Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het zet maar niet door.

Vanochtend nog weeen en nu eigenlijk nauwelijks nog iets.

Beetje frustrerend.

Nou maar hopen dat ik vannacht een beetje kan slapen.

2 nachten maar 3 uur geslapen dus ik kan wel wat slaap gebruiken.

Geplaatst

Hey Rachel, ik kwam even spieken of er al meer nieuws was, lastig dat het maar niet doorzet, je denkt toch steeds dat het gaat gebeuren, ik hoop dat je vannacht even goed kan slapen, anders ben je straks helemaal uitgeput.

Hoe gaat jouw zoontje ermee om?? Enrique wordt met de dag opstandiger, ik heb het vreselijk zwaar met hem, kan hem af en toe wel achter het behang plakken, pppfff, en dan is de baby er nog niet eens, ben gewoon een beetje bang voor hoe hij straks zal zijn.....

Nou slaap lekker (voor zover dat gaat) en succes, misschien komt het morgen goed op gang!

Meertje, mooi kaartje!! Idd, beter laat dan nooit, hahaha!!

Meiden, vanmorgen naar de vk geweest, ze vertelde me dat ik waarschijnlijk wel weer over de datum heen ga...(joepie...) alles verder in orde, wel moet ik proberen meer rust te nemen zodat de kleine nog wat kan aankomen, want het gewicht was iets onder het gemiddelde, 5 pond ongeveer, nou ja, ga mijn best doen!

Welterusten!

Geplaatst

jeetje Rachel wat spannend, ik ben zelf erg benieuwd hoe ik zelf ga reageren als het allemaal gaat beginnen, en hoe het gaat beginnen pfff nou Rachel wie weet komt het precies op de uitgerekende datum.

ik ben zelf geboren op de datum dat mijn moeder was uitgerekend.... dus was goed voor de portemonai want toen kregen ze de geboortekaartjes gratis.

wij weten niet wat het word, ben wel nieuwsgierig. Mijn man denkt een meisje en ik denk een jongetje..... nog een paar weken of dagen en we zullen het weten.

Rachel heel veel succes en sterkte

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie lieve berichten

Vannacht heerlijk geslapen en voel me een stuk beter.

Zelf denk ik dat je lichaam er ook klaar voor moet zijn.

Lars is inderdaad ook erg moeilijk momenteel en ik weet wel zeker dat hij

heel erg jaloers zal zijn.

Dat wordt nog wat.

Momenteel helemaal geen weeen meer.

We wachten af.........

Geplaatst

ohhh Rachel wat spannend zeg, fijn dat je iig goed geslapen hebt, met de grote trotse broer komt het vast wel goed toch?

veel kracht en succes alvast!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier nog een mama! Vorige week donderdag 09-06 ben ik bevallen van onze zoon! (nog niet veel achter de comp. gezeten, sorry voor de late reactie) Alles erop en eraan, een plaatje van een vent! De bevalling is heftig maar goed gegaan. Inmiddels genieten we volop van ons mannetje en vliegen de dagen voorbij! De kraamzorg is inmiddels ook weg, en we redden het prima.

Meiden succes met de laatste loodjes en zet 'm op tijdens de bevalling!

Liefs Jetje

Geplaatst

Jetje, gefeliciteerd!!

Rachel, denk dat jij de volgende bent! Maar wanneer??

Ralletje ja haha ikke klagen over weinig kaartjes etc en toen vond ik nog een stapeltje van 8 kaarten. Muts, dacht dat die hormonen nu wel klaar waren, haha! :) Neem goed je rust hoor! Een kind van 5 pond klinkt voor mij heel zwaar maar is natuurlijk gewoon klein dus neem de rust, hoe moeilijk het ook kan zijn.

Moki, spannend hoor, succes met de laatste loodjes!

Mia, hoe is het met jou??

Hier feest met de dames, huilen de hele boel bij elkaar. Denk dat de voeding te licht is (de kv naast mijn borstvoeding). Enorme zuigbehoefte en ze komen om de 2 uur al, pfff. Vanmiddag even mijn wallen showen bij het CB en aandringen op stevigere voeding.

Ik ga snel douchen voordat het feest weer losbarst!

Geplaatst

Jetje gefeliciteerd en geniet ervan.

Meetje hebben ze niet gewoon een regeldag?

Marielle doe rustig aan, hoewel dat moeilijk is met een zoontje thuis.

Hier nog steeds rustig.

Geplaatst

Hoi dames hier ook even een kort berichtje vanuit het ziekenhuis. Gisteren bevallen via ks van een gezonde dochter van 2750 gram en we noemen haar B.ritt. Zelf maak ik het goed en is alles mee meegevallen.

Gr suus

Geplaatst

Lieve Jetje en Suus

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en dochter,

Heel erg veel geluk gewenst!!

jeetje meiden, het gaat nu snel hier!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wow!! Weer 2 juni-kindjes erbij!!

Jetje, gefeliciteerd met jullie zoon!!

Suus, gefeliciteerd met jullie dochter!!

Rachel, shit zeg! Ik dacht echt dat het door ging zetten bij jou, nou ja, morgen weer nieuwe kansen, haha!! Ik denk ook wel dat jij de eerst volgende bent.

Dus Lars is ook moeilijk nu, tjah, Enrique is erg opstandig en ik weet ook zeker dat ie heel jaloers zal zijn, we zien het wel, hopelijk is het maar voor even!!

Mia, alles goed?

Moki, leuk dat jullie het ook niet weten, ik ben echt heel benieuwd naar wat het bij jullie is (en bij onszelf natuurlijk) en of de jongens en de meiden gelijk opgaan deze maand, het word steeds spannender!!

Meertje, haha, die hormonen ja, ik ben die briefjes met de adressen kwijt, dus moeten jullie eerst bevallen, zodat ik de adressen weer heb voor een kaartje, ik zal ze nog wel ergens hebben, maar geen idee waar, met verhuizen heb ik ze waarschijnlijk ergens ingestopt en zou nu niet meer weten waar, haha, als Mia nou ff voor mij bevalt dan heb ik ze alle 3 weer!!

Geplaatst

Isn't she lovely

Isn't she wonderful

Isn't she precious

Less than one minute old

I never thought true love would be

Making one as lovely as she

But isn't she lovely made from love

[ATTACH=CONFIG]1569[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1570[/ATTACH]

Geplaatst

Het gaat goed met de juni meiden! Jetje en Suus van harte gefeliciteerd!

Fijn, Suus, dat de ks is meegevallen.

Voor alle wachtenden: succes, jullie zijn er bijna!

Liefs, Lot

Geplaatst

Uitgerekend

Rachel 17 juni 2011, zoon

Vriezen 20 juni 2011, geslacht blijft verrassing

Ralletje 28 juni 2011, geslacht blijft verrassing

Mia 30 juni 2011, dochter

Moki 30 juni 2011

Bevallen

Meertje, uitgerekend 3 juni, bevallen 29 april, E.mma & S.arah

Jetje, uitgerekend 17 juni, bevallen 9 juni 2011, zoon

Lot, uitgerekend 18 juni, bevallen 10 juni 2011, K.arlijn

Suus, uitgerekend 28 juni, bevallen 15 juni 2011, B.ritt

Geplaatst

Lot mooi is het he?

Ik ben vannacht bevallen van ons zoontje Max.

Om 23.00 uur braken mijn vliezen en was mijn vruchtwater groen.

Met spoed naar het ziekenhuis en binnen 3 uur is Max geboren.

De weeen waren wel erg heftig.

In 2 persweeen kwam hij er al uit.

Nu is hij zoet aan het slapen.

Geplaatst

Wow Rachel, wat een powergirl!!

Proficiat met je zoontje, krachtige naam.

Geniet ervan en Lot ook al zo'n mooi poppetje.

Echt een lekker ding.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden