Ga naar inhoud

Het 12-weken bankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Dames,

Welkom nieuwe zwangere dames!! Gefeliciteerd!

Ik ben hier wel 1 week niet meer geweest. Ik ben 1 week weg geweest naar mijn moeder. Even om tot de rust te komen.

Vanmorgen echo gehad vanwege nekplooi meting. Alles zag goed uit. Baby sliep hele tijd haha en toen heb ik baby even wakker gemaakt. Toen ging ie zo lief springen en bewegen enzo. Fantastisch om te zien. Mijn vrouw heeft hartje horen kloppen. Dat kan ik helaas nooit. Ik ben doof.

a.s woensdag eindelijk 12 weken.

Liefs Marloes

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Corina: hoop dat je donderdag een super mooie echo..

Roxanne: spannend meid, ik hoop dat er een mooi vruchtzakje te zien is. helaas kan je bij 5 weken geen hartje horen

ik heb ook een echo gehad met 5 weken maar pas eind week 6 week 7 kun je het hartje zien knipperen.

Loes: wat speciaal woensdag al weer de 12 weken echo.. op naar een mooie echo en een mooi klinkend hartje.

Wij mogen volgende ( 13e) voor ons 12 weken echo kan niet wachten!!! hahah

Geplaatst

@Roxanne: bij mij is het misselijk zijn ook verschillend, de ene keer is het in de morgen, of heel de dag of alleen in de avond. Heel de dag kleine beetjes eten blijkt mijn lichaam nog het best te vinden.

Hier ook morgen eerste echo......hopend op een mooi gevuld kloppend vruchtzakje

Geplaatst
@Roxanne: bij mij is het misselijk zijn ook verschillend, de ene keer is het in de morgen, of heel de dag of alleen in de avond. Heel de dag kleine beetjes eten blijkt mijn lichaam nog het best te vinden.

Hier ook morgen eerste echo......hopend op een mooi gevuld kloppend vruchtzakje

Spannend Els.. ik hoop zo dat het goed is.. laten we duimen!!! Succes morgen!

Geplaatst

Gelukkig heb ik dat nog niet zo met misselijk en tanden poetsen..

Zucht vannacht.. weer enorm last van me darmen gehad.. machtig mina zeg!! Heb er nooit zoveel problemen mee..

en gelukkig weet ik ook echt dat het me darmen zijn want ik hoef nog maar op een darm te duwen en het doet rete zeer..

Ik heb wel moeite met eten.. ik heb geen trek krijg het niet weg en s avonds rond etenstijd ben ik misselijk..

Gisteren heb ik s ochtends 1 broodje op, smiddags 1 broodje en s avonds een klein beetje roerbakmie..

Nou spannend want over 5 uurtjes heb ik de eerst echo.. ben benieuwd.. duimen voor een mooi vruchtzakje!!

Fijne dag dames..

Geplaatst

Elso Ja kan niet wachten haha..

Roxanne spannend meid, je heb genoeg kwalen komt helemaal goed!

Corina gaat het nog een beetje? bloed je nog steeds?

Hier nog steeds moe moe moe... met vlagen misselijk en kan nog steeds veel dingen niet drinken die ik voorheen dronk of at..

ben gelukkig maar 1 kilo afgevallen dus het valt reuze mee..

Geplaatst

Meiden ik meld me af voor dit bankje, ben vandaag 12 weken en mag dus ook van het lijstje. Kan iemand dit aanpassen voor mij?

Heel veel succes allemaal hier!!!!

enne corina, ik heb ook bloedverlies (nu dus al dik 2 weken) veroorzaakt door een hematoom. De kids doen het heel goed, dus bij deze; om je een beetje hoop te geven! Blijft natuurlijk wel spannend.

liefs Dion

Geplaatst

Dion ik heb je eraf gehaald. Star, jij was er toch ook al af? En Zuuz! Helaas is het bij Inflame niet goed gegaan, dus ik haal haar naam er ook af, zo confronterend anders.

Pucca en Miems hoop dat met jullie alles goed is!

De rest: hou vol, het zijn lange weken maar uiteindelijk gaan ze voorbij.

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]
Nieuwe zwangere? Kies voor meer

opties om regels toe te voegen

[/TD]

[TD]
12 weken grens gehaald? Kies voor meer

opties om regel te verwijderen

[/TD]

[TD]
Aanpassen? Met citaat reageren

en quotetekens verwijderen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Naam
[/TD]

[TD]
12 Weken grens/ eind 1e trimester
[/TD]

[TD]
Eerstvolgende echo
[/TD]

[TD]
Uitgerekend rond
...[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Miems

[/TD]

[TD]6 Augustus[/TD]

[TD][/TD]

[TD]Februari[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pucca[/TD]

[TD]7 Augustus

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]Februari[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mijnbaby

[/TD]

[TD]14 Augustus

[/TD]

[TD]13 Augustus (12weken echo)

[/TD]

[TD]24 Februari

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bloempje

[/TD]

[TD]15 Augustus

[/TD]

[TD]16 Augustus

[/TD]

[TD]27 Februari[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21[/TD]

[TD]15 Augustus[/TD]

[TD]6 Augustus (npm)[/TD]

[TD]Februari[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kimmie[/TD]

[TD]27 Augustus[/TD]

[TD]2 Augustus ( 9w3d)[/TD]

[TD]4 Maart[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ElsO[/TD]

[TD][/TD]

[TD]7 Augustus[/TD]

[TD]Maart[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Corina

[/TD]

[TD]23 September

[/TD]

[TD]20 Augustus

[/TD]

[TD]1 April

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne[/TD]

[TD]27 September[/TD]

[TD]7 Augustus

[/TD]

[TD]5 April[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anne82

[/TD]

[TD]30 september[/TD]

[TD]24 augustus[/TD]

[TD]8 april[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Norwegian-sky

[/TD]

[TD]30 september

[/TD]

[TD]15 augustus

[/TD]

[TD]8 April

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Zoo ik ben nu ff de gelukkigste vrouw op aarde.. net de echo gehad.. en hij zag er goed uit!

Het vruchtje zat in de baarmoeder, en er was een vruchtzakje te zien met een dooier/vrucht wat al foetale tekene had!!

De volgende echo is op 21 Augustus bij mij in het ziekenhuis.. spannend.. nu nog groeien en kloppen met dat hartje!!

@Dion Gefeliciteerd.. lekker genieten nu!!

@Els hoe is jou echo verlopen vandaag?

@Corina hoe is het met jou!...

@Sky bijna de verjaardag van je dochter lekker hoor!

@Mijnbaby dat is waar.. nu duimen dat het goed blijft gaan!!

Ik ga nu ff snel naar me bedje nog ff tukken.. want heb vannacht lang op de wc gezeten..

Hier ff een echotje van vanmiddag!: [ATTACH=CONFIG]4439[/ATTACH]

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]
Nieuwe zwangere? Kies voor meer

opties om regels toe te voegen

[/TD]

[TD]
12 weken grens gehaald? Kies voor meer

opties om regel te verwijderen

[/TD]

[TD]
Aanpassen? Met citaat reageren

en quotetekens verwijderen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]
Naam
[/TD]

[TD]
12 Weken grens/ eind 1e trimester
[/TD]

[TD]
Eerstvolgende echo
[/TD]

[TD]
Uitgerekend rond
...[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Miems[/TD]

[TD]6 Augustus[/TD]

[TD][/TD]

[TD]Februari[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pucca[/TD]

[TD]7 Augustus[/TD]

[TD][/TD]

[TD]Februari[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mijnbaby[/TD]

[TD]14 Augustus[/TD]

[TD]13 Augustus (12weken echo)[/TD]

[TD]24 Februari[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bloempje[/TD]

[TD]15 Augustus[/TD]

[TD]16 Augustus[/TD]

[TD]27 Februari[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21[/TD]

[TD]15 Augustus[/TD]

[TD]6 Augustus (npm)[/TD]

[TD]Februari[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Onedream[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kimmie[/TD]

[TD]27 Augustus[/TD]

[TD]2 Augustus ( 9w3d)[/TD]

[TD]4 Maart[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ElsO[/TD]

[TD][/TD]

[TD]7 Augustus[/TD]

[TD]Maart[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Corina[/TD]

[TD]23 September[/TD]

[TD]20 Augustus[/TD]

[TD]1 April[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne[/TD]

[TD]27 September[/TD]

[TD]21 Augustus[/TD]

[TD]5 April[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anne82[/TD]

[TD]30 september[/TD]

[TD]24 augustus[/TD]

[TD]8 april[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Norwegian-sky[/TD]

[TD]30 september[/TD]

[TD]15 augustus[/TD]

[TD]8 April[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

@ Roxanne: Meis wat geweldig goed nieuws heerlijk geniet ervan.Hier vandaag een goeie dag ik dacht eigenlijk dat het over was het bloedde maar helaas nog niet maar stuk minder erg als gisteren.Heb vandaag gewerkt en ging goed. Verder mijn boterham smaakte vanmiddag niet en mijn (.)(.) zijn gevoeliger en nu moe... Maar goed ik durf pas positief te zijn als ik donderdag de echo heb gehad. Maar ik ben 45% positief en 55% negatief.Maar goed we zien het donderdag wel.Meiden fijne avond....xxx

Geplaatst

Roxanne wat gaaf! jeej!

Corina: ik begrijp je gevoel heel goed, ik hoop echt dat je donderdag een mooie echo heb..

en dat je gewoon lekker verder blijft kletsen met ons..

Geplaatst

Roxanne; wat super van je echo! Corina veel succes donderdag!

Hier helaas slecht nieuws, het heeft niet zo mogen zijn... Geluk en verdriet liggen dicht bij elkaar. Al een paar dagen een vervelend voorgevoel en gisteren niet meer kunnen bedwingen om nog 1 test te doen. Negatief... Dikke paniek natuurlijk en direct naar de apotheek voor nog een test. Was ook niet niet met ochtendurine namelijk maar met bijna water dus klein hoopje dat t daar aan lag. Vanmorgen nogmaals getest maar helaas, t vruchtje zit nog in mn buik maar heeft geen leven meer, waarschijnlijk al vorige week gestopt met groeien. Vanmiddag contact gehad met t zkh en zij raden aan morgenochtend nog 1x te testen, wel een minimale kans dat t nog goed is. Heb nog steeds geen bloedverlies of krampen maar dat zou goed door de utrogestan tegen gehouden kunnen worden, het maakt t wel extra onzeker. Wij hebben zelf de hoop opgegeven, erg verdrietig maar toch blij dat we even heel erg blij hebben mogen zijn! Nu een plekje geven, even lekker op vakantie om bij te komen van deze rollercoaster aan emoties en hopen dat we over een paar maandjes onze cryo's mogen verwelkomen. Onze tijd komt nog, daar zijn we beide van overtuigd!

Zal jullie blijven volgen, ik hoop dat jullie de 12-weken en de rest van de tijd goed doorkomen! Hopelijk zit ik snel weer op dit bankje...

Geplaatst

@Corina... fijn dat het bloedverlies minder is.. maar die echo duurt eigenlijk nog wel lang hé.. maar voor je het weet is het donderdag! Spannend!!

@Anne.. he bah wat jammer.. en wat raar eigenlijk.. zonder echo zien te weten dat het niet goed gaat.. brrr.. sterkte meis dikke knuffel!

Ben trots op de echo.. maar we zijn er nog lang niet.. dat besef ik me eigen maar al te goed!!

Net even lekker twee en half uur geslapen, heerlijk alleen ik word wakker met gevoelige darmen.. misselijkheid is er nog niet en hopelijk blijft

dat nog wel even weg!!

Want ik eet vanavond zeekraal, gepofte aardappel en een gehaktbal... lekker veel zin in!!

xxx

Geplaatst

Heel raar inderdaad, soort onderbuikgevoel. Voel me totaal niet zwanger hoe hard ik ook mn best doe/deed... Hadden nog 1 test liggen dus wilde voor het goede gevoel nog een keer die streep zien. Negatief testen is dan heel erg schrikken en heel definitief. Heb er inmiddels 3 gedaan maar streep verschijnt niet meer. Bij ons doen ze geen echo in zo'n geval, wel moeilijk maar t is zo. Vruchtje is waarschijnlijk bij 4 wkn 5 dgn gestopt, toen stopte ook t gevoel wat er daarvoor wel was. Ik had nog geen hoog hcg dus dat was vrijwel direct weg.

Geplaatst

Anne weet niet precies wat ik moet zeggen, ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop

dat jij en je vriend/man elkaar kunnen steunen met dit onwijs verdrietig nieuws.. heel veel sterkte en een cyber hug van mij..

Geplaatst

Pff .. wat raar zeg.. ik vind het zoiets raars.. maar ja de echoscopist zei ook tegen mij dat nu een goede echo geen

garanties geeft voor de echo over twee weken.. ze zei ook ik ga je voorzichtig feliciteren..

Fijn dat ze zo eerlijk was, en mij weer met beide benen op de grond zette.. en zo zie je het kan zo snel weer misgaan..

Anne echt meis.. pff heel veel sterkte.. bij mij spookt het verhaal van Inflame ook steeds door me hoofd..

Weet je wat de echoscopist ook zei; Dat ik afstand van het forum moet nemen.. omdat de "niet" leuke dingen naar voren komen.

Waardoor je zelf ook heel onzeker word, maar voor mij voelt dit nog goed.. en als ik afstand wil neem ik dat heus wel.

Ze zei ook dat ze laatst een vrouw had die had op internet opgezocht dat je onder bepaalde hoeken bij een echo op kon meten

wat het geslacht zou zijn.. bij 8 weken.. en of ze dat ff wilde doen.. de echoscopist zegt dat ze de raarste dingen tegen komt..

Misschien komt zij nu heel raar over, maar ze was echt heel erg aardig en realistisch!!

Geplaatst

@anne heel veel sterkte meis!

@roxannen wou wat fijn van de echo!! Je kan het geslacht zien tussen 12 en 13 weken vanaf de zijkant dit heet de nub.

Is bij onze dochter ook gedaan. Met 8 weken is het nog te vroeg want dan worden de uitwendige geslachtsdelen nog niet gemaakt.

Moet je maar ff googlen op nub

Vandaag was moeders voor moeders hier en had een dikke positest heel fijn nu kan ik tenminste wat terug doen!

Xxx sky

Geplaatst

Dank jullie wel meiden, doet me goed! Wij gaan dit op ons gemak een plekje geven, even lekker op vakantie en genieten van elkaar. Rare rollercoaster van emoties, van intens blij en gelukkig naar verdriet en onzekerheid. Als alles een plekje heeft willen we graag een van de cryo's laten terugplaatsen. Vind het een geruststellend idee dat we er nog 2 hebben, voor een heel nieuw traject kan ik nu de energie nog niet opbrengen. Toch zijn we ergens wel 'blij' dat we er nu al achtergekomen zijn en niet pas met de 8 weken echo. Die klap lijkt me zoveel groter...

Het verhaal van Inflame ken ik niet, maar ik begrijp dat dat ook verkeerd is afgelopen... :(

Wat je echoscopist zegt over een forum herken ik wel. Vaak zijn mensen eerder geneigd om negatieve dingen te delen dan positieve. Ik kan daar ook onzeker van worden, als ik lees dat iedereen allerlei kwalen heeft dan maakt het mij onzeker als ik dat niet of nauwelijks heb. Ik vergeet dan voor t gemak dat er ook heel veel mensen zijn die nauwelijk iets voelen tijdens een zwangerschap. Iedere zwangerschap is tenslotte anders! Maar laat je zeker niet afschrikken door mijn verhaal hor, ik begreep dat 80% van de beginnende zwangerschappen gewoon goed gaat! En ik hoop over een tijdje ook een positief verhaal te kunnen brengen, onze tijd komt wel! :)

Geplaatst
@anne heel veel sterkte meis!

@roxannen wou wat fijn van de echo!! Je kan het geslacht zien tussen 12 en 13 weken vanaf de zijkant dit heet de nub.

Is bij onze dochter ook gedaan. Met 8 weken is het nog te vroeg want dan worden de uitwendige geslachtsdelen nog niet gemaakt.

Moet je maar ff googlen op nub

Vandaag was moeders voor moeders hier en had een dikke positest heel fijn nu kan ik tenminste wat terug doen!

Xxx sky

Hey!

Ja ik weet dat wel .. maar meer om aan te geven dat mensen met 8 weken al willen weten wat het word.. kijk als ik met

12 a 13 weken ook al weet wat het word.. heel fijn .. want wij willen het graag weten en delen.. maar ik vind het belachelijk

dat ze zoiets durven vragen..

Fijn die mvm.. ik heb me gisteren opgegeven.. omdat ik weer getest had hhahaha lees: 8ste test.. en er weer zoveel HCG was

dat ik dacht dat moet ik op gaan vangen.. ik weet nog van mijn vorige poging dat het een week duurde en dat ik toen zelf

gebeld had.. ik was er doorheen geglipt..

Toevallig kende ik de vrouw die op bezoek kwam, en weet dat zij nu ook in de drukke week zit.. zij doet ook een kindervakantieweek.

Maar ik hoop nog wel dat ze van de week belt want as zaterdag ben ik 6 weken en zou ik mee kunnen doen.. zucht..

Wat vinden jullie morgen maar eens bellen naar MvM?

Lekker hé Sky.. die echo zo happy!

Geplaatst
Dank jullie wel meiden, doet me goed! Wij gaan dit op ons gemak een plekje geven, even lekker op vakantie en genieten van elkaar. Rare rollercoaster van emoties, van intens blij en gelukkig naar verdriet en onzekerheid. Als alles een plekje heeft willen we graag een van de cryo's laten terugplaatsen. Vind het een geruststellend idee dat we er nog 2 hebben, voor een heel nieuw traject kan ik nu de energie nog niet opbrengen. Toch zijn we ergens wel 'blij' dat we er nu al achtergekomen zijn en niet pas met de 8 weken echo. Die klap lijkt me zoveel groter...

Het verhaal van Inflame ken ik niet, maar ik begrijp dat dat ook verkeerd is afgelopen... :(

Wat je echoscopist zegt over een forum herken ik wel. Vaak zijn mensen eerder geneigd om negatieve dingen te delen dan positieve. Ik kan daar ook onzeker van worden, als ik lees dat iedereen allerlei kwalen heeft dan maakt het mij onzeker als ik dat niet of nauwelijks heb. Ik vergeet dan voor t gemak dat er ook heel veel mensen zijn die nauwelijk iets voelen tijdens een zwangerschap. Iedere zwangerschap is tenslotte anders! Maar laat je zeker niet afschrikken door mijn verhaal hor, ik begreep dat 80% van de beginnende zwangerschappen gewoon goed gaat! En ik hoop over een tijdje ook een positief verhaal te kunnen brengen, onze tijd komt wel! :)

Super goede instelling meis.. dat was onze instelling ook na onze miskraam.. misschien helpt het een beetje; wij waren geschokt dat we met 7 weken en 4 dagen te horen kregen dat onze embryo geen baby zou worden.. maar aan de andere kant hadden we zoiets van dan is het niet goed geweest was er wat mis met de baby en heeft moeder natuur haar werk gedaan.. ik moet heel eerlijk zeggen en het kan bot overkomen.

Maar wij zitten niet te wachten op een gehandicapt kindje.. EN we kunnen zwanger worden! En dat is nu bij jou ook gelukt..

Ik ben na onze miskraam van 1 Juli gelijk door gegaan met een tp omdat ik zoiets had van me lichaam was er nu een "beetje" aangewend.. misschien kan ze het nu goed oppakken.. en jawel ik ben gelijk weer zwanger geworden..

en mijn bms was nog nooit zo hoog door een lage stimulatie.. dus blijf hoop houden!

Geniet lekker van jullie vakantie, en het komt goed!!

Geplaatst
Super goede instelling meis.. dat was onze instelling ook na onze miskraam.. misschien helpt het een beetje; wij waren geschokt dat we met 7 weken en 4 dagen te horen kregen dat onze embryo geen baby zou worden.. maar aan de andere kant hadden we zoiets van dan is het niet goed geweest was er wat mis met de baby en heeft moeder natuur haar werk gedaan.. ik moet heel eerlijk zeggen en het kan bot overkomen.

Maar wij zitten niet te wachten op een gehandicapt kindje.. EN we kunnen zwanger worden! En dat is nu bij jou ook gelukt..

Ik ben na onze miskraam van 1 Juli gelijk door gegaan met een tp omdat ik zoiets had van me lichaam was er nu een "beetje" aangewend.. misschien kan ze het nu goed oppakken.. en jawel ik ben gelijk weer zwanger geworden..

en mijn bms was nog nooit zo hoog door een lage stimulatie.. dus blijf hoop houden!

Geniet lekker van jullie vakantie, en het komt goed!!

Dat is idd ook mijn overtuiging, als het niet goed is stoot je lichaam het af. Niemand wil een gehandicapt kindje, dat is niet bot maar idd gewoon eerlijk. We hebben tenslotte ook al heel veel moeite gedaan om te zorgen dat we een kindje zonder spierziekte te mogen krijgen.

Maar kan je zo snel een nieuwe tp krijgen? Ik begreep van ons zkh (AZM Maastricht) dat ik eerst deze menstruatie moet afwachten en dan 1 volledige cyclus moet hebben. Wel super dat het bij jullie zo snel kon, en direct weer zwanger! Wow! Je krijgt dan tabletten om je bms weer op te bouwen toch? Hoe lang duurt zo'n traject?

Geplaatst
Dat is idd ook mijn overtuiging, als het niet goed is stoot je lichaam het af. Niemand wil een gehandicapt kindje, dat is niet bot maar idd gewoon eerlijk. We hebben tenslotte ook al heel veel moeite gedaan om te zorgen dat we een kindje zonder spierziekte te mogen krijgen.

Maar kan je zo snel een nieuwe tp krijgen? Ik begreep van ons zkh (AZM Maastricht) dat ik eerst deze menstruatie moet afwachten en dan 1 volledige cyclus moet hebben. Wel super dat het bij jullie zo snel kon, en direct weer zwanger! Wow! Je krijgt dan tabletten om je bms weer op te bouwen toch? Hoe lang duurt zo'n traject?

Ja inderdaad ik ben gewoon eerlijk daarin.. en precies wat je zegt jullie hebben gevochten voor een kindje zonder die spierziekte.. en dat krijgen jullie ook echt!

Ja volgens mij gynaecoloog maakt het niets uit of je nu een cyclus wacht of doorgaat .. WEL zei hij erbij het psychische gedeelte is een ander verhaal.

Even uitleggen ik heb op 1 Juli een miskraam gehad, toen het vruchtje stierf was het ongeveer 5 weken. Ik heb ook daadwerkelijk het vruchtje gezien + de placenta.

Ik moet zeggen dat ik heel veel geluk heb gehad want ik hoor van vele dat ze heel lang nabloeden en redelijk wat pijn hebben gehad.

Ik heb 2 flinke "weeen" gehad en daar lag het.. weinig tot geen bloedverlies of pijn. 4 Juli ben ik gestopt met bloeden..

Op 11 Juli dus 10 dagen later een echo om te kijken of ik schoon was, op 1 Juli ben ik gelijk begonnen met Estradiol 1 dgs 2 tabletten om het bms weer op te bouwen.

Ik was dus schoon en mijn bms was 9 mm !!! Toen mocht ik kiezen; 14 15 16 of 17 juli een tp..

17 Juli een tp gehad van een cryo die 2 dagen oud was en tweecellig...

Op internet las ik veel dat je lichaam na een miskraam het snel weer oppakt en een goede zwangerschap er van maakt en van vele gehoord dat hun ook een miskraam hebben ondergaan

en dan dat ze de maand daarna direct zwanger waren en nu een kleintje rond hadden huppelen..

Dus al met al ben ik met deze tp cryo 16 dagen bezig geweest.. terwijl dat er ook 13 hadden kunnen worden...

Keuze is moeilijk.. maar ik zou je de "tip" geven door te gaan..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds deze tp teunisbloemolie slik.. dit regelt de menstruatie .. en betere doorbloeding

van de baarmoeder.. en ik ben weer zwanger.. maar ja je hoort van iedereen gebruik dit gebruik dat.. moeilijk...

maar baat het niet schaadt het niet..

Voor 7 euro doe je er een maand mee.. Kruidvat merk..

Succes meis!! Hug!!

Geplaatst

Hey meiden,

hier gisterenavond een goede echo gehad met een goed snelkloppend hartje.....super geveol geeft dit. Mijn uitgerekende datum is 26 maart.

@Roxanne: super dat je een echo positief was, nu wachten, op naar de volgende echo

@mijnbaby: kan je al wat meer eten en drinken. Ik ben ook 1 kilo afgevallen, maar ze zullen er gauw genoeg terug bijkomen.

Wat spijtig dat het bij Anne82 is misgelopen. Geen woorden voor.

Heb ook in juni op 4w3d een MK gehad. En de cyclus erna direct een terugplaatsing gehad. Heb wel regelmatig bloed moeten laten nemen omdat de HCG waarde terug gedaald moet zijn onder 3 bij een nieuwe terugplaatsing. Soms is dit niet en moet je een extra cyclus wachten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden