Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lot wat een mooie foto's.

Hoe gaat het met de andere meiden, alles goed.

Mia met jou ook alles ok?

Zet hem op meiden.

Geplaatst

Rachel, jeejjj, gefeliciteerd met jullie zoontje! En op de uitgerekende datum nogwel! Idd een vlotte bevalling zeg!

Lot, wat een mooi poppetje!!

Geplaatst

Wauw allemaal meiden die al bevallen zijn, gefeliciteerd allemaal.

rachel precies op de uitgerekende datum.

net voor controle geweest alles gaat goed het is afwachten wanneer het gaat komen.

gisteren was ik erg moe heb ook echt niks gedaan ik was al moe van het douchen.

nou meiden geniet allemaal van jullie kleine wondertjes.

Geplaatst

*breek in*

Meiden die al bevallen zijn, van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!!

Meiden die nog mogen, zet em op!!

Liefs Naomi

*breek uit*

Geplaatst

Rachel, van harte met je zoontje M.ax! Superbevalling en op je uitgerekende datum!

Nu lekker gaan genieten.

Veel liefs,

Lot

Geplaatst

Uitgerekend

Vriezen 20 juni 2011, geslacht blijft verrassing

Ralletje 28 juni 2011, geslacht blijft verrassing

Mia 30 juni 2011, dochter

Moki 30 juni 2011

Bevallen

Meertje, uitgerekend 3 juni, bevallen 29 april, E.mma & S.arah

Jetje, uitgerekend 17 juni, bevallen 9 juni 2011, zoon

Lot, uitgerekend 18 juni, bevallen 10 juni 2011, K.arlijn

Suus, uitgerekend 28 juni, bevallen 15 juni 2011, B.ritt

Rachel, uitgerekend en bevallen op 17 juni 2011, M.ax

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1573[/ATTACH]

Bijgaand een eerste foto van Max.

erg zware nacht gehad helaas.

Overdag sliep hij zoveel en zodra wij wilden slapen ging hij spoken.

Hopelijk gaat het vannacht beter.

Hoe is het met de wachtenden?

Geplaatst

He meiden,

ik ben er nog wel hoor, even een mindere week. Het was een jaartje geleden dat onze kleine werd geboren en dus ook overleed. Had niet zo'n internet behoefte!

Wat is er hier een hoop gebeurd!!!!! Jetje, Rachel, Suus, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kindjes! Altijd leuk die foto's. lot, ook zo'n prachtige meid. Ik hoop dat het goed gaat met jullie en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van de kleine meiden en jongens!

Hoe gaat het met de anderen, nog niet bevallen dames? Aan het wachten? Of nog aan het genieten? Hier gaat het best wel goed hoor, ik voel me enorm groot maar verder heb ik zeker geen klagen. Ik ben benieuwd naar de kleine, maar wie is dat niet!

Geniet van jullie weekend.

Liefs,

Mia

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1576[/ATTACH]logisch mia dat je dan even geen zin hebt in internet.

hier nog wat foto's

[ATTACH=CONFIG]1575[/ATTACH]

Geplaatst

Rachel, wat een droppie!! Ohh, als ik die foto´s zie van jullie kindjes allemaal krijg ik echt zin om te bevallen!

Hoe pikt Lars het op?? Wel een schattige foto hoor!

Mia, fijn weer even van je te horen, ik had al zo'n gevoel dat je even een minder weekje had, maar da's natuurlijk heel begrijpelijk, het zijn zulke gemengde gevoelens en dat met al die hormonen die nu door je lijf jagen, is niet gemakkelijk.

Hier alles rustig, ik probeer niet te gaan zitten wachten, want dan duurt het alleen maar langer denk ik, maar owww, ik ben ook zooo benieuwd!!!

Fijne zondag allemaal!!

Geplaatst

Marielle Lars is echt superlief, gaat steeds kijken en aaien.

Hij krijgt ook nog heel veel meer aandacht van het bezoek, dus dat scheelt.

Ik kan je vast zeggen dat het persen een stuk sneller ging als de vorige keer, door de

eerdere bevalling.

Hij had er in 1 perswee uit kunnen zijn, maar de gynacoloog was nog niet klaar.

Geplaatst

Oke, dat klinkt goed, momenteel is dat mijn grootste vrees, hoe Enrique het zal ervaren, daar ben ik banger voor dan voor de bevalling, maar wat je zegt, al die aandacht van de visite is ook wel leuk voor de oudere kinderen natuurlijk, is toch een beetje afleiding.

Enrique loopt vandaag voor het eerst zonder luier, hij kwam er zelf mee, wil opeens op de wc, normaal loopt hij gerust een halve dag met een poepbroek, hij is er niet vies van ofzo, hij heeft er letterlijk schijt aan, haha, maar opeens begon hij vanmorgen dat hij op de wc wil plassen en poepen, nou, tuurlijk manneke!! Hopelijk lukt het een beetje, ben heel benieuwd!

Hopelijk gaat mijn bevalling straks ook wat soepeler dan de vorige keer, ff geen vacuum enzo, ik heb inmiddels wel besloten om naar het ziekenhuis te gaan, mijn vriend was daar zoiezo al voorstander van, dus die is wat meer gerustgesteld nu.

Geplaatst

Rachel wat een mooie mannetjes zo samen!! Heerlijk!

Mia, heel logisch dat je dan met je gedachten bij je dochtertje bent en niet bij het forum...

Marielle, met Enrique komt het vast wel goed! Zo'n evil knevil is hij niet toch? ;) hij is vast heel trots straks en als jullie hem ook gewoon aandacht blijven geven en zeggen dat hij zo'n stoere grote broer is, moet het vast een leuke ervaring voor hem worden!

Hier nog steeds 8 voedingen, dames doen het niet voor minder. Zouden allang op 6 voedingen mogen zitten maar nee hoor. Andere spenen gekocht omdat ze de fles binnen 5 minuten leeg hadden en wij dan nog een uur met onze pink in de weer konden. E.mma presteert het echter nog steeds om de fles binnen no time leeg te hebben. Ze pakt nu wel ateeds meer de fopspeen gelukkig, alleen valt die steeds uit haar mond. Goed voor de lijn hè, dat lopen! :) S.arah is zo verkouden dat ik nog met haar naar de HAP gegaan ben vrijdagavond, zo benauwd was ze. Arm kind. Gelukkig geen longontsteking oid.

Verder beginnen ze elkaar te ontdekken en naar elkaar te lachen (naar mij lachen, ho maar). Ik denk dat het straks bijzonder voordelig is dat ze met zijn 2-en zijn! Vermaken ze elkaar nog een beetje. De 1e vaderdag is ook een feit, ze hebben kadootjes gegeven en papa is blij!

Meiden, fijne zondag! En voor de wachtenden: succes! :)

Geplaatst

Wat een mooie foto's! Leuk hoor, grote broer zijn.

Komt vast ook goed jullie kleine man, Marielle!

Meertje, die meiden spannen nu al samen. Leuk dat ze samen plezier hebben hoor!

Het is bij jullie een gewoon een babyrestaurant, hele dag lekker snacken!

Hier alles rustig. Ik voel me prima. Ik verveel me alleen heel erg, stom he! Dat kunnen de moeders hier vast niet meer voorstellen.

Ik heb er gewoon zin in, meisje kom maar hoor!

Ach weer een dagje voorbij!

Fijne avond dames!

Geplaatst

Mia ik zou nog even genieten van de lange nachten slapen.

Ik was bang van een tweede kindje nooit zoveel te kunnen houden als van Lars maar vanaf

het begin ben ik helemaal verliefd.

De eerste 3 nachten met moeite steeds een paar uurtjes kunnen slapen, vannacht ging het gelukkig iets beter

en hebben we 2 en half uur achter elkaar kunnen slapen.

Hoe gaat dat bij de andere bevallen meiden?

Ook om de 3 uur voeden en lang over een voeding doen?

Marielle ik had van Lars ook verschrikkelijke jalouzie verwacht maar hij is zo lief voor Max.

Voorlopig zorgt hij wel dat hij veel meer aandacht krijgt.

Geplaatst

@ Rachel: Slapen......hmm juist ja. Nou was ik natuurlijk door het niet slapen in de afgelopen maanden al aardig uit mijn nachtritme, maar toch.

De eerste nachten waren heel heftig, idd elke 3 uur voeden, maar dan ook inderdaad ellenlange sessies van soms 1,5 uur! Dus dat hakte er behoorlijk in.

Nu krijgt Karlijn de hele dag BV en tussen 00:00u en 01:00u een fles Nutrilon. Daar slaapt ze op tot ongeveer 05:00-06:00u dus dat is te doen.

De HA en Kraamzorg hebben allebei gezegd: BV is prima en geweldig, maar niet ten koste van alles.

Nu houd ik het goed vol. En die tepel/speen verwarring waar je te pas en te onpas op gewezen wordt door wie dan ook, is onzin. Het gros van de babies heeft daar helemaal geen moeite mee.

HA zegt: je gevoel volgen, het is jouw kind. Dus als het consultatiebureau je tot bepaalde dingen "dwingt" gewoon ja zeggen en je eigen gevoel volgen, je kent je eigen kind het beste.

En die vermoeidheid...... ik kijk naar mn wondertje en kan de hele wereld aan! Alle clichés zijn waar! Zelfs poepbroeken zijn te schattig:happy2:, ook midden in de nacht na een aanval van buikkrampjes.

Ben inmiddels 10 kilo afgevallen, zit 3 kilo onder mijn gewicht van voor de zwschap, eet gewoon en gezond en toch vliegen de kilo's eraf! Ben weer helemaal fit. Wond trekt nog wel, maar dat kan zomaar n jaar duren. Heb er iig geen echte last van.

@ Mia: ik heb de dag voor de KS nog al mn ramen gezeemd..... wist ook van verveling niet meer wat te doen. Was mn pc helemaal zat..... maar heb geduld! je bent er bijna!

Oh en deze wil ik jullie niet onthouden:

[ATTACH=CONFIG]1604[/ATTACH]

Veel liefs,

Lot

Geplaatst

Lot bedankt voor de tip.

Als ik het echt niet meer volhoud is dat nog een idee.

Wat een ontzettend schatje is Karlijn en wat een zoete foto.

Geplaatst

He meiden!

Alles goed, zijn er misschien dames aan het bevallen??? Of al stiekem al bevallen?

Ik heb sinds gisterenmiddag een beetje last van onregelmatige harde buiken die doortrekken naar vagina en die veel druk gevoel geven daar. Misschien een soort voorweeën?

Ik slaap sowieso slecht maar de afgelopen nachten eigenlijk bijna niks. Die samentrekkingen duren maar een halve minuut maar zijn wel een beetje pijnlijk. Toch wel spannend, er gebeurt in ieder geval iets. Nu maar hopen dat het iets doet en doorzet. Het kan ook nog zo maar eens een tijdje duren. Ik ben benieuwd of ze er zin in heeft!

Kissie Mia

Geplaatst

Hoi Dames,

Inmiddels is onze dovhter alweer een week oud, de voedingen gaan ook om de 3 uur maar die duren ongeveer 20 min incl verschonen. Onze dochter doet het super ze eet en slaapt voorbeeldig en sinds vandaag zit ze alweer op haar geboortegewicht.

Zelf merk ik nog goed dat ik herstellende ben van de ks kan nog niet veel en heb goed mijn rust nodig.

Geplaatst

hoi dames

wat is het spannend hier!! iedere keer komik even spieken voor een nieuw bericht haha.

Lot en Suus wat een mooie meiden!! en Lot fijn te horen dat ze het zo goed doet en dan 4 a 5 uur achter elkaar slapen is vast heerlijk!

Mia meid, wat gaat het hard (al ervaar jij dat heel anders) nog eventjes geduld, kan me voorstellen dat het wachten je zwaar valt nu

iedereen die nog moet bevallen, veel kracht en succes!

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden