Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier ook even een rustig weekend hoor!

Ben nog aan het uitzoeken wat wel en niet gebruikt mag worden, maar dat komt goed!!!

Brandgat op mijn rug is bijna weg met de goede zalf, gelukkig!

Iedereen een goed weekend!!!

Tot gauw maar weer.

Groetjes en -x-

Goofy

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Nou m'n avondje carnaval zit er weer op. Kwam een hoop heksen en engeltjes tegen! Vond t weer ff wennen / inkomen (haha, niet helemaal m'n muzieksmaak!), maar daarna lekker avondje alles van me af kunnen zetten. Voel me vandaag ook gelukkig weer wat beter dan eerder deze week. Heb hopelijk een oplossing gevonden voor het rond krijgen van de dienstlijst en er wordt gelukkig door de meesten goed flexibel op gereageerd (ik ben meewerkend teamleidster op m'n woning, dus het aanhoren van problemen van medewerkers hoort daar helaas een beetje bij. Denk dat ze raar staan te kijken als ik zou zeggen dat ze gewoon eens allemaal moeten ophouden met zeuren hihihi). En manager heeft misschien naar me geluisterd dat ik in april het graag wat rustiger zou willen krijgen als we mogen starten met de behandelingen, want krijg waarschijnlijk wat extra personeel om diensten te laten draaien en dan hoop ik dat ik mooi wat overuren op kan nemen voor mezelf...

Straks een slaapdienst op m'n werk draaien (Goofy, jij vroeg wat dat inhield: eerst paar uur tijd met de bewoners door brengen, dan als zij gaan slapen even rapporteren/ opruimen etc en dan kan ik ook gewoon daar gaan slapen. Nou ja, gewoon - ik slaap altijd erg slecht en licht op m'n werk, maar ja, dat is vannacht misschien wel anders na gisteravond hihi, en dan aansluitend weer 3 uurtjes met de bewoners) en dan richting schoonfamilie...

En voor we het weten is het woensdag en zitten we bij de uroloog! Ben benieuwd!

Meezie - wat apart joh, dat opnieuw invriezen na ontdooien! Wist niet dat dat mogelijk was!

Stiertje- bedankt voor de uitleg. Klinkt wel logisch 6 pogingen die tellen als 1 voor de verzekering ja aangezien je slechts 1 eitje hebt per poging...

Goofy - jeetje klinkt echt heftig, al die allergiën! Heb je daar al die jaren dan al last van gehad, of is dat iets wat op latere leeftijd is gekomen?

Marlijn - rustig weekend kan ook erg lekker zijn :-). Alleen niet leuk dat je lief moet werken, wat doet tie?

Maris - nog druk met alle visite? Morgen even een rustig daagje en dan weer werken?

Liedje - hoe gaat het met jou?

Meiden, allemaal fijn weekend!

Geplaatst

Hey

ink fijn dat jeje weer even wat beter voelt en gisteravond lekker even alles van je af hebt kunnen zetten. Ik kan me wel voorstellen van je werk. Als je inderdaad een verantwoordelijke functie hebt dan kun je idd niet zeggen,rot allemaal even op. Wat zou dat fijn zijn als je dat af en toe kon.

Wel fijn dat je het ws wat rustiger krijgt als je weer gaat beginnen. Denken ze toch een beetje mee...

Want erg vervelend als je daar ook nog eens stress van krijgt.

Ik weet wel na de laatste keer dat ik me gewoon ziek meld in de wacht weken. Ik heb toen onder enorme druk gestaan op mijn werk. En iedereen wilde alles weten. Mag altijd,maar werd er helemaal simpel van!

Mijn lief is filiaal(rayon)manager van een winkel,ook erg verantwoordelijke baan(aanspreekpunt) alles regelen etc etc. En moet idd dan ook op zaterdag werken.Morgen is het koopzondag,maar dat hoeft hij niet.(Heeeel soms) Ook omdat hij doordeweeks regelmatig vergaderingen etc heeft.

Ga nu even de kippensoep verder klaar maken,

fijne avond iedereen!!

Geplaatst

Zo dames de laatste visite is net weg dus nu heb ik even de tijd om te reageren haha.

Bedankt voor de felicitaties allemaal we hebben het erg gezellig gehad.

Goofy jeetje wat een allergieen ik hoop dat er iets op gevonden word dat je het een beetje dragelijk hebt. Sterkte ermee.

Marlijnne ik heb met de wachtweken ook nooit gewerkt. Ik werkte de eerste behandeling nog bij mijn vorige werkgever en er werd nergens rekening mee gehouden en toen heb ik besloten me ziek te melden. Toen kreeg ik me toch een uitbrander niet normaal. Mijn vriend en mijn moeder hebben toen ook gezorgd dat ik naar de huisarts zou gaan want ik was compleet ingestort en zat er helemaal doorheen die mensen hebben nooit ergens begrip voor getoond bij mij en dat brak mij op.

Ik moet wel zeggen dat de werkgever wat ik nu heb wel meer begrip heeft tot nu toe maar ik ben een beetje huiverig daarvoor geworden wat ww betreft omdat ik niet weet in hoeverre ze er dan rekening mee gaan houden maardat gaan we zien in april anders meld ik mij gewoon weer ziek.

Ink gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Mooi dat je de carnaval leuk hebt gevonden.

Wij hebben vanmiddag net de nichtjes de optocht hier gekeken was weer leuk haha.

Stiertje ik ken dat met dat dieten hier gaat het ook niet zo. Ik ben wel 2kg kwijt in de afgelopen 2 weken maar een kg per week is mij te weinig en dan komen de feestjes er weer tussen dan heeft het bij mij toch geen nut, want om nu een gebakje af te slaan vind ik ook zonde haha.

Meezie jeetje wat een verhaal ik duim dat je cryo´s goed zijn.

Iedereen een fijn weekend.

Geplaatst

@ Marlijnne, heb je kunnen genieten van je rustige dagje en het bezoek 's avonds? Ik had het heerlijk rustig. 's Avonds hadden wij ook visite van een stel. Zij is 22 weken zwanger en daar werd natuurlijk veel over gesproken. Zij weten niets van onze situatie. Dat vind ik moeilijk om nu te vertellen. Dan gaan ze zich misschien van ons terugtrekken of houden ze hun mond en dat zou ik nog erger vinden.

@ Ink, dat lijkt me best wel zwaar zo'n slaapdienst. Ben je daar dan alleen of met zijn 2-en? Ben benieuwd hoe het bij de uroloog gaat voor jullie. Succes alvast.

@ Maris, lastig idd dat lekkers wat je dan in huis hebt en dan ook even moet voorproeven en mee moet eten. Meid geniet er maar van hoor! Morgen weer een dag om te minderen en 2 kg is best goed hoor. Je kan beter iets minder snel gaan, dan blijven deze kilo's er ook af. Ga je te snel dan gaat je lichaam op slot en lukt het helemaal niet meer. Je stofwisseling gaat dan verkeerd, noem maar op. Dus vanuit hier: Ik ben trots op je. 2 kilo is GOED!

Ink, wat fijn voor je dat ze op je werk rekening willen gaan houden met je toekomstplannen! Heel belangrijk dat je geen stress hebt van je werk tijdens deze o zo zware en spannende weken.

Bij mij op het werk zijn ze voor de 1ste behandeling in het begin nogal moeizaam geweest. Ik moest dan naar het ziekenhuis tijdens de periode dat ik clomid gebruikte om de eisprong te volgen. Nou, nou wat een moeite om vrij te krijgen. De opmerkingen van kan het niet op je vrije dag, op vrijdag of aan het eind van de dag. Nee, dat gaat nou net niet met die medicatie. Dat is heel nauwgezet. Ze begrepen er echt niets van. Ook was het ziekenhuis net om de deur van waar ik werk. (zo´n 20 auto-minuten) Nu ben ik vorig jaar mei en juni 12 keer op en neer naar het huidige ziekenhuis (Radboud Nijmegen) gemoeten (2 a 3 auto-uren), nou toen hadden ze het niet meer. Ik moest hele dagen vrij nemen. Gelukkig viel het laaste stukje van de follikelmetingen in mijn vakantie. De punctie was toen op donderdag en maandag moest ik weer gaan werken. Ik liep krom van de pijn. Mijn stuitje was gekneusd doordat mijn linker eierstok niet te vinden was bij de punctie. Ze hebben met 70 kg op mijn buik staan duwen met de punctie. Niemand van de werkvloer wist wat ik had ondergaan, alleen mijn leidinggevende. Ik heb dus verteld dat ik van de trap was gevallen. Wat moet je anders. Dit doe ik dus niet meer met deze behandeling. De gehele werkvloer is op de hoogte en weet wanneer we ongeveer weer moeten. Ze geven me groot gelijk en gunnen me de ruimte. Ik heb nu ook een andere leidinggevende en die is ook zwanger en dat scheel ook wel iets. Maar goed, het blijft moeilijk. Ik probeer weer vakantie op te nemen in de laatste spuitdagen en met de punctie. Hopelijk hebben we nu wel een terugplaatsing en WW. Hoe dan verder dat weet ik niet, maar dat ik het rustiger aan moet doen dan de vorige keer is een feit!

Nou meiden, toch weer een lang verhaal van mij. Wel lekker om het allemaal eens op te schrijven. Dat het ik niet altijd gedaan. Maar goed.

Fijne zondag en tot gauw!!!

Goofy

Geplaatst

Dank je wel Goofy 2 kg is altijd beter als niks haha maar ja inderdaad langzaam is beter als snel.

Wat kunnen ze soms toch ook hard zijn op het werk ik hoop dat je de volgende poging wel begrip en steun krijgt want dat is wel heel erg belangrijk ik weet er alles van en anders als je geen vrij kan krijgen of ze doen moeilijk meld je je gewoon ziek er staat te veel op het spel en is te belangrijk om niet aan jezelf te denken.

Hoe is het met de andere dames?

Fijne zondag allemaal

Geplaatst

Hey Dames,

Hier een rustig weekend. Vandaag heerlijk in het bos gewandeld en van het mooie weer genoten. Wat kan een mens dat soms goed doen. Nu uitgeteld op de bank;-)

Goofy:ontzettend moeilijk als dat stel een kindje krijgt. Mijn beste vriendin is zwanger. Zo moeilijk mee. Die weet dan wel van onze situatie. Krijgen wel veel steun en begrip,maar als ik dan weer alleen ben, zo boos word ik dan. Ik gun het ze van harte,maar doet pijn!!

Jeetje idd kunnen ze keihard zijn op je werk. Al die moeite...en dan ook nog uit leggen waarom dat niet op je vrije dag kan. Heb je toch geen zin in. Gewoon ziek melden.

Op mijn werk ook veel gestreden en toen een heel verhaal onder zijn neus gelegd. Ik zal is kijken of ik die nog kan vinden. Laat ik hm wel zien.

Mari: verjaardag achter de rug en appeltaart op?';-)

in april cryoos ? Doen ze dat met medicatie bij jou?

Met de rest ook alles ok.....

Groetjes....

Geplaatst

marlijnne ja dat kan een mens heel erg goed doen heerlijk vind ik dat even het bos in met onze hondjes.

Hier zit inderdaad de verjaardag er weer op.

Nee de cryotp moet in eigen cyclus vind ik persoonlijk ook niet zo erg, maar aangezien we nooit eerder cryo's hebben gehad ben ik benieuwd wat ons te wachten staat.

Zo zit het weekend er al weer op morgen weer aan het werk ik was alleen bang vanavond dat ik griep zou krijgen ik had het zo koud en had weer diarree (maar dat is normaal) en heel erg veel buikkrampen maar het is nu weer afgezakt dus hopen dat het goed blijft gaan.

Geplaatst

Hier even niet zulk goed nieuws...

Heb vorige week te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd. Dat betekent dus dat ik per 1 mei geen baan meer heb. We gaan de eerste weken van mei op vakantie en daarna begint de ICSI. Lulliger kan dit moment dus niet vallen...

Ben boos en verdrietig, en ik kan er gewoon weinig mee...

Zal dus eventjes niet heel veel aanwezig zijn, tot ik het voor mezelf even iets meer op orde heb...

Geplaatst

Hey Liedje! Wat een $^%&^%* nieuws zeg! Zat het er al aan te komen of kwam t onverwachts? En nu? Jeetje wat een timing ook zeg!

Ik lees dat veel van jullie je ziek melden / vrij nemen tijdens de wachtweken? Maar dan mag je in principe wel gewoon alles toch? Ik hoop dat ik wel door kan werken, want het idee alleen al dat er nog een zieke binnen het team bij zou komen, zou er denk ik wel eens voor kunnen zorgen dat de woning op z'n gat komt te liggen! Ik heb vandaag geprobeerd een rooster voor de maand mei te maken, maar wordt echt onmogelijk! En heb het al aangekaart bij de manager, maar zolang de zieken op m'n kostenplaats drukken, mag ik niemand anders aan nemen!!! Maar ja, ze zou mee gaan kijken naar mogelijkheden binnen de sector, dus ik moet t maar ff afwachten...

Geplaatst

liedje wat ontzettend kl*te zeg. Heb je daar ook nog stress van.

Neem de tijd als je even tot jezelf wil komen.

Probeer fris aan de icsi te beginnen, dat is wat jullie graag willen.

En je mag hier altijd je ei kwijt!!

Vandaag arts geweest over hoe nu verder de volgende keer. Wat ik al eerder zei is er geen aanwijsbare oorzaak. Arts had wel ideeën. Tweelingzwangersch, baarmoedermond etc etc. er wordt niet echt een stempel opgedrukt.

Je hebt natuurlijk altijd de theorie en praktijk. Voor het 1 had je eerst weeën moeten hebben voor het ander is vaak eerst bloedverlies. In de praktijk wil het nog weleens anders uit wijzen. De arts voorziet eigenlijk weinig problemen voor de volgende keer. Je weet natuurlijk nooit,maar wel fijn om te horen.Als we willen mogen we gelijk een cerclage laten inbrengen,maar zei geeft als advies dit niet te doen. Ze gaat vanaf 16 weken 1x per week de baarmoedermond meten en als het iets wijzigt doet ze gelijk een cerclage. Ook gevraagd hoe snel dat kan gaan etc. En ze zei ook, als je het niet vertrouwd kom je elke dag even.

Het gaat er ons om dat we vertrouwen hebben in de artsen en het ws op deze manier gaan doen. Het voelde goed en het was een ontzettend lief mens.

Ook krijg ik injecties. Die zijn erg pijnlijk aldus arts.

Was wel weer wat van slag, weer hele middag zh.

Dit was even mijn update, owja ze vertelde nog wel vandaar dit behandelplan dat fleur een lichte longontsteking had en dit komt ws omdat ik al met ontsluiting rond liep! Dit is niet de oorzaak van de vroeg geboorte.Dit is ontstaan door ontsluiting en dus een opening naar het kindje. Het was heeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht aldus arts.

Als een infectie wel de oorzaak was had je een heel andere behandelplan. Vandaar nu ook goed meten van de cervix.

Owwww ik ben nooit echt kort van stof haahha,maar wilde het wel even met jullie delen.

We proberen vertrouwen te houden dat we in de toekomst een mooi wondertje weer in onze armen mogen sluiten en dit keer er voor mogen gaan zorgen.

Het was weer een mooie zonnige dag.

Morgen naar werk even een werkbespreking bijwonen!

ink, je mag zeker alles doen. Ik voelde me al niet helemaal top en dan ook nog stress van werk dat ik dacht: nu denk ik aan mezelf. Vandaar.

En misschien ook het werk wat ik doe.

Mari : niet ziek geworden?

Lfs,MArlijn

Geplaatst

Liedje jeetje wat een k#%_%#t bericht ik weet helaas precies hoe dat voelt ik heb vorige jaar tijdens de ww te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. Ik zat op dat moment in de ziektewet al een poosje maar het voelde als een trap na. Ik was namelijk al een tijdje overspannen.

Ik heb ook even flink gebaald maar je moet maar zo zien je hebt nu wel alle tijd en aandacht voor de behandeling en dat kan ook fijn zijn.

Ga je nog aan het werk dan voor 1 mei of neem je vrij tot die tijd?

Marlijnne nee gelukkig ben ik niet ziek geworden het hikt er elke keer tegen aan en dat is nog vervelender maar ja we wachten af.

Ik ben blij te horen dat jullie een fijn gevoel hebben over gehouden aan het gesprek met de arts. Dat ze nu al een heel plan hebben lijkt me dat ze wel erg met jullie mee leven en dat ze er echt alles aan doen om herhaling te voorkomen.

Jullie gaan vast en zeker eind dit jaar of begin volgend jaar een prachtig brusje op de wereld zetten.

Ik ga in elk geval heel erg hard duimen dat het gaat lukken.

Ink je mag alles doen er werd mij gezegd de eerste 4 dagen rustig aan te doen en niet zwaar te tillen en niet te vaak te bukken maar daarna mag alles weer. Maar omdat ik toch al in de ziektewet zat was ik bij huis.

Dus ik kan ook niet zeggen hoe het is om te werken met de ww.

Ik moet ook nog kijken hoe ik het nu ga doen hoor mijn werk is meestal niet zwaar maar soms zijn er zware potten wat ik moet tillen en dat ben ik niet van plan gelukkig loopt er personeel genoeg dus kan ik altijd wel iemand om hulp vragen. Ik zie het wel.

Iedereen een fijne avond

Geplaatst

Hey meiden,

Jeetje Liedje toch, wat een k&^%@ bericht. Heel veel sterkte!

@ Marlijnne, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij de arts!

@ Maris, hoop dat je niet ziek wordt, maar wel lastig dat je er steeds tegenaan hikt. Sterkte.

@ Ink, ik heb me nog nooit ziek gemeld tijdens de behandeling. Wel had ik vakantie vanaf de fm's en de punctie. Dat was echt heel toevallig. Wel ben ik na de punctie snel weer gaan werken en dat was niet zo verstandig. Overigens heb ik met mijn baas 50% / 50% afgesproken. Alle tijd die ik besteed om naar het ziekenhuis te gaan mag ik verrekenen. Dit dankzij p&o en mijn eigen brutaliteit. Mijn leidinggevende was hier geen voorstander van maar p&o is de baas en het staat ook nog eens zwart op wit. (hopelijk begrijp je het nog) Gelukkig dat niet al mijn vrije tijd hierin gaat zitten. Je hebt toch ook ontspanning en vakantie nodig. Anders houd je het niet vol.

Ik ga er gauw een eind aan breien, wil Grey's kijken.

Tot later!!

Goofy

Geplaatst

Ow liedje dat is echt zwaar K*T.

Ik moet zeggen dat ze er bij jou op het werk wel flot doorgeven. Bij ons krijgen de meiden het vaak pas een week van tevoren te horen of zelfs nog korter ervoor, echt schandalig!!

Ik hoop voor je dat je gauw een nieuwe baan vind.

Marlijnne fijn dat het gesprek goed is verlopen, maar wel vervelend dat ze geen duidelijkheid kunnen geven over waardoor het komt. Wel prettig dat ze je tijdens een volgende zwangerschap zo goed onder controle houden.

Ink, ik was de week na de punctie toevallig vrij door een sluiting van het bedrijf (tussen kerst en nieuwjaar). Ik had op woensdag de terugplaatsing en de maandag erna moest ik weer aan het werk. Ik vond dat echt heerlijk, thuis ben ik toch veel meer bezig met het wachten. op het werk gaat voor mij de tijd wel sneller. Al werd ik wel veel met mijn neus op de feiten gedrukt met tillen, daar was ik heel allert op, wilde geen enkel risico nemen en liet de kids zoveel mogenlijk zelf klimmen en lopen. Normaal ben ik snel van het tillen (vooral op de verkeerde manier :-( )

Geplaatst

Marlijn - Je schrijft iets over een cerclage? Wat is dat? En wat voor pijnlijke injecties krijg je dan?

Hihi, ik denk telkens al een hoop geleerd te hebben hier, maar dan hoor ik ineens weer wat nieuws! Maar fijn dat je een lieve arts had en er geen problemen worden verwacht voor een volgende keer! Lijkt me best een spannend gesprek wat je hebt gehad!

Mari-vervelend dat je tegen het ziek worden aan zit! Geloof dat we allemaal maar s extra goed voor onszelf moeten zorgen! Massaal uitje naar thermale baden ofzo :-)?! Oh, maar dan zonder de mannen, want daar zijn de warme baden dan weer niet goed voor natuurlijk hihi...

Leuk dat er zoveel geschreven wordt nu hier!

Knuffel ook voor de andere meiden!

Geplaatst

Haha ja dat zou lekker zijn een dagje naar de schoonheids boerderij hier on de buurt gelukkig houd mijn vriend daar ook niet van dus hij mag zeker niet mee

Ik ben ook blij dat het gezellig druk is hier

Geplaatst

ink: dat is een rubber bandje/draadje wat de baarmoeder dicht bind. En die injecties proluton is ter versteviging van de baarmoeder. Dat is het hormoon progesteron wat je tijdens de zwangerschap al meer aanmaakt.

O ik leer hier ook van alles. Ik schreef in het begin al dat ik even over het hoofd had gezien dat het ""icsi""topic" was. Uiteindelijk zitten we allemaal in hetzelfde schuitje,maar daar weet ik weinig van. Dan gelijk maar een vraagje van mijn kant waarom zijn warme baden niet goed voor de man. Zal vast iets met de zaad kwaliteit te maken hebben?

Gezellig is het zeker hier.

schoonheids boerderij dat klinkt leuk

Wat heb je daar voor behandelingen. Lekker rollen in de modder;-) hahaah

Ga zo slapen, fijne dag morgen allemaal!

xxx

Geplaatst

Warmte is niet goed voor de kwaliteit van het zaad net als te strakke broeken of een mobieltje in de broekzak.

en als je zoals ons al weinig hebt is het zo jammer om op die manier er nog minder van te maken.

Haha nee we liggen niet tussen de varkens te rollen

Bij de schoonheidsboerderij gaan we meestal heen voor eerst een gezichtsbehandeling van een uur en daar na in de jaccussi en de sauna en infrarood cabine en heerlijk relaxbedden enz echt een aanrader voor iedereen.

Je kunt daar verder ook alle schoonheidsbehandelingen doen.

Maar goed nu kan het nog en hopelijk vanaf de cryotp niet meer.

Fijne dag allemaal ik ga zo werken.

Geplaatst

Werkze allemaal vandaag!!

Mari: Dat klinkt goed en maak ik ook af en toe gebruik van. Hier noemen ze het alleen anders;-). Is zeker een aanrader.

Lekker een dagje ontspannen. Ik ga over 2 weken met vriendin naar sauna en ook gezichtbehandeling erbij. En daarna hopelijk niet meer. Dat de cryo goed zijn werk moet doen...Ik heb de recepten al meegekregen. Ik gebruik wel medicatie.

Ga zo even op fietsie naar ziekenhuis,voor de verandering weer eens bloedprikken.

GRoetjes!!

Geplaatst

Normala heet het hier ook anders hoor maar toevallig dat dit ook echt op een boerderij is vandaar.

Ga er nog maar even lekker van genieten in de sauna want daarna mag het een aantal maanden niet meer.

Geplaatst

Marlijnne - getsie, dat klinkt best eng, zo'n draadje / rubber bandje! En dat wordt dan weg gehaald op het moment dat je uitgerekend bent ofzo (of net er voor als ze mogen komen)? Vervelend die spuiten ook... Maar ja, als het allemaal helpt, dan is het voor een erg mooi goed doel!

Haha, ik zie het al voor me, zo'n boerderij met een modderbad waar je in mag rollen! Wie weet een mega trekpleister! Soort rasul behandeling hihi!

Net maar ff vriendin gesmsd of er weer s n avondje sauna in zit - door t lezen hier kreeg ik er gelijk zin in...

Ennuh, denk dat ik het risico ook niet zou nemen om nog te gaan als we zwanger zijn, maar ze zeggen dat het na de 1e 3 maanden niet veel kwaad kan, zolang je het maar rustig aan doet, maar lijkt me toch wel eng...

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik kom me aansluiten bij jullie!!!

Wij gaan in Mei beginnen met onze laatste ICSI behandeling!

12 Januari heb ik met 9 weken zwangerschap een miskraam gehad.Na een gesprek met de gyn 3 weken geleden kwamen we er achter dat mijn endometriose weer terug is.

Dus toen was de vraag word het een operatie om ze te verwijderen of word mijn cyclus 3 maanden plat gelegd om aansluitend te starten met de behandeling.

Vandaag het verlossende telefoontje gehad en mijn Cyclus gaat plat.Ze wilden dit 3 maanden doen.

Maar vind het allemaal zo lang duren en na overleg hebben we besloten om mijn cyclus 2 maanden plat te leggen!

Dus mag ik toch een maandje eerder starten.Dus als het goed is mag ik begin Mei van start gaan!!Heb er nu al weer zin in!!!

Nu weet ik eindelijk meer en kan ik er weer naar toe gaan leven :D!!

Geen idee wanneer ze de prik komen zetten die mijn cyclus plat legt maar ik hoop snel!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

hey bianca, veel succes weer. Toch weer een lichtpuntje om naar uit te kijken.

En dan moet het nu gewoon goed gaan.

Vreselijk zuur. Dan ben je zwanger en blij en wordt het nog van je "afgepakt"

En lukt het je vriend al om te stoppen met roken. Zie het in je handtekening staan?

Ink: ik geloof dat het met 37 weken wordt weggehaald, maar voor alsnog gaan we het zonder proberen. Wat je zegt voor een goed doel allemaal!

Fijne avond....

Geplaatst

Hoi Marlijnne,

Dank je wel!!We gaan vol positieve goede moed verder!

Ben helemaal positief en weet zeker dat ik zwanger ga raken.

Mijn vriend heeft nu 6 dagen niet meer gerookt!!

En hij heeft er niet eens echt moeite mee!!

Dus allemaal positieve dingen!!!

Hoe is het met jou?

Wanneer ga jij beginnen??Want je was nog niet begonnen toch??

Volgende menstruatie ofzo toch of vergis ik me??

Fijne avond!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hey Bianca welkom hier.

Wat een goed nieuws dat het maar 2 cyclussen wachten is en dat je in mei al verder kan.

Hou die positiviteit vast het gaat ook vast goed komen dit keer.

Wat goed dat je vriend nu al 6 dagen is gestopt vol houden zou ik zeggen. Mij hielp het toen om scherpe kauwgom te nemen als ik zin in een sigaret had want dan vond ik er niks aan dus misschien heeft hij er ook wat aan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden