Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja het moeten nog wel junibabies worden hoor!! :) Niet dat die van mij zich daar iets van aan trokken in april ;). Gelukkig wordt de temperatuur iets draaglijker voor jullie de komende dagen, lijkt me best pittig om nu met een dikke toeter te lopen!

Zet 'm op, nog ff en ze zijn er!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tjah Meertje, ik denk dat de mijne zich er ook niks van aan gaat trekken, die komt gewoon ergens half juli denk ik, haha!!

Mia, super leuk kaartje!!!

Moki, ook nog nergens last van?? Ben ook zo benieuwd wat jullie krijgen!!

Geplaatst

nee hoor hier ook nog niks, was erg warm vandaag he, heb dan ook echt bijna niks gedaan op de bank voor de ventilator want het was mij veel te warm.

ik moet donderdag voor controle naar de gyn.

we kunnen niks anders dan afwachten.

Geplaatst

Kom op juni babies! Nog 1 dag en dan is het juli.....

Ralletje, Moki: hoop dat jullie geduld niet al te lang meer op de proef wordt gesteld.

Mia: super leuk kaartje MET stipjes!

Vanavond weer Babyboom, zo bijzonder om het te volgen met m'n eigen wondertje op schoot....

Liefs,

Lot

Geplaatst

Mia gefeliciteerd met jullie meisje.

Wat een prachtige naam en bijzondere samenloop van omstandigheden, je verwoordt het mooi.

Geniet ervan, het is jullie zo gegund.

Geplaatst

Bedankt meiden!

Het is echt zo bijzonder! Ik ben helemaal van het padje af!!!!

Ralletje, nog niks van gerommel of zo? Gelukkig is het nu beter bevallings weer, ha ha. Ik heb de afgelopen dagen flink lopen zweten. Hormonaal voel ik me zeer bijzonder zeg maar!!

Lot, ik ga ook zeker bb kijken met dochterlief op schoot, lijkt me heerlijk! Hoe is het met Karly?? Doet ze het goed?

Ik ga morgen maar eens met de wagen naar buiten, lijkt me echt leuk! Gisteren een wandelingetje gemaakt met de hond enbhet voelde heel raar zonder buik naar ook zonder baby, het klopte gewoon niet!

Vriezen, van harte gefeliciteerd!!! Nog een Karly! Hernia ook wel een hele leuke naam!

Moki, ook nog alles binnen?

Hoe is het met alle meertjes??

Dikke kus!

Geplaatst

Mia, wat een lief kaartje! Met stipjes! :) Met de wagen naar buiten is leuk hoor! Ik voelde me apetrots!

Vriezen, gefeliciteerd! Nog een Karlijn! Wij vonden het ook leuk om te geven maar ons nichtje heet al zo...

Ralletje en Moki, morgen moet het gebeuren hoor! Spreek de babies maar streng toe, wie weet!

Lot, alles goed? Eerste CB bezoek al achter de rug of nog niet? Nee toch?

Hier gekkenhuis met de meiden. Mijn ouders helpen nu 4 dagen in de week en Manlief 1 dag (naast het weekend). Ze huilen veel, hebben reflux. Vandaag weer bij de kinderarts geweest en we hebben medicijnen gekregen voor ze. Hoop dat die aanslaan. Ben eigenlijk de wanhoop nabij... Ik zit de hele dag binnen, kom bijna nergens en voel me best 'slapjes'. Zonder mijn ouders wist ik niet wat te doen. Ben bekaf, flink afgevallen en kan een stuk minder genieten van mijn meisjes. En da's zonde want ze groeien zo hard!

We hebben ze nu wel op 6 voedingen zitten. Daar moeten ze alleen nog aan wennen dus naast het huilen van de pijn moeten ze nu ook nog huilen van de honger (omdat ze tussen de voedingen een uurtje langer moeten overbruggen). Ze zaten nog op 7 @ 8 voedingen namelijk en da's veel te veel voor hun gewicht (en voor ons uithoudingsvermogen ook, haha).

Nog even afsluiten met een positieve noot: ze lachen ook wel eens hoor! Met name naar elkaar :).

Geplaatst

ik dacht laat even weten dat hier nog niks aan de hand is, ben benieuwd of Ralletje al bezig is ze moest vandaag voor controle. wij moeten morgen voor controle ik voel nog niks.....wederom niks anders te doen dan afwachten.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Nee hoor, alles rustig hier, als ik dinsdag nog steeds niks heb komt de vk thuis, dan ben ik precies 1 week overtijd, ik heb dus geen afspraak meer, moet dinsdagmorgen bellen, dan kijkt ze of er ontsluiting is en dan meteen strippen, vind het wel snel hoor om al te strippen maar goed, laten we hopen dat het niet nodig is!

Hou jullie op de hoogte!

Moki, succes vandaag bij de vk, benieuwd wat ze bij jou zeggen!! Zullen we een wedstrijdje doen? En dan wie het LAATST bevalt, hahahahahaa!!!!

Zo ga nu heerlijk in bad met mijn zoontje, ff poedelen!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Hoi dames ik breek even in....ralletje veel succes! Heb je al gekeken wanneer het volle maan is ? ;-))

Lieve Mia ,

Wat moet dat heerlijk zijn met de kleine meid aan de wandel en met haar op schoot bb kijken....het kaartje is zo mooi!!

Meertje , sterkte meid, dat de meds maar aan zullen slaan!

Liefs Babeth

Geplaatst

He meiden!

Het kan nog, een juni baby!!!!!

Babeth, je gelooft je eigen ogen straks niet als je dat kleine meisje vast hebt. Wauw!!!!!

Fijne avond meisjes!

Geplaatst

Ja Simba, had ook gekeken, 15 juni en 15 juli, nou daar ga ik niet op wachten hoor!! Morgen is het wel nieuwe maan,....kan dat ook?? Hihihi!

Moki, hoe is het afgelopen bij de vk vandaag? Of ben je meteen maar gaan bevallen.........

Geplaatst

nee hoor nog niks hier, merkte vandaag wel met naar de wc gaan dat ik wat slijmerige rozige afscheiding had zou te maken kunnen hebben met de slijmprop, maar ja dat betekend niet dat het gelijk gaat gebeuren kan ook nog wel dagen duren.

controle was alles goed, volgende week weer een afspraak mits de kleine niet vanzelf gekomen is, als er nog niks is krijgen we een CTG dat schijnt standaard te zijn als je 41 weken bent.

'haha volle maan had ik ook al voor gekeken, maar dat gaan we niet halen hoor. Toen dacht ik ook misschien de nieuwe maan.

Ralletje spannend he nou ja ergens heeft het zijn voordeel, we krijgen langer zwangerschapsverlof hahahahah tenminste ik wel ik ben namelijk 6 weken van te voren met verlof gegaan.

nou dames we houden jullie op de hoogte

Geplaatst

Ow, ja, mijn verlof is 4 weken vantevoren ingegaan, daarvoor had ik 3 weken vakantie, dus mijn verlof zal ook langer worden, joepie!!

Zo begon mijn bevalling bij Enrique ook met verlies van roze slijm en later stukken slijmprop, dat begon op zondag en de woensdag daarop is hij geboren, er gebeurd dus wel iets...

Ik ben vanmorgen gewoon naar de babyzwem gegaan met Enrique en heb lekker wild met hem gedaan, in de hoop dat er iets los raakt, hahaha, nee dus......

Mijn moeder belde me net en ik vertelde dat ik een pan soep aan het trekken was, ze riep meteen; Dan weet ik hoe laat het is!! Vrouwen die gaan bevallen gaan altijd soep maken volgens haar, dat werd vroeger al gezegd, nou ik had er nog nooit van gehoord hoor, hahaha, we zullen zien!!!

Geplaatst

geen juni baby meer, ik dacht vannacht dat er wel wat stond te gebeuren, ik ben meerdere malen wakker geworden vanwege menstruatieachtige krampen in mijn rug en een zeer vervelend gevoel in mijn benen, maar vandaag verder helemaal niks meer. Nou ja het rommelt dus wel alleen als ik lig te slapen.......

ik lust geen soep dus dat zal niet zo snel gebeuren dat ik soep ga maken...... hahahah ja misschien als mijn man zegt dat hij er zin in heeft.

Geplaatst

Oww, Moki, spannend, ik denk dat jij eerder gaat bevallen dan ik hoor!

Wij gaan vandaag even shoppen in Beuningen, da´s een redelijk eindje rijden vanaf Geldermalsen, haha, maar ik waag de gok, je moet het lot een beetje tarten hè!

Hoe is het met alle kleintjes?? Drinken, slapen, krampjes..........

Fijne dag allemaal!!

Geplaatst

Shoppen in BEUNINGEN??? Ik sta perplex hoor, een shoppingwalhalla waar ik niks van weet? ;) Een julibaby voor Ralletje en Moki!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit want de tweeling ligt hier zoet te spelen in de box! 't Is een wonder, vreugde! :)

Meiden, goed weekend!

Geplaatst

Meertje, we zijn al weer terug, er was geen zak aan, we waren naar zo´n heel grote tuinmeubelenzaak geweest, er zit ook een Topshelf en een carpet huppelepup enz.. soort van kleine woon-keuken boulevard, maar erg saai, tuinmeubels waren mooi, maar we hadden gelezen over 50% korting, maar misschien 3 tuinstellen waar korting op zat, de rest allemaal nog erg duur, dus we hebben wat leuke kussens en accessoires gekocht en ach... onze tuinmeubels zijn pas 3 jaar oud, dus nog niks mis mee, we dachten alleen om er ff goedkoop een loungesetje bij te kopen voor achter in de tuin, maar helaas..........

Op de terugweg krijg ik opeens spontaan een enorme bloedneus!! Geen idee waar dat nou vandaan kwam, maar ik had geen doekjes bij de hand, alleen nog een always maandverbandje in mijn tas, dus daarmee het bloed opgevangen(daar zijn die dingen immers voor) en zo dus de hele weg met een bebloed maandverbandje onder mijn neus gezeten, andere weggebruikers zullen wel gedacht hebben dat ik niet helemaal goed bij mijn hoofd was, hahaha, het leek net of ik een bebloed maandverbandje zat te besnuffelen, whahahaha!! Nou ja, lachwekkend was het wel!!

Wat fijn dat de dames even rustig liggen te spelen, heb je even een momentje voor jezelf, gaat helemaal goedkomen hoor!!

Geplaatst

Om het topic toch nog een beetje levend te houden, nog maar eens 2 buikfoto's,

de bovenste is van vandaag, die daaronder van eergisteren..........

Foto-7ZMROEFS.jpg

Foto-LN3BAWZU.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden