Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pauline hoe is het inmiddels met jou?

Al enig teken van de bevalling?

Die Lot gaat vandaag moeder worden, we denken aan je hoor.

Gisteren moest ik met de auto naar Den haag en in de auto begonnen de weeen.

Zodra ik de auto uit was, was het over.

Op de terugweg hetzelfde en best heftig, best moeilijk rijden.

's avonds weer wat weeen en ik verwachtte dat het door zou zetten, maar een rustige nacht gehad.

Ik heb toch wel het gevoel dat het dit weekend gaat gebeuren.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lot,

Ik denk aan je en snotter ook mee, je hebt zo een klein meisje in je armen, ongelooflijk!!!!! emo breakdown is niet meer dan logisch!

Rachel, voor jou ook best spannend dus, weeën! Onregelmatig maar toch een aanloopje!

Nou ik kom hier met de dag aan. Ik ben echt vocht aan het vasthouden en ik ben aardig rond en pafferig, maar ach, niks aan te doen. Het ligt niet aan mijn eetpatroon.

Liefs,

Mia

Geplaatst

Lot je ligt nu waarschijnlijk al te genieten van je kleine meid, hoop dat alles is meegevallen voor je. Ik volg je binnen nu en een week.

Rachel echt spannend als je al weeen begint te krijgen, grote kans dat het van het weekend gebeurd alvast heel veel succes.

Groetjes suus

Geplaatst

Nu ik alle berichtjes zo lees vind ik het echt zoooooo raar dat ik die spanning niet meer heb :(. Ik mag hier nog wel mee blijven schrijven toch? ;)

Keek even of er al iets van Lot bekend was, hihi! Spannend hoor. Mia, lekker vocht vasthouden, heerlijk! Het hoort er helemaal bij en binnen no time ben je het weer kwijt na de bevalling! Alhoewel, ik kon vanmorgen pas weer mijn trouwring om, haha! Kaartje komt nog, stomme iPad werkt weer eens niet mee waardoor ik, als ik de pdf doorstuur, ook gelijk de mail met de offerte naar je doorstuur... ;)

Rachel, wat leuk een fotoshoot! Leuk aandenken voor later! Wanneer komt die Margriet uit? Met weeen in de auto, spannend! Ik had niet meer durven rijden denk ik!

Suus,ook alvast heel veel succes met de laatste loodjes hè!!

Ik ga zo voor het eerst achter het stuur stappen met de meisjes achterin - we gaan weer voor check @ de kinderarts... Spannend!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Nog geen nieuws van Lot? Ik was super nieuwsgierig, haha!

Rachel, al weeen, da's mooi, dan zit het er wel aan te komen denk ik!

Mia, lekker hè, dat vocht, ik heb het nu niet zo erg, maar bij Enrique wel, hele dikke voeten en een opgeblazen gezicht, hahaha, was gelukkig na de bevalling meteen over.

Meertje, succes bij de check, maar het zal vast allemaal in orde zijn, voor het eerst in de auto met je kleintjes is ook heel apart hè!

Hier alles rustig, woensdag nog bij de vk geweest en de kleine was goed ingedaald, maar zij zei al dat er voorlopig geen teken van een aankomende bevalling zou komen, dus zal wel weer lekker over de datum heen gaan.

Nou ja, ik vind het wel best, nog wat laatste dingetjes in huis doen is ook wel fijn.

Vanmorgen is mijn oom overleden, dus donderdag a.s. eerst nog een begrafenis, zie wel een beetje op tegen die lange autorit, maar kan er gelukkig wel bij zijn, of er moet ineens een bevalling op gang komen, maar daar gaan we niet vanuit.

Geplaatst

He meiden!

Lot, hoe gaat het meis!!! Ben je aan het genieten van die kleine meid? Ik hoop dat het allemaal meevalt wat betreft de keizersnede en het goed met jullie gaat. Ik heb vaak aan jullie gedacht, wat moet het toch bijzonder zijn!!!

Meertje, je moet zelfs meeschrijven hoor. Hoe ging het met de meiden? Zeker een hele ondereneming met die twee schatjes. Stuur je nog een keertje een foto? Ik vond ze zo schattig, kunnen we ons een beetje extra verheugen!

Marielle, jij kunt je tijd dus nog wel gebruiken dus! Van mij zou ze wel mogen komen hoor! Misschien ben ik te ongeduldig. Ik had ook een beetje een rotdag. Opeens bang of het allemaal wel zal goed gaan. Ik ben zo nieuwsgierig naar dit kleine meisje. Opeens komen er allemaal gevoelens van de vorig keer los en ben ik lekker jankerig! Morgen vast een beter dag!

Meiden, fijne avond voor iedereen en een lekker lang weekend!

Kissie Mia

Geplaatst

Juni meiden: heel veel sterkte met de laatste loodjes!! Nog even en dan kan het grote genieten gaan beginnen...

Mia, geen zorgen meis. Deze keer gaat het echt helemaal goed komen met jullie kleine meisje!

Liefs, Henkie

Geplaatst

Hier is MAMA Lot! Vanaf haar roze wolk! Het hele KS verhaal komt als ik thuis ben, maar ik wil jullie nu alvast de korte versie geven: gisteren om 11:23u is onze prachtige dochter geboren: K.arlijn

Een wolk van n baby van 3465gram, helemaal perfekt! Ben helemaal verliefd!

Meiden, dit is hemels!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Helemaal geweldig, je bent moeder!!!!!

Van harte gefeliciteerd, geniet van die mooie meid met prachtige naam!

Veel liefs Mia

Geplaatst

Hey meiden!

Ben al weer 1,5 dag thuis! Jeetje, wat mag je snel naar huis tegenwoordig.... voelde me ook goed, wel moe en met een pijnlijke buik, maar verder prima. De KS is me ontzettend meegevallen, ik vond alleen de ruggenprik doodeng, niet vanwege pijn ofzo, maar, zoals ik ook tegen de anesthesist zei (die vervolgens erg moest lachen), ik hou er niet van als iemand iets achter mn rug om doet. En idd Meertje, je voelt er helemaal niets van, ik zat maar te wachten op de prik enzo, maar toen zat ie er al in. Dat gold ook voor de katheter trouwens, die er op de afdeling is ingedaan, geen centje pijn. Ik schrijf dit bericht strakjes verder af, meissie is wakker, ga eerst voeden.

Ben ik weer. Thuisgekomen iets te veel hooi op mijn vork, teveel mensen enzo. Dat in combinatie met de frustraties om de nog uitblijvende borstvoeding (die inmiddels loopt als een trein, zie boven) leverde een totale break-down op. Heb 's avonds echt vreselijk gehuild, was zo moe, de nachten in het ziekenhuis waren slopend, kamer van 3, dus veel te veel heisa ook. Is niet erg plezierig als er 's nachts om half 2 nog iemand extra vanuit de verloskamers komt. Snap dat die ook een bedje nodig heeft, maar er waren voldoende 1-persoonskamers vrij om die personen dan even te parkeren voor de nacht ipv twee andere net bevallen dames daar voor te storen. Dat is me wel tegengevallen. Verder echt helemaal niets negatiefs, het is me allemaal prima "bevallen"!! En Suus, bij mij viel de ks iig heel erg mee! Alleen hoesten/niezen is afschuwelijk, dus gewoon niet verkouden worden....

Liefs,

Lot

Geplaatst

Lot super dat alles is meegevallen voor je, ook lekker dat je zo snel thuis bent.

Bij mij gieren de zenuwen door mijn lijf wordt echt eng nu het zo dichtbij komt. Nog even en alles is alweer achter de rug.

En helaas ben ik gister al verkouden geworden.

Andere dames ook alvast heel veel succes.

Geplaatst

Dag Meiden,

Ik dacht ga maar weer even op het forum, hier hebben we het nog best wel druk gehad maar ik denk dat we nu een beetje kunnen rusten alles is klaar (hmmm alleen heb ik nog geen box staan) die mocht ik van mijn zus lenen maar ondanks dat ik al meerdere malen heb gebeld nog steeds geen box...... Nou ja gelukkig staat zo een box snel maar toch ik had hem liever al staan.....

Lot gefeliciteerd met jullie dochter mooie naam, en wat fijn dat het allemaal is meegevallen. Geniet lekker van jullie meissie.

ik vind het allemaal best wel spannend het kan allemaal elk moment gebeuren maar het kan ook nog wel een paar weken duren, we kunnen niks anders doen dan afwachten.

ik ga even van het zonnetje genieten.

Geplaatst

Lot, wat fijn dat het allemaal is meegevallen! Ruggeprik = eitje hè, zei het toch! Mooi dat je die katheter op de afdeling hebt laten inbrengen, anders had je nu mss meer pijn gehad (ervaringsdeakundige, au). En ja, niezen en hoesten doet zeeeeeeer! Nog wel een paar weken. Dan trekt het even weg en komt het in alle hevigheid weer terug, om vervolgens weg te blijven. Die ziekenhuizen snap ik ook niet hoor. Leg zwangere vrouwen gewoon lekker apart! In die twee weken dat ik er lag heb ik o.a. bij iemand met buikgriep gelegen. Dat doe je toch niet! Gruwelijk besmettelijk.

Fijn dat de BV op gang is!! Heerlijk. En huil lekker van je af, het is joúw kraamtijd en joúw dochter, van niemand anders! Dus doe het op jouw manier.

Meiden, hoe is het verder? Afwachten hè... Ben heel benieuwd!

Marielle lekker in je nieuwe huis! Net op tijd dus, haha! Ben zoooooo benieuwd of jullie een jongetje of een meisje krijgen!!

Hier is het nog steeds productie draaien. Maar ben ook heeeeeel erg verliefd op ze. Als ze boven liggen te slapen, mis ik ze gewoon beneden. Erg hè? Liefst ben ik de hele dag bij ze. Ik ga weer flesjes klaarmaken voordat de boel weer losbreekt straks. Succes allemaal!!

Geplaatst

Lot, super dat het allemaal is meegevallen, ik kan er niet over meepraten, want ik weet natuurlijk niet hoe het is om een keizersnee te krijgen, maar ik geloof wel dat het herstel best pijnlijk is af en toe. Dat huilen is volgens mij heel normaal hoor, er gaat ook zoveel door je heen, (bijna) iedere vrouw huilt in haar kraamtijd wel, ikke wel tenminste, whahaha!

Meertje, ons huisje bevalt erg goed, heerlijk alles klaar, ben nu wat kleertjes aan het wassenen zo doe ik iedere dag een paar dingetjes, moet nog wel even mijn bed omhoog zetten enzo, heb de steunen wel, maar ze staan naast het bed in plaats van eronder, hahaha. Ik ben ook zoooo nieuwsgierig wat er in mijn buikje zit!!! Ik heb me de hele zwangerschap prima kunnen inhouden, maar nu we gesetteld zijn en ik wat meer tijd aan de babyspulletjes ga besteden merk ik dat ik met de dag nieuwsgieriger word!

Wat een heerlijk gevoel is dat hè, zo verliefd zijn op je eigen kleintjes, zijn ze een beetje makkelijk? Met slapen enzo.... Enrique was een enorme jankerd, echt bijna een huilbaby, dus ik hoop heel erg dat deze iets makkelijker is straks, maar ja, we moeten maar zien.

Suus, bijna dus............spannend, alvast heel veel succes gewenst!! (ik heb zo'n gevoel dat jij donderdag je keizersnee hebt)

Moki, alles nog rustig dus, ik heb ook de box nog niet staan hoor, moet hem zelfs nog schilderen, haha! Jullie weten het geslacht van de baby ook nog niet toch??

Mia, alles rustig??

Rachel? Jij had al weeen hè,..........ben zo benieuwd of het heeft doorgezet.

Geplaatst

Vannacht de hele nacht weeen gehad. IK heb de verloskundige gebeld maar het moest nog wel wat heftiger worden.

Op een gegeven moment toch nog een paar uurtjes geslapen.

Ik verwacht dat er nu toch wel iets gaat gebeuren.

De voorweeen heb ik al bijna een week.

Het lijkt me zo raar als je het geslacht niet weet.

Het zal wel een zwaar dagje worden, erg moe en mijn zoontje heeft vakantie.

Mijn vriend is gewoon naar zijn werk gegaan.

Voorlopig is het nog prima te doen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden