag

Geplaatst

Meerjte,

fijn dat je zo goed verzorgd wordt! Wil je vrijdag opgehaald worden? Ik kom je zo halen hoor, no problem!

Dus je hebt al een puflesje gehad? Ik ben ook heel benieuwd!

Rustig aan deze week en genieten van het weer!

Kissie Mia

Geplaatst

Da's lief van je, Mia! Ik hou het even in de gaten hoe het gaat met de gezondheid, het laatste wat ik wil is 1 van jullie aansteken!!

Heb idd 1 puflesje gehad! Het is niet echt mijn ding, maar zoals ik al zei wel heel leuk om andere mama's in spé te zien :). Heel veel plezier alvast!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden