Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Meiden,

Mia, wat een prachtige reportage. Wat een sterk, positief setje jullie twee. Alle bewondering voor de wijze waarop jullie met je verlies omgaan.

Vandaag om 09:30u de afspraak voor de versie, eerst 30 minuten aan het CTG, alles goed, en vervolgens wachten, wachten, wachten. Om 11:00u kwam de verpleging melden dat de GYN die gepland stond voor de versie, nog op de triage bezig was. Wij aan de wandel, even wat gegeten en uiteindelijk om 12:00u te horen gekregen dat er om 12:45u een GYN beschikbaar was......Goed, echo gemaakt, meisje nog steeds met hoofd omhoog en dus GYN + VK aan het werk. Best pittig, die druk die op je buik wordt uitgeoefend....oef. Geen pretje, maar niet onoverkomelijk. Resultaat..... niks dus. Mevrouw boog haar hoofd maar daar hield het dan ook mee op. Nog een paar pogingen, maar helemaal geen beweging. GYN gaf het op, had goede hoop, maar kwam tot de conclusie dat die van ons wel erg eigenwijs is. Voor de zekerheid weer aan het CTG voor 20 minuten.

En nu wordt het een geplande KS. Op naar opname, anesthesie, bloedprikken..... uiteindelijk waren we om 15:15u thuis! KS gepland voor 10 juni. Zelfs de geboortedatum is nu al geen verrassing meer, maar alles voor het goede doel!

Ga lekker even mijn buik insmeren met buikbalsem, heb gewoon blauwe plekken!

Liefs,

Lot

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

ik breek even in:

Wil alleen zeggen dat ik gister babyboom opgenomen heb,net gezien.....echt geen woorden!

Ik zat maar de hele tijd te huilen en te huilen!

Mia ongelooflijk moeilijke tijden hebben jullie gekend. Ik ben nu zo blij voor jullie dat jullie al zo ver zijn!

Soms krijg ook raar gevoel in mijn buik.Ik zal 13.06 uitgerekend zijn.

Gelukkig ben ik nu zo ver (17 weken)

Ik lees soms met jullie mee,alleen om te zien hoe met jullie gaat!

In ieder geval wens ik jullie allemaal een goede bevaling over paar weekjes!

Liefs,Violeta

Geplaatst

He meiden!

Lot, balen dat het niet gelukt is. Raar om te weten wat de geboortedatum is van jullie meisje! Eigenlijk best wel snel! Vertellen jullie het ook aan familie/vrienden?

Rachel, fijn dat je weer wat fitter bent!

Violetta, wat heerlijk dat je nu 17 weken bent! Over een tijdje word jij ook mama. Ik snap dat juni "dubbel" voelt

Nogmaals bedankt voor de lieve reacties!

Kissie

Geplaatst

Hoi Da,es

Hier ook weer even een berichtje van mij.

Mia ik kon het niet droog houden bij jullie verhaal, maar gelukkig weeet ik dat je nu weer in blijde verwachting bent van een broertje of zusje.

Vandaag ook weer een echo gehad en de kleine meid zit nog vrolijk op haar hurken in mijn buik. Ik heb net als jou lot al een datum voor de KS meegehad echt raar om al een datum te hebben, behalve asl ze opn t laatste moment nog draait. ( maar daar ga ik niet vanuit.)

Groetjes suus

Geplaatst

Hoi Suus,

Jij ook al zijn eigenwijs meisje.....ik heb de datum iig mijn familie verteld, mijn zusje woont (nog) in Engeland dus die kan alvast haar ticket boeken!

Ik ben er helemaal klaar voor, koffertje staat gepakt klaar. Nu echt aftellen:woohoo:

Liefs,

Lot

Geplaatst

Lot en Suus heftig hoor dat jullie een keizersnee zullen krijgen waarschijnlijk.

Hier gaat het allemaal prima.

Vandaag weer heerlijk weer, dus lekker naar het strand.

De meiden die geen keizersnee krijgen gaan jullie thuis of in het ziekenhuis bevallen.

Mia jij gaat vanzelfsprekend in het ziekenhuis neem ik aan.

Ik was ervan overtuigd dat ik in het ziekenhuis wilde, maar begin nu te twijfelen.

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Lot en Suus, tjee, wat lijkt me dat gek zeg, dat je van te voren al weet wanneer je kindje ter wereld komt, maar toch blijft het ook wel spannend denk ik, ik dacht dat ze altijd wachtten tot de weeen begonnen en dat je dan naar het zh moest voor de keizersnee, zodat de bevalling zeg maar uit zichzelf op zou starten, maar ja da´s ook voor de nacht weer een risico natuurlijk.

Nou Lot, ik denk dat jij dan een van de eerste bent, of zie ik nog iemand over het hoofd?

Rachel, bij mijn zoontje heb ik 2 dagen weeen en 1 cm ontsluiting gehad, dus moest naar het zh om uit te rusten,hij was ook een sterrekijker en moest met een vacuum gehaald worden,toen hij eruit was kreeg hij apgarscore 3, bar slecht dus, toen hebben wij meteen gezegd, bij een volgende meteen naar het ziekenhuis, maar ik ben ook erg gaan twijfelen en ik ga toch proberen om eerst te kijken hoe ik het gaat als ik thuis blijf, zolang er zich geen gekke dingen voor doen wil ik het thuis gaan proberen, als het maar niet weer 2 dagen op 1cm blijft hangen.....hahaha.

Ook meteen leuk voor de nieuwe buren, weten ze straks meteen wie ze naast zich hebben wonen, whahahaha!!!

Geplaatst

Violeta, super dat je alweer bijna op de helft bent, heel begrijpelijk dat je de junimaand toch een beetje met gemengde gevoelens tegemoet gaat.

Wanneer ben je nu uitgerekend?

Geplaatst

He meiden,

we hebben hier dus twee eigenwijze dametjes! Lekker met het koppie naar boven!

Rachel, het was vast lekker op het strand> ik beval inderdaad in het ziekenhuis.

Marielle, geef je daarna nog een housewarming voor de buurt? Misschien durven ze dan niet meer!!! Is het huisje al klaar?

We hebben vandaag de kinderwagen opgehaald, hij zit lekker al in elkaar, helemaal leuk! De poes is er al intiem mee geweest, de wielen zijn al helemaal beknuffeld!

Fijn weekend!

Kissie,

Mia

Geplaatst

Hallo dames,

Nu ik weet wat de datum is, ben ik heel ongeduldig geworden. Natuurlijk kan het ook nog eerder "beginnen" en dan zal ik met redelijke snelheid naar het zkh moeten. Is dus nog steeds spannend. Denk overigens wel dat ik in het begin die lege buik heel erg ga vinden, het is zo speciaal dat gemier in m'n buik.

Mia, kun je het je voorstellen: over een paar weken loop je achter je kinderwagen!

Als ik zo het lijstje bekijk, denk ik dat ik, als alles bij iedereen verder wel volgens planning verloopt, wel eens de tweede zou kunnen zijn die in het juni topic bevalt.

Roze ballonnen moet ik nog ergens scoren, maar de roze wimpel ligt klaar! Ik heb helemaal de kriebels.

Vannacht overigens zo een geweldig harde bliksem inslag ergens in de buurt, dat zelfs de kleine er wakker van werd. Kan ook van mijn adrenaline rush geweest zijn, want ik schrok me een hoedje!

Fijne Zondag,

Lot

Geplaatst

jeetje lot een keizersnee spannend hoor het komt nu wel allemaal dichter bij he meiden, mijn man krijgt al helemaal de zenuwen als ik het programma bevallingsverhalen op heb staan hahahaha hij heeft zoiets van het liefste heb ik dat je me opbelt en zegt de baby is geboren, maar zo makkelijk komt ie niet van me af hahahahaha.

ik heb in de nacht van woensdag op donderdag ook bijna 2 uur in het ziekenhuis gezeten, het was best laat zo kwart voor 2 s'nachts dat ik dacht ik ga even plassen en dan naar bed, met het afvegen zie ik rozige afscheiding, omdat ik een beetje bezorgt was heb ik de afdeling verloskamers gebelt en de dame zei het kan zijn dat je je slijmprop verliest toen dacht ik nee he ben pas 34 weken, ze zegt je kan langskomen dan maken we een hartfilmpje, ik liep eerst te twijfelen maar ben toch (zonder mijn man wakker te maken) naar het ziekenhuis gegaan, daar heb ik dik 40 minuten gelegen ik vond het wel erg spannend ik denk als er maar niks is vooral omdat ik mijn man niks had laten weten, misschien niet echt handig maar hij moest om vijf uur zijn bed alweer uit en hij ziet er al zo moe uit de laatste tijd.

nou de uitslag was dat er lichte wee activiteit was, ze heeft toen een inwendig onderzoek gedaan om te kijken of mijn baarmoedermond nog gesloten was (ook niet erg fijn moet ik zeggen) en ze liep flink in mijn buik te prikken en te voelen om te kijken hoe de baby lag (ook zeer vervelend) vervolgens zegt ze ik moet eerst met de gyn overleggen of je wel naar huis mag. ik dacht nee he ik moet toch niet blijven maar na 20 minuten kwam ze met het verlossende antwoord ik mocht naar huis pffffff.

ik heb getwijfeld of we het weekend wel weg moesten gaan, ik denk straks gebeurt er iets zit ik helemaal in groningen, ik heb nog wel 2 dagen roze afscheiding gehad, maar verder is het tot nu toe niks pfffff ik moet vrijdag weer voor controle bij de gyn.

zo jeetje het is een heel verhaal geworden.

ik ga zoiezo in het ziekenhuis bevallen dat wou ik vanaf het begin al(deze vraag zag ik ergens staan)

nou meiden ik ga slapen

Geplaatst

Jemig Moki wat een raar verhaal.

Zo vroeg al wee activiteit.

Hou jezelf goed in de gaten.

Zelf wil ik zeker niet te ver van huis momenteel en heb daar ook helemaal geen behoefte aan.

De laatste dagen ben ik erg moe.

Marielle wat heb je een rare bevalling gehad zeg.

Ik ben er nu uit dat ik zeker in het ziekenhuis wil bevallen.

Hoe voelen jullie je?

Geplaatst

Hey meiden!

Zo, Moki! Da´s wel ff schrikken zeg, is er nu een kans dat de kleine veel eerder zal komen dan? Als er nu al wee activiteit is....nou blijf maar lekker in en om het huis hoor!

Mia, zaterdag gaan we over, alles is zo goed als klaar, nog een beetje aankleden enzo, de keuken staat ook, zal er even een foto van plaatsen straks!

Rachel, ja was wel een aparte bevalling ja, dat gesukkel in het begin en na het breken van de vliezen ging het vrij rap, maar toen dat gezeur met die vacuum weer, hoop echt dat het nu soepeler gaat, hoe is jouw 1e bevalling gegaan? Trauma's, of viel het mee.

Nou meiden, ik ben mega verkouden en heb erg veel last van hooikoorts, heel de dag heb ik het koud en ben ook steeds misselijk, ik begin denk ik een beetje op te raken, zal blij zijn als we zaterdagavond hier de deur achter ons dichttrekken, dat heen en weer gekar schiet ook niet echt op, maar goed, nog even doorbijten.....

Geplaatst
Violeta, super dat je alweer bijna op de helft bent, heel begrijpelijk dat je de junimaand toch een beetje met gemengde gevoelens tegemoet gaat.

Wanneer ben je nu uitgerekend?

26 okt. :)

Geplaatst

Wat een supermooie keuken, mooie vloer ook.

Ja een verhuizing zo rond je bevalling valt niet mee lijkt me.

Mijn bevalling was op zich prima maar duurde heel lang namelijk 16 uur.

Mijn weeen kwamen maar niet op gang en ik had een verloskundige die vond dat je de natuur zijn werk

moest laten doen.

Ik was echt kapot aan het einde maar geen complicaties gelukkig.

Geplaatst

Thanks voor het compliment, we zijn ook echt trots!

Ik doe zoiets NOOIT meer, ik ben het verbouwen en verhuizen zooo zat, ons oude huis is ook gerenoveerd, dus we zitten al vanaf kerst met alles ingepakt, blèh!

Oei 16 uur, da's ook heel pittig zeg, kan me goed voorstellen dat je compleet uitgeput raakt, als het goed is zou jij eerder moeten bevallen dan mij, dus ben benieuwd of een 2e echt sneller gaat, hahaha, kijk eerst even af bij jou ;)

Volgens mijn vk is ons bad goed genoeg om in te bevallen, dus als het thuis zou gaan lukken, zou ik dat wel willen, lijkt me voor de pijn wel lekker, weeen opvangen vind ik het ergste van allemaal, daar was ik de vorige keer geen ster in, heb dat hele ziekenhuisbed ondergeplast, hahaaha, daar zie ik wel een beetje tegenop eerlijk gezegd, verder laat ik het maar over me heen komen, het moet er toch uit!

Vanavond weer babyboom meiden!

Geplaatst

Mia, ik volg Babyboom op Twitter en jullie zijn duidelijk het meest populaire stel (en terecht!). Het was weer een mooi item met jullie, nog even en er ligt een dotje in jullie armen.

Liefs Toverstafje

Geplaatst

Schitterende keuken, Marielle! Wow! Nog even volhouden meid, dan zitten jullie lekker in je paleis! Met een wolk van een baby natuurlijk :).

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen maar zag wel dat Moki weeenactiviteit had? Pas je wel op?? En ben je in je eentje naar het ziekenhuis gegaan dus? Best link hoor, straks gebeurt er iets onderweg ofzo, brrr! Heb in maart toen ik met een onrustige buik werd opgenomen gelijk manlief meegesleurd naar het ziekenhuis. Hij was hondsberoerd en zag er niet uit, maar dat interesseerde me niets. Ik dacht: samen uit, samen thuis, haha!

Mia, het was weer een tearjerker hoor vanavond! Manlief huilde al bij het voorstukje, hij zei: je voelt je als man zo machteloos tijdens een punctie, hij ging helemaal terug in de tijd...

Lot & Rachel, hoe is het? Hoop dat jullie beebs nog besluiten te draaien!!

Vergeet ik nu nog iemand? Vast wel denk ik... Excuus alvast hoor!

Hier drukdruk. Van flesje naar luier naar krampje etc. De nachten zijn best pittig, vooral als ze huilen en je elk uur met een baby in je armen zit. Maar je gaat gewoon door, moet ook wel want zij kunnen er tenslotte niks aan doen dat wij ze op deze wereld hebben gezet hè ;). Het is momenteel zo productie draaien dat het genieten er nog wel eens bij in schiet, moet ik zeggen. Maar we krijgen steeds meer een ritme, gelukkig.

Vandaag zijn we voor het eerst met ze naar het dorp geweest, heel spannend. Voordat je weg bent ben je een uur verder, haha! Hetis echt fantastisch om met de tweelingwagen te lopen! Zo trots! Maar je bent ook echt een trekpleister hoor! Ga een spaarpotje in de wagen zetten en geld vragen aan de mensen die willen kijken.

Meiden, ik ga kolven en dan naar bed. Misschien nog een uurtje slaap pakken voor de volgende voeding?

Succes met de laatste loodjes!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Zo meteen via uitzending gemist naar Babyboom kijken (heb al gelezen dat ik mijn zakdoeken bij de hand moet houden....), gisteren mijn stiefzoon zijn 18e (!) verjaardag gevierd. Dus over een tijdje 1 met een rijbewijs en 1 in de kinderwagen, bizar! Baby ligt nog steeds lekker met haar hoofdje naar boven. Maandag controle, ben benieuwd.

Ralletje: gave keuken, maar wat een opgaaf dat verhuizen zo vlak voor je bevalling.

Meertje: zou ik ook doen! 't Is al duur genoeg hahaha, gewoon kijkgeld innen!

Gisteren liep een van onze buurmannen (jaja, niet eens de buurvrouw!!) binnen, kwam even naar mijn buik kijken, moet niet gekker worden. 't Leeft nogal in de buurt geloof ik haha! Maar wel tof hoor!

Strakjes lekker onder de douche, loop er bij als Ma Flodder, 't shirt te kort, badjas niet meer dicht te krijgen en op mijn badslippers.....ik bewaar die mooie aankopen lekker voor in 't kraambed!

Moki: jeetje, je gaat toch niet in je eentje naar het ziekenhuis! Ik zou mega heibel krijgen als ik dat zou doen! Hoop dat alles goed blijft gaat en dat je beebje lekker blijft zitten.

Fijne dag meiden en hou vol!

Lot

Geplaatst

He meiden.

Wauw wat een mooie keuken, jullie mogen inderdaad wel trots zijn op jullie klusprestaties, helemaal top. Je ligt straks in je kraambed als prinses in haar kasteel. Goed gedaan hoor!

Meertje, respect, jullie hebben gewoon een bedrijf aan huis! Lijkt me zo bijzonder een tweeling, ik zou ook even kijken als ik jullie zou tegenkomen! Dat is nog mooier dan babyzwaantjes!!! Twee van die prachtige meiden, je mag best naast je schoenen lopen van trots!

Zo lot, relaxdagje in flodderoutfit!!! Lekker toch, groot gelijk! Grappig he, dat de rest nog nieuw en mooi moet blijven, zou het ons straks nog uitmaken hoe we er uit zien, naast de wallen onder onze ogen en een uit gelubberd buikie?

Nogmaals dank voor de lieve reacties over bb. Ik word er helemaal verlegen van. We krijgen zoveel positieve reacties, helemaal geweldig.

Ik heb vandaag een off day, niet ernstig maar gewoon moe en lui, ach ik hoef niks, waarom ook niet! De hond is loops en ook lui en moodie, dus de enige man op dit moment in huis, (kat) ontwijkt ons, ha ha!

Lieve groeten,

Mia

Geplaatst

Zo, aan mijn mannetje beloofd dat dit toch echt (voor nu althans.... hahaha) de laatste aankopen zijn voor de baby:

[ATTACH=CONFIG]1448[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1449[/ATTACH]

En ja, Mia, zoals al die wijze zwangertijdschriften ons op het hart drukken: we zijn in de eerste plaats vrouw, dus ik neem ook mijn make-upjes mee naar het zkh HAHAHAHA. (ik vraag me idd af of het me daadwerkelijk uitmaakt hoe ik er straks bij zit.....)

Liefs,

Lot

Geplaatst

Tip voor in het zkh: oude onderbroek of in ieder geval iets wat weggegooid kan worden want bij een ks krijg je roze jodium op je buik gesmeerd. Die trekt vervolgens in je onderbroek (in mijn geval een witte). Nou, die kun je weggooien na afloop... Zonde van je mooie zwangerschapslingerie ;).

Geplaatst

Hey meiden,

Tjonge wat was bb weer een tranentrekker zeg, heb mezelf weer even laten gaan hoor!

Mia, dat moment van die test vond ik zooo bijzonder, als je dat ziet voel je de blijdschap gewoon, prachtig!

Meertje, dat spaarpotje is een goed idee, je hebt natuurlijk enorm veel bekijks, wel leuk hoor, lekker pronken met je meiden, heerlijk toch!

Lot, nog lekker aan de koop zie ik, je hebt het oppershoppen van Meertje overgenomen, hahaha, je hebt gelijk hoor, lekker blijven kopen!

Mijn bouwvakker komt thuis, ga hem even een knuffel geven!!

Welterusten voor straks!

Geplaatst

Haha,

ik heb ook een make-up tasje klaar staan hoor! Je weet maar nooit. Ik heb geen idee, waar ik straks zin in heb, maar ja!

Wat marielle zegt klopt, geen goede slip op de ok, want hij gaat er niet mooier op worden!

Dat shoppen herken ik wel, ik zie de bezorger van de tnt vaker dan mijn eigen hubbie!

We schieten op dames, ik ben er eigenlijk wel klaar voor, maar ja, beter dat ze daar nog even blijft!

Kissie,

Mia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden