Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Phhhoooeeee, wat wordt er hier veel geschreven. Heel gezellig!

@ Bianca, welkom hier. Je ben al wel heel erg bekend met de trajecten zie ik in je handtekeining. Jeetje. Ik wens je heel veel succes en ook je vriend met het stoppen met roken. Heel goed dat hij al 6 dagen niet heeft gerookt! Alles voor het goede doel en voor je eigen gezondheid toch?

Heerlijk zo'n dagje relaxen in een thermae ofzoiets. Alleen sauna's zijn niet voor mij weggelegd. Warmte is niets voor mij. Nu mag ik helaas bijna niets meer met de allergieen die ze hebben ondekt. Balen, maar goed. Het is niet anders.....

@ Marlijnne, succes met de injectie's. En klinkt wel heftig zo'n bandje, maar als het helpt zou ik het zeker doen!

Zondag gaat hier de laatste pil van de strip erin en dan woensdag of donderdag aanmelden. Ik ben zo benieuwd of we gelijk door mogen in deze ronde. We wachten nu al zo lang. We willen verder!!!

Meiden, fijne avond en tot schrijfs maar weer.

Kus,

Goofy

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca stopt je vriend trouwens zo of met hulp?

Ik wil heel erg graag dat mijn vriend gaat stoppen maar hij wil er zelf nog niet aan jammer genoeg.

Goofy ik zal duimen dat je direct verder mag je hebt nu wel lang genoeg gewacht.

Ik ga zo naar bed want ben erg moe welterusten allemaal.

Geplaatst

Hoi Maris,

Wanneer ga jij eigenlijk weer starten?

Mijn vriend is gestopt en heef bioresenantie gedaan.Iets waar je denk voor open moet staan beetje apart allemaal.

Of dit bij hem heeft geholpen geen idee.Het word vergoed meestal door je ziekenfonds.Hij moet 2 liter spa blauw drinken op een dag.

Volgens hem is dit lastiger als stoppen met roken en hij rookt al 20 jaar!!Ook heb ik hem de keuze gegeven of we stoppen of hij stopt met roken en gaan door.

Ik moet steeds alles door staan en hij hoeft er dus niks voor in te leveren alleen dit.Had nooit verwacht dat hij zou gaan stoppen.

Maar tot nu toe gaat het hem heel goed af.

Hij nam eerst zon vies takje zoethout of laulierdrop maar vind hij ook vies.

Wil je vriend nog steeds niet stoppen??Misschien dat het ziekenhuis hem eens met zn neus op de feiten moet drukken en je gewoon eens goed met hem moet praten!!

Ben zo blij en opgelucht dat ik dan eindelijk weer verder kan.

De vraag is wel of het dan allemaal goed gaat.Door mijn PCOS heb ik al een aantal keer of te veel of te weinig follikels gehad.

Dus moest ik al 4x een behandeling staken.Hopelijk deze ronde niet!

Hoi Goofy,

Dank je wel!!Helaas ben ik er helemaal in thuis,Niks aan te doen en klungelen maar weer vol goede moed verder!

Ben echt trots op vriendlief!!Het gaat hem lukken!Voor zijn gezondheid stopt hij niet.Want volgens de bedrijfsarts was zijn long inhoud enzo beter als dat van iemand die niet rookte!

Dus tjaaaa zie hem er dan voor die reden maar is af te krijgen.

Jij gaat met je 2de icsi behandeling starten zie ik.Welk protocol volg jij het korte of het lange en wanneer verwacht jij te starten??

Het duurt nu allemaal nog zo lang maar voor we het weten zitten we in april/mei en zijn we allemaal zwanger :wav: Ik teken er voor!!

Ik ga lekker me mandje in ben bek af!!

Geplaatst

Bianca wij gaan in april/mei voor de 2 cryo's mits ze goed ontdooien.

Anders gaan we op zoek naar een ander ziekenhuis hier in Nederland voor de 4de poging.

Nee min vriend heeft van de artsen al wat te horen gekregen, mijn artsen en die van hem. En ze hebben hem heel duidelijk gezegd dat hij heel erg egoistisch bezig is maar hij wil er niet aan. Hij mindert altijd wel rond de behandeling maar hij weet zelf ook wel dat het dan geen zin meer heeft.

En ik kan uit eigen ervaring zeggen dat wanneer je echt wil het ook echt niet moeilijk is.

Maar goed misschien ooit ik begin er niet meer over want heb er al genoeg ruzie over gehad hier het scheelt wel dat ze op het werk niet meer mogen roken en dus is het daar al minder.

Iedereen een fijne dag ik ga werken.

Geplaatst

Welkom nieuwe meiden! De groep wordt steeds groter, gezellig hoor!

Ik heb net nog even gebeld met Gent, over het starten met de pil. Ik moet dus echt pas na 31 maart starten, en ik word waarschijnlijk 28 maart weer ongesteld. Nou ja, dan nog maar een maandje wachten...

Eerst maar even dat gedoe met werk (en gedoe is het hoor... mijn dossier gaat vanavond naar een advocaat...), en dan kunnen we weer verder. Het blijft een hele bizarre situatie.

Bianca, hoe zit het bij jou? Wordt jij niet extra in de gaten gehouden vanwege de PCOS? Ik heb dat namelijk ook en bij mij in het ziekenhuis hebben ze gezegd dat ik vaker echo's enzo zou moeten krijgen omdat er meer risico's waren op overstimulatie door die PCOS.

En heb jij nu een beetje een normale cyclus? Ik ben het afgelopen jaar 10 kilo afgevallen en al na 4 kilo kreeg ik mijn cyclus weer terug! :) (Niet dat ik heel erg dik was hoor, ik had een BMI van 28, en nu zit ik net onder de 25)

Mari, vermoeiend lijkt me dat hoor, al die discussies met je vriend!

Geplaatst

Hoi Bianca,

Wij gaan voor het lange protocol. Wij hebben gelijk een Ivf/icsi lang protocol voor onze neus geschoteld gekregen. Nog nooit wat anders geprobeerd. Ben dus wel ervaren in de Ivf/Icsi maar ook maar een klein beetje hoor. Ik heb 4 weken gespoten met hormonen en een punctie gehad en daar stopte het de 1ste keer voor ons. Nu liggen er 2 rietjes met zaad voor nood als er op de dag van de punctie geen bewegend zaad is. Heel spannend dus.

A.s zondag heb ik mijn laatste pil. Ik mag dan hopelijk woensdag of donderdag mij aanmelden. Dan zou ik rond eind april, begin mei de punctie hebben. Ik vind het allemaal wel heel erg spannend. We wachten nu al sinds juni 2010 om weer verder te mogen. Heeft wat mij betreft lang genoeg geduurd!

Gaan jullie ook voor een lang protocol?

Hoop idd allemaal groene regels te krijgen voor iedereen! Successsssssss.

Ik vind het wel heftig wat jullie allemaal al hebben meegemaakt als ik jullie handtekeningen lees.

Nou meiden, ik ga eens wat in het huishouden doen.

Tot gauw maar weer!

Groetjes,

Goofy

Geplaatst

Dag lieve meiden,

Nou, wij komen net uit het ziekenhuis... Eerst bloed geprikt bij manlief ivm bekijken v testosteron gehalte. Daarna wachten op afspraak bij Uroloog. Toen urine inleveren en toen mochten we weer naar huis... Was allemaal uitsluitsel van oorzaken slecht zaad, maar tot nog toe geen reden gevonden, zoals we eigenlijk al wel beetje dachten, omdat ze meestal geen aanwijsbare oorzaak kunnen vinden... Maar toch fijn als het weer achter de rug is...

6 april moet hij nog ff echo van ballen en prostaat - ook uitsluitsels. Vervolgens zijn we gelijk naar de gyneacologie afdeling gegaan en afspraak gemaakt voor 14 april: is een beleidsafspraak, dus ik denk dat we dan te horen krijgen hoe wie wat waar en wanneer??? Hihi, nou ja, wie en waar weet ik al, maar nu nog de hoe en vooral ook de wanneer!!! Jullie enig idee wat zo'n beleidsafspraak inhoudt? Ik vermoed dat we tegen die tijd ook wel al aardig bovenaan de wachtlijst staan, dus dat we dan vlot mogen starten, dus spannend!!!!!!!! Ben best opgetogen merk ik: weer een nieuwe datum om naar uit te kijken! Nu nog 10 dagen voor de op vakantie gaan en als we terug komen dus nog maar weer 12 dagen :-)!!! Zo klinkt het allemaal redelijk kort haha!!!

Nou, is weer 'n lang verhaal- moest het ff kwijt :-)!

Bianca - ook welkom hier natuurlijk. Vervelend om ook te lezen van jouw miskraam! Maar goed om te lezen dat jullie na 2 cyclussen weer verder mogen en je je zo positief voelt! We gaan hier een spannende tijd tegemoet met z'n allen meiden!!! Heb er zin in!!!!

Geplaatst

Jeetje meiden wat een oerkracht zit er toch in ons. Ik herken dat wel ink door dat je een datum hebt er weer naartoe kan leven. En weer een klein lichtpuntje aan het eind van die donkere tunnel kan zien.

Soms snap ik zelf niet waar ik het vandaan haal.

Ik heb geen idee wat zo n beleidsafspraak bij jullie inhoud. Van het woord kan je wel wat maken. Misschien wat jezelf al zegt alle stappen die genomen worden doorspreken en alle uitslagen en dan wanneer je verder kan? Spannend weer allemaal.

goofy voor jou komt het ook dichtbij, lang genoeg gewacht idd!!

liedje jeetje het is wel heel heftig als er zelf een advocaat aan te pas moet komen. En dan ook nog een maand extra wachten.

Bianca ontzettend knap van je vriend.. en die laurierdropjes gedsie daar moet ik ook niks van weten.

En fijn dat je zo positief voelt.

Vandaag heeeel erg moe! Gister 2,5uur bij teamoverleg geweest. Iets teveel van het goeie.

Net taart gemaakt. Mijn lief is vandaag jarig.

Vanavond familie en vrijdag vrienden. Drukdrukdruk.

Fijne middag, niemand vergeten....? anders sorry!!

Lfs

Geplaatst

Hoi Maris,

Moet jij 2 cyclussen wachten of ben je net ongesteld geweest dat het april mei word??

Waardelose situatie zeg!

Het lijkt soms echt wel alsof mannen van een totaal andere planeet afkomen he!

Idd het stoppen met roken met een behandeling heeft ook geen nut aangezien het zaad 4 maanden nodig

heeft om weer in top conditie ;-) te worden.

Ik heb peet op den duur echt voor de keuze gezet.

Of je stopt met roken of we laten onze droom varen en we stoppen hier.

Er wel bij verteld dat als hij voor het laatste koos ik hem erg egoistische zou vinden aangezien hij er ook wel iets voor

over mocht hebben.Menigt ruzie is er hier over geweest en nu we met onze laatste behandeling gaan starten

ziet hij EINDELIJK het licht!!Hopelijk gaat dit ook bij jou gebeuren!!

Ik lees dat je hier je cryootjes nog op gaat maken en als dit niet tot een zwangerschap lijd je naar een ander ziekenhuis stapt.

Heb je al enig idee of heb jeje er nog niet in verdiept??

@Liedje,Tegenvaller voor je dat je pas 31 maar kan starten of niet??Ahoewel het snel 31 maart is!!!Lees dat je gedoe hebt met je werk en naar een advocaat moet vervelend.

Heel veel succes!

Nee ik word niet extra in de gaten gehouden.Althans zodra de follikels wat groter zijn ga ik of iedere dag voor een echo of om de dag.

Heb 3x een poging moeten staken.Door te weinig of te veel follikel groei.

En ben toen zelf maar gaan expirimenteren.De Gyn zei dat het geen nut had minder te spuiten toen ik voor de 3de keer tegen een overstimulatie aan zat.

Ben het gewoon gaan doen en het bleef stabiel.

Ook afgesproken geen bloed te laten prikken maar me gewoon door te sturen voor een punctie.

En daarna bekijken hoe ik me zou voelen.Aangezien me bloedwaardes 3x veel en veel te hoog waren maar ik me kip lekker voelde.

Dit hebben we de laatste keer dus gewoon gedaan zonder bloed prikken en heb geen overstimulatie gekregen en dus gewoon een tp gehad omdat ik me goed voelde.

Mijn cylclus was altijd normaal tot aan vorig jaar Januari!!Om gek van te worden.Ik heb gewoon een normaal postuur 1.65 en weeg 55 kilo maar heb wel veel haar groei gekregen

overal sinds de hormoon behandelingen.Pfff lang leve pcos!!

Wauw 10 kilo afgevallen!!Voel jeje ook een stuk beter???Dan kan de pcos ook minder worden toch???

Zo te lezen is heel het traject niet voor jullie in zijn jullie nog in de fase dat jullie alle onderzoeken moeten ondergaan.

Word erg spannend dus allemaal!!Sta je er positief in??

@Goofy! Ik lees dat je eerste ivf behandeling op niks uit is gelopen omdat er geen bewegende zaadcellen aanwezig waren.

Jeetje wat moet dit hard aan gekomen zijn!!Wat hebben ze met de eicellen gedaan??KOnden ze die niet invriezen??

Balen ben je gelijk 1 poging kwijt!!

Gelukkig heb je nu 2 rietjes zaad achter de hand.Hopelijk heb je die nu niet nodig!

Maar jeetje wat wachten jullie nu al lang op jullie volgende poging.Komt dit door alle onderzoeken of vanwege een wachtlijst?

Onee lees net in je handtekening door koorts bij je partner :(

Pfff hopelijk gaat het jullie snel voor de wind!

Wij gaan het korte protocol doen.Op cyclusdag 1 beginnen de decapeptyl en op dag 3 starten met de puregon er bij.

Dan heb je ongeveer na 10 a 12 dagen een punctie.Dus het scheelt 2 weken met het lange protocol.

@Ink,Zo te lezen is dit ook jullie eerste ivf/icsi spannend zeg!!!Nu eerst alle onderzoeken dan heerlijk op vakantie en dan eindelijk starten!!

Op naar de groene regels!!

@Marlijnne hoe is het nu met jou??Wanneer ga jij weer starten??

Trek je het allemaal een beetje,Want jullie hebben wat te voortduren gehad zeg!Volg je al een poosje!!

Hopelijk zit het geluk jullie nu eens mee!!

Gefeliciteerd met Manlief!Wat voor taart heb je gemaakt!!?

Leg hem maar lekker in de watten!!

Zo phoee hee een heel boekwerk hihi.

Liefs Bianca

Geplaatst

Dat is zeker een heel boekwerk;-) Gezellig!

Wel fijn dat je nu het korte protocol kan doen lijkt mij.

volg jij mij al een tijdje hiihh;-) Ik lees ook altijd overal en van iedereen.

Het gaat hier nog heeeeel erg op&af. Je doet je ding en probeert de draad op te pakken. Maar het verandert je leven.

Ik moet vaak nog heel erg huilen. We waren zover. Ik ben mama van prachtige meisjes. Dat verlangen is alleen maar groter.

Ik hoop dat de cryo goed ontdooit en aanslaat. Dat is het enige wat me iets beter kan laten voelen. Er zijn gewoon geen woorden voor...

1 april hoop ik weer ongi te worden en dan meld ik me aan. En misschien dan half april tp? Dus dat duurt niet zolang meer!!

Ik heb appeltaart gemaakt en monchou...jammie!!

Fijne avond voor iedereen!!

Geplaatst

@ Marlijnne, gefeliciteerd met je man's verjaardag!

MMM, jullie zijn allemaal wel taartenbakkers zeg.

Lekker, ik mag het alleen maar lezen en niet eten............. Hahahahhahahaha.

Dat is toch logisch dat het op en af gaat..... Het is ook helemaal niet erg als je veel huilt! Daar heb je alle recht toe.

@ Bianca, dat klinkt een stuk aantrekkelijker dat korte protocol! Heb je dan wel een hyperstimulatie? Ik had 15 eicellen bij de punctie en deze mogen ze niet invriezen. Zijn dus allemaal in de prullenbak gegaan. (snik) Het komt idd hard aan. We hebben de hele dag in het ziekenhuis rondgehobbelt die dag. Mijn partner moest 3 keer op om te proberen zaad te produceren onder deze spanning. Nou, mooi niet dus, helaas. Maar goed, we gaan er met goede moed weer tegenaan. En o ja, we hebben zo lang gewacht omdat mijn partner met koud weer beter zaad heeft dan met het warme zomerweer. Vandaar dat we van juni tot december moesten wachten. En 1 dag voor de afspraak kreeg hij hele hoge koorts dus moesten we 70 dagen uitstellen. Maar goed, we hebben goed resultaat. 3 rietjes waarvan 1 getest is met ontdooien. Dat is goed geaan dus we mogen weer!!!!!!!! JOEPIE!!!!!!!!!!! Ben nog nooit zo blij geweest om weer ongesteld te worden!!!!!!! hahahahahha

@ Ink, Fijn dat al die onderzoeken bijna achter de rug zijn. Heerlijk! Op naar een geweldige vakantie en dan nog 12 nachtjes!! Dat vind ik ook idd dat je telkens naar een datum toe leeft! Echt een heerlijk gevoel dat je en wij allemaal binnenkort weer kunnen starten!

@ Liedje, Wat een gedoe zeg met je werk. Heel veel sterkte en hoop dat je goede hulp krijgt!!!! Toi toi toi!

@ Maris, Ik hoop dat het allemaal goed gaat met de cryo's en dat jullie niet op zoek hoeven naar een ander ziekenhuis.

Jij loopt nu toch ook in het Radboud?

Nou meiden, ik ga douchen (met mijn nieuwe badschuim en huidcreme daarna, alles zonder lanoline e.d) en mijn bed opzoeken.

Heb vannacht bijna geen oog dichtgedaan.

Tot gauw maar weer!

Knuffel,

Goofy

Geplaatst

Marlijnne gefeliciteerd met je man.

Maak er een mooie avond van.

Goofy nee we lopen nu in Dusseldorf nu en we hopen inderdaad dat we een ander zh niet meer nodig zullen hebben.

Bianca is eigen keus om eind april ongeveer voor de tp te gaan we hebben namelijk zoveel feesten enz dat we besloten hebben dat we nu nog 1 cyclus wachten en dat we dan door gaan.

Liedje jeetje dat er al een advocaat aan te pas moet komen ik hoop dat jullie eruit komen. Succes.

Ink wat fijn dat jullie die onderzoeken hebben gehad. Nog eventjes en je kunt beginnen.

Waar gaan jullie heen op vakantie?

Geplaatst

Zal nog ff persoonlijk reageren, want nam er vanmiddag niet echt de tijd voor: ben nog ff bezig met huiswerk van m'n werk - doe nog n studie en moet eind deze week mijn portfolio inleveren, dus is nog ff aanpoten...

Marlijn- gefeliciteerd ook namens mij met je man! Veel plezier met de visite vandaag en morgen! Logisch dat je nog schommelt qua emoties hoor meis! Het is ook niet niets wat je hebt mee gemaakt! Jij gaat denk ik wel als een van de 1e hier zijn met een terugplaatsing, of niet?

Goofy- hoe is het met jou en je "brandgat" zoals je t noemde? Al een beetje wegwijs geworden in alles wat je wel en niet mag hebben?

Maris- lijkt me lastig, die discussies over t roken. Mijn vent rookt niet, maar zit wel regelmatig met laptop op z'n schoot, waar ik dan niet blij van word en wel eens wat van zeg, wat me vervolgens niet in dank wordt afgenomen, dus dan hou ik m'n mond maar weer, want dat vind ik een ruzie niet waard, maar sja, met roken zou ik ook niet zo vrolijk zijn denk ik... lastig... Nog last van 't wat ziekkig voelen? En hoe is t met je knie?

Wij gaan naar 't midden oosten... Hadden al geboekt voor alle onrust en denk eigenlijk dat het wel mee zal vallen waar wij zitten: we gaan naar Syrië, Jordanië en Israël voor 2 weekjes... Vond het wel lastig om datum te prikken, omdat het toen nog moeilijk zeggen was hoe we zaten met onderzoeksdata etc, maar dat lijkt nu allemaal erg mooi uit te komen gelukkig!

Liedje- jeetje zeg, met advocaat en al? Gaat dus nog 'n aardig lastige periode worden? Wat verwacht je er van? En dat maandje later beginnen, dan kom je eind mei uit ofzo? Zit dan ff allemaal niet mee voor je meis! Een maandje is misschien wel zo om, maar toch, zo voelt dat niet altijd vind ik zelf tenminste...

Stiertje - hoe is t met jou?

Bianca- fijn dat het stoppen met roken bij jouw man zo goed gaat! Super joh!

Vanmiddag vroeg de assistent van de uroloog ook nog of alles goed ging tussen ons incl de seks etc omdat het soms allemaal in het teken van de voortplanting kan gaan staan. Hij adviseerde anders contact op te nemen met professionele hulp. Ik vond het erg netjes en goed dat ze daar oog voor hebben. Gelukkig zitten wij thuis wel op 1 level wat dat betreft en hebben we geen problemen daarmee, maar kan me best voorstellen dat dat iets kan zijn wat wel tussen je in zou gaan staan ofzo...

Nou meiden, ik ga weer ff verder tikken aan m'n opdrachten :-)...

Geplaatst

Het is inderdaad erg lastig met dat roken maar ik heb me er al bij neer gelegd dat het toch niet anders word. Ik heb al wel gezorgd dat hij buiten rookt ipv binnen daardoor is het al minder geworden.

maar die laptop heeft hij ook regelmatig op schoot ik zal dat ook eens gaan bespreken (voorzichtig haha)

Wat netjes dat ze dat hebben gezegd over hulp zoeken bij ons is d°het ook geen probleem maar kan me inderdaad indenken dat het een probleem kan zijn.

Succes met je werkstuk.

Met mij gaat het wel goed ben niet ziek geworden gelukkig alleen met mijn knie gaat het steeds minder hij word steeds dikker en heb meer pijn maar ik wil me niet weer ziek melden ze zien me aan komen daar. Dus even tanden op elkaar en gaan met die banaan.

Geplaatst

Thanx, moet zeggen dat ik echt van geen ene meter zin heb, maar ja, na vrijdag ben ik er bijna van af!

Maar hoe komt dat dan van je knie, dat hij steeds dikker wordt? Heb je geen medicatie of een steunkous ofzo er om heen? Klinkt echt heel vervelend! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo bekend ben met een slijmbeurs ontsteking (dat was het toch?!), behalve dat een medewerkster op 1 woning zich gister ziek gemeld heeft ivm slijmbeurs ontsteking in haar heup (jaja, pff, dus nóg een zieke erbij - houd het dan nooit op op m'n werk?!). Dapper hoor, dat je door werkt, maar maak je het dan niet nog erger? Moet je toch rust mee houden? Pas maar op hoor meid!

Geplaatst

Dank je ja eigenlijk moet ik iets rustiger aan doen maar ik werk er net weer en wil me niet direct weer ziek melden.

Ik heb dit gekregen doordat ik in november van de fiets gevallen ben door de sneeuw ik heb toen mijn pols gebroken en door de klap op de knie heb ik dus nu een slijmbeurs ontsteking ik heb het ook nooit eerder gehad maar het is wel lastig.

Maar ja ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik het deze week nog even aan kijk en anders moet ik vanaf maandag maar weer thuis gaan zitten.

Geplaatst

mari wel erg vervelend inderdaad. Ik snap ook wel dat jeje niet direct ziek wil melden. Je hebt je in ieder geval al van een goeie kant laten zien.

En als het echt niet gaat dan moet je wel! Hoe lastig ook.

Bedankt voor de felicitaties! Het was een gezellige avond met fam.

Vrijdagavond vrienden.

Ik denk idd dat ik 1 van de eerste ben met de tp....

goofy ik heb echt met je te doen! Lijkt me af en toe echt verrekte moeilijk dat je zoveel niet mag. Moet je in de supermarkt op alle pakken kijken of er niet iets verkeerds inzit.

Ik heb net mijn auto weg gebracht voor reparatie na de inbraak. Leenauto meegekregen.

En of ik even 135,- eigen risico wil betalen. (geld voor iedereen)

Oooooo ja natuurlijk. We betalen ons hier blauw in dit land dit kan er ook nog wel bij..

ink wat voor studie doe je erbij!

Ik denk idd dat de onrust wel meevalt. Zijn bepaalde gebieden. Kennissen van ons zitten in Jeruzalem.

Je hebt straten die door de Israëlische autoriteiten zijn verdeeld in een gedeelte voor Palestijnen en een gedeelte voor niet-Palestijnen.Jonge soldaten houden daar de wacht. Maar dat is normaal in dat land.En heeft niks te maken met wat er verder gaande is.

Ben je er al vaker geweest? ga je rond trekken...

Wanneer ga je, heb ik denk ik overheen gelezen.

Ik vind het ook altijd lastig met vakantie plannen. Zou ik zwanger zijn of begin ik dan weer met behandeling.

Meiden fijne dag allemaal.

Lfs

Geplaatst

marlijnne wat belachelijk dat ook overal even voor moet betalen net of we het allemaal op de rug hebben groeien.

Haha wij hebben nooit geen last met vakantie plannen want wij gaan gewoon niet, nee grapje mijn vriend heeft als hobby postduiven en aangezien we 2 hondjes hebben kunnen we niet altijd zomaar weg. Ook is het zo dat mijn vriend timmerman is en dus niet zelf kan regelen wanneer hij vakantie heeft in de zomer dat is gewoon 3 weken bouwvak. We gaan wel regelmatig een weekendje weg zoals laatst naar Brussel en over 3 weken naar Valkenburg dus dat is ook wel lekker.

Geplaatst

@ Maris, lastig zeg, van je knie! Echt heel veel sterkte gewenst! Leuk de duiven en de hondjes! En weekendjes weg is ook heel erg leuk!

@ Ink, wat voor een studie doe je? Fijn wel, dat je bijna klaar bent. Kan je je weer op andere zaken richten. Even over die laptop op schoot. De gyn zei tegen ons echt dat dit no done was. De laptop geeft echt heel veel warme af en een mobiel ook. En dan ook nog eens de straling. Misschien dat de uroloog of gyn van jullie er nog eens wat van zeggen? Succes.

@ Marlijnne, fijn dat je het leuk hebt gehad met de visite en jammer zeg van dat geld voor je auto. Waarom is alles zo gruwelijk duur in Nl?

up-date van hier:

De brandgat is geheel vertrokken met de goede zalf. (eloconzalf)

Wel heb ik nu een flinke huidontsteking in mijn nek en rond mijn oren. Het is helemaal nat en het jeuk als de ziekte. Straks voor het slapen gaan maar weer aan de elocon.

Verder heb ik idd mijn kasten nagezocht, wat ik wel en niet kan gebruiken. Nou, ik mocht alleen mijn shampoo houden. De rest moest eruit. Ik heb nu neutral douchegel gekocht. Verder heb ik van de apotheek neutrale basiscreme om mijn huid te verzachten. Dit is de vervanging van bodylotion, gezichtscreme e.d. Het zit echt overal in. GGGRRRRRR, waarom heb ik geen normale huid gehad.

Maar goed, het komt allemaal wel weer op zijn pootjes terecht. Over 2 maanden moet ik langs de dermatoloog. Ik smeer nu lekker verder en neem trouw mijn pilletjes tegen de jeuk en we zien wel weer. Na de punctie moet ik overal mee stoppen. Daar zie ik wel een beetje tegenop. Maar goed, ook dat doe ik voor het goede doel!

Meiden, ik ga gauw naar mijn mannetje.

Ik raak echt computer(forum)verslaafd.

Tot gauw maar weer.

Knuf en een fijne avond!

Liefs,

Goofy

Geplaatst

Haha goofy verslavend hier he

Wat lastig dat je alles weg moest doen maar goed als het helpt is het het welwaard neem ik aan succes

Welterusten allemaal

Geplaatst

@Goofy,Ja ik vind het korte protocol ook een stuk fijner.Ik heb 1x het lange

protocol gehad maar wat duurde het lang ;)!

Maar zo kunnen ze je in veel ziekenhuizen beter in plannen enzo geloof ik.

Wat enorm shit.Snap niet dat ze die eicellen dan niet gewoon in vriezen.

Waarom vriezen ze die niet in of geen reden gegeven??

Gister was er een programma van baby te koop heb je dat gezien?

Was een vrouw die dus door middel van ivf haar eicellen in liet vriezen omdat ze nu

nog geen partner had.Voor het geval ze straks toch kinderen wilde en ze te oud zou zijn.

Gek dat ze het dan wel in vriezen!Logisch al die stress op de schouders van je vriend zal het

zaad ook niet goed doen als het al wil lukken in die omstandigheden.

Wat hebben jullie een hoop tegenslagen gehad zeg!!Hopelijk gebeuren er geen gekke dingen

en kunnen jullie gewoon gaan starten!!

Wat een drama betreft je huid :( Hopelijk komt het allemaal goed!!

@Maris,Okee dat is wel fijn dat je eind april voor je cryootjes gaat!!

Precies met koninginnedag ;)!!

Waardeloos mannen en roken!!!Hopelijk worden ooit zijn ogen geopend!

Gelukkig scheelt het dat er niet binnen gerookt mag worden.

Dan zou k zeggen als ie niet stopt met roken hopla aan de vitamine/mineralen etc hihi of doet hij dat al?

Dat van je knie is ook naar zeg word de pijn alsmaar erger?

Goed voor jezelf zorgen hoor!!Je hebt maar 2 knieen!

@Ink,Hoe is het met jou?Wat goed dat de uroloog daarom vroeg!

Bij ons doen ze dat echt niet.Gister toevallig bij een psygoloog geweest om over de miskraam te praten.

En toen vroeg ze ook hoe ons seks leven van.Tja wat moet je zeggen haha.Die is er niet :(

Vind het zo knap om te lezen dat meiden hier op het forum een gezond seks leven hebben.

Vooral nu met de behandelingen enzo!Ik teken er voor!!!

@Marlijnne,Hoe was de taart??Was ie lekker??Vriend/manlief lekker verwend??

Toch altijd wel fijn als iedereen toch weer weg is he ;)

Tuurlijk kan er ook nog wel bij!!Eerst word er ingebroken denk je verzekerd te zijn

moet jeje eigen risico gaan betalen!Ze verdienen genoeg aan ons!

Hopelijk is je auto wel weer gemaakt!

Heb hier een tijdje niet geschreven dus nu weer een heel boekwerk en zit even terug te bladeren ;)

Ik lees ook altijd alles en iedereen maar sommige mensen blijven dan toch echt wel hangen.

Zo heb ik een aantal dames op het forum die ik altijd wel volg,

En na het overlijden van jou meisjes ben ik je toch wel een beetje gaan volgen.Heftig allemaal.

Ik heb een miskraam met 9 weken gehad toen was het inprincipe nog niks.Maar was er kapot van

Jou meiden waren al zo volmaakt en zo mooi,kan me zo goed voorstellen dat jou wereld helemaal onderste boven lag!!

Ik hoop zo ontzettend dat deze cryo het gaat redden en je daar zwanger van gaat raken!Dat lijkt me erg bijzonder!!

Zo pfff hier alles goed haha wat een typ werk ;)

Maandag komen ze de Lycrin spuiten zetten dus dat houd in dat ik dan rond 2 mei mag gaan starten!!

Helemaal happy!!

Kimmie van het forum is net mama geworden.Ik heb haar via het forum leren kennen en we zijn heel goed bevriend geworden.

Zo leuk!!Word net gebeld door bjorn dat ze bevallen is en hoorde kim op de achtergrond

zeggen dat hij moest vragen of ik vanavond langs kwam!!

Tranen in mijn ogen!!Vroeg meen je dat eerst je familie en mensen dicht bij je ik kom vanzelf!!pak eerst je rust!!

Nee jij bent in korte tijd veel voor ons gaan betekenen en jij hoort daar ook bij!!

sodeju begon ineens heel hart te huilen!!Wat is dit mooi toch!??!?!

Dus ga zo maar eens even baby shoppen!!

Ik had daar express mee gewacht omdat ik eerst wilde weten of het een baby boy of baby girl was.

Dus nu kan ik lekker stoere jongens kleren gaan kopen hihi!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Zo Bianca, wat een verhaal joh! Je nieuwe beroep : schrijfster! Hahahahhahaha.

Gefeliciteerd met de geboorte van je vriendin haar kindje! Ben je geslaagd met shoppen?

En, balen idd dat ze die eicellen niet hebben ingevroren hé! Dat mag niet in Nederland. Ik weet ook niet hoe andere mensen het voor elkaar hebben gekregen. In Nijmegen hebben ze gezegd dat Nl nog niet zo ver is met de onderzoeken????? Ik weet het verder ook niet. Het programma heb ik niet gekeken. Daar kan ik niet zo goed tegen. Ben veel te emo-kipperig daarvoor!

Maris het is echt superverslavend. Het 1ste wat ik doe als ik thuiskom is op het forum neuzen. Na het eten beantwoord ik de forums en hyves! Soms ben ik meer dan 2 uur bezig en roep mijn man, IK BEN ER OOK NOG HOOR! en Ja hij heeft natuurlijk gelijk! Hahahahaha, Moet hij me maar een laptop geven. PUNT! hahahahhahahahahha.

Meiden, fijn weekend en tot schrijfs.

Goofy

ps, ik ben helemaal kapot van Japan. Ben me kapot geschrokken.

Ik wens die mensen daar echt heel veel kracht en sterkte toe!!

Geplaatst

Dag Dames,

Heerlijk zo n lang verhaal bianca!!

Goofy pfff ik heb met je te doen. Wel fijn dat die zalf helpt en het brandgat zoals jezelf zegt genezen is!! En al die jeuk.

Bij ons op mijn werk gebruiken we epivera tegen de jeuk. Ken je dat? Misschien mag je dat ook wel niet gebruiken...

en wat betreft het forum.... zeker heel verslavend.

Soms zeg ik weleens thuis, allleen even mail checken en dan 10 min.later zegt hij:jij hebt echt niet alleen je mail gecheckt....;-)

Inderdaad ook nog even op hyves geweest.

Ik vind het zo gezellig hier dat ik soms wel heel nieuwsgierig ben hoe iedereen eruit ziet.

Wat een heerlijk weer vandaag. Ik ben weer mijn conditie een beetje aan het opbouwen. Net even hard gelopen,mijn god dat viel me zwaar. Straks nog even op de fiets! Kattenvoer kopen. Vanavond gaan we lekker samen uit eten.

Bianca wat houden die lycrin spuiten in.

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je kapot bent van verdriet als het met 9 weken mis gaat. We weten allemaal dat het kan de 1e 3 maanden. Maar voor ons is het al zo bijzonder een positieve test in handen te houden. Dat je dan alleen maar denkt het is gelukt. Dat moet je ook een plaatsje geven en weer vooruit durven te kijken. En 21 weken zijn ze idd volmaakt en dat maakt het zo heftig. Je verliest je kindjes,eigen vlees&bloed dat hoort niet zo. Denk nog steeds weleens wat is mij in godsnaam gebeurd. Ik zal ze nooooooiitttt vergeten en een brusje is ook geen vervanging.Een nieuw leven helpt vast iets om ermee te leren leven dat er 2meisjes niet meer zijn. Mijn lief heeft een tattoo laten zetten met de namen van onze meisjes. Erg mooi en bijzonder. En we praten ook nog maar over een paar maanden geleden.

Gisteravond verjaardag met vrienden en vriendin van mij begint nu aardig te groeien. En op dat moment vol belangstelling vragen hoe het is etc. Iedereen was weg en ik barst in tranen uit. IK WIL NU EERST!! en dan idd ook nog wetende dat het ook zo was. Pffff ik zit mezelf zo in de weg af&toe. Ik wil maar 1 ding. Die cryo moet zijn werk goed doen...

Gefeliciteerd met kimmie! Echt heer erg leuk.

Ik heb contact met Aafke van het forum. We lagen naast elkaar na de punctie en het klikte goed. We waren nu de laatste keer allebei zwanger. Gingen samen zwemmen en fantaseren over onze beebs. Maar ik ben wel ontzettend blij voor haar.

Ik kan nog niet tegen jou verhaal op bianca!

Mari dat is toch ook erg leuk al die weekendjes weg. Valkenburg is ook erg leuk. En Maastricht een gezellige stad!

Wat voor hondjes hebben jullie.

ink : hoe gaat het met je opdrachten..al klaar!!?

En met de rest alles goed.

Hopelijk kunnen jullie allemaal een zonnestraaltje meepikken. Dat doet en mens soms goed.

Goed weekend allemaal.

xMArlijnx

Geplaatst

Whahaha Goofy,Ja ik hen mijn roeping gemist hihi.

Ben werkzoekende dus wie weet ;)

Normaal gesproken praat ik altijd heel veel dus vandaar nu maar typen :P!

Zit even na te denken volgens mij was het trouwens in Brussel.

Volgens mij was ze aan het einde van de rit ook 9000 euro lichter!

Bizar toch dat dat zo moet!!Ik kijk dat soort dingen wel altijd.

Je ziet zoveel herkenning.Bizar joh een homo stel wilden een kindje via een draagmoeder.

Hier in nederland stelle ze zulke strenge eisen dat ze aangewezen waren op het buitenland.

Gingen ze informeren in Amerika zou het ze 90.000 euro gaan kosten!

Bizar toch geen mens kan dat betalen toch!?!Kan daar zo boos over worden!

Wat een ellende he in Japan.Hopelijk hebben ze alles daar nu eropzitten en kunnen ze vooruit gaan kijken.

Het is de afgelopen dagen wel het 1 na het ander :(

@Marlijnne,haha ja sorry ;)You go girl hihi.

Goed bezig!!Hardlopen fietsen ik doe het je even niet na!!Dan lig ik gelijk in de kreukels hihi.

Normaal moet je de lucrin 3 maanden spuiten.1spuit in de maand.Die zorgt er voor dat je

tijdelijk in de overgang gaat :(.Ditgaan ze doen bij mij zodat de endometriose rustig word slinkt of

misschien zelfs wel verdwijnt.Omdat ik 3 maanden telang vond doen we dit 2 maanden!

Ben benieuwd ben nu soms al opvliegend laat staan dan whahaa.

Tuurlijk vergeet je je meisjes niet het is zo eigen!!!Het is een deel van jullie!!

Ooit kun je het misschien een plaatsje geven.Wat bijzonder dat je lief een tattoo heeft laten zetten!!

Zo zijn de meisjes toch altijd bij hem!!Heb jij ook iets als herinnering??

Snap je zo goed!!Voor de buiten wereld ben je een bikkel en doe je alsof het je weinig doet

maar zodra iedereen weg is voel jeje zo klein.Laat je tranen de vrije loop.

Ooit word jij nog een keertje mama!!!Hopelijk doet de cryo jullie versteld staan!!

Wat grappig dat je ook echt naast aafke lag na de punctie hihi.

Hoe wisten jullie dat jullie op het forum zaten???Hadden jullie daar een date gepland hihi.

Heb je nog veel contact met haar??Zal wel moeilijk zijn voor jou!Erg confronterend :(

Pffffffffff weer een heel boek werk Sorry!!!hihi.

Ojaaa ben je altijd zo benieuwd naar iedereen ;)!!

Sommige meiden kwam ik wel eens tegen op hyves zo grappig!!

Had het er gister toevallig met Sowiebo over,Misschien moeten we eens

een forum meeting houden ofzo ;-)

Voor de mensen die het leuk vinden!!

Maar ja is ook weer zo raar om daar een topic mee te openen ;)!!

Wat vind jij er van???

Ik ga nog even in de tuin zitten!!Heerlijk zon tuin op het zuiden!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Zo wat is er weer veel geschreven hier haha leuk.

Ik ben ook wel erg benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet altijd. Ik heb inderdaad een aantal meiden op mijn hyves van hier.

Wel grappig soms stel je iemand heel erg anders voor haha.

Bianca mijn vriend zit al aan de vitamines een hele tijd al. En hij wil er eigenlijk ook wel alles voor doen alleen het stoppen met roken niet.

Ja met mijn knie word het er niet beter op maar gisteren ging het ook niet slechter met het werk dus ik kijk het nog even aan. Haha ik ben niet zo van het ziek melden en ik ben blij dat ik sinds anderhalf jaar bij huis eindelijk weer werk heb dus dan word het al moeilijker vind ik.

Ja wat mooi voor Kimmie he ik zag de foto´s op haar hyves wat een mooi mannetje.

Maar jullie hebben wel een erg bijzondere vriendschap opgebouwd want als je direct langs mag komen moet je wel een bijzondere vriendin zijn vind ik.

Ik heb de bedrijfsleider gisteren de situatie wel uitgelegd en dat ik eind april begin mei een paar keer vrij moet hebben voor het zh en dat was helemaal goed hij wenste mij alle succes erbij. Dus dat was een hele opluchting omdat mijn vorige werkgever mij een dag voor de punctie vroeg of ik s´middags na de punctie niet nog een paar uur kon werken haha dan val je toch steil achterover.

Marlijnne wat bijzonder die tattoo zo zijn ze altijd bij hem.

En laat rustig die tranen vloeien dat is niet meer als normaal na alles wat jullie hebben mee gemaakt. Vaak lucht het ook weer even op en kun je er weer even tegen tot de volgende huilbui.

Ik heb 2 hondjes een westy (staat ook op mijn profiel foto) is echt mijn schatje haha en een franse bulldog onze varkentje haha hij knort erg veel.

Je bent wel fanatiek haha ik doe 2 keer in de week (soms 3 of 4) aan klootschieten en op woensdag doe ik aan waterearobic ook erg leuk vind ik zelf. Verder loop ik erg veel op het werk haha dan heb ik s´avonds geen zijn meer in sport. Maar dat is ook wel aan mij te zien want ik ben dan ook niet de dunste.

Wij zijn gisteren naar Tineke Schouten geweest haha wat een mens ik heb me echt rot gelachen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden