Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee niks gekocht. Ik zocht een mooi kandelaar. Stond in krantje. Al uitverkocht. Heb ik altijd!!

Moet natuurlijk om 9u al voor de deur gaan liggen.

Ik kom vandaag nog wel weer, nu ff visite ontvangen.

Dan lees ik alles even terug.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

uhmmm ja volgens mij wel komt ergens rechts te staan.Zal ik anders eens kijken of ik de naam aan kan passen???Weet je een leuke naam??? Had ivf-moeders genomen omdat dat wel bij het forum paste!

Maar snap je punt!!

Geplaatst

Ja maar er is geen link naar deze site dus dan kan het wel en zolang iemand zich niet aanmeld kunnen ze toch niks zien

Maar het is een idee een andere naam ik zal eens nadenken

Geplaatst

Heb de hyves ook zo gemaakt dat hij niet vindbaar is met de zoek optie.

Gesloten is voor niet leden.Dus kom maar op met de polls en de berichtjes hihi

Geplaatst

Ik wil me ook aanmelden voor het forum genootjes hyves.

Heb gevraagd of ik lid kan worden, maar zag toen ineens dat mijn vriend zijn hyves nog aan staat. Oeps!!!! hihi

Ga het nu even proberen met die van mij haha. Ik ben die met die roze bril.

Zorg er maar voor dat Arjen (mijn vriend) niet bij de hyves komt, die vind al dat gekwebbel maar niks.

Geplaatst

Heee Meezie!!

Ik dacht al wat leuk een man in ons midden!!

En daarna kwam er idd iemand met een roze bril vandaan!!

Wat leuk!!!!Vind het zo grappig!!!Anders moet je Arjen afmelden of moet ik hem afmelden???

Of vind ie het wel leuk om zo tussen al die vrouwen in te staan ;)

Geplaatst

Hardlopen was heerlijk, doe het nog niet zo lang, maar het was voor mij (en de hond) de ideale uitlaatklep na een stressvolle/spannende/verdrietige periode en een goede manier om de wachtmaanden te overbruggen.

Daarna helaas niet op de bank gaan zitten. Ik moest aan de bak, we hebben een eigen restaurant waar ik ook regelmatig werk en we hadden vanmiddag een groepje zitten.

Nu even wachten tot de eerste gasten komen en kan dus even snel op het forum kijken.

Vanavond hopenlijk optijd klaar, want morgen weer om half 6 mijn bed uit om weer om half 8 op mijn eigen werk te zijn.

Al die diertjes zijn inderdaad erg gezellig, mijn vriend had een hond en een kat en ik was de trotse bezitter van twee dikke katers dus dan heb je ineens een huis vol. Maar in periode van dipjes is er altijd wel een die met je wil kroelen

Ik meld hem wel af, geloof niet dat hij veel met zijn hyves doet.

Geplaatst

Het word wel gezellig druk al.

Jeetje wij gaan binnenkort naar Valkenburg met mijn vriendinnen en aanhang en nu is er 1 vriendin wat te laat vrij heeft gevraagd (zij zou het ook samen met mij organiseren maar achteraf sta ik er alleen voor) en dus nu geen vrij heeft nu heb ik haar namens de ons allemaal gevraagd of dat het dan erg was dat wij dan vast s´morgens vertrekken en dat zij dan na komen. Krijg ik me toch een mail terug niet normaal of dat ik wel niet dacht wie ik was wij h°gingen maar mooi zonder hen en ze vond het wel goed allemaal met ons. Volgens haar liep ik vooruit op de zaken omdat ze misschien toch vrij kreeg en ze keek wel of dat zij nog wel gingen of niet.

Ik zit er gewoon van te huilen want ik probeer het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken zodat iedereen tevreden is en dan krijg je zo´n boos mailtje. Niemand hoeft ook maar ergens achteraan terwijl we het samen zouden doen. Ik heb bij haar ook 3 weken moeten wachten op het geld terwijl het wel van mijn rekening afgehaald werd en nou is het niet erg als ik het een keer moet voorschieten maar als er dan vervolgens allerlei smoesjes komen over waarom het geld er niet is weet ik het ook niet meer. Ik heb het uiteindelijk 3 weken later gekregen en nu dit weer ik weet even niet meer wat ik hier nu weer mee moet.

Sorry ik moest even mijn hart luchten.

Geplaatst

Ik heb niet helemaal terug gelezen zoveel geschreven over HYVES hahahha!!

Ik meld me zo aan op de andere forum genootjes hyves. Goeie naam Bianca!

Kun je van maken wat je wilt.

Maris wat een rot situatie. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom die vriendin zo n reactie geeft. Het lijkt me een hele logische redenering. En goed bedoeld dat jullie dan vast gaan. Jij kan toch ook niet weten of ze nog wel vrij krijgt. En zo wel dan gaat ze ook gelijk mee. Nu heb je er vast geen fijn gevoel bij. En dan net nu als jullie gezellig weg zouden gaan.

Ik ben soms heel resoluut in die dingen. Houd de eer aan jezelf want je doet niks verkeerd. Hoe reageren de anderen dan?

Je hart luchten mag altijd!!Wel lastig idd

Zo de lasagna staat in de oven,jammie!

Beetje later eten. Net zitten knabbelen aan chips en nootjes.

Meezie een restaurant en eigen baan. Druk druk lijkt me dat.

Geplaatst

Dank je Marlijnne. Mijn vriend zegt ook net je moet gewoon doen wat de meesten willen maar dan heb je als gevolg dat zij niet mee gaan en dat wil ik ook weer niet. Dus ik ga haar maar bellen dat we wel afwachten of ze vrij is en anders dat we maar wachten tot ze klaar met werken is. Kijken wat ze dan zegt.

Haha wij hebben ook net pas het eten op want mijn vriend is er net weer we hebben maar lekker even een patatje gehaald moet zo af en toe kunnen vind ik.

Meezie inderdaad erg druk met een eigen restaurant en een andere baan lijkt me. Werk ze.

Geplaatst

Druk is het zeker, maar werk maar drie daagjes op het kinderdagverblijf, dus op die manier is het goed te combineren.

Ik ga nu echt aan het werk, heb de eerst gasten al zitten dus zet de pc nu maar even uit.

eet smakelijk allemaal!!

Geplaatst

O maris wat een vervelende situatie!!

Vind haar reactie een beetje apart.Zei moet toch zelf ook wel door hebben dat als je met meerdere mensen gaat zei niet kan verwachten dat iedereen wacht op haar?

Ze heeft immers haar verlof zelf te laat aangevraagd.

Maar goed ik begrijp je helemaal ik heb de zelfde situatie gehad een maand geleden.

Je probeert het voor iedereen goed te doen maar helaas zal dat nooit lukken.

Hopelijk laat ze jullie s ochtends gaan dat zei later op de dag naar Limburg toe komt.Zodat het toch nog een gezellig weekendje word!

Hmmmm patatekes!!Moet soms kunnen hoor!!!

Marlijnne, Ik had geen idee welke naam ik hem dan moest geven dus dit kwam even zo snel naar boven kunnen hem altijd nog veranderen!!

Jose gaat vanavond of morgen ook eens aan de slag op deze hyves pagina!

Grappig toch om al die koppies te zien!!

Lasagna hmmmmm mijn lievelings eten!!Neem je een portie voor mij ;)

Ik had een gerecht van bertollie gemaakt pasta,kip,champignons tomaatjes en bospaddestoelen saus.

Nou dat was me toch smerig!!Ging rechtstreeks de prullenbak in :( Reden we naar de snackbar zitten er 15 mensen.

De me vriend heeft maar een uitsmijter gebakken en ik moet nog even kijken een boterham ofzo.

Hij wilde niet wachten vond het te druk!

@Meezie Wat fijn dat je dan alles even van je af kan rennen!!!Wat gezellig

dat je dan saampjes met je hond gaat!!Kon die je een beetje bij houden ;)

Wat voor restaurant hebben jullie?

Heb jij 2 banen?Druk bezig bijtje!

Geplaatst

Ja dat is ook zo je kunt niet altijd iedereen tevreden stellen. We wachten gewoon af.

Mijn woede is ook wel weer een beetje bekoelt ik laat het even zo en dan kijken we het wel even aan.

Haha daarom bel ik altijd van te voren naar de snackbar zodat ik niet zo lang hoef te wachten.

Ik heb net even via mijn vriend zijn hyves gekeken en het forum hyves is niet te zien voor een ander ook niet via mijn pagina dus we zijn mooi helemaal afgeschermt.

Bianca en Jose mijn complimenten dat jullie dat regelen.

Geplaatst

whaha hebben hem nu een beetje tegoed afgeschermd!!Je kan hem alleen nog maar vinden als je het in de zoekbalk intoets ( forummaatjes)

Hij is nergens te vinden in je hyves!!Schrok me rot dacht heb ik hem verwijderd hahahaa.

Geplaatst

Bianca helemaal op de lasagne.....;-)

Moest wel lachen dat je dacht dat ik blond was haha

Ik heb me ook aangemeld, ik wacht af tot ik wordt geaccepteerd. Ik kwam via jou hyves daar.

Ik kan hm nu al niet meer vinden.Maar Komt goed!!

Leuk dat jullie ermee bezig gaan!

Goofy laatste pil vandaag!!! En ik duim voor je dat je gelijk verder kan!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden