Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames, ik ben niet zo van de reclamemakerij maar ik heb via http://www.bellyfashion.nl de zogenaamde Bella band besteld en die zit super!! Vooral fijn nu ik nog geen fijne nette broek voor nu heb gevonden!! Mijn eigen broek kan uiteraard niet meer dicht en dit is een mooie oplossing, zit erg lekker en voor EUR. 22,- klaar.

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sky ik heb de kleine nog niet via de buitenkand gevoeld hoor. Een duwtje van binnenuit een paar keer maar nu al 2 dagen niet helaas. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant dus via de buik zal het nog wel even duren voor we de kleine kunnen voelen.

Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn!!

Emm ik hoop dat je gewoon teveel gedaan hebt en dat je lichaam je terugroept of misschien een blaasontsteking??? Dat alles maar prima in orde is en je weer gerust kan zijn.

Geplaatst

Heey meiden, mag ik me hier ook bij aansluiten?

Ik ben zwanger van onze 2e IVF poging met de 1e terugplaatsing.

We hebben gisteren de geslachts-echo gehad en het is een meisje. :icon_flower:

@NS, he meis bekende van ZP (ik was Vlinder3) mondje dicht op ZP he over ons meisje ivm meelezers daar. :happy:

Ik ben uitgerekend op 9 augustus.

Zal even mezelf op het lijstje zetten.

Geplaatst

Hoi Noes

welkom hier, wat leuk, weer een a.s. mama erbij!!! van harte!!

Emm, hoe was het vandaag bij de vlos?

Sky, jullie kijken ook al zo uit naar de 20 weken echo, nog 2 weekjes geduld......

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp-ing

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

NoesvH (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Witje (33) 19-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:[/color]

Norwegian-sky: 10 maart controle vk

Roossie: 15 maart 20 weken echo

Dough: 17 maart 20 weken echo (20+3w)

Loes1975: 21 maart 20 wkn echo + controle Gyn

NoesvH: 21 maart 20wk echo

MBM: 22 maart Controle VK

Meiske74: 24 maart controle bij andere gyn. ivm. cerclage (19w3dgn)

Norwegian-sky: 24 maart 20 weken echo

Balu01 : 25 maart 20 weken echo (op verjaardag van mijn manneke)

MBM: 28 maart 20 weken echo

Roossie: 28 maart vk controle

Meiske74: 28 maart 20 weken echo

Ursela, 28 maart vk controle

Witje: 4 april 20 weken echo

Meiske74: 12 april controle gyn. (22w1dg)

Meiske74: 26 april controle gyn. (24w1dg)

Meiske74: 11 mei controle gyn. (26w2dgn)

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela....en het is een jongen!

Babeth

norwegian-sky --- NUB & echo zeggen meisje

Miekske

Loes75 gevoel was goed! Het word een jongen en een meisje!!

Roossie

Balu01

Dough --- NUB zegt jongen! En het is......een JONGEN!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje

NoesVH---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!!

Geplaatst

Hallo,

Welkom NoesvH! Wij lopen precies gelijk! Leutig he!

Nou, met ons koningskoppel gaat alles goed hoor! Althans, dat vermoed ik wel, ik goi als kool en elke dag hoor ik de hartjes nog! Moet wel wat langer zoeken want nu liggen ze wat dieper nu ze groeien.

Ik heb vanmkiddag de kinderwagen besteld! Jippie!! Het wordt de easywalkerduo, platinum. Zonder voetenzakken want ik wil de lodger bunkers gaan kopen.

Ook een superleuke luiertas gekocht! En allerlei kleine dingetjes, een muziekdoosje, knuffels e.d. Ik denk dat de kamer een combinatie wordt van Lief en Stoer lijn. Soms heb ik al wel wat last van harde buiken en dan vooral links bovenin. Mijn vriendin is 36 weken van een tweeling zwanger en zij zegt dat dit al kan met een tweeling zo vroeg. SWel een teken dat je het rustig aan moet doen. Zal wel, we zijn in huis aan het klussen. Manlief heeft een week vakantie en heeft al heel wat verfkwasten en boren in zijn hand gehad, ja ik wil hetbest zelf doen maar ik mag van hem niet meer het keukentrapje op! Dan maar commanderen! Ha,ha!

Liefs Marloes

[ATTACH=CONFIG]941[/ATTACH] Mijn superluiertas!!

[ATTACH=CONFIG]940[/ATTACH]18 weken zwanger! Eergisteren gemaakt

Geplaatst

hoi Loes

wat leuk dat jullie ook al flink aan het shoppen zijn!! de platinum lijkt me ook erg mooi, vooralsnog denken wij voor de zandkleurige te gaan maar wil de platimun ook even in het echt zien!!

jeejte, je buik groeit inderdaad goed zeg. Ik moet zegen dat ik het wel apart vind om te zien, voor mijn gevoel had ik nog niet echt een flinke buik met bijna 22 weken maar mijn man zei al, jij was er zo aan gewend.....

Inderdaad wel rustig aan doen hoor met die harde buiken, maar zo te horen heeft je man je goed onder controle en lukt het jou ook wel om te commanderen haha.

Geplaatst

Loes wat een gave spulletjes en mooie buikfoto!!!!

Probeer lekker naar je lichaam te luisteren, klussen kan na de bevalling ook nog en nog beter nu door je man laten doen hihi.

Geplaatst

Welkom noes.

Emm, fijn dat de echo goed was.

Loes, vind de luiertas erg passen bij het plaatje onder je naam. En een behoorlijke buik al. Mooi hoor. Misschien toch proberen rustiger aan te doen? (zeg ik die daar helemaal niet goed in is zelf), gelukkig dat je man zo op je let.

Net was hier een meisje van 1,5 op bezoek. Zat ik eventjes met twee op schoot, ging meteen visualiseren en dat voelde heel goed.

Geplaatst

@ Loes ... ...

Wat een mooie luiertas zeg! Ik heb gisteren ook een luiertas gekocht, na lang zoeken. Ik kon maar niet kiezen. En gisteren zag ik 1 staan en dacht, ja dat is hem.

En wat heb je een mooie ronde buik. Ik heb ook al wel een buikje maar als ik jouw buikje zie voel ik me toch weer klein hihi.

Gisteren hebben wij onze kinderwagen (Joolz) gekregen, ben er erg blij mee.

Hier ook even wat foto's van mij (hier was ik 16 w en 6 dgn)

16wk6dgn07-03-2011buikfotomiddel.jpg

JoolzKinderwagenAntracietfotoklein.jpgJoolzReiswiegAntracietfotoklein.jpg

BabymelLuiertasFotoklein.jpg

Geplaatst

Zo jullie zijn allemaal lekker aan het shoppen geweest, leuk!!:icon_smile:

Wij hebben het kamertje en de kinderwagen ook al besteld.

Onze kinderwagen is de Maxicosi Mura 4 geworden in het donkerbruin.

Mijn buikie met 17 weken.

[ATTACH=CONFIG]943[/ATTACH]

Het shirt wat ik lang wilde hebben en nu eindelijk aan kan:laugh:

[ATTACH=CONFIG]944[/ATTACH]

Mijn man en ik hadden het vd week trouwens of we een 2e kindje zouden willen.

Ik wilde altijd graag 4 kindjes maar nu na het hele traject van 5 jaar en de endometriose weet ik niet of ik die weg nog een keer door wil lopen....

Heel moeilijk maar het gesprek heeft een hoop los gemaakt bij me.

We wachten natuurlijk eerst ons 1e mooie wondertje af en wanneer we dan voor een 2e willen maak ik eerst een afspraak met de gyn om te bespreken hoe we het het beste kunnen aanpakken ivm de endometriose....

Denk dat dat het beste is.

Nu gaan we eerst lekker genieten van deze zwangerschap....Maar jeetje het gaat zo snel ik zit al bijna op de helft.:icon_smile:

Geplaatst

Wat een mooie buikfoto's hoor!!! Kan niet achterblijven natuurlijk. Nu ik het op foto zie heb ik toch echt wel een behoorlijk buikje hihi. Ik zeg nog steeds tegen iedereen dat het nog niet van het kindje is maar omhoog geduwd vet hihi. Als ik het vergelijk met jullie zie ik toch duidelijk dat ik echt een zwangere buik heb...

[ATTACH=CONFIG]947[/ATTACH] 16 weken en 6 dagen

Geplaatst

wat een mooie buikjes allemaal!! zal binnenkort ook maar weer eens een foto maken!

@ noes welkom hier!! wat leuk dat jullie ook een meid krijgen! van mij horen ze niks hoor! hihi

wij gaan morgen shoppen voor het kamertje. de basis is klaar maar hij is nu nog wat kalig en er moeten ook

nog gordijnen enzo komen maar dat komt volgende maand.

xxx sky

Geplaatst

@ Sky ... ...

Ja ben ook wel benieuwd naar jouw buikje, zo leuk om al die verschillende buikjes te zien.

Dus morgen lekker shoppen voor het kamertje. Leuk hoor! Wij hebben het kamertje zo goed als klaar. We wachten nog op het hemeltje en dan als laatste nog gordijnen, dan is het echt klaar.

@ Witje ... ...

Ga maar lekker pronken met dat buikje van je, want het is echt een zwangerschapsbuikje. Mooi hoor!

@ Noes ... ...

Jij hebt ook een mooi buikje hoor, en die tekst ... grappig zeg!

Wij gaan ook eerst lekker van deze zwangerschap genieten en daarna zien wij ook wel weer. Wij willen ook nog wel graag een 2e.

Liefs,

MBM

Geplaatst

NoesvH wij hebben de Maxi cosi mura 3 al in huis. De kleur red tune. Wij vonden die bruine ook heel mooi maar deze was voor meer dan 300 euro afgeprijst dus zijn voor het geld gegaan hihi. Hij staat op zolder en ik ga regelmatig even kijken of hij er nog wel staat ;) Wij vonden de mura 4 een beetje stoerder maar bij deze moet er in de auto al een wiel af, bij de 4 zouden dat er dus 2 zijn en neemt ook net weer iets meer ruimte in ingeklapt.

Ok ok ik zal nu dan toch echt gaan pronken met mijn buikje en er niet zo onzeker over zijn. Dat heb je als je voor je gevoel al jaren een zwanger buikje hebt maar dan van het eten ;((

Geplaatst
Ok ok ik zal nu dan toch echt gaan pronken met mijn buikje en er niet zo onzeker over zijn. Dat heb je als je voor je gevoel al jaren een zwanger buikje hebt maar dan van het eten ;((

Hihi haha ik ken dat gevoel. Ik had hetzelfde gevoel als jou. Ik ben best wel klein (1.60) en weeg 57 kilo (dat is niet zo heel veel), maar mager ben ik niet. Ik hield en hou erg van snoepen. En daardoor kreeg ik ook een buikje, waar ik me ook altijd voor schaamde. Altijd en overal mijn buik inhouden. Maar zodra ik een positieve test in handen hield heb ik mijn buikje laten hangen haha. En nu 17 week verder is het toch echt een zwanger buikje, dus dat gaan 'wij' dames lekker vieren door er mee te pronken.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hoi dames

na het zien van julie mooie buikfotos heb ik er ook snel een gemaakt!!! ik heb er zo´n spijt van dat ik dat met de vorige zwangerschap niet heb gedaan, tot nu toe niet meer bij stilgestaan totdat jullie met foto´s kwamen.

Nu ben ik natuurlijk wel te zwaar maar dit is echt voornamelijk van de zwangerschap. Wel wat lastig een foto van jezelf maken, volgende keer mag manlief dat doen!

[ATTACH=CONFIG]948[/ATTACH]Ik ben net nog in het zkh geweest, niet omdat ik me ongerust maakte over de kleine maar vandaag had ik voor de derde keer op rij het idee dat de soort afscheiding die ik heb sterk ruikt en het laatste waar we op zitten te wachten is een infectie! Eerst met de verloskamers gebeld en ze gaf meteen aan dat ik kon komen, gwoon voor de zekerheid. Het duurde erg lang omdat er schijnbaar heel wat puffende dames aanwezig waren ineens. Maar uiteindelijk kwam de gyn binnen die de cerclage heeft geplaatst. Ik was er erg blij mee hij kent het verhaal van a tot z.

Hij heeft zowel uitwendig als inwendig een echo gemaakt en alles was erg goed. De afscheiding is minimaal en hij vond het helemaal niet gek of sterk ruiken, toen hij zag dat ik gerust was moest hij wel lachen, hij zei al je ruikt als zwangere altijd al alles veel sterker maar dit is normaal.....

IK voelde me wel lullig maar hij gaf duidelijk aan dat het totaal geen punt was.

Geplaatst

Hoi Meiske,

Mooie buik hoor, kan je gerust trots op zijn! ik was benieuwd hoe het met je was, dus even "op zoek gegaan" naar je! Hoe voel je je, al richting de 20 weken, super hoor!

Liefs Cindy

Geplaatst

Emm, ik was benieuwd, hoe was het bij de verloskundige gisteren?

Cindy, het gaat best goed hoor, mentaal heftig uiteraard maar we zijn voornamelijk positief! hoe gaat het met je meiden, doen ze het goed? vast wel he.

hoe gaat het met de overige dames? ik zat het lijstje eens na te kijken, aug. 2011 heeft heel wat aanstaande (nieuwe) mama´s zeg!

MbM, jullie zijn ook al zo ver met alles, super!

gisteren nog met mijn man besproken, in april willen we toch weer eend een winkel gaan bezoeken, als het lukt.

Geplaatst

Breek even in dames.

Babeth fijn dat jullie zo goed worden opgevangen in het zkh en dat het goed is. De gyn zal wel weten hoe een zw vrouw ruikt toch?

Maar Sandra en Babeth hele mooie buikfoto's.

Babeth leuke jurk en Sandra dat is echt een hele zw buik meid!

Heb nog 2 andere meiden gezien met buiken echt jullie zien er super uit.

Over en uit!

Geplaatst

Babeth ik ben ook veel te zwaar hoor, al voor de zwangerschap hihi.

Fijn dat jullie zo prettig geholpen werden!! Steld je toch weer gerust nietwaar??

Hier een drukke dag gehad, overal en nergens geweest en voel het nu wel aardig. Heb steken die van boven in mijn buik tot hoog in mijn mutsje "lopen" en alleen aan de rechterkant. Maar eens in de gaten houden.

Geplaatst

Witje: Ik heb zoiets gehad bij 16 weken, het was geen prettige pijn en volgens mijn vk bandenpijn.

Achteraf klopt het ook wel want heb van week 16 tot 18 een flinke groeispurt gehad en mijn baarmoeder is flink gegroeid.

Zo ik had nooit gedacht dat ik spierpijn kon hebben van het in de tuin werken haha.

Heb vrijdag de voortuin onkruidvrij gemaakt en geveegd en de achtertuin aangeveegt en het laatste kozijn geschuurd boven en heb flinke spierpijn in mijn bovenbenen....

Morgenochtend ga ik even naar de vk bellen.

Ik was gisteren aan het luisteren met de angelsound en schork me wezeloos....het hartje van ons meisje slaat af en toe over.

Ik hoor het dan heel langzaam gaan kloppen (ong 5 slagen) en dan de ene keer stopt het 2 tellen en komt het langzaam weer op gang en de andere keer slaat het een paar keer langzaam en klopt dan weer op volle touren.

Het hartje klopt ongever 120 slagen pm.

Heb gezocht en lees dat dit kan ivm onrijpheid van het hartje maar wil het toch graag met de vk bespreken.

Ze is levendig genoeg want vandaag voelde ik voor het eerst een schopje tegen mijn hand, wel heel zachtjes maar ik voelde het wel.

Ze is de hele dag al lekker druk en ik voel vanalles in mijn buik :)

Geplaatst

Heb net toch even naar de vk gebeld, de paniek sloeg ineens toe.

Ze kan me niet garanderen dat het hartje 100% okee is maar het is een grote kans dat het met de onrijpheid van het hartje te maken heeft.

120 slagen pm vond ze heel netjes.

volgende week hebben we de 20weken echo en dan wordt er goed naar het hartje gekeken en hopelijk is alles goed....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden