Ga naar inhoud

Het 12-weken bankje

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Roxanne: Meis wat ben ik blij voor julie geniet er heerlijk van.

@ Mijnbaby: Wij hebben geen cryo's meer hoor!! Voor ons is het nu nadenken of stoppen of een poging zelf betalen. We hebben wel een idee wat we willen maar laten het nu ff bezinken. Als we over 3wkn nog zo denken dan gaan we dingen regelen.

Wie wil mij van het lijst afhalen.

Ik wens iedereen een goeie zw toe...

Liefs Corina.

Geplaatst
@ Roxanne: Meis wat ben ik blij voor julie geniet er heerlijk van.

@ Mijnbaby: Wij hebben geen cryo's meer hoor!! Voor ons is het nu nadenken of stoppen of een poging zelf betalen. We hebben wel een idee wat we willen maar laten het nu ff bezinken. Als we over 3wkn nog zo denken dan gaan we dingen regelen.

Wie wil mij van het lijst afhalen.

Ik wens iedereen een goeie zw toe...

Liefs Corina.

Dank je meis..

Geplaatst
roxanne ow wat fijn de test ziet er goed uit nu duimen

voor een kloppend hartje!

Inderdaad onze duimen draaien hoor op volle toeren!!

Hier al bijna anderhalf uur misselijk.. boh boh.. maar geeeeft helemaal niets!!

Vanavond als het even kan lekker Mac'en..

Sta ook al weer op wacht voor een bevalling!! Heb er zin an!

Geplaatst

Hey meiden,

Vandaag echo gehad met 12 weken alles zag en tip top uit... ik ga verder schrijven met de dames die uitgerekend zijn in FEB..

Was leuk om lekker van me af te schrijven hier, maar merkte ook echt dat ik er ook best onrustig van werd, bij de zwangerschap van mijn zoon

ging ik meteen mee schrijven in het uitgerekende topic, nu heb je weer het gevoel van een wachtbank :)

Ik hou jullie in de gaten :)

xxx

Ik mag van de lijst af..

Geplaatst
Hey meiden,

Vandaag echo gehad met 12 weken alles zag en tip top uit... ik ga verder schrijven met de dames die uitgerekend zijn in FEB..

Was leuk om lekker van me af te schrijven hier, maar merkte ook echt dat ik er ook best onrustig van werd, bij de zwangerschap van mijn zoon

ging ik meteen mee schrijven in het uitgerekende topic, nu heb je weer het gevoel van een wachtbank :)

Ik hou jullie in de gaten :)

xxx

Ik mag van de lijst af..

Gefeliciteerd meis!!! Lekker genieten..

Geplaatst
Roxanne suc6 vandaag bij je echo...

Dank je wel.. ben stik zenuwachtig gisteren al naar bed gegaan.. zo lang mogelijk geslapen tot half twaalf..

had gehoopt dat ik tot 16:00 zou slapen :) ..

Dus de zenuwen zitten er lekker in .. me manneke komt om 15:00 thuis, dus hebben we nog een uur samen

te zenuwen.,.

En dan om 16:30 het moment.. als het hartje nu niet klopt is het niet goed toch.. we zijn toch niet te vroeg?

Ik ben 6 weken en 3 dagen..

Groetjes

Geplaatst

Hoi dames!

Gelijk het goede nieuws: we hebben een mooi kloppend hartje gezien!!!

De bloeding is veroorzaakt door een hematoom, ik kan of nog een keer een bloeding

verwachten of het lost zich net zoals een blauwe plek van zelf op!!

Volgende week donderdag naar onze behandelkliniek Geertgen.

De afspraak met de gyn staat ook al 3 September!

We hebben filmpje van het hartje.. zo geweldig om het terug te mogen/kunnen kijken..

We gaan er lekker van genieten.. en hopelijk is onze volgende echo ook goed! Op naar de 12 weken!

Groetjes

[ATTACH=CONFIG]4458[/ATTACH]

Geplaatst

Roxanne, wat een goed nieuws, gefeliciteerd!

Het was weer spannend voor jou de afgelopen tijd, lees ik in je onderschrift. Wat een opluchting dat jullie nu het hartje hebben zien kloppen. Geniet ervan, en op naar de volgende goede stap!

Geplaatst

Sky

Hoe laat hebben jullie de echo, of moeten jullie morgen ook nog de hele dag zien door te komen voordat je de echo hebt.

Ego: nog 2 nachtjes en dan hoop ik ook een kloppend hartje te zien. Vind het zo spannend en doodeng tegelijk. Ik heb er zelfs al over liggen dromen, maar dat waren helaas nare angstdromen.

Geplaatst

@Roxanne: super goed nieuws, mss kan je nu al een beetje meer gaan genieten..........de spanning zal nooit helemaal weg zijn dat begrijp ik ook, een kloppend hartje horen geeft al meer een geruststelling.

@mijn baby:veel succes verder met je zwangerschap

ik heb mijn volgende echo op 3 septemer en ben uitgerekend op 26 maart, kan iemand het aanpassen in het lijstj?

Geplaatst (aangepast)

Even het lijstje naar voren gehaald en zo goed als aangepast!

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]Nieuwe zwangere? Kies voor meer

opties om regels toe te voegen

[/TD]

[TD]12 weken grens gehaald? Kies voor meer

opties om regel te verwijderen

[/TD]

[TD]Aanpassen? Met citaat reageren

en quotetekens verwijderen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]12 Weken grens/ eind 1e trimester [/TD]

[TD]Eerstvolgende echo[/TD]

[TD]Uitgerekend rond...[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kimmie[/TD]

[TD]27 Augustus[/TD]

[TD]2 Augustus ( 9w3d)[/TD]

[TD]4 Maart[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ElsO[/TD]

[TD][/TD]

[TD]3 September[/TD]

[TD]26 Maart[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne[/TD]

[TD]27 September[/TD]

[TD]23 Augustus[/TD]

[TD]5 April[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anne82[/TD]

[TD]30 september[/TD]

[TD]24 augustus[/TD]

[TD]8 april[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Norwegian-sky[/TD]

[TD]30 september[/TD]

[TD]15 augustus[/TD]

[TD]8 April[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wen72[/TD]

[TD]27 September[/TD]

[TD][/TD]

[TD]5 April[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

aangepast door Roxanne&Marcel
One Dream er tussen uit gehaald! Alles gaat goed maar doet niet actief meer mee
Geplaatst

Hallo,

Daar kom ik zoals gewoonlijk weer eens binnen gevallen.

Vandaag 11 weken zwanger, volgens de gyn gaat alles goed en zag onze beeb er perfect uit.

Ik neem afstand van dit forum, wellicht zal ik op een afstandje meelezen maar actief deelnemen deed ik al niet!

Succes iedereen.

Groetjes.

Geplaatst

hey meiden ik kom ook lekker zitten op dit wachtbankje.

Zaterdag vier weken zwanger en sinds dinsdag al positieve testen.

Dit was de test van vandaag dus durf er nu officieel op..... Nog twee lange weken voor de eerste echo. Spannend allemaal.

ik lees morgen bij :)

[ATTACH=CONFIG]4468[/ATTACH]

Geplaatst
hey meiden ik kom ook lekker zitten op dit wachtbankje.

Zaterdag vier weken zwanger en sinds dinsdag al positieve testen.

Dit was de test van vandaag dus durf er nu officieel op..... Nog twee lange weken voor de eerste echo. Spannend allemaal.

ik lees morgen bij :)

[ATTACH=CONFIG]4468[/ATTACH]

WOW GEFELICITEERD meid, wat een lekker gevoel!! Super spannend indd!!

Geplaatst

@ivfmoeke: proficiat met je positieve test.............

.........hopelijk komen er nog wat mama's in spé bij want ons lijstje wordt kort

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table]

[TR]

[TD]Nieuwe zwangere? Kies voor meer

opties om regels toe te voegen

[/TD]

[TD]12 weken grens gehaald? Kies voor meer

opties om regel te verwijderen

[/TD]

[TD]Aanpassen? Met citaat reageren

en quotetekens verwijderen

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]12 Weken grens/ eind 1e trimester [/TD]

[TD]Eerstvolgende echo[/TD]

[TD]Uitgerekend rond...[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kimmie[/TD]

[TD]27 Augustus[/TD]

[TD]2 Augustus ( 9w3d)[/TD]

[TD]4 Maart[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ElsO[/TD]

[TD][/TD]

[TD]3 September[/TD]

[TD]26 Maart[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne[/TD]

[TD]27 September[/TD]

[TD]23 Augustus[/TD]

[TD]5 April[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anne82[/TD]

[TD]30 september[/TD]

[TD]24 augustus[/TD]

[TD]8 april[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Norwegian-sky[/TD]

[TD]30 september[/TD]

[TD]15 augustus[/TD]

[TD]8 April[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wen72

Ivfmoeke[/TD]

[TD]27 September

13 oktober[/TD]

[TD][/TD]

[TD]5 April

27 april

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden