Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje Kim wat schrikken zeg! Volgens mij werd dit vroeger niet eens opgemerkt, maar tegenwoordig is er zo'n goede echo apparatuur... Maar als het kind dan geboren was hoorden ze 'een ruisje' bij het hart. Dit had ik ook als baby en het is gewoon vanzelf dichtgegroeid en er was niets meer aan de hand! Hopelijk valt het allemaal net zo mee bij jullie. Misschien idd nog maar eens een echo laten maken? Snap dat je erg bezorgd bent en niet meer kunt genieten nu. Denk er samen goed over na of je een vwp of niet, en laat je nog maar eens goed voorlichten.

Wij hebben afgelopen maandag de 20 weken echo gehad, en het was helemaal geweldig. Alles lag qua groei precies op schema, en het zag er allemaal heel goed uit! Hij/zij was heel erg beweegelijk en was ook aan het duimen! Zo lief...Alles bij elkaar heeft het wel een uur geduurd, (lang leve babyboom haha) en we hebben zelfs een stukje 3D beelden op foto en DVD waar het gezichtje al goed op te zien is! Kortom wij zijn helemaal verliefd op die kleine spruit. Gelukkig hebben we niet per ongeluk het geslacht gezien, dus dat blijft lekker een verrassing!

Oja, sinds deze week is de nieuwe website van babyboom in de lucht waar alle koppels die meedoen voorgesteld worden, en er blogs gelezen kunnen worden. Dus voor wie interesse heeft kan kijken op http://www.babyboom.nl! Heb mijn handtekening wat aangepast ivm dat niet iedereen hoeft te weten dat ik het ben hier....als jullie begrijpen wat ik bedoel ;-) Jullie zien op de babyboomsite vast wel dat ik het ben! Zo niet pb me maar haha

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Miekske wat fijn dat de echo goed was en dat ie lekker lang duurde...

Ik heb je blog al gelezen, vind het super, ik jan me onze eerste contacten nog Goed herinneren !!!

Liefs Babeth

Geplaatst

* breek ff in*

Sorry Miekske, kan niet echt bedenken wie jij bent... heb al even gekeken. Heb alleen een vermoeden.

Vind het nog steeds super dat je meedoet en ga deze serie ook zeker weer volgen, net als de vorige.

* breek weer uit*

Geplaatst

Kim; wat vervelend dat bericht! Het hoeft idd geen ernstige gevolgen te hebben maar toch is het een bericht dat onzekerheid met zich meebrengt. Ik kan me goed voorstellen dat je erg twijfelt over een vwp, als het voor jullie geen verschil maakt of je kleintje down heeft (wel n heeel kleine verhoogde kans toch, en waar basseren ze dat op?), wil je dan wel t risico van een vwp lopen? Het is wel weer even spannend zo he? Doe rustig aan, alles op jullie tempo en overleg goed wat jullie willen.

Dikke knuf van mij.

Ow, en we moeten we binnenkort een keer een datum prikken ladies! Anders wordt 't zo'n 'hadden we maar' idee.

Xx

Geplaatst

Oke fijn dat jullie weten wie ik ben ;-)

En leuk dat jullie mijn blog volgen! Jullie weten al meer als wat daar in staat, maar het moet voor de rest nog een beetje

spannend blijven! Het programma is nu klaar t/m aflevering 5 en wij komen tot nu toe aan bod in afl. 4 (8 juni 20.30 ned 1) en 5 (15 juni 20.30 ned.1).

Daarvoor trouwens ook al in interviewtjes tijdens de studiodag. Spannend hoor, we weten zelf niet hoe het eruit gaat zien!

Geplaatst

He miekske!

Spannend hoor, ik ga je ook volgen! Ik ben nog niet aan het bloggen, komt nog wel! Fijn dat de 20 weken echo goed was!

Kissie Mia

Geplaatst

@Kim, jeetje wat schrikken meis! Als ik de verhalen zo van anderen lees kan het gelukkig ook mee vallen. Maar het blijft moeilijk zoiets als je dat gehoord hebt, dan maak je toch onwijs zorgen!

En ja dames, we moeten snel een datum prikken, mijn agenda loopt al aardig vol. Eerst maar een maand uitzoeken waarin de meesten nog aardig mobiel zijn.

Misschien in de maand juni? Groepsfoto lijkt me ook harstikke leuk, een dikke buiken foto! :-)

Met mij gaat het goed. Heb nog bloed laten prikken om te testen op suiker GTT.

Dat viel niet mee, eerst nuchter er naar toe, gelukkig zette manlief me af met fiets en al.

Dan een mier zoet drankje, wel twee bekers drinken en 2 uren in de wachtkamer zitten.

Ik werd helemaal dizzy en moe, was blij dat ik de 2e prik kon halen en mijn krentenbollen kon opeten.

Daarna boodschappen gedaan, maar kreeg toch hoofdpijn en super moe.

Thuis eerst flink gegeten en bijgekomen en toch met moeite beetje gewerkt.

26 april tijdens de controle bij de vk, krijgen we de uitslag.

Ik ben de laatste dagen niet veel geweest, heb het zo druk gehad met werk.

Vandaag heel veel afgerond, morgen ga ik namelijk met vakantie!!! :-)

Ik heb er erg veel zin in. We gaan naar Engeland, maar Manchester, eerst naar een vriendin van mij en dan naar mijn broertje.

We gaan ook naar een concert van André Rieu en lekker shoppen uiteraard bij Primark!

We komen 24 april weer terug.

Iedereen heel veel succes met de echo´s die nog komen gaan.

Geniet van het mooie weer en fijne pasen!

Liefs Roossie

Geplaatst

Dag meiden, ik kom even buurten als jullie het niet erg vinden. Leuk om te lezen dat Babyboom weer van start gaat, en dat er een paar BN'ers-to-be op dit forum zitten ;-) Ik heb gelijk bij de blogs gekeken maar kon er nog niet achter komen wie wie is. Ik hou het in de gaten, en anders pb ik nog wel als ik het écht niet meer uithoud.

Even een vraag, want in het septemberforum zijn de meesten nog niet zo ver: wie heeft er goede ervaringen met een pretechobureau in ZH (liefst Leiden e.o.)? Ik zie natuurlijk zelf ook wel diverse bureaus als ik op het web zoek, maar als een 'bekende' ervaringsdeskundige er iets over kan zeggen dat is dat nog beter.

Geplaatst

Roosie heel veel plezier op vakantie!!!!!!

Wij vertrekken vanmiddag ook voor een weekendje weg, heerlijk nog even samen. Waarschijnlijk voor het laatst met zijn 2tjes.... Dus dubbel genieten!!!!!

Geplaatst

Hoi hoi,

Wat een gedoe dat suikerprikken. Ik dacht dat ze dat via een speldenknopje in je vinger konden achterhalen. Moet iedereen dat op deze manier doen Roossie? Wat mij betreft is Juni perfect en denk dat iedereen dan wel weer terug is van vakantie ;-) Veel plezier vakantiegangers...

Zelf weet ik ook niet wie die beroemde M&M schoonheden zijn maar daar komen we dan wel achter op de Teaparty. Wat een giller!!

Kim wens je veel sterkte meid...en iedereen een fijn weekend!!

Ps. Ik ben sinds weken maagzuurloos vandaag doordat ik gisterenavond laat zat te bijten op een split ijsje. Heerlijk!!

Geplaatst

hoi dames

hier even snel een berichtje van mij

Roosie inderdaad echt supersmerig he dat drankje, ik heb die test nu 2x gedaan, 1x met 12 weken en 1x met 21 weken, bij mij alles goed, gelukkig had ik geen last van bijwerkingen zoals jij, rot hoor. Geniet van jullie vakantie!!

hier gaat het even wat minder, dwz met de kleine gaat alles super maar de baamoederhals is wat verkort tov de vorige keer, de gyn is verder positief, de baarmoedermond zit goed dicht, er is geen spanning, geen last van harde buiken, geen bloedverlies, het is een eenling en ik heb de cerclage maar dat neemt niet weg dat de schrik er bij ons behoorlijk in zit!

Maar men kan nu niets verder doen, ook een ziekenhuisopname brengt niets. Ik moet het rustig aan blijven doen (maar deed ik al).

Echt ik zal zooooo blij zijn als ik tenminste 24 weken ben dat ze als er iets loos is men tenminste iets kan ondernemen.....

Sandra, veel plezier dit weekend!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth, ik kan me je zorgen indenken hoor. Dat kindje, daar leef je nu voor, is bij mij ook zo.............

We zijn er nog niet helemaal uit, maar ik denk niet dat ik een vwp laat doen. Heb er toen ook al niet aan gewild. Wat er ook is, hij is zoooooooo welkom!

Ik heb echt een aantal rotdagen gehad, maar nu gaat het gelukkig wel weer. Mijn gevoel zegt dat alles goed is, en wat wordt er gezegd over dat moeders instinct.

Nog een paar weken en dan gaan we verhuizen, kan ik eindelijk met het kamertje beginnen. Daar heb ik zo'n zin in.

Meiden die op vakantie gaan, geniet er lekker van! Heerlijk.

x

Geplaatst

Kim wat fijn dat je op je eigen gevoel afgaat. Dat hoor je idd wel vaker, moeder instinct. Het zal vast op de achtergrond blijven sluimeren tot je beter bericht hebt straks.

Lekker op het kamertje richten!!!! Is zo leuk om te doen. Weet je al welk thema jullie gaan doen??? Of welke kleurtjes??? Gelukkig ook iets positiefs in het vooruitzicht.

Mijn man belt net met de mededeling dat hij nog niet weet of hij eerder wegkan, ik heb net hier thuis al zonder stroom gezeten 10 minuten maar op de fabriek waar hij werkt liggen een heleboel fabriekjes nu plat...... Het hotel maar even gebelt dat we wel komen maar nog niet helemaal zeker is of het ook voor 18 uur gaat zijn..... Nu maar hopen dat dit niet het begin is van een weekend met probleempjes......

Geplaatst

@ babeth jeetje de schrik zal er bij jullie behoorlijk inzitten. hoop dat jullie meissie gewoon mooi wil blijven zitten en met dit termijn is het helaas allees afwachten en hopen dat het goed blijft gaan.

@ kim dat is zeker niet wat je verwacht te horen bij een 20-weken echo. gelukkig kan het nog alle kanten uit dus zeker ook de goede. moeilijk wel of geen vwp. zelf zou ik het niet doen. wat je zegt het kindje is zoiezo welkom. en met een vwp heb je toen weer meer kans op complicaties. ik hoop dat je over 7 weken beter nieuws krijgt. sterkte met het afwachten en met julllie moeilijke keuze.

HIer een weekje vakantie gehad dus weer even bijgekomen al voel ik me alweer moe! hihi. ben echt aan verlof toe. gelukkig duurt het nog 10 weekje en heb ik ook nog 2 weken tussendoor vakantie en hoef ik de laatste week maar 2 diensten te draaien. dus het aftellen kan beginnen.

geniet van het mooie weer allemaal!!

dikke knuffel sky

Geplaatst

Weekendje weg was heerlijk. Lekker gezellig geweest en ook nog foamplaatjes van Whiney de Pooh gekocht voor op de meubels en de muren voor de babykamer. Die moet alleen nog even een likje verf gespoten krijgen op de muur en plafond, vouwgordijntje ophangen, vloerbedekking of zijl op de vloer en dan inrichten!!! Hopelijk gaat ie er snel mee verder. Wil mijn plaatjes gaan plakken.

Kim hoe gaat het met jullie??? Kun je al weer een beetje genieten???

Sky lekker he, aftellen naar je verlof. Ik hoef ook nog maar 12 weekjes paar uurtjes te klussen op het werk en dan lekker niets meer tot begin november ongeveer. Kijk er ook al heel erg naar uit.

Loes hoe doet jullie koningskoppel het???

Babeth je kan nu lekker in de tuin genieten en rusten!!!! het weer werkt mee.

Geplaatst

Hallo!

Ik denk dat iedereen lekker aan het genieten is van het weer! Wat is het hier rustig!

Ha Sandra, met het koningskoppel gaat het goed hoor! Leven genoeg laten we zo zeggen. Met het broedmachientje gaat het iets minder. Ik ben vd week echt teruggefloten door mijn lichaam dat het teveel word, al heb ik het idee dat ik al niets meer doe!! Had hele vervelende harde buiken en krampen die om de paar minuten terugkwamen. Ik raakte vet in paniek natuurlijk! Mijn man boos op me dat ik teveel had gedaan, wat had ik nou gedaan die dag, niets, ja, alleen even naar de stad voor stof om een jurk te maken voor mezelf. Wel stond ik in de stad en had eigenlijk al het idee, dit had ik niet moeten doen maar komop, even door, dat gaan we zo weer lekker naar huis!

Ik zou de volgende dag nog een paar uurtjes werken. Maar na het avondeten barrstte dus de bom, ik ben op bed gaan liggen, hen mijn hubbie ondertussen mijn werk gebeld dat ik niet kom omdat het niet gaat, wist ik dus niets vanaf.... Hij zei het toen ik weer een beetje gekalmeerd was. Nu achteraf heeft hij natuurlijk gelijk en moet ik het echt op standje 0 zetten mijn gedrevenheid, maar ik was wel even vet boos enzo. Ook op mezelf hoor, dat ik t idee heb dat mijn lichaam me in de steek laat enzo... Maar nu kan ik het relativeren en ik doe heb t gisteren echt heel rustig aan gedaan en ik m ket zeggen dat het wel scheelt ja, minder harde buiken en ik kon ook ietsje beter slapen vannacht. Vandaag overdag ook heel rustig en dat ging gied. Nu vanavond vanaf uur of vijf weer mis. Eerst ruzie met mijn jongens om iets, toen gauw dat eten op tafel gemikt want ze moesten naar de voetbaltraining om half zeven.( Mannetje is er niet vanwege uitje van zijn werk) Toen naar detraining gelopen en de was afgehaald en de kids meehelpen om onder de douche te gaan, althans, beetje begeleiden, dan merk ik dat ik weer een aantal harde buiken heb die ik gisteren niet had, dus ECHT heel rustig aan doen!! GRRRR!!!!

Nu heeft mijn mams vanmiddag een poppenhuis gebracht wat ze bij elkaar heeft gespaard, allerlei onderdelen die je zelf moet maken. Echt schattig! Voor de kleine meid als ze wat groter is. Ze zei; maak jij het maar dan heb je wat te doen en ga je geen dingen doen diie niet meer mogen!!

Dus ja....ik vind deze zwangerschap echt wel heel zwaar moet ik zeggen,maarhja we weten allemaal waar we het voor doen toch?

Zondagavond zijn we nog even naar vrienden geweest die sinds 22 maart een tweeling hebben, ook een jongen en een meisje. Zo lief en schattig!!! Mijn kinderen waren er helemaal dol op en waren niet bij Fien en Teun weg te slaan! Dat belooft wel wat! Ze zeggne ook steeds: Ik kan niet wachten tot ze uitkomen!! Ha ha! alsof je het over een paar kuikentjes heb!!

Ik ga maar weer eens televisie staren, tot gauw iedereen en geniet nog even van dit lekkere weer!!

Liefs Marloes

Geplaatst

Ja ken het gevoel van dat je lichaam je in de steek laat. Ik zit al thuis vanaf 13 weken zwangerschap en in het begin was het heel moeilijk te verkroppen. Nu was ik eindelijk zwanger en ging het nog niet van een leien dakje, maar na een aantal weken heb ik me er toch maar bij neergelegt en het ging stukken beter.

Nu niet echt meer want krijg steeds meer last van mijn rug, ook als ik niks doe...

Gelukkig gaat het met je kindjes goed en dat is het allerbelangrijkste toch? Ik houd mezelf maar voor dat het tijdelijk is en idd voor een goed doel.

Ik begin me nu aan mezelf te irriteren, heb de kleine nu al voor de 3e dag stukken minder gevoeld dan ik zou willen en wordt gek van mezelf. Stond gisteren gewoon bijna te janken toen ik weer een kleine beweging voelde. Waarschijnlijk is de baarmoeder wat omhoog gegroeid nu, voel ook weer bandenpijn van het oprekken, dus de bekende plekje van bewegen zullen ook wel veranderd zijn. Komt gewoon helemaal goed, maar wordt soms echt gek van mezelf. De kleine zal wel denken, wat heb ik toch een rare mama hihi.

Vandaag komt schoonmoeders weer poetsen, mijn beddegoed ligt al in de wasmachine en de kamers zijn aan het luchten. Heerlijk weer in een schoon bedje vanaaf.

Van het weekend komen mijn ouders paar dagen logeren, gezellig.

En uiterlijk eind volgende week zijn de kamermuren en plafond gespoten en kunnen we op zoek naar een goedkoop stuk vloerbedekking voor die paar maandjes dat we er nog zitten als de kleine er is. Er gaan geruchten op dat het wel eens September kan worden dat we de sleutel krijgen van onze nieuwbouw IEKS!!! We zullen zien hoe het dan gaat lopen. Niet teveel vooruitplannen maar.....

Geplaatst

Hoi meiden

Kim hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat jullie een beetje rust hebben gevonden bij jullie besluit en idd je moederinstinct is betrouwbaar meid!

Ow de kleine is druk aan het gymen.....merken jullie ook een ritme?ik voel haR in de ochtend en later In de avond echt veel en tussendoor af en toe ...

Lies logisch dat je geschrokken bent! Maar echt je rust nemen maar dat weet je wel, wT Sandra zegt, er komt een moment dat je dat wel kunt accepteren hoor, take care!

Sandra gezellig dat je ouders komen en de boel dadelijk Boven ook klaar is. , al is het maar voor een paar maanden.

Hier alles zijn gangetje, mijn man en ik tellen de dagen af tot tenminste 2de paasdag, dan zijn we 24 weken en 26-4 weer een controle + cervixmeting ....

Liefs Babeth

Geplaatst

Hoi meiden,

Allereerst wat een geweldig weer is het toch word er echt helemaal vrolijk van. Heerlijk gewoon doet een mens goed hahaha.

@ Kim; hoe is het nu met je meis? Moederinstinct is toch wel het sterkste wat je kunt voelen als moeder zijnde. Het komt goed meis blijf vertrouwen houden en vertrouw je eigen instinct.

@ Sandra; wat gezellig dat je ouders lekker langskomen ook weer wat afleiding en lekker dat het kamertje dadelijk klaar is al is het maar voor eventjes.

@ Loes; doe je rustig aan meis het is moeilijk om het rustiger aan te doen en het te accepteren maar het is niet blijvende aard.

@ Babeth; wat fijn om te horen dat alles bij jullie je gangetje gaat en inderdaad het is toch ook wel weer een fijn gevoel om die 24 weken te halen en ze wellicht meer voor de kleintjes kunnen doen mogen ze zich aandienen waar we niet vanuit gaan natuurlijk.

Hier gaat alles een beetje met ups en downs. Ben af en toe heel erg duizelig en duurt soms wel uren voor ik me weer wat beter voel. Bloeddruk was maandag weer iets aan de hoge kant maar kon met van alles te maken hebben zoals het weer, bloedvaten die wijder staan en dan dat mijn lichaam nog harder bloed moet pompen voor zowel mij als naar de kleine. Ik begin nu ook langzaam aan m'n heupen steeds meer te voelen vooral 's morgens als ik wakker wordt dan doet het erg zeer en als ik erg druk ben geweest. Dus moest ook van de VK een stapje terugdoen met tillen. Dus dat advies ga ik dan maar ten goede nemen. Verder voel ik ons meisje echt heel erg goed inderdaad 's morgens als ik wakker wordt en 's avonds als ik in bed lig. Gisteren lagen we tv te kijken en mijn man die gilt ineens aaah Nat je buik gaat helemaal op en neer. Schrok me dood en inderdaad je zag haar gewoon bewegen wat een heerlijk gezicht om te zien. Ik voel me zo gezegend en trots met en op haar en ik kan niet wachten om haar straks in me armen te houden. Nu nog hopen dat met 32 weken alles goed is en er geen afwijking meer bij haar te zien is maar goed ik heb ook rust het is niks ernstigs en kan met antibiotica verholpen worden. Nou meiden ik ga nog ff een was ophangen en even wat eten voor ik weer duizelig wordt. Hopelijk gaat het met iedereen lekker en geniet iedereen met volle teugen van de zwangerschap en het heerlijke weer.

Liefs,

Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden