Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Balu, neem je tijd hoor is geen verplichting hier om op iedereen te reageren.

Kan me voorstellen dat het nu ook moeilijk is te beseffen dat je dierbaren deze mooie gebeurtenis niet mee zullen maken. Ik heb het daar ook regelmatig moeilijk mee, mis mijn ouders heel erg zou het zo graag met ze willen delen!

Maar voel wel hun aanwezigheid en weet dat ze ergens daarboven er voor ons zijn. Klinkt misschien zweverig maar het steunt mij en voel het heel sterk zo.

Wat naar die hoofdpijn, doe maar rustig aan hoor meis!

@Sandra fijn dat je geslaagd bent voor badpak! En lekker pronken hoor met je buik ook al zitten er witte melkflessen onder. Grappig hé dat gefladder gevoel, vindt het zo bijzonder!

@Dough, mijn baarmoederrand zit volgens mij al ruim boven mijn navel. Met 14 weken voelde ik bij de verloskundige dat het net onder de navel zat.

Maar denk ook dat het wat anders is wat ik onder mijn ribben voel, misschien toch verkeerde houding.

Jammer zeg dat jullie het gezichtje niet konden zien!

Onze verloskundige vertelde dat we met 30 weken ook een echo zouden krijgen, zou dat overal dan anders zijn? Het is wel iemand die in de leer is die dit ons vertelde. Mochten we geen 30 weken echo krijgen, dan wil ik nog wel een pretecho. Heb nu een paar shots gezien met 3d en dat is zo gaaf!

Ik wil er ook heel erg van genieten van deze zwangerschap, zo lang naar uitgekeken!

@Sky leuk zeg dat jullie nu de schommelstoel hebben. Ik heb nog een ikea stoel waar je zo mee achteruit kunt leunen en beetje wippen. Wij hebben naast de babykamer nog een klein kamertje vrij met een boekenkast. Daar willen we een relax babyvoedingskamertje van maken. Met mijn kantoortje zit ik nu op zolder.

@Babeth ik ben dan net zo dement als jij, ik weet ook niet wie Mutsy is hihihi.....

Wij hebben vanochtend verf gehaald en plinten, hopelijk wil manlief morgen het kamertje schilderen, kunnen we eindelijk weer verder met het babykamertje!

Gisteren was ik echt super moe, kon wel huilen van moeheid. Moet echt mijn werk beter inplannen en rust momenten voor mezelf creeeren.

Geniet van de zon!!!

Liefs Roossie

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiske ik kwam ff neuzen en zag dat je alweer bijna 19 weken zwanger bent.

Wat goed:D

Dat alles deze keer goed mag gaan voor jullie:)

xxx

Geplaatst

Hei!

Loes, past helemaal bij jouw luiertas die kamer. Ik vind vooral die paddestoelen leuk. Zou ik ook willen hebben!!

Nathalie, hoop dat je snel wat beterder voelt en dat je rustig kan gaan genieten van het beweeglijke wondertje in je buik.

Wie o wie is mutsy dan?

Ik had een lekkere comfortabele stoel met zo'n ouderwets kleurig gehaakd kleed op merels kamer gezet voor het voeden. Maar ik voedde uiteindelijk alleen in bed...Daarom ga ik nu niet meer op zoek naar een lekkere stoel. Ik wil nu wel een bedje kopen waarvan ik 1 kant weg kan nemen en wat ik zo kan stellen dat het op gelijke hoogte ligt met mijn bed. Want ik kreeg vorige x ribbenpijn van het vele verkeerde lage tillen. Helaas voor het mooie oude houten handbewerkte wiegje... dat gaat niet gebruikt worden.

Wij zitten ons vaak verwonderd af te vragen: kan jij je voorstellen dat er straks nog eentje zit aan deze tafel? Zo onvoorstelbaar. Twee volle armen, wat ene geluk.

Geplaatst

Hoi Ursela

ik bedacht het me inderdaad ook dat je wellicht makkelijker voedt in bed? acht ja, ruimte zat en die stoel staat wel leuk, aangezien ik toch vanaf nu thuis zit en het mooie weer eraan komt kan ik vast oefenen op de stoel in de tuin....

Wij kopen een wiegje voor op de slaapkamer bij ons en een ledikant voor op de babykamer, en als het de kamer wordt die we in ons hoofd hebben dan met een zijwand die je tzt kan weghalen zodat de kleine niet direct in een groot bed hoeft als hij/zij begint te klimmen.

ik zal je pb-en wie Mutsy is

Maar wat je zegt, straaks heel wat kindergeluk bij jullie!!!super

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey meiden,

Heb ik iets gemist maar ik kan niet terugvinden dat Mutsy_4 zich bij ons heeft toegevoegd? Of begin nou echt helemaal ..... te worden?

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Het is al een tijdje dat ik hier geweest ben, maar lees wel vaak ff bij! Maar ik heb het zoooo ongelofelijk druk. Vorige maand een korte vakantie gehad en ondertussen verbouwing van on restaurant. Was een hoop werk, maar het is ontzettend mooi geworden. Echt veel beter werken zo. Maar vanaf dag 1 dat we open zijn weer ontzettend druk, ik kom niet aan rusten toe! Dat merk ik wel 's avonds, ik val direct als een blok in slaap! Maar ik voel me goed! en de kleine gaat ook ontzettend goed, ik groei als kool, en dat is echt niet van het eten......

Ik moet me nog steed opgeven voor iets van yoga ofzo, maar dat vergeet ik steeds, morgen ga ik bellen.

Ook hebben wij 'tussendoor' een nieuw appartement gekocht! Op de hoek van de zaak, echt geweldig! zo kan ik me wat vaker terugtrekken. In mei krijgen we de sleutel en dan kunnen we er vrijwel direct in, alleen wat schilderwerk. Kan ik ook eindelijk met de baby kamer beginnen. Ik ga de kleuren in ieder geval basis houden, iets van wit met zachtgrijs..

In ieder geval ben ik blij dat het met jullie ook allemaal goed gaat.

Dikke kus,Kim:happy3:

Geplaatst

Sorry meiden maar ik was indd iemand anders ;)

Ik kan bijna nergens meer komen zonder dat iemand uit onze dichte omgeving me vind of ze zoekt me op en verteld ook het eea door, vandaar de wijziging van mijn naam....

Of het werkt geen idee maar daar ben ik gauw genoeg achter, als er weer iets onze vriendenkring rondgaat ;)

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp-ing

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Witje (33) 19-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:[/color]

Loes1975: 21 maart 20 wkn echo + controle Gyn

Mutsy_4: 21 maart 20wk echo, 21 maart intake kraamzorg

MBM: 22 maart Controle VK

Meiske74: 24 maart controle bij andere gyn. ivm. cerclage (19w3dgn)

Norwegian-sky: 24 maart 20 weken echo

Balu01 : 25 maart 20 weken echo (op verjaardag van mijn manneke)

MBM: 28 maart 20 weken echo

Roossie: 28 maart vk controle

Meiske74: 28 maart 20 weken echo

Ursela, 28 maart vk controle

Witje: 4 april 20 weken echo

Meiske74: 12 april controle gyn. (22w1dg)

Meiske74: 26 april controle gyn. (24w1dg)

Meiske74: 11 mei controle gyn. (26w2dgn)

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela....en het is een jongen!

Babeth

norwegian-sky --- NUB & echo zeggen meisje

Miekske

Loes75 gevoel was goed! Het word een jongen en een meisje!!

Roossie

Balu01

Dough --- NUB zegt jongen! En het is......een JONGEN!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!!

Heb mijn naam ook eventjes in de lijst aangepast ;)

Nogmaals sorry meiden dat ik jullie vergeten ben op de hoogte te brengen....

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]994[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]993[/ATTACH]

Hier weer 2 fotos van mij. 18 weken zwanger al weer. Jeetje wat een buik zeg en ik moet nog 22 weken!!!

Mutsy nu maar hopen dat ze je niet kunnen vinden meer.

Geplaatst

Mooi buikje! :)

Ja ik hoop het, ze vindt me overal. Op een ander forum waar ik al 5 jaar lid was kom ik al niet meer om die reden....Echt vervelend.

Het is toch fijn om dingen te kunnen delen die de omgeving nog niet mag weten enzo, maar ja.

Ons kleintje is goed aan het bewegen vandaag, ze is net als mij benieuwd naar morgen denk ik hihi.

De 20 weken echo en daarna het behang halen voor het kamertje, heb er zin in! :)

Geplaatst

Hoi dames

Sandra, wat is het ineens hard gegaan met je buik, een groot verschil met je eerste foto, super meid!!!

Mutsy, erg lastig en vervelend en ik vind het ook erg respectloos van die persoon!! kijk dat ze je volgt omdat ze erg nieuwschierig is dat is al rot, maar dat ze dan tenminste het FATSOEN en RESPECT heeft om hetgeen ze leest voor zich te houden, en mooier zou het nog zijn als ze eerlijk haar respect voor je uitspreekt, maar goed, dat is denk ik erg veel gevraagd.......

Musy en Loes, allebei morgen de geweldige 20weken echo, heeeeeeeeeeeel veel plezier!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Meiden wat goed om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie!!

Ik volg jullie nog steeds :D!!

Sandra,Weet ik toch eindelijk wie je ben ondanks je nog geen foto wilde plaatsen whaha ;-)

Liefs Bianca

Geplaatst

Ja ja de buik is hard gegroeid. Hopelijk stopt de groei een beetje want anders val ik voorover hihi.

Bianca ik heb op hyves nu ook een profielfoto van mij in de toekomstige voordeur!! Het zijn niet mijn mooiste foto's van mezelf van vandaag en gister, maar ja het is ikke. Al mijn andere foto's zijn zo oud.

Oh ik moet nog 2 weekjes wachten tot de 20 weken echo dus ik geniet alvast van de dames van morgen mee!!

Geplaatst

Sandra, ik vind het hele mooie foto's want je staat te stralen en pronken met je grote buik. Jeetje wat is die al groot. Haha, maar dat zal je wel heel vaak te horen krijgen. Misschien kan je het niet genoeg horen?

Geplaatst

Kun je nagaan deze foto's zijn vanmorgen genomen na het tuinieren en had me nog niet eens opgetut hihi.

Ik hoorde al dat ik een wrijfbuikje heb en dat ik loop te stralen, dat idee heb ik zelf helemaal niet. Geeft niks dit is beter dan dat ze zeggen jeetje is ze eindelijk zwanger kijkt ze zo sjacho.

Gelukkig ben ik in totaal nog maar 2 kg aangekomen dus het is niet van het eten in ieder geval, echt van Spruitje!! Ben ik blij dat het er toch maar 1 is en geen tweeling.

Ik wil meer buikfoto's zien!!!!!!

Geplaatst

Wow witje wat een mooie buik!!! Ikke beetje jaloers....hihi

Bij mij begint nu net een klein buikje te komen, maar met mijn gewone kleren aan zie je nog niks.

Ach ja, komt vanzelf!

Is even geleden dat ik gereageerd heb, maar ik volg het hier nog wel hoor! Heb het echt gewoon druk met

werk en hobby's en lig dan als ik vrij ben te snurken op de bank haha! Nog steeds erg moe, en nu ook last van ischias.

Schijnbaar ook een klassieke zwangerschapskwaal volgens de VK. Door de hormonen wordt het bekken week en schuift

daardoor tegen een grote zenuw die door mijn heup/bil loopt. Pijnlijk! Moet nu ook een afspraak bij de fysio gaan maken.

Maar verder gaat alles goed! Ik voel sinds deze week kleine plopjes/schopjes dus dat is wel erg leuk en fijn te weten

dat alles nog goed is. Vind het nog steeds onwerkelijk dat er zo'n klein mini-mensje in mijn buik zit!

11 april hebben we de 20 weken echo, en dan komt Babyboom ook filmen. Spannend dus!

Verder fijn om te lezen dat alles hier goed gaat, en iedereen lekker aan het shoppen is voor mooie/leuke spulletjes!

X Miekske

Geplaatst

ik heb nu al 3 dagen geen gefriemel meer in mijn buik gevoeld dus ik ben ook een beetje jaloers op jou hoor.

Ik loop al paar weken bij de fysio en mijn schaambot is gevoelig. Met de oefeningen die ik doe en de massages die ze doet aan mijn billen en rug is het te doen. Als het zo blijft is het nog te doen. Als ik teveel doe wordt ik er voor afgeschaft maar ik probeer balans te vinden tussen rust en actief bezig zijn. Is moeilijk maar het is nog maar 22 weken.

Geplaatst

Sandra: mooie foto's!! Het straalt ervan af :happy:

Hier gaat alles wel goed, begin nogal gestresst te raken van al het solliciteren. Ben altijd één van de zoveel honderd die solliciteerd dus de kans dat je het dan wordt.... en nu mijn buik steeds groter wordt gaat het niet opschieten... Buiten dat is het echt druk hier, lijkt wel of nu de periode is aangebroken dat alles moet gebeuren voor 'het niet meer kan' hahaha, ook wel weer leuk hoor want zorgt voor flink wat afleiding.

Ik lees wel iedere keer mee, en ben blij dat alles nog allemaal goed gaat hier!

xxx

Geplaatst

Hebben jullie trouwens ook zo het gevoel dat het 'lange wachten' is begonnen vanaf de 20weken echo? In de eerste periode heb je zoveel testen en echo's en nu alleen nog, als je ervoor kiest, de pretecho.... and that's it..! Pff, dan duurt het nog lang hahahaha.

xxxx

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp-ing

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Witje (33) 19-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:[/color]

Loes1975: 21 maart 20 wkn echo + controle Gyn

Mutsy_4: 21 maart 20wk echo, 21 maart intake kraamzorg

MBM: 22 maart Controle VK

Meiske74: 24 maart controle bij andere gyn. ivm. cerclage (19w3dgn)

Norwegian-sky: 24 maart 20 weken echo

Balu01 : 25 maart 20 weken echo (op verjaardag van mijn manneke)

MBM: 28 maart 20 weken echo

Roossie: 28 maart vk controle

Meiske74: 28 maart 20 weken echo

Ursela, 28 maart vk controle

Witje: 4 april 20 weken echo

Miekske: 11 april 20 weken echo (21w2dg)

Meiske74: 12 april controle gyn. (22w1dg)

Meiske74: 26 april controle gyn. (24w1dg)

Meiske74: 11 mei controle gyn. (26w2dgn)

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela....en het is een jongen!

Babeth

norwegian-sky --- NUB & echo zeggen meisje

Miekske maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes75 gevoel was goed! Het word een jongen en een meisje!!

Roossie

Balu01

Dough --- NUB zegt jongen! En het is......een JONGEN!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!!

Zo, even lijstje aangepast!

Witje gaaf joh die buikband! Ziet er goed uit!

En Emm idd na die 20 weken echo val je in zo'n gat lijkt me...Ineens geen echo's meer wel een raar idee.

Wij gaan denk ik nog wel een pretecho laten doen met 27 weken.

Groetjes Miekske

Geplaatst

Hoi dames

Emm, Miekske, ik zou het ook afkicken vinden hoor om dan zo lang niet meer te kunnen gaan kijken...

Wij doen waarchijnlijk de pret-echo ook rond die tijd.

Mutsy en Loas, jullie hebben vandaag de 20 weken echo, spannend , leuk en heerlijk lang genieten!!!

Miekske wat leuk trouwens dat ze van babyboom aanwezig zijn bij de 20 weken eco, weer een heel bijzonder moment!! en erg leuk als je dadelijk in mei al de eerste uitzendingen ziet van het begin traject en de zwangerschap. Zal ook best vreemd zijn, zijn wij dat echt???

Sandra, een erg leuke buikband en met een paar exemplaren kun je erg leuk afwisselen!

hier gaat het wel goed en heb het idee dat de kleine en/of de baarmoeder een spurt aan het maken is, vannacht 2x eruit gemoeten om te plassen en ik had echt een vremd gevoel in mijn buik en liezen, in eerste instantie wat ongerust en goed gevoeld of het geen weeën waren en uiteindelijk maar even gegoogled...(lang leven de Iphone), nou alles hoort dus bij bandenpijn.Rond 3,30 viel ik uiteindelijk in slaap.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden