Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede morgen meiden!

Vanmorgen heb ik mijn buikomtrek weer gemeten, 104 cm inmiddels!

Rachel, vanmiddag ga ik naar Tiel en dan ga ik voor de benenzalf kijken, was er nog niet aan toe gekomen, maat moet er nu toch heen dus ga meteen naar de Tuinen!

Geniet van het lentezonnetje allemaal!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hai Ralletje, ik heb iets gekocht met bijenzalf of zo een gele tube.

Gisteren had ik het gebruikt en het voelde prettig.

Geniet van het mooie weer.

liefs

Geplaatst

Hey Meiden!

Vanavond m'n tweede yogales, lekker even relaxen! Buik is in een week flink gegroeid, morgen laatste passessie van mijn jurk..... vind het doodeng.....straks komt onverwacht Greenpeace op mijn trouwdag binnen vallen om de witte walvis terug naar zee te slepen......

Enne.... vrijdag gaan we elkaar ontmoeten, tof!!

Liefs,

Lot

Geplaatst

He meiden!

Lot, wat is je trouwdatum eigenlijk? Spannend hoor! Ik vond het zo leuk, uk wil nog een keer! Wel met dezelfde man hoor! Het is gewoon bijzonder zo'n dag, als zwangere bruid misschien nog wel meer!

Ik heb ook zin in vrijdag, met een lekker zonnetje en al!!!

Ralletje, jij hebt mij nummer ook gekregen he!

Kissie mia

Geplaatst

Rachel, ik heb gevraagd naar spul voor de benen en ze gaven me een flesje van weleda, het heet venadoron, heb het net opgesmeerd en met de benen omhoog gezeten, het koelt heerlijk af (mijn benen zijn namelijk zo heet, lijkt wel of het in brand staat) het is een soort groenige gel, met allerlei plantenextracten en alcohol.

Ik had je berichtje niet meer gezien dus, hahaha, maar geeft niet, als dit de boel een beetje kalmeerd ben ik al lang blij!

Lot, 1 april was het toch? Komt wel dichtbij nu joh! Hahaha, we zullen Greenpeace uit de buurt houden hoor!

Heb ook super veel zin in vrijdag!!

Mia, euhh, ik heb geen nummer van jou hoor, of heb ik een pb gemist? Kun je het anders alsnog sturen, stuur ik je de mijne ook even, of had je die wel al? Begin de laatste weken wel een beetje verstrooid te raken, hahaha!!

Geplaatst

Ha meiden!

Hoe waren de pufklasjes (Lot en Mia geloof ik toch?)?

Lot, dat schiet al op!! Heel speciaal zeg! Trouwen is echt superleuk, maar ik hoef niet nog ns haha! Alhoewel, als we het in bescheiden kring zouden vieren, lekker op een tropisch eiland... Dan zou ik nog wel een keer willen!! :)

Ralletje, met de benen omhoog en genieten maar! Met alcohol, toe maar haha! :)

Hier is de fase 'snipverkouden' aangebroken, dus volgens mij is het op zijn retour! Hou manlief al nachten wakker, arm schaap. Ga morgen proberen op tijd op te staan en eens wat frisse lucht te happen, kijken of dat bevalt. En ik denk dat ik er dan gewoon bij kan zijn vrijdag, jippie! Heb er zin in!!

Geplaatst

Het ontspannen was weer erg lekker bij yoga. Volgende week gaan we aan het puffen beginnen....

Jurk vandaag weer gepast, wordt zooooooo gaaf. Nog 1,5 week en dan kan ik 'm showen! Idd op 1 april!

Zo lekker m'n bedje in, truste allemaal.

Lot

Geplaatst

Dag meiden,

jeetje ik ben al een tijdje niet op het forum geweest, gelukkig gaat het goed met iedereen. hier ook alles ok net zoals jullie allen wat last van de bekken pfff ik voel het wel hoor vooral als ik moet werken. ik las iets van een worst ik dacht wat bedoelen jullie toch, ik heb dus maar even alles teruggelezen en dat is zo een kussen hahahahaha.

ik slaap al heel lang met een zijslaapkussen heerlijk en nu dat ik zwanger ben komt het helemaal van pas, maar ook mijn man pikt hem regelmatig in. Ik heb er ooit 1 extra gekocht maar om nou 2 van die grote kussens in je bed te doen dat schiet ook niet op.

hier zijn mijn vader en mijn man flink bezig met klussen, het is een aardige bende in huis, maar ja er komt wat moois voor terug.

meiden heel veel plezier de 25e ik ga het niet redden veel zieke op het werk was erg moeilijk om vrij te krijgen of te ruilen, en ik moet morgenavond werken en aangezien ik tot kwart over twee moet werken en pas om drie uur s'nachts thuis ben kom ik pas rond 13:00 mijn bed uit.

groetjes moki

Geplaatst

Ralletje die zalf die jij nu hebt gekocht had ik bij mijn vorige zwangerschap.

De mijne koelt ook lekker de benen.

Ik heb wel het idee dat het helpt alleen heb ik 's ochtends weer zware benen.

Toch wel jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn.

Geplaatst

Rachel, oké, dus je kent het spul wel, ja, ik smeer het s'avonds in voor het slapen gaan en dan lekker liggen, het is net of alles dan helemaal tot rust komt, helaas heb ik smorgens ook weer enorm zware benen, net of de boel weer even op moet starten.

Ik lees dat Moki ook niet komt, dus volgens mij zijn we met niet zoveel dan,

Meertje,

Mia,

Jetje,

Lot,

Ralletje

Klopt dat? Of vergeet ik mensen?

Geplaatst

He meiden,

het is een klein groepje morgen! Nou ja, vier dames, 5 baby's en 1 kleine man, ha ha! Het juni topic heeft ook weinig zwangeren in vergelijking met sommige andere "uitgerekend" topics.

Jammer dat je niet mee gaat Moki en Rachel, je kan je nog bedenken en daar gaan leren? Dat is ook niet echt handig he!

Marielle, ik heb je opnieuw een pbtje gestuurd er is ergens iets mis gegaan, handig internetten op een mobieltje! Je buikomtrek is al 104 cm, dat gaat lekker! Lekker groeien meid! Fijn dat je benenzalf goed werkt, wij zwangeren moeten wat af smeren he!

Het verstrooide ken ik wel hoor! Ik ben dingen kwijt terwijl ik het in mijn handen heb en laat alles vallen, stoffer en blik zijn mijn vrienden tegenwoordig.

Meertje, fijn dat je aan het opknappen bent, heftig weekje is het geweest voor jou. Leuk dat je waarschijnlijk gaat komen. Ik kan me voorstellen dat je zin hebt om eropuit te gaan. Hoe is het met de meiden? Doe je zelf geen pufklasje?

Lot, wat lekker dat relaxen bij de yoga. Zo ga je straks helemaal zen je huwelijksdag tegemoet! Ik ben wel heel benieuwd hoe de jurk eruit ziet! Krijgen we een fotootje achteraf te zien? We gaan duimen voor een heerlijk droog dagje! Waar ga je trouwen? Heb je ook iets van een feestje of receptie?

Rachel, wanneer heb jij examen? Vind het wel knap hoor, zo allemaal tegelijk. Draag je ook steunkousen? Niet sexy, maar wel prettig, toch?

Moki, nogmaals, jammer dat je niet meegaat, maar een mens moet ook aan haar rust komen, zeker tijdens de zwangerschap.

Hier is de magische 26 weken grens bereikt!!! Heerlijk. Ok, niet ideaal om geboren te worden, verre van zelfs. Maar elke week is voor mij nu een mijlpaal en het grote genieten is toch wel begonnen, heerlijk!

Gisteren heb ik weer een meting van de baarmoederhals gehad, mooi dicht en lang genoeg. Ik kom nu pas over 1,5 week terug en daarna laat ik er zelfs 2 weken tussen el fijn als het steeds meer een "normale" zwangerschap gaat worden!

Onze meisje weegt nu ong. 866 gram, ik vind het al heel wat, ze is niet klein voor dit termijn. Ik ga al die echo's nog missen straks!

Gister heb ik ook de eerste pufles gehad, was eigenlijk best wel nuttig en gezellig. Ik had het nog zwaar met die oefeningen. Ik ben normaal heel actief maar heb de laatste maanden zo rustig aan gedaan om ons kindje binnen te houden dat ik nu een soort weekdier ben geworden, ha ha!

Ik zal ook maar eens mijn 3 wekelijkse buikfoto plaatsen, sorry, ik moet er toch iemand mee lastig vallen![ATTACH=CONFIG]1050[/ATTACH] Zonder hoofd, niet voor jullie maar aangezien ik meedoe aan babyboom, wil ik liever niet dat mensen die hier niets te zoeken hebben komen snuffelen.

Ik probeer die dingen een beetje uit elkaar te houden. Iedereen in mijn omgeving weet van onze malle molen af, maar dit forum houd ik lekker voor mezelf!

Meiden, ik ga even aan de slag. Voor de meiden die ik morgen zie: leuk, ik heb er zin in! Tot morgen!

Voor de anderen meiden, knuffels en een fijne dag!

Kissie Mia

Geplaatst

Jammer dat ik al zo vroeg weer weg was het topic hier, maar dames heel veel plezier morgen met jullie meeting.

Zal ongetwijfeld erg bijzonder en leuk zijn elkaar in het echt te ontmoeten.

In het topic waar ik schrijf gaan wij 16 april elkaar ontmoeten, 6 maanden geleden al gepland, jullie waren wat sneller met afspreken, haha!

Veel plezier morgen.

Geplaatst

Goedemorgen!!

Mia, gefeliciteerd met de mijlpaal! Lekker idee he, 26 wk! En mooie buik!! Lekker idee dat je bmh nog mooi potdicht zit! Ik heb zelf ook het idee dat ik vanaf 26 wk meer kon genieten, maar ergens blijf ik ook zoiets hebben van: eerst zien... Suf he?

Gister buikomtrek gemeten. De buik van mijn lief was 108 cm, hihi. Die van mij nu 113 cm. Ja. Verder gister voor de 6e keer de supermarkt ingegaan met lege statiegeldflessen en daar ook weer mee thuisgekomen... Kan een zwangerchap toch vergeetachtig maken hè. Waar spreken we morgen ook alweer af? Grapje :). Heb er zin in! Tot morgen!

Geplaatst

** even kort voor Mia **

tot nu toe wel okeetjes, ben wel heeeeeel zenuwachtig voor de 10.5 week echo morgen! Kan (durf) het nog steeds niet te geloven.

Liefs

Toverstafje

Geplaatst

Dankjewel Sylvie! Het liefst hadden we je natuurlijk bij het topic en de meeting gehad, met dikke toeter...!! Wel heel lief dat je ons nog volgt en meeleeft!!

Ben heel benieuwd morge! We zijn een klein groepje maar vast heel gezellig! :)

Geplaatst

He meiden,

lieve Sylvie, jij als oprichter van dit juni topic had hier bij moeten zijn. Ik hoop zo dat je over een paar maandjes een nieuw "uitgerekend in" topic kan openen. Je verdient het, net als vele op dit forum! Ik lees soms mee op "jouw" topic en leef mee met jou en de anderen, het is een leuk clubje met veel humor! Jullie bijeenkomst gaat vast heel gezellig worden!

Toverstafje, ik ga heel hard voor je duimen meis, waar kan ik morgen het goede bericht lezen????

Meertje, wat een lekker omtrekje! Ik ben zo benieuwd naar jou tweelingbuikje! Ik kom ook regelmatig met lege flessen thuis, of ik verzamel ze in mijn achterbak, ha ha! Als ik iets kwijt ben, ligt het of in mijn achterbak of heb ik het gewoon in mijn handen!

Ik moet ook eerst zien en dan geloven hoor! Ik zal vast huilen van geluk als ik een mooi en gezond klein meisje in mijn armen heb. Elke mijlpaal is er een en het genieten gaat steeds beter!

volgens mij gaan Lot, Ralletje, kleine man, meertje en ik mee? Jetje toch niet? Of wel? Graag hoor, lijkt me gezellig!

Ik zie jullie morgen dames! Ik ben er om 11.00

Kissie Mia

Geplaatst

Dames heel veel plezier morgen.

Ik hoop jullie allemaal ook nog een keer te ontmoeten.

Vanochtend een mail gekregen van jongegezinnen over dat je je hand op je buik moet leggen, dan

komt de baby naar je toe als je dan je hand verschuift gaat hij met je mee.

en het werkt, zo leuk dat contact.

Mijn examen is 9 april, zal blij zijn als ik het achter de rug heb.

Geplaatst

Ha meiden,

Ik moet wel lachen om jullie.. wie gaat er nou mee morgen ..die en die.. en die ook of toch niet..?? Ik ga morgen niet mee meiden. Wel heb ik iets anders leuks; de pretecho! Ben heel nieuwsgierig naar ons mannetje!

Mn puf klasje van de week was wel leuk, oefeningen gedaan en elkaar een beetje leren kennen. M'n buikomtrek heb ik nog niet gemeten, ik ben nu formaat walrus dus jullie kunnen wel iets verzinnen.. :-)

Heel veel plezier morgen meiden, een gezellige ochtend/middag gewenst!

Groetjes Jetje

Geplaatst

Het was leuk, errug leuk zelfs!!!!!

Volgende keer alle meiden he en dan met baby!

Bedankt voor de gezellige middag!

Kissie Mia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden